Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26871 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 6
« Reactie #80 Gepost op: 23-04-2003, 21:12:52 »
Ze hebben die kamers echt niet op naam van de kandi's gereserveerd lijkt mij, gewoon op de AVRO ;D
Maar proberen kun je altijd ;)

(en anders heeft de redactie wel tegen die hotellui gezegd om het niet door te vertellen aan mollenjagers 8))

Haha! Belachelijk wat die mollenjagers allemaal verzinnen om er achter te komen wie het is! ;D








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #81 Gepost op: 24-04-2003, 08:41:09 »
Niemand die er aan denkt hoe de mol aan dat wieisdemol geld komt bij het intro filmpje? Wie beheert de pot?







« Laatst bewerkt op: 24-04-2003, 08:41:51 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Aflevering 6
« Reactie #82 Gepost op: 24-04-2003, 08:43:12 »
Citaat
Niemand die er aan denkt hoe de mol aan dat wieisdemol geld komt bij het intro filmpje? Wie beheert de pot?

Ehhhhhhhhhhhhhh  ;D Nee heb ik niet gezien. Ligt het erbij dan? (ff een fotootje??? iemand?) Ik zit al te twijfelen om naar rene over te stappen, en als dit waar is dan doe ik het!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #83 Gepost op: 24-04-2003, 08:44:07 »
Het eilandje waar ze op zaten stata er trouwens wel op, helemaal links in het hoekje, naast het hotel.. maa daar staat niets op dus..
Kan de pijl met kruis de plaats bij de skilift zijn ?? Ik moet toch eens opletten bij dep laatsnamen die ze noemen :)
Zou die skilift er niet opstaan dan? Ik bedoel maar, als zelfs de garage er op staat.
Het kruisje staat langs een weg. De helicopter landde ergens in het bos, dus misschien komt die weg volgende week.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #84 Gepost op: 24-04-2003, 09:16:41 »
Heb ff een rood kruisje neergezet op de plek die wordt aangegeven op de kaart in de intro.

Dit is dus wat duidelijker :) :)
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #85 Gepost op: 24-04-2003, 09:18:35 »
Niemand die er aan denkt hoe de mol aan dat wieisdemol geld komt bij het intro filmpje? Wie beheert de pot?

Dit schreef ik er reeds over 'n paar dagen geleden:

Geen idee of we er iets mee kunnen, maar de mol zit bij de instructies van Angela in deze aflevering in kamer 124. Er ligt voor de laptop 'n stapeltje met geld, waarbij ik me erg afvraag welk geld dit is. 't is iig in beeld als Angela zegt dat de kandi's weer flink van streek zijn door de gebeurtenissen. Is dit soms 't geld van Astrid?  :-\

Ik kreeg 't idee dat dit 't geld van Astrid was doordat 't in beeld was toen Angela tegen de mol zei dat iedereen flink van streek was door 't vertrek van Astrid.

Ze kan er natuurlijk ook op gedoeld hebben dat de kandi's zo van streek waren, dat ze effe niet goed opgelet hebben en de mol geld uit de pot kon stelen. Rene beheert natuurlijk de pot, maar zoals we vorige serie zagen is 't niet nodig om zelf de pot te beheren om geld te kunnen stelen. George heeft tot 2 malen toe geld weten te verduisteren terwijl de pot niet in zijn eigen bezit was. (ik vraag me trouwens ineens af waarom ze dit jaar niet rouleren met de pot. Vorige serie had iedere 2 dagen wel iemand anders de pot. Nu neemt de groep op zich veel risico door de pot altijd door Rene te laten beheren. Of verwachten ze dat 'n politieagent diefstal wel zou kunnen voorkomen.  ;) )








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #86 Gepost op: 24-04-2003, 09:25:14 »
We kunnen natuurlijk proberen het geld te tellen als het in beeld komt... als het ongeveer 28.400 euro is dan is het lekker verdacht natuurlijk  ;D
(hij maakt er een waaier van dus... euh... moet te doen zijn...)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 6
« Reactie #87 Gepost op: 24-04-2003, 10:31:10 »
We kunnen natuurlijk proberen het geld te tellen als het in beeld komt... als het ongeveer 28.400 euro is dan is het lekker verdacht natuurlijk  ;D
(hij maakt er een waaier van dus... euh... moet te doen zijn...)
Nou succes met tellen, de mol laat ze niet 1 voor 1 zien hoor :o ;D Is het niet de 10000 euro die ze met de opdracht kunnen verdienen?







« Laatst bewerkt op: 24-04-2003, 10:34:38 door Von Mollesteyn »
"I love it when a plan comes together"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #88 Gepost op: 25-04-2003, 07:29:20 »
Soms heb ik het gevoel dat er niet teveel geld mag worden gewonnen. De opdracht op het eiland... is daar een goed voorbeeld van. Het was gewoon de bedoeling dat het kistje geopend werd. Dat moest gewoon... Wanneer Angela de portofoon aan Elise en René geeft, zegt ze dat ze die later nog nodig hebben. Maar... die andere zat in het kistje. Tevens het vervolg van de opdracht van R + E, die zich op kamer 303 afspeeld... zat in het kistje. Stel ze hadden het kistje niet geopend? Dan liep ook de opdracht van de andere 2 in de soep... dus geen tafel dekken e.d.
Ook deze en die lumberjack opdracht vind ik rare opdrachten. Op zich erg leuk, maar er viel gewoon niks te verdienen...







« Laatst bewerkt op: 25-04-2003, 07:30:09 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline appie

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #89 Gepost op: 25-04-2003, 16:55:07 »
Weet iemand wie nu echt patricia heeft afgeschoten:
Is dit:
  • een jager
  • rene
  • elise

Kan iemand ook kijken of de jager een rugzak heeft want degene die patricia neer schiet heeft een rugzak. En wat is de kleur van de band (het kan ook zijn dat degene de band heeft afgedaan)








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #90 Gepost op: 26-04-2003, 15:40:39 »
We kunnen natuurlijk proberen het geld te tellen als het in beeld komt... als het ongeveer 28.400 euro is dan is het lekker verdacht natuurlijk  ;D
(hij maakt er een waaier van dus... euh... moet te doen zijn...)

Nou ik heb het geprobeerd met behulp van vertraagd beeld, en volgens mij moet het net zo'n beetje boven de 20.000 euro zijn. Precies is moeilijk te zeggen, je ziet niet alle briefjes, sommige blijven aan elkaar geplakt.
Toch wel verdacht dus.
Mogelijkheden:
- dit is de pot die de mol beheert
- de mol heeft een groot deel van de pot gestolen
- dit moet het geld voorstellen dat de mol tot nu toe uit de pot heeft weten te houden (maar daarvoor lijkt het me echt veel te weinig!!!  ;))








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #91 Gepost op: 26-04-2003, 15:51:41 »

Kan iemand ook kijken of de jager een rugzak heeft want degene die patricia neer schiet heeft een rugzak. En wat is de kleur van de band (het kan ook zijn dat degene de band heeft afgedaan)

Nee dit kon ik niet bekijken, de jagers werden te vaag in beeld gebracht. Ze zouden een groene band moeten hebben of geen band, denk ik.

Iets anders dat me vreemd overkwam was het volgende:
René rent op een gegeven moment naar de helicopter. Je ziet dan in close up geweer nr. 14 achter elkaar schoten lossen. Maar de arm bij dat geweer heeft een grauw-witte band! Even later zie je dan weer René met z'n blauwe band die helemaal niet aan het schieten is.
Ik begrijp hier echt helemaal niks van!  ???