Auteur Topic: Dagboek de mol  (gelezen 24509 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Dagboek de mol
« Reactie #40 Gepost op: 27-04-2003, 12:29:19 »
Als wij George al vanaf het eerste moment herkennen ondanks petje pruik en mega zonnebril ( ik had t in ieder geval meteen door.. denk door zijn stem en manier van lopen..herkende het Engels LOL)dan zullen de kandidaten die er met hun neus bovenop staan dat toch ook wel doen ??

Dus alle molopties staan nog open als je naar het dagboek kijkt..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #41 Gepost op: 11-05-2003, 13:53:19 »
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de dagboeken van de Mol, Angela en René hier te plaatsen? Ik wil ze namelijk graag lezen maar kom als sinds donderdag niet meer op de officiele site. :)








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #42 Gepost op: 11-05-2003, 13:55:59 »
Aflevering 9, Dagboek x
TOEN WAS HET ZOVER..
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Nadat ik afscheid van Irma heb genomen, worden we naar het Formule 1 circuit van Montreal gebracht voor de volgende opdracht. We moeten raadsels oplossen. Ondertussen rijdt de bus waarin wij zitten, steeds verder over het circuit. De groep heeft niet veel aan mij tijdens deze opdracht.

Laat mij iets fysieks en actiefs doen, want sommen oplossen is niet mijn sterkste kant. Gelukkig redden wij deze opdracht en verdienen we er weer geld mee. Wel lekker dat wij de laatste dagen de opdrachten volbrengen en dat er weer wat meer geld in de pot komt. Ten slotte is dit toch de bedoeling.

De parkeeropdracht verliep erg stroef en ik begon mij behoorlijk te irriteren. Ik reed de auto heen en weer, maar er kwam steeds weer commentaar. Uiteindelijk waren Ron en ik aan het rond racen met de auto en het einde kwam in zicht. Net toen ik de laatste auto wilde wegrijden, gaf Angela het signaal dat de tijd voorbij was. Wij waren net 4 seconden te laat en dat was zo balen. Ik was behoorlijk over de ……

De volgende opdracht was voor mij weer perfect. Ik mocht mijzelf in een ijshockey-outfit hijsen en het ijs op. Na deze intensieve opdracht moest ik naar het Courthouse in het oude centrum van Montreal. Daar zat Elise op ons te wachten om ons aan de tand te voelen over de opdrachten die wij hadden gedaan. Het was een soort verhoor in een rechtszaal.

Toen was het weer zover…… De onvermijdelijke executie. Voorafgaand hebben wij de test gedaan en ik kreeg het gevoel alsof ik dit niet zou gaan halen. Ik heb vragen beantwoord, waarvan ik later dacht dat ik deze niet goed had beantwoord. De executie was in de hal van het Courthouse. Een heel toepasselijke plaats voor een executie. Dit was de laatste executie voor de finale. Het was superspannend….

De namen werden ingevoerd en toen was daar het moment van het rode scherm, het zwaard van Damocles was gevallen en wel voor mij pakte dit negatief uit. Net voor de finale en ik wilde nog wel zo graag verder. Het rode scherm kwam hard aan en het voelde alsof ik had gefaald. Je kan niet beschrijven wat er door je heen gaat als na jouw naam het scherm rood kleurt. Ik nam afscheid en pakte mijn rugzak. Angela bracht mij weg naar de auto. Daar stond de auto te wachten, welke mij weg zou brengen. Heel vreemd dat deze nu voor mij staat te wachten. Het was een fantastische leuke tijd en een schitterend land. Daar ga ik dan, terug naar Nederland. Het doek is voor mij gevallen.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
   Aflevering 9, Dagboek De Mol
SPREEK IK DE WAARHEID?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Nu we al zo lang onderweg zijn in dit spel en iedereen zijn loopje met de waarheid wel heeft gehad, staat liegen ineens centraal in een opdracht. Maar waar gaat zoiets nou mis?

Is er slecht gelogen, te goed de waarheid verteld, is er gewoon goed beoordeeld, of had iemand gewoon geluk? Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik weet waar het aan lag. Of juist niet. Spreek ik de waarheid?  
We staan aan de vooravond van de finale. Het mooie is, ik ken mijn tegenstanders inmiddels door en door. Nog even en alles is duidelijk. Voor hen dan. Ik hoop op nog wat opdrachten waarbij we moeten samenwerken. Dat ging de laatse dagen ook zo goed. Nee hoor, het vertrouwen is groot. Bij mij dan. Opnieuw is er geld verloren, het lijkt wel of daar geen einde aan komt. Aan René’s spel trouwens wel. Maar goed, hoeft hij zich over het geld in ieder geval niet meer druk te maken.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
   







No Milk today???

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #43 Gepost op: 11-05-2003, 13:56:35 »
Aflevering 9, Dagboek Angela
FILTHY DUTCH
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
In het zicht van de finale valt René af. We hebben het er moeilijk mee, maar zo is het spel. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Degene met de meeste fouten moet naar huis.

De kandidaten nemen afscheid van hun geliefden en maken zich op voor de eindsprint. Ze zijn nog met z’n vieren. Er moet nog één kandidaat weg voor de finale. Ferdi is weg en dat is even wennen. Hij heeft een stevig stempel op het spel gedrukt, een goede kandidaat en een perfecte hulpmol natuurlijk. Voor onze echte mol zijn het de laatste zware loodjes .

Over zware loodjes gesproken…In onze badkamers  zijn alle muren  bedekt met spiegels, inclusief de deur. Als je even  -nietsvermoedend- op de w.c zit word je geconfronteerd met verval, in de ergste zin van het woord. Mannen en vrouwen, we zijn er allemaal stuk van.(behalve de geluidsman natuurlijk…. met zijn wasbordje op zijn buik… hadden wij , vrouwen van 40, al lang al gezien)

Wat zijn we dik en lelijk geworden in die drie weken. Koortslippen, wallen, vet piekhaar door alle mutsen op de hoofden. De lensdragers lopen opeens met brillen op de neus rond. De mannen zijn opgehouden met scheren en we zijn al dagen niet meer aan de was toegekomen dus we hebben ook wel eens lekkerder geroken. De hotelgasten kijken verschrikt op als wij weer naar binnen strompelen. "Oh no, they‘re here: the filthy Dutch."

Nog twee dagen en dan zit het erop. Ik durf weer langzaam aan mijn kleine meisjes te denken maar schiet direct in een hyperventilatie. Nog even wegduwen de heimwee….’s nachts droom ik van mijn vriend z’n …eh…wasbordje.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
   here you go :)

weet hoe irri het is als sites niet openen







No Milk today???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Dagboek de mol
« Reactie #44 Gepost op: 11-05-2003, 13:59:47 »
Te gek, Milk! :D








Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #45 Gepost op: 11-05-2003, 15:04:24 »
namens mij ook enorm bedankt! ik kan nu weer aan iets anders denken dan: hoe kom ik op de officiële site!  ;) :D








Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
Re:Dagboek de mol
« Reactie #46 Gepost op: 11-05-2003, 15:33:01 »
namens mij ook enorm bedankt! ik kan nu weer aan iets anders denken dan: hoe kom ik op de officiële site!  ;) :D

ik heb er ook al last van....... ook www.avro.nl doet het niet, schiffers.fm..........

       stom!!!







Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboek de mol
« Reactie #47 Gepost op: 17-05-2003, 22:31:42 »
Dagboek de mol Afl 10 citaat :

Eén nacht nog waarin ik moet hopen dat ik niet praat in mijn slaap

Zouden Elise en Chandrika bij elkaar slapen ?









Wij willen WIDM in 2004 !

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Dagboek de mol
« Reactie #48 Gepost op: 17-05-2003, 22:34:13 »
dat is denk ik verschillend aangezien steeds op een andere lokatie de nacht doorbrengen. In die camper lagen ze allemaal op elkaars lip.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #49 Gepost op: 17-05-2003, 22:36:54 »
Dagboek de mol Afl 10 citaat :

Eén nacht nog waarin ik moet hopen dat ik niet praat in mijn slaap

Zouden Elise en Chandrika bij elkaar slapen ?

Ik kreeg 't idee dat ze allemaal samen in 1 kamer verbleven. Ze maakten zich iig in dezelfde kamer klaar voor 't diner.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #50 Gepost op: 17-05-2003, 22:38:55 »
Ik kreeg 't idee dat ze allemaal samen in 1 kamer verbleven. Ze maakten zich iig in dezelfde kamer klaar voor 't diner.
ja dacht ik ook!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboek de mol
« Reactie #51 Gepost op: 18-05-2003, 11:44:26 »
Waar ik me meer zorgen over maak:

Ik heb het niet zo laten merken, maar bij het horen van al die namen, begon ik bijna een beetje te glimmen. Allemaal mensen die mij niet hebben ontmaskerd.


Dat betekent dat alleen Ron de mol kan zijn. René zat op Elise. Patricia en Ferdi op Chandrika.








Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #52 Gepost op: 18-05-2003, 15:43:41 »
Dagboek de mol Afl 10 citaat :

Eén nacht nog waarin ik moet hopen dat ik niet praat in mijn slaap

Zouden Elise en Chandrika bij elkaar slapen ?



He, wat raar, ik heb helemaal geen aflevering 10 op de officiële site!!??
 ???








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #53 Gepost op: 18-05-2003, 15:50:41 »
Waar ik me meer zorgen over maak:

Ik heb het niet zo laten merken, maar bij het horen van al die namen, begon ik bijna een beetje te glimmen. Allemaal mensen die mij niet hebben ontmaskerd.


Dat betekent dat alleen Ron de mol kan zijn. René zat op Elise. Patricia en Ferdi op Chandrika.

je kunt het ook gewoon uitleggen zoals het er staat... iedereen die afgevallen is heeft de mol niet ontmaskerd, anders hadden ze de test immers wel goed gemaakt (een bel horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt)
Dan kan iedereen de mol nog zijn.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Sabinethabest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #54 Gepost op: 18-05-2003, 16:41:04 »
Nog een onderdeel van het dagboek van de Mol:

Alle afvallers zijn de revue gepasseerd. Ik heb het niet zo laten merken, maar bij het horen van al die namen, begon ik bijna een beetje te glimmen.

Je kon duidelijk zien dat de voorhoofd van Ron aan het glimmen was....van zweet. Misschien om ontdekt te worden??? Voor mij is hij 100 % zeker de Mol.







You think you know....but you have no idea!

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Dagboek de mol
« Reactie #55 Gepost op: 18-05-2003, 16:53:54 »
voor mij ook  :P







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #56 Gepost op: 18-05-2003, 16:58:20 »
Moeten we het dagboek van de mol wel zo letterlijk nemen? Want dan krijg je dus ook: verraad hing vandaag in de lucht (Ron) en niemand die mij verdenkt (Ron) en hij glimt.








Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Dagboek de mol
« Reactie #57 Gepost op: 18-05-2003, 17:00:36 »
ja ik denk wel dat we dat serieus moeten nemen.
Als ik 1 keer dat dagboek lees, denk ik niet meteen HEEJ RON HING IN DE LUCHT, HEEJ RON GLOM. En al dat soort dingen. Het zijn simpele  maar wel , doordenk, dingen.







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboek de mol
« Reactie #58 Gepost op: 18-05-2003, 17:03:43 »
Je kon duidelijk zien dat de voorhoofd van Ron aan het glimmen was....van zweet. Misschien om ontdekt te worden??? Voor mij is hij 100 % zeker de Mol.

Chandrika kon er ook wel wat van hoor.. die zat ook te glimmen en te lachen!
 
Maar Elise blijft voor mij de mol en als zij het is, heeft ze het glimmen inderdaad goed weten te verbergen!








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboek de mol
« Reactie #59 Gepost op: 18-05-2003, 17:08:02 »
ja ik denk wel dat we dat serieus moeten nemen.
Als ik 1 keer dat dagboek lees, denk ik niet meteen HEEJ RON HING IN DE LUCHT, HEEJ RON GLOM. En al dat soort dingen. Het zijn simpele  maar wel , doordenk, dingen.

ben ik het niet mee eens. Het is veel te makkelijk. 'Alles loopt op rolletjes' aflevering daarvoor Ron die rijdt met een koffer op rolletjes.  ::) De hints waren bij eerdere series veel moeilijker. Dit klinkt mij allemaal net wat te simpel om Ron te verdenken.