Auteur Topic: Dagboek de mol  (gelezen 24501 keer)

Offline Sabinethabest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #60 Gepost op: 18-05-2003, 17:38:23 »
ben ik het niet mee eens. Het is veel te makkelijk. 'Alles loopt op rolletjes' aflevering daarvoor Ron die rijdt met een koffer op rolletjes.  ::) De hints waren bij eerdere series veel moeilijker. Dit klinkt mij allemaal net wat te simpel om Ron te verdenken.

Maar het kan waar zijn dat het zo simpel is. Want juist als het simpel is, denken mensen dat het niet zo is en proberen moeilijkere verklaringen te vinden voor hun Mol....







You think you know....but you have no idea!

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #61 Gepost op: 18-05-2003, 18:25:36 »
Ik vraag het nog maar een keer (hopelijk wordt het er niet afgeknikkerd) er is iets raars bij mij op de off. site. Ik heb alleen de dagboeken tot en met afl. 9. Bij afleveringen idem dito. Maar bij hints en statistieken wel afl. 10.
Hebben meer mensen daar last van??
Ik kan nu  de dagboeken niet lezen, daar baal ik van!









Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #62 Gepost op: 18-05-2003, 18:28:28 »
Ik vraag het nog maar een keer (hopelijk wordt het er niet afgeknikkerd) er is iets raars bij mij op de off. site. Ik heb alleen de dagboeken tot en met afl. 9. Bij afleveringen idem dito. Maar bij hints en statistieken wel afl. 10.
Hebben meer mensen daar last van??
Ik kan nu  de dagboeken niet lezen, daar baal ik van!

FF gekeken: het staat er wel...

Probeer eens de <Shift> knop ingedrukt te houden terwijl je op de refreshknop in je browser klikt?   :)








Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Dagboek de mol
« Reactie #63 Gepost op: 18-05-2003, 18:33:08 »
Maar het kan waar zijn dat het zo simpel is. Want juist als het simpel is, denken mensen dat het niet zo is en proberen moeilijkere verklaringen te vinden voor hun Mol....

ook, maar ook gewoon omdat het veel te veel opvalt om hints te verstoppen, een dagboek is een dagboek, en daar gaan ze niet van die moeilijke hints in stoppen,  zoals nu met de titanic, dan heb het voor hun geen zin meer,omdat iedereen er dan gemakkelijk achter kan komen. ;D

en de opmerking van iemand anders, dat de mol zelf t dagboek niet schrijft vind ik ook wel een goede, want zo'n vermoeden had ik ook al, maar het zal wel samen met RON  :P zijn geschreven  ::)







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #64 Gepost op: 18-05-2003, 19:15:34 »
FF gekeken: het staat er wel...

Probeer eens de <Shift> knop ingedrukt te houden terwijl je op de refreshknop in je browser klikt?   :)

Heb ik geprobeerd, maar, gek hoor, het staat er niet!
Ik wordt geboycot!  ??? :o








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #65 Gepost op: 18-05-2003, 19:19:08 »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #66 Gepost op: 18-05-2003, 22:12:05 »
Jaaaaa! ;D

dank je wel! Ik kan weer lekker gaan slapen! ::)