Auteur Topic: Dagboek de mol  (gelezen 24507 keer)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Dagboek de mol
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2003, 12:38:15 »
Ik vrees ook dat er niet echt veel directe hints in zitten. Het zal wel zoiets worden van... Afl. 10: Elise is de mol...  En dan zeggen ze van, kijk maar in het dagboek van week 2, daar staat ..... Terwijl dat nu nog op alle personen kan slaan... Het is dus gewoon puzzelen tot je erbij neervalt...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #21 Gepost op: 9-04-2003, 17:01:44 »
De dagboeken van de mol zijn er om het aantrekkelijker te maken voor de "gewone" volger, niet omdat er hints in zouden kunnen zitten...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboek de mol
« Reactie #22 Gepost op: 9-04-2003, 18:17:54 »
De dagboeken van de mol zijn er om het aantrekkelijker te maken voor de "gewone" volger, niet omdat er hints in zouden kunnen zitten...

Geldt dat ook voor de dagboeken van de online-mol?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2003, 13:49:07 »
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal... Daar moet je zelf maar achter zien te komen!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboek de mol
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2003, 12:34:10 »
Kan iemand voor mij het dagboek van de mol (afl. 5) hier neer zetten, ik kom niet op de nl.site.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboek de mol
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2003, 12:47:56 »
Het mooiste moment van de afgelopen dagen is kort maar wel heel krachtig. Je had ons eens moeten zien zo vlak voor de executie. De groep is weer bij elkaar en werkelijk niemand is zeker van z’n zaak.

En dat is mooi, heel mooi zelfs. Ik hou namelijk wel van andermans onzekerheid.
In dit spel kun je calculeren, zelfverzekerd zijn of doen, opvallend zijn of je juist op de achtergrond houden, maar als het er werkelijk om gaat, telt de emotie. Nou, en emotie is er genoeg vandaag. Er zijn vragende blikken, onzekere blikken en hoofden die verschillende kanten op draaien. Blijkbaar wil iedereen de reactie van zijn eigen mol in de gaten houden. Dat is een grappig gezicht. Het lijkt wel alsof iedereen elkaar verdenkt en dat er plotseling zeven mollen in het spel zijn. Dat gaat niet lang duren, want spoedig zijn we met zes. Angela praat nog even verder en iedereen wil graag weten wat er komen gaat. Ik weet wel wat er gaat gebeuren. Ben ik de enige?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:dagboek de mol aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2003, 12:50:39 »
Let goed op het getal 28
Als ik me niet vergis was er 1 cijferslotje wat 7-4-1 was, 7 x 4 x 1 = 28!
bij wie was dit ook alweer?

Was dit niet bij de uitspraak van Chandrika? Je hebt overigens dezelfde mol op het oog als ik.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Dagboek de mol
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2003, 12:54:25 »
Kan iemand voor mij het dagboek van de mol (afl. 5) hier neer zetten, ik kom niet op de nl.site.

Is er dus niet, exit uitgesteld, maar dat weet je inmiddels al, neem ik aan. Geen exit, geen dagboeken.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2003, 13:29:44 »
Geen exit geen afvaller dagboek, das wat anders...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2003, 10:41:33 »
De Mol heeft het in haar dagboek alleen over de executie. Dat is ook niet vreemd, want Astrid kan moeilijk over opdrachten vertellen waaraan ze zelf niet heeft meegedaan. ;)








Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboek de mol
« Reactie #30 Gepost op: 15-04-2003, 17:30:26 »
De Mol heeft het in haar dagboek alleen over de executie. Dat is ook niet vreemd, want Astrid kan moeilijk over opdrachten vertellen waaraan ze zelf niet heeft meegedaan. ;)

Logisch dat er niet over opdrachten wordt gesproken. Wanneer de mol dat wel zou doen dan weten we dat Astrid als mol afvalt. Het betekent dus niet dat Astrid de mol is, het betekent dat officieel nog steeds iedereen de mol kan zijn.
Maar goed Elise is de enige mol  :P








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #31 Gepost op: 15-04-2003, 18:01:39 »
Logisch dat er niet over opdrachten wordt gesproken. Wanneer de mol dat wel zou doen dan weten we dat Astrid als mol afvalt. Het betekent dus niet dat Astrid de mol is, het betekent dat officieel nog steeds iedereen de mol kan zijn.
Maar goed Elise is de enige mol  :P

Het was ook niet heel serieus bedoeld van me. ;)








Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboek de mol
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2003, 18:52:06 »
Het was ook niet heel serieus bedoeld van me. ;)

Toch niet, ik dacht het al  ;)








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #33 Gepost op: 21-04-2003, 22:43:05 »
Dagboek Mol, aflevering 6:
Ik ben niet geraakt door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Dat ligt in de groep wel even anders. Ze zijn verward en ook boos.

Wie is niet geraakt (letterlijk)?
Wie is niet verward omdat hij als enige wist hoe de paintballopdracht zou gaan aflopen?










Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboek de mol
« Reactie #34 Gepost op: 22-04-2003, 19:38:07 »
en in het dagboek na aflevering 3:

alles loopt op rolletjes

Wie fietste daar met een koffer op 'rolletjes' naast zich?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Dagboek de mol
« Reactie #35 Gepost op: 23-04-2003, 06:05:35 »
en in het dagboek na aflevering 3:

alles loopt op rolletjes

Wie fietste daar met een koffer op 'rolletjes' naast zich?
Persoonlijk heb ik iemand echt op rolletjes zien fietsen en dan nog wel op George Island - what's in a name  ;D







« Laatst bewerkt op: 23-04-2003, 06:06:19 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #36 Gepost op: 26-04-2003, 23:09:13 »
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Nu we nog maar met z’n vijven zijn, houdt iedereen elkaar nog beter in de gaten. Daarom was het ook goed dat George langs kwam. Niet alleen omdat het de aandacht afleidt, maar ook omdat het mij een goed gevoel geeft.

Drie opdrachten waarin weer veel is gebeurd en dan ook nog het moment waarop ons werd gevraagd of we de kokers bij ons hadden. Nee, veel rust is er niet bij deze dagen. Trouwens, niemand had de koker stiekem geopend. Wat een lieverdjes. Nu moet ik weer een paar dagen extra met vier tegenstanders optrekken. Eigenlijk hoop ik dat George wat langer blijft. Heb ik tenminste een echte medestander.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
Dussss....
De mol is Chandrika of René??
of heeft de mol 2003 gezellig met de mol 2002 gebabbeld en hebben ze daarna voor de kijkers nog een filmpje gemaakt???








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #37 Gepost op: 26-04-2003, 23:45:30 »
Juist niet Chandrika of Rene. Als de crew de mol kan briefen heeft hij ook wel kans gezien om George te zien







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Rideru

  • Forumlid
Re:Dagboek de mol
« Reactie #38 Gepost op: 26-04-2003, 23:59:11 »
Er had wel iemand de koker geopend, namelijk de Mol. Kijk maar aan het begin van aflevering 7 naar de instructies van Angela aan de Mol. De enige bij wie we geen foto zagen in de camper was Rene. Dus Rene is de Mol.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #39 Gepost op: 27-04-2003, 00:27:52 »
Als de mol zijn koker geopend heeft, hebben ze hem voor de opname wel een nieuwe koker gegeven.
Gewoon om ons met vraagtekens te laten zitten







"Only thing to do is jump over the moon"