Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 32900 keer)

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #60 Gepost op: 13-04-2002, 16:37:40 »

maar shit, hoe zeker weten we dat john (en jantien) gesprongen zijn? ik weet het niet meer, zien we mensen echt over het randje stappen?


Ik heb nog eens gekeken en je zag dudelijk dat ze echt alle drie sprongen.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 10
« Reactie #61 Gepost op: 13-04-2002, 16:37:45 »

Ik vroeg mij af wat dat blauwe 'ding' voorstelt dat je ziet in het 'volgende week' filmpje als John, Jantien en George aan komen gelopen.
Het staat achter Jantien en John.
Het lijkt een beest, een LEEUW  ???

:-X :-X :-XNiet weer die leeuw hé :D







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #62 Gepost op: 13-04-2002, 16:39:22 »
zo gaat het zijn!

maar shit, hoe zeker weten we dat john (en jantien) gesprongen zijn? ik weet het niet meer, zien we mensen echt over het randje stappen?

ik denk toch dat we ze alle 3 zien springen zulle (helaas) in de volgorde zoals eerder geschreven : john, george & jan10.

van john & jantien zijn we 100% zeker , van george niet omdat we enkel een zwartharig manspêrsoon zien springen

cheers
vlaming

ps : en in 't vliegtuig feliciteerd george jantien alvast met haar overwinning (handje schudden) ;)







« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 16:45:54 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #63 Gepost op: 13-04-2002, 16:44:50 »
of meer een gebaar van "zij die sterven gaan groeten u"...

maar goed, ze springen dus allemaal? hm, had het wel een spectie ontknoping gevonden








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #64 Gepost op: 13-04-2002, 16:48:06 »

maar goed, ze springen dus allemaal? hm, had het wel een spectie ontknoping gevonden


van john & jantien zijn we 100% zeker = john zien we over het randje stappen & van jantien krijgen we beelden in de lucht

van george zijn we niet 100% zeker,   we zien wel een zwartharig manspersoon springen (waarschijnlijk george)

groetjes
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 10
« Reactie #65 Gepost op: 13-04-2002, 16:52:12 »

van john & jantien zijn we 100% zeker = john zien we over het randje stappen & van jantien krijgen we beelden in de lucht

van george zijn we niet 100% zeker,   we zien wel een zwartharig manspersoon springen (waarschijnlijk george)

het is wel iemand met hetzelfde pak als George (gele strepen aan de schouders)








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #66 Gepost op: 13-04-2002, 16:53:06 »
hmm, dus het einde kan eventueel nog wel zijn zoals voorspeld. maar dan baal ik gigantisch omdat george de mol zou moeten zijn. welja, laat ik er dan maar vanuit gaan dat ze allemaal naar beneden zijn gesprongen!










Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #67 Gepost op: 13-04-2002, 16:54:00 »

Ik vroeg mij af wat dat blauwe 'ding' voorstelt dat je ziet in het 'volgende week' filmpje als John, Jantien en George aan komen gelopen.
Het staat achter Jantien en John.
Het lijkt een beest, een LEEUW  ???


idd er staat een blauwe leeuw op de stoep die ze voorbij wandelen? is dat ongewoon in NDL? indien ja, dan moet er een verder onderzoek plaatsvinden ;)

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10
« Reactie #68 Gepost op: 13-04-2002, 16:55:20 »

idd er staat een blauwe leeuw op de stoep die ze voorbij wandelen? is dat ongewoon in NDL? indien ja, dan moet er een verder onderzoek plaatsvinden ;)

groetjes
vlaming

Dit is volgens mij niet ongewoon, hoewel ik niet plaatsen kan waar het precies heeft afgespeeld. Ik stel me beschikbaar om heel amsterdam af te kammen (als het daar is opgenomen, tenminste...) ;)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 10
« Reactie #69 Gepost op: 13-04-2002, 16:55:34 »

idd er staat een blauwe leeuw op de stoep die ze voorbij wandelen? is dat ongewoon in NDL? indien ja, dan moet er een verder onderzoek plaatsvinden ;)

Een zaak voor Baantjer zou ik zeggen...  ;D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #70 Gepost op: 13-04-2002, 16:55:39 »

het is wel iemand met hetzelfde pak als George (gele strepen aan de schouders)


Tja, als de AVRO je op het verkeerde been probeert te zetten, doet ze het goed, hè!
Als ze ons echt willen doen geloven dat George gesprongen is terwijl dat niet zo is, zullen ze echt wel op de kleding van de stand-in hebben gelet.

In de aftiteling zie je een man in de lucht hangen aan een parachute, maar door de letters van de aftiteling ben ik er nog niet uit of dat nu George of John was. Ik ga nog eens kijken!
Ik vind trouwens dat George wel erg veel is te zien in de aftiteling!








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 10
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2002, 16:55:46 »
Even over die deur die John voor de tempex doorgang gezet zou hebben - dit was zo'n verdachte hint naar John toe dat ie me gewoon dwars bleef zitten (George is mijn mol).
Dus net nog maar eens goed gekeken op de video.
En dan blijkt er toch iets niet te kloppen volgens mij.
Waar John de deur vandaan pakt zijn 2 fakkels aan weerszijden van de deur.
Later zie je een shot van boven en dan zie je waar de deur staat slechts 1 fakkel. Aan de overzijde zijn wel 2 fakkels.
Het zou dus best kunnen dat George de deur verplaatst heeft naar de andere zijde van kamer 3 en dat John hier niet over gelogen heeft.
Het viel me ook al op dat toen John de deur pakte en neerzette dat je dat betonnen stuk helemaal niet kon zien, terwijl de deur er later toch vlak naast stond....

tureluurs word ik ervan!








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #72 Gepost op: 13-04-2002, 16:56:23 »
de enige blauwe leeuwen die ik hier tegenkom zijn het logo van de postbank  :-/








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 10
« Reactie #73 Gepost op: 13-04-2002, 17:00:51 »
Dan heb je echt niet goed gekeken tuureluurs...John keek nog eens heel goed naar boven en naar de muur..En hij liet George lekker hakken en hij keek maar wat rond...In die tijd had hij ook kunnen kijken of er nog ergens een andere uitgang ofzo was...Maar hij dacht laat George maar lekker hakken..







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #74 Gepost op: 13-04-2002, 17:03:54 »
die indruk had ik ook, dat john dacht laat george maar lekker hakken. maar ja, het kan ook gezien worden dat george dacht 'laat mij maar lekker hakkn...'  ;)








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 10
« Reactie #75 Gepost op: 13-04-2002, 17:11:39 »
Heeft iemand hier iets aan ?
executievragen John - laatste vraag die we te zien krijgen - vraag 13 : Tijdens de geldwagenopdracht :
1.kwam de Mol net op tijd binnen
2.communiceerde de Mol slecht
3.kwam de Mol te laat en maakte ruzie met de chauffeur.
Erna krijgen we een filmpje van elk tijdens die opdracht - en de vraag loopt ondertussen door het beeld : wel in een andere volgorde (1-2-3 stond er ook bij de vraag in de filmpjes voor) :
1. Mol net op tijd - met George dus
2. Mol kwam te laat - John
3. Mol communiceerde slecht - Jantien

Geen idee of het iets betekent.

Dan nog iets anders :
Wanneer ze toekomen op het vliegveld loop John iets achter George en Jantien - hij lijkt af te wachten waar hij moet stappen/plaatsnemen. Moet hij naast de verliezer staan, omdat Angela zegt "Wie is winnaar - verliezer - mol" en ze dan inzoomen op John - George - Jantien ?

(help - ik begin overal meer dingen achter te zoeken !)








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 10
« Reactie #76 Gepost op: 13-04-2002, 17:12:40 »

Dan heb je echt niet goed gekeken tuureluurs...John keek nog eens heel goed naar boven en naar de muur..En hij liet George lekker hakken en hij keek maar wat rond...In die tijd had hij ook kunnen kijken of er nog ergens een andere uitgang ofzo was...Maar hij dacht laat George maar lekker hakken..


Ja dat lijkt maar zo, dat laten ze ons maar denken. Hij kijkt n.l. naar het touw dat er precies boven loopt en volgt dit met zijn ogen.
Wanneer je dat shot van boven ziet blijkt dat touw aan de andere kant van de deur te zitten, maar dat kan kloppen wanneer de deur verplaatst is.
Het is moeilijk te zien, dat geef ik toe.
Maar van die fakkels klopt echt. De doorgang waar ze in hakken heeft slechts 1 fakkel links ernaast, daar waar John de deur weghaalt heeft 2 fakkels aan weerszijden.
Conclusie : de deur is later nogmaals verplaatst, ofwel er is gemanipuleerd met de beelden.
Wanneer je de shots van boven goed bekijkt en de plattegrond van de doorgangen erbij bedenkt (of tekent), ziet het er allemaal heel anders uit....niets is wat het lijkt...nee inderdaad!  ;)








Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #77 Gepost op: 13-04-2002, 17:18:06 »
Bij het parachutespringen lijkt het mij belangrijk om er rekening mee te houden dat de duospringer ziet waar er wordt geland. Als de kandidaten dus echt op de zeilen zijn geland dan zijn er nu drie mannen van een Texelse paraclub die weten wie de mol, de winnaar en de verliezer zijn. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik gok er zelf op dat de kandidaten ergens anders zijn geland en dat we ze de volgende week in hun eentje op de zeilen zien staan 8)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10
« Reactie #78 Gepost op: 13-04-2002, 17:20:37 »

Heeft iemand hier iets aan ?
executievragen John - laatste vraag die we te zien krijgen - vraag 13 : Tijdens de geldwagenopdracht :
1.kwam de Mol net op tijd binnen
2.communiceerde de Mol slecht
3.kwam de Mol te laat en maakte ruzie met de chauffeur.
Erna krijgen we een filmpje van elk tijdens die opdracht - en de vraag loopt ondertussen door het beeld : wel in een andere volgorde (1-2-3 stond er ook bij de vraag in de filmpjes voor) :
1. Mol net op tijd - met George dus
2. Mol kwam te laat - John
3. Mol communiceerde slecht - Jantien


ik heb het al ergens geschreven, mijn interpretatie

het is vraag 13 = ongeluksgetal = verlies voor john

het rare is dat ze ook stukjes uit die opdracht tonen, dus er moet wel iets mee te doen zijn , vandaar dat ik er iets mee gedaan heb

volgorde George - John - Jantien, kan ik dat dus koppelen aan mijn Pool  ;)ttz, alf volgorde M V W.


Citaat

Dan nog iets anders :
Wanneer ze toekomen op het vliegveld loop John iets achter George en Jantien - hij lijkt af te wachten waar hij moet stappen/plaatsnemen. Moet hij naast de verliezer staan, omdat Angela zegt "Wie is winnaar - verliezer - mol" en ze dan inzoomen op John - George - Jantien ?

(help - ik begin overal meer dingen achter te zoeken !)


dit lijkt me net iets te ingewikkeld, lijk me veel gemakkelijker om te gaan monteren met beelden van biechts etc

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #79 Gepost op: 13-04-2002, 17:21:51 »
zwijgplicht voor de leden van de paraclub! waren ze van texel trouwens? dan hadden ze beter kunnen kiezen voor buitenlandse instructeurs, die het programma verder niet volgen.