Auteur Topic: George is de mol (deel 9)  (gelezen 31409 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #20 Gepost op: 13-04-2002, 18:47:30 »

Nee hoor. Vlaming en anderen hadden al heel lang het spoor van het niet laten zien van George's naam. Nu is het natuurlijk de vraag hoe de trendbreuk in deze afl moet worden verklaard? Geen hint of de ultieme hint?



Hij is nu eindelijk doorzien....ze hebben 'm door, de kandidaten!    :o ;)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2002, 19:37:08 »

....
Geroge kan gelijk hebben ...


Aggie, mag ik hierbij vriendelijk verzoeken om de royalties op mijn bankrekening te storen, vermits ik mij reeds de "trademarks" van het woord Geroge heb toegeëigend.
Indien je niet wenst te betalen, gelieve dan George ipv Geroge te gebruiken aub...

Grtz,
Regi (the Geroge dyslexian).







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2002, 19:41:48 »

Aggie, mag ik hierbij vriendelijk verzoeken om de royalties op mijn bankrekening te storen, vermits ik mij reeds de "trademarks" van het woord Geroge heb toegeëigend.
Indien je niet wenst te betalen, gelieve dan George ipv Geroge te gebruiken aub...

Grtz,
Regi (the Geroge dyslexian).


Gek he, ik doe het ook bijna altijd fout......
Ik heb het al aangepast. Zo goed? ;)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2002, 19:41:50 »

Indien je niet wenst te betalen, gelieve dan George ipv Geroge te gebruiken aub...
Regi (the Geroge dyslexian).

Deze week nog op het forum, volgende week in Humo!  ;)

ambi'george'jans  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2002, 19:44:18 »
Gek he, ik doe het ook bijna altijd fout......
Ik heb het al aangepast. Zo goed? ;)

Aggie, volgens mij is het niet zijn echte naam.
Het is gewoon een mollestreek :
Geroge...Geroge...Geroge...Geroge...Geroge...Geroge...

Zie je, het wil maar niet lukken







« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 19:44:51 door RegiRobert »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2002, 20:04:29 »
Als George naar de tafel met laptop op 't dek van de boot loopt om z'n test te gaan maken, wordt er gefilmd vanaf 'n andere boot. We zien de boot waar de kandi's de test op maken dus van de zijkant. Opvallend daarbij is dat op de zijkant van de boot de woorden 'SAO TELMO' staan. Nog opvallender is dat de letters 'LMO' precies onder George staan als hij gaat zitten aan de tafel om z'n test te gaan maken.  :)  (Jantien en John worden niet vanaf die kant gefilmd tijdens de test en daar zien we de letters dus niet bij!)

Als George z'n test gaat maken, verteld hij iets over de geldwagenopdracht, over de vage instructies van Jantien. Volgens mij is dit stukje weer letterlijk gekopierd van 'n biecht van hem uit de aflevering met de geldwagen. Bij John en Jantien worden er geen 'oude' biechten van verdachtmakingen gebruikt tijdens deze test, maar dat kan er natuurlijk ook aan liggen dat zij George pas sinds de laatste aflevering verdenken en dat George Jantien al langer verdenkt als mol.








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2002, 20:11:29 »
Ik zie het ook Han13!!
Maar Jantien wordt ook van die hoek gefilmd en gaat boven de letters TEL zitten. George boven LMO. Is dit niet te vergezocht? Anyone :D








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2002, 20:42:54 »

Ik zie het ook Han13!!
Maar Jantien wordt ook van die hoek gefilmd en gaat boven de letters TEL zitten. George boven LMO. Is dit niet te vergezocht? Anyone :D

Erg ver gezocht, en zijn biecht over die flessen met Jantien gaf me niet echt een slimme indruk. Hij is me teveel met geld bezig. Hij was me iets te fanatiek in deze uitzending







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2002, 20:50:50 »

Erg ver gezocht, en zijn biecht over die flessen met Jantien gaf me niet echt een slimme indruk. Hij is me teveel met geld bezig. Hij was me iets te fanatiek in deze uitzending

Zelfs een MOL kan fanatiek zijn, toch?  :-*

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2002, 21:00:47 »

Zelfs een MOL kan fanatiek zijn, toch?  :-*

ambijans

John is zelf ook nogal vaak fanatiek geweest...








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2002, 21:07:17 »

John is zelf ook nogal vaak fanatiek geweest...

Alleen mislukte het altijd om een of andere vage reden :-/







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #31 Gepost op: 13-04-2002, 21:19:46 »

Erg ver gezocht,


Nou eerlijk gezegd vind ik 't zelf niet echt ver gezocht. Ik zoek namelijk geen gekke symbolische hints, maar ik heb 't over letters die echt groot in beeld zijn onder George. Ik vind de letters trouwens erg mooi wit nog, 't lijkt wel alsof ze niet zo lang geleden op de boot geverfd zijn. En 't zijn toch wel degelijk letters die samen MOL maken.

Ik dacht gisteren toen ik de aflevering bekeek dat ze eigenlijk te obvious waren, maar tot m'n verbazing had nog niemand van jullie 't hier gepost.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #32 Gepost op: 13-04-2002, 21:59:00 »
Nou eerlijk gezegd vind ik 't zelf niet echt ver gezocht. Ik zoek namelijk geen gekke symbolische hints, maar ik heb 't over letters die echt groot in beeld zijn onder George. Ik vind de letters trouwens erg mooi wit nog, 't lijkt wel alsof ze niet zo lang geleden op de boot geverfd zijn. En 't zijn toch wel degelijk letters die samen MOL maken.

Ik dacht gisteren toen ik de aflevering bekeek dat ze eigenlijk te obvious waren, maar tot m'n verbazing had nog niemand van jullie 't hier gepost.
Ja dat heeft vast Jorge Golaco gedaan die letters op de boot:-/







« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 22:03:49 door blackmollie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #33 Gepost op: 13-04-2002, 22:04:14 »

Nou eerlijk gezegd vind ik 't zelf niet echt ver gezocht. Ik zoek namelijk geen gekke symbolische hints, maar ik heb 't over letters die echt groot in beeld zijn onder George. Ik vind de letters trouwens erg mooi wit nog, 't lijkt wel alsof ze niet zo lang geleden op de boot geverfd zijn. En 't zijn toch wel degelijk letters die samen MOL maken.

Ik dacht gisteren toen ik de aflevering bekeek dat ze eigenlijk te obvious waren, maar tot m'n verbazing had nog niemand van jullie 't hier gepost.


Ik vind het een prima aanwijzing en ik ben ervan overtuigd dat deze op de site van vlaming belandt ;)
Als hij tenminste niet al is geswitcht naar een ander ;D
Maar toch zag ik ook Jantien in dezelfde camerhoek en ze nam plaats boven hetzelfde woord, maar dan niet boven LMO... maar boven TEL....

De cameraploeg moet bliksemsnel reageren om het goede shot te krijgen en of dat in 1 take kon....
Ik heb er dus een dubbel gevoel bij, maar ik hou dan ook meer van andere clues, zoals molacties en onmolse handelingen....








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2002, 22:05:28 »
???? lieve mensen, blijven we wel een beetje aardig? maar goed, george is dus de mol... ben ik et mee eens!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2002, 22:15:31 »

???? lieve mensen, blijven we wel een beetje aardig? maar goed, george is dus de mol... ben ik et mee eens!

Anders wordt er volgende week niet gevierd, maar geknokt in de bar, lijkt me en dat kunnen we niet hebben, toch?
Moet iemand van 15 weer gaan sussen, ja?  ;)

Ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2002, 22:31:36 »

Maar toch zag ik ook Jantien in dezelfde camerhoek en ze nam plaats boven hetzelfde woord, maar dan niet boven LMO... maar boven TEL....

De cameraploeg moet bliksemsnel reageren om het goede shot te krijgen en of dat in 1 take kon....
Ik heb er dus een dubbel gevoel bij, maar ik hou dan ook meer van andere clues, zoals molacties en onmolse handelingen....


Het zou toch kunnen dat er van te voren 2 camerastandpunten waren vastgesteld voor álle kandidaten, vanaf die andere boot dan. Dat ze dus allemaal gefilmd zijn met zowel LMO als TEL onder zich en dat nu bij de uitzending de juiste letters bij de juiste persoon gebruikt worden.
De cameramensen weten immers ook niet wie de mol is, althans dat heb ik toch zo begrepen  ???








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2002, 23:25:43 »
Heb net de ultieme George hint gevonden denk ik...
Op NOS Teletekst zag ik dat George & Mildred opnieuw loopt op de KRO. Als dat geen megahint is, weet ik het ook niet meer!  ;D

Grtz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #38 Gepost op: 14-04-2002, 00:32:31 »
De Belgen hebben nogal wat te vieren dit jaar. Om maar een greep te doen uit het aanbod:

1. We zijn al sinds 1982 onafgebroken aanwezig bij alle WK's voetbal. Da's dus al 20 jaar bezig...
2. Het is 700 jaar geleden (1302) dat Guldensporenslag plaats heeft gehad.
3. Volgende week zal blijken dat een groepje Belgen al heel snel op George zat als Mol (Regirobert, Vlaming, ondergetekende, ...), terwijl er ook nog heel wat non believers op dit forum zitten. Eat your heart out guys, George is the mole!  ;)

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2002, 00:44:33 »

De Belgen hebben nogal wat te vieren dit jaar. Om maar een greep te doen uit het aanbod:

1. We zijn al sinds 1982 onafgebroken aanwezig bij alle WK's voetbal. Da's dus al 20 jaar bezig...
2. Het is 700 jaar geleden (1302) dat Guldensporenslag plaats heeft gehad.
3. Volgende week zal blijken dat een groepje Belgen al heel snel op George zat als Mol (Regirobert, Vlaming, ondergetekende, ...), terwijl er ook nog heel wat non believers op dit forum zitten. Eat your heart out guys, George is the mole!  ;)

Greetz

ambijans


Zo wat een feesten...Jullie maken vanaf nu zeker 20 april als nationale feestdag in België???







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos