Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26870 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2003, 22:40:33 »
1 voordeel, vanaf volgende week kan iedereen eruit nav de voorstel filmpjes. Iedereen gelijke kansen  ;D







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re:Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2003, 23:14:34 »
De mol moest het vertrouwen winnen, dat heeft Elise gedaan door lekker ieders kleren te wassen. Maar zij vond de enveloppe wat later. Elise was de enige die overbleef bij het paintballen, de anderen werden vrij snel raakgeschoten, zij had alle tijd om nogal stuntelig naar de helicopter te lopen, doordat de vrijstelling in het verschiet lag voor Ron heeft ze erop gegokt dat hij haar zou raakschieten. Pats, geld kwijt.

Ja ja, Elise is wel dom maar niet slim. Ze is en blijft mijn mol. Ik las ergens anders ook nog over de tekst quebec op haar pak, dat heb ik ook gezien (hangende letter E) en de rare bijgeluidjes in haar stem waren ook heel duidelijk.  ;D







To the batmobile let's go!!

Offline knorretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2003, 23:24:26 »
Elise kon natuurlijk niet weten wat Ron zou doen, stel dat hij niet voor de vrijstelling zou gaan, dan had Elise dus mooi 10.000 voor de pot binnengehaald....erg onmols.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2003, 23:30:02 »
Elise kon natuurlijk niet weten wat Ron zou doen, stel dat hij niet voor de vrijstelling zou gaan, dan had Elise dus mooi 10.000 voor de pot binnengehaald....erg onmols.
Precies, ze had zich beter neer kunnen laten schieten en alles aan Rene over gelaten.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2003, 00:46:46 »
Het viel mij op dat door de biecht van Elise (tijdens het maken van haar test) een soort 'ijzerdraadje' door het geluid geweven was; m.a.w. ik vond het opvallend blikkerig klinken.

Trouwens: het uitschakelen van Elise door Ron had natuurlijk een enorme impact omdat ze zó dichtbij de helikopter was en hij haar letterlijk neerschoot, maar ik ga nog ff mee met de mensen die vinden dat dit er veel te dik op ligt om een mollenstreek te zijn.
De mol zou (mag ik hopen) subtieler saboteren door bijvoorbeeld op zichzelf te schieten?
Of kan dat niet omdat ze allemaal een andere kleur verf hadden?








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 20-04-2003, 01:14:21 »
Neeeeeeeeeeee
Mijn Mol ging weg  :'(
Ik had Patricia al vanaf het begin als mol.
Ik had nog ff gedacht dat Astrid ook zou terug keren,maar helaas.
Ik moet ff bijkomen van de schrik en alles op eem rijtje zetten.

Patricia heeft weken lang op Chandrika gestemt en nu op Rene,dus Rene is dan meschien ook niet de Mol.
Ze zij dat ze nu stemde op Rene.
Door het afvallen van haar nu denk ik dat ze de afgelopen weken niet heeft gelogen over op wie ze had gestemt.

Het afvallen van Astrid en Patricia heeft me in iedergeval veel punten gekost.
Van 886 naar 520 punten een punten aftrek van 366 voor vandaag..

1 Patricia Chandrika Elise Ron ? ? ? Louis -98
2 Patricia Chandrika Elise Ron ? ? ? Julien -91
3 Patricia Chandrika Elise Ron ? ? ? ======= -48
4 Patricia Astrid René Ron ? ? ? Aafke -110
5 Patricia Astrid René Ron ? ? ? ======= -70
6 Patricia Chandrika Ron Elise ? ? ? Astrid/Patricia -63
7 ======= ======= ======= ======= ? ? ? ? -
Totaal: 520








« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 01:23:13 door Pierce Brosnan »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2003, 01:30:12 »
Oh, mijn pool is gevoegelijk naar de maan, maar wat kan het schelen? :P

Tja, de herinneringen aan Hugo kwamen wel heel sterk opzetten bij de helicopteropdracht. Waarom, oh waarom, ben ik toch 2 weken geleden naar Elise overgestapt? ;) Maar ja, kon men (Ron) zeker weten dat hij het vertrouwen van de groep had?








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2003, 01:44:15 »
Weer eens een zeer leuke aflevering. 3x beter ongeveer dan de vorige, hier kun je veel meer over napraten.

Tuurlijk Ron ineens weer verdacht natuurlijk, en ik vond dat Elise wel erg opvallend in beeld werd gebracht met de verdenkingen van René. Als ze de mol is hoeft dat toch niet zo nadrukkelijk? Maarja, misschien wil de WIDM-montage de winnaar van de serie gaan introduceren?  ;)

Waarom gaan de die-hard Astrid-mol-aanhangers nu niet beweren dat ze terug gaat komen in 1 van de komende afleveringen?  :P

En idd was de stem van Elise constant 'ingeblikt' , maar volgens mij ligt dat gewoon aan de low-budget microfoons die de AVRO gebruikt.

En ook deze aflevering is er weer erg veel geknipt en geplakt, is niet heel ernstig ofzo, maar bij de belgische serie zag je dat totaal niet. Bv, ook deze keer weer bij Patricia die afviel; klonk haar laatste zin over Ron en Ferdi weer heel anders dus dat komt gewoon weer uit een andere aflevering. Maar ook bij andere 'gesprekjes' hoor je, door die lowbudget microfoons, heel goed dat er geknipt en geplakt wordt.

Ik had niet verwacht dat Patricia af zou vallen trouwens. :)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2003, 01:55:37 »
Wel jammer dat Elise in deze aflevering met haar gedrag totaal niet mols overkwam. Ze had het als mol toch zo goed gedaan in de vorige afleveringen. :P
Want wat viel er nu te mollen bij die wasopdracht in het hotel? Ok, de walkie-talkie even niet horen, misschien. Maar ja, ze had wel steeds René om zich heen, dus ongemerkt saboteren zat er niet echt in. En dan dat paintballen... ze haalt de heli toch maar mooi wel. Als ze de mol was, had ze zich dan niet al door de jagers af laten schieten? Of zou ze door een 'oortje' hebben doorgekregen wat Ron van plan was ;)? En zou de crew daar wel van op de hoogte geweest zijn, dan?

Trouwens, toen Angela om 2 zorgzame kandidaten vroeg, hoor je Ferdi iets zeggen van 'Ik doe het niet meer hoor'. ??? Ik vond het een vreemde opmerking, maar de mol is hij toch niet, denk ik.








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2003, 06:44:51 »
Waarom gaan de die-hard Astrid-mol-aanhangers nu niet beweren dat ze terug gaat komen in 1 van de komende afleveringen?  :P

Nogal wiedes: omdat die kans nu verkeken is. Ik blijf me overigens verbazen over "het dilemma van Astrid" in de vorige aflevering. Er moet iets meer achter zitten dan wij als oppervlakkige kijkers te zien krijgen. Heimwee misschien?
Maar hoe dan ook, ik ben dolblij dat ik het voor de zoveelste keer bij het verkeerde eind had (ondanks de knipbewegingen en "Nooit meer slapen"). Nu wordt het programma tenminste weer spannend (behalve als Ferdi de mol is natuurlijk).







« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 06:46:03 door Blubber »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2003, 08:43:10 »

Waarom gaan de die-hard Astrid-mol-aanhangers nu niet beweren dat ze terug gaat komen in 1 van de komende afleveringen?  :P


Achteraf kan iedereen een koe in zijn kont kijken toch?  ;)







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2003, 08:44:07 »

Patricia heeft weken lang op Chandrika gestemt en nu op Rene,dus Rene is dan meschien ook niet de Mol.


Uit haar dagboek blijkt dat ze gewoon op chandrika heeft gestemd.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2003, 08:48:10 »
Nu blijkt dus dat de mol in ieder geval bij de lintjesopdracht heeft gezeten.

Bij de zeilbootopdracht stond de mol dus niet aan het roer en was hij dus ook niet aan het kaartlezen. Voorzichtige conclusie dat Ferdi of Ron de mol is. Zij namen in deze beide opdrachten belangrijke plaatsen in en maakten zich erg verdacht.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jeroen123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2003, 08:48:54 »
 >:( in 1 klap mijn mol (Astrid) EN mijn "reserve-mol" (Patricia) eruit!!!  :-\

Nou, ik weet het niet meer hoor!







tja...

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2003, 11:30:24 »
Nu wordt het programma tenminste weer spannend (behalve als Ferdi de mol is natuurlijk).

Dit snap ik niet echt. Hoezo is het programma niet meer spannend als Ferdi de mol blijkt te zijn. Volgens mij zijn Ferdi en Rene degenen die het minst verdacht worden van allemaal hier op dit forum. Ik kan nu niet echt zeggen dat het er de laatste afleveringen dik bovenop ligt.







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 20-04-2003, 11:39:10 »
Even een post over de paintbal opdracht. Ze gebruikte allemaal verschillende kleuren bij de namen van de kandidaten. Patricia had een rood balkje bij haar naam staan, dus exit? Ik heb niet zo goed op de andere kleuren gelet, behalve dan dat Elsie geel was.

Zal hier wat achter zitten, ik ben nooit zo van die vergaande theorieën, but you never know!








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2003, 11:57:37 »
Even een post over de paintbal opdracht. Ze gebruikte allemaal verschillende kleuren bij de namen van de kandidaten. Patricia had een rood balkje bij haar naam staan, dus exit? Ik heb niet zo goed op de andere kleuren gelet, behalve dan dat Elsie geel was.

Zal hier wat achter zitten, ik ben nooit zo van die vergaande theorieën, but you never know!

Rene = Blauw
Chandrika = Wit
Ferdi = Blauw
Patricia = Rood
Elise = Geel
Ron = Geen

Meschien staat:

Wit voor Winaar
Blauw niet door naar de finalen.
Rood voor Exit
Geel voor Verliezend finalist.
Niks voor Mol

Dat zou kunnen betekendat Elise de verliezer is.
Chandrika de winares is.
Ron de mol.
Dat Rene of Ferdi in afl 7 en in afl 8 afvallen.
Eerst de een dan de ander.








« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 12:02:31 door Pierce Brosnan »

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2003, 12:03:38 »
Er moeten idd nog 2 afvallers (blauw?) komen, dan blijven er een winnend finalist, een verliezend finalist en een mol over.

Onzin? Of een hint?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 20-04-2003, 12:10:35 »
Ehm ... ik denk niet dat er een hint in die lintjes zit, ze weten van te voren niet dat Patricia af gaat vallen .. ?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 20-04-2003, 12:11:42 »
Goed gezien , zou goed kunnen. De betekenis van wit , geel en geen kleur kunnen echter net zo goed met elkaar worden verwisseld.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?