Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
....."De opnamen van De mol hebben dit jaar heel wat voeten in de aarde gehad"..........."We hadden wel kandidaten, maar geen mol; wel spelletjes, maar geen precieze locatie. Dus haalden we de planning van september, oktober niet. Het werd november. In Canada. En Angela houdt niet zo van kou. We kwamen in Halifax aan op een prachtige dag met een heerlijke knisperende frisheid. Een dag later arriveerde de kandidaten en hat was kóud, kóud. O,o,o. Sneeuwen! Ik ben ondergoed voor ze gaan halen, van dat thermische. Ik had medium genomen, maar het moest gewoon heavy zijn."........
Ik vond die sierduik van Louis anders al rijp voor olympisch goud in Athene...
Ja ok die duik, maar ik merk wel dat ik veel minder heb gelachen dan in de Belgische serie hebben jullie daar ook last van?!
Sterker nog, ik heb niet 1x gelachen. Maar we geven ze nog een kans.
jah ik ook... lag ook aan de opdrachten, die waren niet echt zo dat dr een hoop mis kon gaan. en t ligt ook aan de taal (voor mij dan), omdat dat belgische allemaal van die leuke woorden heeft die ik niet ken (onnozelaar, foefelen enzo)
Je vergeet vijs
jah, idd maar k vergeet dr nog wel meer gloof k... wat is dat vlaams toch leuk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
568 gasten en 4 vaste bezoekers