Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 154764 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #620 Gepost op: 25-05-2003, 15:10:35 »
Ik blijf erbij (ik heb alles gerecapituleerd) dat zonder duidelijke hint, die er ook niet was, het makkelijk Ron had kunnen zijn.
Alleen de WIDM crew wist het niet..

Nee maar even serieus, een echte hint rihcting Elise zat er naar mijn idee niet in, dus ja..(hoewel ze me altijd dwars zat).

Ik heb nooit 100% in Ron gelooft, totdat de opdracht in de bus kwam. Helaas begon ik weer te twijfelen toen Elise op Chandrika stemde.

Maar ik heb tot het bittere einde op Ron gestemd en nog heb ik zoiets van ''het kan!''

Hij heeft zich btw wel laten kennen: hij kan ECHT niet liegen en Vader Jacob...tssk tssk tssk Ron!







No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #621 Gepost op: 25-05-2003, 16:10:28 »
Zo zit dat spelletje in elkaar. Iedereen wordt verdacht gemaakt door de redactie en de kijkers moeten zoeken naar net dat ene afwijkende moment waardoor je moet beslissen of het nou wel of niet de mol is. Het echte probleem is dat je je in iemand gaat vastbijten en zodra je aanknopingspunten hebt gevonden, ga je je op de een of andere manier afsluiten voor andere opties.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #622 Gepost op: 25-05-2003, 20:08:27 »
komop niet zo somber chriz, ron was een geweldige nep-mol en we hebben van 'm genoten, toch?  ;D








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #623 Gepost op: 25-05-2003, 20:15:53 »
Zo zit dat spelletje in elkaar. Iedereen wordt verdacht gemaakt door de redactie en de kijkers moeten zoeken naar net dat ene afwijkende moment waardoor je moet beslissen of het nou wel of niet de mol is. Het echte probleem is dat je je in iemand gaat vastbijten en zodra je aanknopingspunten hebt gevonden, ga je je op de een of andere manier afsluiten voor andere opties.

En ik vond dat dat ene afwijkende moment er niet erg inzat. En ik heb me helemaal niet gefocust op Ron, sterker nog ik was niet eens van hem overtuigd. Ik ben alleen niet veranderd omdat ik daartoe geen aanleiding zag.
Maar echt iets van ''AAAAH het is Elise!!!!!'' heb ik echt niet gezien. Ze zat me wel dwars, maar eigenlijk pas toen ze op Chandrika stemde voelde ik dat ik met Ron waarschijnlijk fout zat, maar als dat niet gebeurd was dan had ik wel gedacht dat Ron het echt was, vanwege de busopdracht.
Ik vind dat gewoon, ik vond dat andere jaren beter gedaan, maar dit is gewoon MIJN mening.







No Milk today???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #624 Gepost op: 25-05-2003, 20:32:38 »
tja er zijn wel meer dingen dubieus, zolas bv die vrijstelling van elise, waarvan steeds zo nadrukkelijk wordt dat ze die echt zelf verdiende....ik weet het niet en het doet er ook niks toe, ik vind het een leuk programma!!








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #625 Gepost op: 25-05-2003, 20:35:53 »
Ik vind het ook heel leuk hoor, dat daar niet van, maar ik heb het idee dat het gokken was dit jaar (ok, ik heb op het verkeerde paard gegokt) en jah, ik wil echte hints en minstens 1 geniale molactie. Verwend? Ja best wel, maar das de schuld van George :P







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 20:36:46 door Milk »
No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #626 Gepost op: 26-05-2003, 14:05:30 »
En toch blijft Ron voor mij de mol!!! :D