Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 155257 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ron is (niet) de mol!
« Gepost op: 15-03-2003, 18:47:56 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Ron. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Ron. :)








Offline lidia

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 23:09:38 »
Ron is de mol. Geeft in zijn eigen dagboek aan dat ie nog geen echte mollestreek heeft uitgehaald en houdt zich verdacht rustig en op de achtergrond. Komt daarintegen heel veel aan het woord. Met Sigrid zat ik er naast, met George vanaf het begin goed.Wie vult me aan.








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 00:30:05 »
In zijn introfilmpje was duidelijk het affiche te zien van de theatervoorstelling "De geheel doodervaring" (van de Theatergroep Zonder Olga). Dit zou bij een mol kunnen passen. In iedere aflevering valt voor een medekandidaat immers definitief het doek.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 15:11:39 »
In Ron zie ik eigenlijk best wel een Mol. Een beetje sluw, hij was toch ook diegene, die achter zou blijven om René en Louis te zeggen welke kant ze op moesten gaan.








Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 15:29:05 »
Ik hoop niet dat Ron de mol is. Hij was zo serieus! Meedoen is leuk, hoor, Ron! Er kon geen lachje af bij hem. Hij lijkt me voorlopig gewoon een (te) fanatieke kandi.







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2003, 17:21:37 »
Ik hoop niet dat Ron de mol is. Hij was zo serieus! Meedoen is leuk, hoor, Ron! Er kon geen lachje af bij hem. Hij lijkt me voorlopig gewoon een (te) fanatieke kandi.

Die jongen was gewoon zenuwachtig..En wie het laatst lacht  ;)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2003, 17:41:34 »
Ik vind Ron wel OK als kandi, maar volgens mij is hij de mol niet. Na de executie zei hij dat hij even dacht dat iedereen door mocht. Ja, dat kan de mol natuurlijk ook zeggen, maar het klonk ietje te oprecht.

Maar we zullen zien...








Offline the doctor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol... IS ZIEK
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 18:17:20 »
In mij ogen is hij niet de mol om twee redenen:
1. Hij is een man (de vorige 2 mollen waren ook mannen zowel in nederland als belgië... tijd voor een vrouw dus!)
2. Hij antwoord alsof hij het spel als deelnemer erg serieus neemt. Een mol zou onopvallender en waziger antwoorden.









Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 19:01:29 »
In mij ogen is hij niet de mol om twee redenen:
1. Hij is een man (de vorige 2 mollen waren ook mannen zowel in nederland als belgië... tijd voor een vrouw dus!)
2. Hij antwoord alsof hij het spel als deelnemer erg serieus neemt. Een mol zou onopvallender en waziger antwoorden.


Argument 1 gaat nergens over  :D
Argument 2 trouwens ook niet  :-X
Juist de mol doet zich voor als fanatieke kandidaat lijkt mij ...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 20:29:12 »
Je kunt bij elke kandidaat allerlei argumenten en tegenargumenten gaan waarom hij/zij hem niet/wel is.
bij bijna idere kandidaat is er wel een reden. natuurlijk zou ron hem kunnen zijn maar Chandrika stootte heel vaak tegen spiegels in de 2e opdracht van anderen dus ik denk haar maar.... BLIJF wel opletten want ik kan je niet garanderen wie het is...








Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 20:52:58 »
Ik vind Ron voornamelijk te negatief... zoals met die opdracht in de grot; volgens mij is dat niet iets voor de mol.







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2003, 00:34:30 »
Het was niet duidelijk in beeld gebracht, maar Ron was degene die ontdekte dat er een korte route was naar de uitgang in de 2e opdracht...
Onmols lijkt me. :)








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2003, 12:23:04 »
Het was niet duidelijk in beeld gebracht, maar Ron was degene die ontdekte dat er een korte route was naar de uitgang in de 2e opdracht...
Onmols lijkt me. :)

Dit klopt, er vragen een paar kandi's wie bedacht heeft dat er een kortere route moest zijn en daarop kwam als antwoord : Ron.
Maar dit kan ook mols zijn. Want de mol was de enige die kon weten dat er een kortere route was en hoe die liep, en het zou kunnen dat de mol na een bepaalde tijd deze mocht aanwijzen om goed over te komen bij de anderen terwijl de tijd toch te kort zou zijn om de opdracht nog te halen.
Wat ik ook verdacht vind is dat Ron zich niet profileert als iemand die het voortouw neemt, maar dan toch in staat is de andere kandi's zover te krijgen zijn idee te volgen (het kan immers ook kostbare tijd kosten).
Ik bedoel dus : ik ben zelf nogal verlegen van aard en dat brengt mede met zich mee dat je niet zo goed in staat bent mensen naar je te laten luisteren, vooral in een groep. Deze actie vind ik dus niet kloppen met zijn profiel en in die zin lijkt hij me zeer verdacht als potentiele mol.

Ook heel mols : Ron maakt een slikbeweging als zijn naam ingetypt wordt bij de executie. (Remember George 8))








Offline J-Star

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • POWER 2 MOVE
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2003, 13:33:30 »
Ron is volgens mij te veel op de voorgrond. De andere mollen waren wat verlegender. ::) Of moet ik de 1ste aflevering nog maar een keer bekijken.








Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2003, 17:44:14 »
Ik had de aflevering opgenomen en degene die dat ook gedaan hebben kijk hier ff na: Als ron wordt voorgesteld zit ie achter zijn pc. Op een gegegevn moment (bijna aan het eind van 'zijn' filmpje kan je op het scherm kijken. Ik heb ff terug gespoeld en er staat (zo ongeveer weet het niet precies meer) Ik sta niet graag in de schijnwerpers, maar het is in ieder geval beter dan er de eerste keer uit te gaan, maar toch.

Dus ron is de mol???  ???








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 19:15:07 »
Ja, ik had dat ook gezien. Ik dacht dat dat een voorbeeldje was, omdat hij grafisch ontwerper is. Maar ik zie er niet zo snel een hint in, kun je hem uitleggen????








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2003, 19:20:20 »
Ron doet me ontzettend aan Nico denken. Erg op de achtergrond, rustig, maar toch beheerst. Ik denk dat hij best de mol zou kunnen zijn! Dat nou uitgerekend hij ermee komt dat er een kortere weg is, is perfect. Hij weet dat ze toch niet genoeg tijd hebben om nog te kunnen winnen en schuift zo de evt. verdenkingen van zich af!







Koekoek!

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2003, 21:20:32 »
Citaat
Ja, ik had dat ook gezien. Ik dacht dat dat een voorbeeldje was, omdat hij grafisch ontwerper is. Maar ik zie er niet zo snel een hint in, kun je hem uitleggen????

Nou ik dacht dus dat het duidelijk werd gemakt dat hij de mol is. Hij wil niet graag in de schijnwerpers staan. Dus wil hij onopvallend zijn. Dat is toch iets typisch voor de mol? toch? Maar goed, misschien vat ik het ook wel verkeerd op hoor. Hoe denken andere mensen hierover??????????

Er zit in ieder geval een aanwijzijng in dat stukje, amar wat... Tsja








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 18-03-2003, 08:48:07 »
Het blijft grappig om dit te zien,
bij elke persoon zijn er wel allemaal dingen te vertellen (alleen de 1e is pas geweest). Zelf heb ik gisteren met een jongen gewed, hij zei dat we vanaf de 1e aflevering moesten zeggen wie het was. Ik zei: Chandrika.
     Hij zei: Ron.

Wie heeft denken jullie kans (ik denk tot nu toe nog niks want de 1e aflevering zegt niet zo gek veel)








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2003, 01:15:25 »
Het was niet duidelijk in beeld gebracht, maar Ron was degene die ontdekte dat er een korte route was naar de uitgang in de 2e opdracht...
Onmols lijkt me. :)

Even Ron opgraven......Die zat weer bijna ondergronds..

Tja dat hij de korte route bedacht kan ook mols zijn, hij kwam er mee toen ze al een heel eind in de opdracht waren....Hij had het ineens over een gang naar rechts??? Hoe wist hij dat?? Zo kon hij zich minder verdacht maken.
Hij deed verder niet actief mee,stond daar maar een beetje in een hoekje....Ging wel mee naar buiten om de statieven mee te halen en liet er nog een vallen. Eenmaal binnen gaf hij de statieven weer over aan Louis, kost toch allemaal tijd??









Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos