Auteur Topic: Aafke is (niet) de mol!  (gelezen 21483 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aafke is (niet) de mol!
« Gepost op: 15-03-2003, 18:40:03 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Aafke. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Aafke.  :)








Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 19:29:17 »
Bang voor muizen maakt haaar wel erg verdacht. Want als er nou een opdracht is met muizen. Dan wordt zij wel verdacht en hebben de website makers gedacht van: laten we dat ff in haar omschrijfing schrijven. Maar dat kan je van alles denken. Dat weet ik maar ze word daardoor voor mij wel een BEETJE meer verdacht. ;D







Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline Vincent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2003, 22:16:28 »
In het voorstukje waarin de mol kijkt naar Angela en te horen krijgt dat hij/zij de dossiers van de kandidaten goed moet bestuderen, pakt de mol direct het dossier van Aafke er uit.  Om het weg te leggen omdat het toch niet nodig is??? Er zijn nog weinig aanwijzingen, maar deze telt voor mij zwaar. Aafke is voorlopig mijn mol. :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2003, 22:17:47 »
waarom heeft aafke natte broekspijpen? ik heb haar niets zien doen waardoor zij dat zou hebben, tenzij het gras heel erg nat was, maar dan zou dat bij de anderen toch ook zichtbaar geweest moeten zijn. heeft iemand hier een verklaring voor?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2003, 22:20:35 »
waarom heeft aafke natte broekspijpen? ik heb haar niets zien doen waardoor zij dat zou hebben, tenzij het gras heel erg nat was, maar dan zou dat bij de anderen toch ook zichtbaar geweest moeten zijn. heeft iemand hier een verklaring voor?

Ik kan me erg grote plassen herinneren waar alle kandi's regelmatig door heen moesten of per ongeluk instapten bij die eerste loopopdracht. Ik denk dat haar natte broekspijpen daarmee gewoon te verklaren zijn.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2003, 22:22:56 »
ja, maar ik heb geen plassen gezien die zo diep waren dat je dr tot boven je knieen nat van zou kunnen worden tenzij je erin zou knielen... en bij de anderen heb ik het ook niet gezien terwijl zij toch dezelfde route moesten lopen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2003, 22:25:50 »
Ik kan me erg grote plassen herinneren waar alle kandi's regelmatig door heen moesten of per ongeluk instapten bij die eerste loopopdracht. Ik denk dat haar natte broekspijpen daarmee gewoon te verklaren zijn.

Ja inderdaad ze stapten allemaal in dat slootje en die grote plassen, die ene sprong nog een beetje terug, er liepen er wel meer met natte broekpijpen, dus niks bijzonders.










Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2003, 22:26:53 »
ja, maar ik heb geen plassen gezien die zo diep waren dat je dr tot boven je knieen nat van zou kunnen worden tenzij je erin zou knielen... en bij de anderen heb ik het ook niet gezien terwijl zij toch dezelfde route moesten lopen.

Er was wel 'n soort beekje waar Astrid bijna inviel. Bovendien kunnen ook plassen die niet zo diep zijn toch voor hoogopspattend water zorgen als je er 'n beetje hard doorheen loopt. Ik zou niet echt iets achter haar natte broekspijpen gaan zoeken als ze toch vrij logisch te verklaren zijn. Misschien is ze trouwens wel 'n keer gevallen, maar is dit verder niet uitgezonden. Wie weet. :-\









Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 01:31:21 »
Er stond info in de Mikro gids van de aankomende week dat er een nieuw seizoen zou beginnen van wie is de Mol.
Maar er stond een plaatje naast van Aafke met de volgende beschrijving.

Kanidaat Aafke.

Vorig jaar stond stond er een aankondeging met Prince in.

Julie moeten voor je zelf maar uitvissen of julie dat een aanwijzing vinden,dacht meld het maar ff...







« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 01:32:00 door Pierce Brosnan »

Offline alizandah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 11:36:07 »
K heb op dit moment niet de indruk dat Aafke de mol is.. Er is me maar 1 ding opgevallen bij haar, en dat was met dat ze een pad zag op de kaart, maar volgens Patricia waren het hoogtelijnen..  :)







Ik ben de mol, wat ben jij?

Offline MagicMaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 13:44:32 »
wijst aafke met haar vinger een lijn op de kaart aan? volgens mij bedoelt ze te zeggen dat het pad, waarop ze zich op dat moment bevinden, het juiste pad is. volgens mij probeert patricia de verdachtmakingen naar een ander persoon te schuiven.  







Ik ben de mol niet, maar wie wel?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2003, 18:30:59 »
Heb me aan Aafke geergerd toen ze zo overdreven stond te roepen: 'Jongens, ik wil niet veel zeggen, maar dat is Zuid, dus dat is Noord en dat is Oost en dat is West'. Met die armen...

Als ze de Mol niet is, dan is ze zo een iemand die het allemaal wel beter weet. Ik zou me denk ik rotergeren aan haar...  :-\








Offline PeeDee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • c:\ik\ben\PeeDee-Diedje*.*end
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2003, 22:39:41 »
Ik erger me ook aan Aafke! Ze doet me aan mijn moeder denken, en dat is in dit geval geen compliment. Maar... Aafke is niet echt een prototype wie is de mol-deelnemer. Ik weet dat Dick dat vorig jaar ook niet was maar die liet met surfplank zien weldegelijk goede bedoelingen te hebben. Doet Aafke dit niet of blijft ze er lang in is ze mijn mol. Ik heb het niet echt duidelijk geformuleerd maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.







c:\dit\was\PeeDee-Diedje*.*end

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2003, 09:13:03 »
Als ik Aafke zie dan denk ik maar 1 ding: Ka "dan doen ze het maar zonder mol" rin!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2003, 12:27:32 »
Als ik Aafke zie dan denk ik maar 1 ding: Ka "dan doen ze het maar zonder mol" rin!

 ;D ;D DITO  ;D ;D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 12:34:00 »
Kom jongens, ze heeft alleen gezegd waar het Noorden is (en ze had nog gelijk ook).







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2003, 13:40:21 »
Ik hou persoonlijk wel van die typische kandidaten die niet echt Mollerig zijn. Inderdaad vorig jaar Karin, die ik gewoon wel leuk vond in haar onbeholpenheid. Deed me aan mijn tante Bep denken en dan af en toe zo'n lekkere uitspraak van verontwaardiging er tussendoor.

Aafke is er ook zoeen, ik mocht haar direct al. Lekker overtuigend aanwezig zijn en op mensen hun zenuwen gaan werken, want dat kan toch niet anders? Alleen ze is toch echt de meest unlikely Mol van het hele gezelschap... Is dat verdacht? Wordt ze daardoor interessant om te verdenken? Wellicht wel...







Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2003, 20:16:27 »
Kom jongens, ze heeft alleen gezegd waar het Noorden is (en ze had nog gelijk ook).

Hoe weet je dit? Omdat Angela dit zei?
Niets is wat het lijkt.

Udel








Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2003, 22:54:37 »
toen ik haar zag kreeg ik al het idee dat het niet klopte met d´r. Ik weet niet, het is zo´n gevoel. Bij de anderen heb ik dat niet.
Nou ja, hier kan niemand verder wat mee, maar wou het toch ff zeggen. Als ik nu een mol aan zou moeten wijzen zou zij het zijn. (maar ja, ik zit er vast helemaal naast  ??? )







stap voor stap

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 18-03-2003, 06:35:41 »
Aafke is rechtshandig.
Ze werpt het pakje chips uit de kofffer met haar rechterhand.
De Mol is linkshandig.
Aafke is dus niet de Mol.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen