Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 32903 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 13-04-2002, 15:49:46 »

Wat mij is opgevallen is het volgende:
- Jantien was in deze afl overtuigd van George. Je kunt er imho dan ook vanuit gaan dat ze dat de voirge alf ook deed. Ellen zei de juiste mol te hebben gehad. Logische conclusie: George is de mol.....
Jantien zei ook dat ze er erg laat achter was gekomen dat George de Mol was! Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ik gok erop dat ze de vorige keer nog op John gestemd heeft.


De bekendmaking van de verliezer, mol en winaar is voor zover ik me kan herinneren altijd al zo geweest en ook de meest spannende alleen bij de 2e Vlaamse reeks was deze anders maar daar werd geloof ik alles in 1 beeld tegelijk bekendgemaakt.
Sorry, maar niet waar.
In de eerste Nederlandse serie werd Robin (de verliezer) als laatste naar buiten geroepen. In de 2e Vlaamse serie werd het ook niet in 1 beeld getoond.
Voor degenen die het niet gezien hebben:
De kandidaten zaten buiten, 's avonds in het donker, in een grote driehoek achter een desk met een lamp boven hen. Michiel zat in het midden. Na de test werden alle lampen gedoofd en moesten de kandidaten wachten. Er werd verteld dat de lampen één voor één aan zouden gaan en dat de Mol dan in het midden zou zitten. Het licht ging eerst aan boven Marianne (de winnaar), daarna in het midden boven Hugo (de Mol dus) en daarna boven Nikki (verliezer).








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #41 Gepost op: 13-04-2002, 15:52:04 »

Jantien zei ook dat ze er erg laat achter was gekomen dat George de Mol was! Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ik gok erop dat ze de vorige keer nog op John gestemd heeft.

Maar ik vind aflevering 9 rijkelijk laat. Dat betekent dat ze met veel geluk in de finale is gekomen.








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #42 Gepost op: 13-04-2002, 15:54:28 »
ik weet dat nog ja, dat was een spectaculaire manier van de mol bekendmaken, en heel spannend!

ik heb de indruk dat ze toen overigens veel minder vaag deden over het stemgedrag van de kandidaten, we wisten toen precies wie op wie gestemd had.

nu houden ze dat wel erg vaag, ze houden het niet alleen achter maar laten soms zonder rancune gewoon iets anders zien.








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #43 Gepost op: 13-04-2002, 15:57:38 »

ik weet dat nog ja, dat was een spectaculaire manier van de mol bekendmaken, en heel spannend!

ik heb de indruk dat ze toen overigens veel minder vaag deden over het stemgedrag van de kandidaten, we wisten toen precies wie op wie gestemd had.

nu houden ze dat wel erg vaag, ze houden het niet alleen achter maar laten soms zonder rancune gewoon iets anders zien.


Als WIDM ons vertellen zou wat Ellen gestemd zou hebben, dan hadden we nu al geweten wie de mol was....ik hou het liever spannend. Vorig jaar hadden ze helemaal een probleem toen de laatste 4 allemaal Nico al hadden. Dat zeggen zou de spanning totaal wegvagen ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #44 Gepost op: 13-04-2002, 16:01:22 »
imho valt heel dat parachute springen in het water en hebben ze dan maar gewacht om te uitslag bekend te maken tot de reunie, vandaar ook dat wij moeten wachten.  zou dit mogelijk zijn? wat denken jullie?

ciao
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #45 Gepost op: 13-04-2002, 16:02:22 »

imho valt heel dat parachute springen in het water en hebben ze dan maar gewacht om te uitslag bekend te maken tot de reunie, vandaar ook dat wij moeten wachten.  zou dit mogelijk zijn? wat denken jullie?

ciao
vlaming




Dat zou geweldig zijn. Toch? ;D








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 10
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2002, 16:05:07 »

imho valt heel dat parachute springen in het water en hebben ze dan maar gewacht om te uitslag bekend te maken tot de reunie, vandaar ook dat wij moeten wachten.  zou dit mogelijk zijn? wat denken jullie?

ciao
vlaming



Ik ben het voor de verandering eens een keer met je eens Vlaming ;D







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2002, 16:05:23 »

imho valt heel dat parachute springen in het water en hebben ze dan maar gewacht om te uitslag bekend te maken tot de reunie, vandaar ook dat wij moeten wachten.  zou dit mogelijk zijn? wat denken jullie?
Hmmm, ik kan het me bijna niet voorstellen, maar ik acht na gisteren niets meer onmogelijk. Maar het kan toch nooit zo zijn dat ze ook de 3 finalisten al die maanden in spanning hebben gehouden?

Kijk, we weten natuurlijk zeker dat ze wel gesprongen hebben, maar misschien zijn ze niet op de juiste plek terechtgekomen, bedoel je? Tja, 't kan, maar ik denk toch dat die parachutisten wel zo ervaren zijn dat ze dat kunnen. Kennelijk vonden ze het niet te gevaarlijk om helemaal niet te springen.








Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:Aflevering 10
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2002, 16:08:31 »
Citaat
De slapende walvis ontwaakt. Door het ritme van de golven. Gestoord door het rumoer bij zijn staart. Waar de schat onder stenen is bedolven.

Tekst Jantien, ze is er eindelijk achter wie de mol is en "ontwaakt"dus, en gaat voor de ultieme schat, de winst

De schenners, drie in getal, op succes gebrand. En niet door scrupules beperkt. Vinden hun weg naar de reuzenolifant. Waar meer goud in de grond is verwerkt.

John heeft tot nu toe altijd zijn weg gevonden, heeft de finale bereikt en maakt kans op meer goud, duidt op zijn doorzettingsvermogen

Maar let op, gij sterveling die dit leest, U zoekt dan wel dapper en onvervaard. Uw lot wacht, dus wees bevreesd, in de gapende bek van 't hongerige nijlpaard.



George zijn tekst: Let op ! je zoekt wel heel grondig, en kijk uit, onderschat mij niet. George is de mol. :D







Delilah knows...........she thinks

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2002, 16:10:55 »
er landen ook wel eens ervaren parachutespringers in bomen en sloten, met zwaar weer en een tandemspring kan het giga moeilijk zijn lijkt me, om op een paar vierkante meter te landen.

gegeven dat niet iedereen landde op de juiste plek, kan me niet voorstellen dat ze de kandi's langer in spanning konden houden, dus die kregen het toen heus wel te horen. vraag is of de parachutelarij goed genoeg was om er een mooie ontknoping van te maken voor de kijkers, en zo niet, dat ze dan wat anders moesten opzetten. (bij wijze van spreken zijn ze net zo vaak blijven springen tot het goed was... arme george  ;D)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2002, 16:12:32 »

bij wijze van spreken zijn ze net zo vaak blijven springen tot het goed was... arme george  ;D)


Zo van, nee George, take 10 is ook mislukt. Nog een keer graag ;D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 10
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2002, 16:13:16 »

Ik ben gschokt ambijans. Denk je dat iemand anders dan George de mol KAN zijn ???

Nope, ik wil de John-aanhangers nog een weekje hoop geven! Anders haken ze teleurgesteld af, misschien?  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Lucci

  • Forumlid
Re:Aflevering 10
« Reactie #52 Gepost op: 13-04-2002, 16:14:51 »
Ik ben het niet met je eens Vlaming. Ik denk dat als de ontknoping een mislukking zou zijn geweest, dat ze het dan niet eens hadden uitgezinde, maar gewoon een andere ontknoping hadden gedaan.

P.S. Ik lees al een hele tijd mee op dit forum. Lachuh ;D

Groet

Lucci








Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:Aflevering 10
« Reactie #53 Gepost op: 13-04-2002, 16:14:59 »

Ik betwijfel of de volgorde waarin ze uit heet vliegtuig springen veel zegt. De een kan z'n parachute gewoon langer open houden dan de ander....
Wat ik wel vreemd vind is dat je het vliegtuig ziet landen, en dat de parachutes nog nergens te zien zijn. Dit kan toch helemaal niet? Of het is gewoon nog even achteraf opgenomen.....niets is wat het lijkt.



Volgens mij is er inderdaad gemonteerd in het einde en door elkaar gehusseld. Wat mij wel opviel is dat je Jantien in beeld zag en John , die sprongen, en dat je vervolgens het vliegtuig zag landen.
Ik denk nu dus dat George uberhaupt niet gesprongen is, hij scheet echt zeven kleuren in dat vliegtuig, en dat ze dit zich kunnen permitteren omdat ie de mol is. Ik zie het dus voor me dat de winnaar en verliezer netjes op een vakje landen en George als mol uit "de gapende bek"van de nijlpaard stapt, te weten de deur van het vliegtuigje naast de baan.







Delilah knows...........she thinks

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #54 Gepost op: 13-04-2002, 16:17:11 »

Ik denk nu dus dat George uberhaupt niet gesprongen is, hij scheet echt zeven kleuren in dat vliegtuig, en dat ze dit zich kunnen permitteren omdat ie de mol is. Ik zie het dus voor me dat de winnaar en verliezer netjes op een vakje landen en George als mol uit "de gapende bek"van de nijlpaard stapt, te weten de deur van het vliegtuigje naast de baan.


Allemaal speculatie mensen. Zo vullen we de week wel. Ik zou zeggen. at zien we volgende week en laten we nu verder gaan met aanwijzingen en andere topics uit deze aflevering :(

En ambijans: zeer sportief ;)









Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2002, 16:19:31 »
grappig dat je dat zegt, dat idee kreeg ik ook ineens... de mol die uit het vliegtuig stapt terwijl de winnaar en verliezer beneden staan. alleen zou het dan john moeten zijn potverdorie  :D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 10
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2002, 16:21:57 »

Ik denk nu dus dat George uberhaupt niet gesprongen is, hij scheet echt zeven kleuren in dat vliegtuig, en dat ze dit zich kunnen permitteren omdat ie de mol is. Ik zie het dus voor me dat de winnaar en verliezer netjes op een vakje landen en George als mol uit "de gapende bek"van de nijlpaard stapt, te weten de deur van het vliegtuigje naast de baan.

Yep, George heeft gewoon als statement NIET gesprongen, omdat hij écht hoogtevrees heeft, maar komt gewoon uit het vliegtuig met de woorden: ik ben dan WEL de Mol, maar een échte schijtlaars als het om hoogtes gaat...  ;D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #57 Gepost op: 13-04-2002, 16:22:07 »

Ik denk nu dus dat George uberhaupt niet gesprongen is, hij scheet echt zeven kleuren in dat vliegtuig, en dat ze dit zich kunnen permitteren omdat ie de mol is. Ik zie het dus voor me dat de winnaar en verliezer netjes op een vakje landen en George als mol uit "de gapende bek"van de nijlpaard stapt, te weten de deur van het vliegtuigje naast de baan.


haha dat zou schitterend zijn  ;D  zoals george daar in dat vliegtuig zat, je zou het hem niet aandoen !!!! volgende week komt george op z'n gemakje dat vliegtuig uitgestapt , de max







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #58 Gepost op: 13-04-2002, 16:34:32 »
Ik vroeg mij af wat dat blauwe 'ding' voorstelt dat je ziet in het 'volgende week' filmpje als John, Jantien en George aan komen gelopen.
Het staat achter Jantien en John.
Het lijkt een beest, een LEEUW  ???








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #59 Gepost op: 13-04-2002, 16:34:41 »
welja, dat zou best eens zo kunnen zijn... wij zitten met spanning te kijken zien maar twee parachutes naar beneden komen (angela kijkt gespannen mee)... van veraf gefilmd zien we twee koppels landen, onherkenbaar met die helmen en pakken (en de instructeurs die mee zijn gesprongen)...
langzaam komt de camera dichter bij en zien we wie op het verliezende vlak staat... vervolgens op het winnende vlak... en vervolgens komt de mol uit het vliegtuig gewandeld!

zo gaat het zijn!

maar shit, hoe zeker weten we dat john (en jantien) gesprongen zijn? ik weet het niet meer, zien we mensen echt over het randje stappen?