Auteur Topic: Ferdi is (niet) de mol!  (gelezen 66818 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 30-03-2003, 11:49:06 »
Ferdi is voor mij ook geen mol, maar speelt om te winnen en dat mag . Er is maar 1 mol en voor de andere 9 is winnen het hoogste haalbare







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 30-03-2003, 12:29:18 »
Ik denk juist wel nog steeds dat hij de mol is. Een paar redenen, maar het is ook voorla gevoel:

* Hij acteert alsof hij het spel speelt. Zeggen dat hij Chandrika helemaal door heeft, terwijl hij daar geen redenen voor geeft.
* Kreeg de mol in het begin van afl 3 niet van Angela mee dat hij de groep maar eens even lekker moest gaan plagen?
* Hij doet gewoon veel fout, maar omdat het er teveel bovenop ligt en hij zo aanwezig is in de groep lijkt het alsof hij dit doet om zichzelf verdacht te maken. Goede tactiek toch

Ik weet nu ff geen redenen meer, maar ik verdenk hem nog steeds.







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 30-03-2003, 12:30:26 »
...Nog een reden: Hij is linkshandig







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 30-03-2003, 12:31:06 »
Ja, helemaal eens met voorgaande sprekers. Ferdi kan het wat mij betreft echt niet meer zijn. Betrapte me er ook op dat ik zat te hopen dat hij wél een rood scherm zou krijgen na dat springen. :-[

Nee,
ik hoop en denk dat hij wint,
volgens mij speelt Ferdi het spel ongelofelijk slim!
Soms vindt ik wel dat hij een te hoge dunk heeft van zichzelf maar ja, zo zijn sommige mensen nu eenmaal.









Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 30-03-2003, 12:32:42 »
...Nog een reden: Hij is linkshandig

Dit kun je niet menen. Dat de mol links danwel rechtshandig is is totaal niet duidelijk.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 30-03-2003, 12:45:00 »
Oh ja nog een reden dat ik denk dat Ferdi de mol is:

* Ferdi "speelt" de hele tijd met het biechten. Zeggen dat het er zo duidelijk bovenop lag dat de videoboodschap in zijn richting wees, dat ze hem verdacht willen maken. Uitleggen hoe hij het zou doen als hij de mol was. Door jezelf zo op te stellen lijkt het alsof je de mol niet bent. Je stelt jezelf dan zo duidelijk op dat iedereen denkt dat zou de mol nooit doen.

Snappie?







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 30-03-2003, 14:22:21 »
Ferdi is zeker de Mol niet, daarbij blijft Ferdi wel mooi 'bruikbaar' materiaal, want op het moment dat hij afvalt is het wel zeker dat Chandrika niet de Mol is, want daar is Ferdi wel 100% van overtuigd. Dus Ferdi-exit, Chandrika niet Mol.







« Laatst bewerkt op: 30-03-2003, 14:23:11 door Chriz »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 30-03-2003, 16:12:21 »
Ferdi is zeker de Mol niet, daarbij blijft Ferdi wel mooi 'bruikbaar' materiaal, want op het moment dat hij afvalt is het wel zeker dat Chandrika niet de Mol is, want daar is Ferdi wel 100% van overtuigd. Dus Ferdi-exit, Chandrika niet Mol.

Dit hoeft niet persé hoor, bij de Belgische mol zat Sandra ook tot op het laatst op Stijn als mol...
Hopelijk volgende week exit met Ferdi en daarna Patricia..







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 30-03-2003, 16:41:55 »
Dit hoeft niet persé hoor, bij de Belgische mol zat Sandra ook tot op het laatst op Stijn als mol...
Hopelijk volgende week exit met Ferdi en daarna Patricia..

Ik hoop het voor je maar dat gebeurt niet. Als ofwel Patricia ofwel Ferdi exit gaat, weten wij dat Chandrika de mol niet is. Patricia en Ferdi hebben zo duidelijk hun verdenkingen kenbaar gemaakt tov van Chandrika, dat als een van hen afvalt we direct Chandrika door kunnen strepen. Dus zolang Chandrika er nog inzit, stem ik niet op Ferdi en Patricia als afvaller.

En om het maar on-topic te houden. Ferdi is de mol niet, hij wil het wel graag zijn.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 30-03-2003, 17:29:26 »
Ik vind Ferdi een vervelend manneke.
En tot nu toe heb ik alle mollen die ik gezien heb, tof gevonden.
Conclusie: Ferdi is de mol niet.










"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 30-03-2003, 17:43:15 »
Ik hoop het voor je maar dat gebeurt niet. Als ofwel Patricia ofwel Ferdi exit gaat, weten wij dat Chandrika de mol niet is. Patricia en Ferdi hebben zo duidelijk hun verdenkingen kenbaar gemaakt tov van Chandrika, dat als een van hen afvalt we direct Chandrika door kunnen strepen. Dus zolang Chandrika er nog inzit, stem ik niet op Ferdi en Patricia als afvaller.

En om het maar on-topic te houden. Ferdi is de mol niet, hij wil het wel graag zijn.

Mee eens dat Ferdi de mol niet is...Maar wat ik wil zeggen is dat als Ferdi of Patricia afvalt dat het niet persé wil zeggen dat Chandrika niet de mol zou zijn....







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 30-03-2003, 22:44:31 »
Nog effe over de dubieuze aanwijzingen die Ferdi maakte voor de anderen met behulp van takken en stenen. Op 'n punt legde hij 'n dikke tak dwars op de weg en stapelde er stenen op. Ik had 't 'n vrij logische aanwijzing gevonden als dit dus zou betekenen dat de kandi's niet die kant op moesten. De tak en de stenen vormen als 't ware 'n muur die de kandi's moet tegenhouden. Maar wat schets nu m'n verbazing? Ferdi stapt na 't maken van die barricade zelf vrolijk er overheen en gaat gewoon rechtdoor verder op dat pad. Wat is dit dan voor 'n idiote aanwijzing dan als ze er gewoon rechtdoor moesten lopen?  :-\








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 30-03-2003, 22:48:45 »
Nog effe over de dubieuze aanwijzingen die Ferdi maakte voor de anderen met behulp van takken en stenen. Op 'n punt legde hij 'n dikke tak dwars op de weg en stapelde er stenen op. Ik had 't 'n vrij logische aanwijzing gevonden als dit dus zou betekenen dat de kandi's niet die kant op moesten. De tak en de stenen vormen als 't ware 'n muur die de kandi's moet tegenhouden. Maar wat schets nu m'n verbazing? Ferdi stapt na 't maken van die barricade zelf vrolijk er overheen en gaat gewoon rechtdoor verder op dat pad. Wat is dit dan voor 'n idiote aanwijzing dan als ze er gewoon rechtdoor moesten lopen?  :-\

Een teken dat er iemand was geweest en dat ze dus goed zaten/liepen dit i.p.v. het rode lintje...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 30-03-2003, 22:58:35 »
Dat met die stronk vond ik ook wel stom ja. Ik zou zelf denken dat ik van het pad af had gemoeten ofzo.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

aggie

  • Gast
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 30-03-2003, 23:09:10 »
Nog effe over de dubieuze aanwijzingen die Ferdi maakte voor de anderen met behulp van takken en stenen. Op 'n punt legde hij 'n dikke tak dwars op de weg en stapelde er stenen op. Ik had 't 'n vrij logische aanwijzing gevonden als dit dus zou betekenen dat de kandi's niet die kant op moesten. De tak en de stenen vormen als 't ware 'n muur die de kandi's moet tegenhouden. Maar wat schets nu m'n verbazing? Ferdi stapt na 't maken van die barricade zelf vrolijk er overheen en gaat gewoon rechtdoor verder op dat pad. Wat is dit dan voor 'n idiote aanwijzing dan als ze er gewoon rechtdoor moesten lopen?  :-\

Ferdi gaf zelf het antwoord: hij was aan het mollen omdat hij zeker weet wie het is... Bleh, wat een vervelende kandidaat.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 30-03-2003, 23:20:13 »
Ferdi gaf zelf het antwoord: hij was aan het mollen omdat hij zeker weet wie het is... Bleh, wat een vervelende kandidaat.

Je drukt je nog "lief"  uit Aggie ;)
Greetzzzz BM







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 30-03-2003, 23:25:45 »
Ik had 't 'n vrij logische aanwijzing gevonden als dit dus zou betekenen dat de kandi's niet die kant op moesten. De tak en de stenen vormen als 't ware 'n muur die de kandi's moet tegenhouden. Maar wat schets nu m'n verbazing? Ferdi stapt na 't maken van die barricade zelf vrolijk er overheen en gaat gewoon rechtdoor verder op dat pad. Wat is dit dan voor 'n idiote aanwijzing dan als ze er gewoon rechtdoor moesten lopen?  :-\
Helemaal mee eens Han13. Ik dacht precies hetzelfde toen ik zat te kijken. Iets van 'Tot Hier En Niet Verder'. Met diezelfde stronk en stenen had hij ook een hele mooie pijl in de goede richting kunnen fabriceren.








Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 31-03-2003, 04:04:43 »
Imo zou Ferdi best de mol kunnen zijn; iemand die tot in den treuren beschrijft hoe zeker hij is van het mol zijn van de ander, danwel hoe hij zichzelf bewust verdacht maakt en eveneens hoe blij hij daar mee is, is een beetje opvallend?

Waarom zou Ferdi zo makkelijk worden weggegeven?










Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 31-03-2003, 10:32:39 »
Ik had Ferdi vorige week al afgeschreven al molkandidaat, maar na de aflevering van afgelopen zaterdag ben ik zeker van mijn zaak. Ferdi is niet de mol!
Iemand die zo overtuigd is van zichzelf en zichzelf zo serieus neemt, vol wantrouwen zit, zich laatdunkend over anderen uitlaat en voortdurend het conflict zoekt (ook buiten het spel om) kan de mol niet zijn!
Ferdi probeert zichzelf verdacht te maken en vergeet ondertussen dat hij meedoet aan het leukste spelletje van Nederland! Het is een spelletje, Ferdi, geniet er van!
Ik hoop dan ook dat Ferdi de volgend afvaller is maar ik vrees dat we nog even tegn hem aan moeten kijken!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 31-03-2003, 16:05:52 »
{bericht verwijderd. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 14:56:47 door Malcolm »