Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26874 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 20-04-2003, 12:12:36 »
Ehm ... ik denk niet dat er een hint in die lintjes zit, ze weten van te voren niet dat Patricia af gaat vallen .. ?

Het gaat niet om de lintjes maar om de gekleurde tekst







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2003, 12:22:15 »
Het gaat niet om de lintjes maar om de gekleurde tekst

Maar die gekleurde balkjes horen bij de kleuren van de lintjes , dus bij nader inzien toch geen hint denk ik.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 20-04-2003, 12:24:27 »
Ehm ... ik denk niet dat er een hint in die lintjes zit, ze weten van te voren niet dat Patricia af gaat vallen .. ?

Idd, de kleuren bij de namen linksonder in beeld kwamen overeen met de kleuren van de banden die de kandi's om hun bovenarm hadden geknoopt. Ik denk dat dit gewoon gedaan is om de kandi's makkelijker uit elkaar te kunnen houden, zowel voor de crew als voor de kandi's onderling.

Ze kunnen iig onmogelijk al weten wie de finalisten worden...laat staan dat ze weten wie de winnaar of verliezer wordt.  :-\








Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 20-04-2003, 12:38:03 »
Ehm ... ik denk niet dat er een hint in die lintjes zit, ze weten van te voren niet dat Patricia af gaat vallen .. ?

Ik doel niet op de lintjes, maar op de kleur van de balkjes die bij de namen stonden. Dit is er dus gewoom met monteren bijgezet, dus dat kan prima achteraf.








Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2003, 12:39:24 »
Idd, de kleuren bij de namen linksonder in beeld kwamen overeen met de kleuren van de banden die de kandi's om hun bovenarm hadden geknoopt. Ik denk dat dit gewoon gedaan is om de kandi's makkelijker uit elkaar te kunnen houden, zowel voor de crew als voor de kandi's onderling.

Ze kunnen iig onmogelijk al weten wie de finalisten worden...laat staan dat ze weten wie de winnaar of verliezer wordt.  :-\

Owww ik had niet gezien dat de kleuren van de balkjes overeenkwamen met lintjes. Als dat zo is, dan is deze theorie te verwerpen.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2003, 13:21:12 »
Ik vond die lintjes om die armen wel grappig. Aan de ene kant een camouflagepak aantrekken, maar dan wel zo'n fel gekleurd lintje om je arm doen. ::)

 ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2003, 13:39:12 »
Geen idee of we er iets mee kunnen, maar de mol zit bij de instructies van Angela in deze aflevering in kamer 124. Er ligt voor de laptop 'n stapeltje met geld, waarbij ik me erg afvraag welk geld dit is. 't is iig in beeld als Angela zegt dat de kandi's weer flink van streek zijn door de gebeurtenissen. Is dit soms 't geld van Astrid?  :-\

Verder zitten ze in 't houten hotel in kamer 303.

Ik zie hier zelf nog niet goed 'n hint in, maar misschien kunnen jullie er wel iets mee.








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2003, 13:42:11 »
Geen idee of we er iets mee kunnen, maar de mol zit bij de instructies van Angela in deze aflevering in kamer 124. Er ligt voor de laptop 'n stapeltje met geld, waarbij ik me erg afvraag welk geld dit is. 't is iig in beeld als Angela zegt dat de kandi's weer flink van streek zijn door de gebeurtenissen. Is dit soms 't geld van Astrid?  :-\

Verder zitten ze in 't houten hotel in kamer 303.

Ik zie hier zelf nog niet goed 'n hint in, maar misschien kunnen jullie er wel iets mee.

30-3 = 27.
Wie was/is 27 tijdens de opnamen :)







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 20-04-2003, 13:55:05 »
Jammer dat Elise zich zo onmols gedroeg!!!
Ze is al vanaf aflevering 2 mijn mol, maar nu vind ik Ron opeens veel verdachter worden.
Tijdens de executie zat ik ook weer op het puntje van mijn stoel, het leek weer eens net alsof ze eruit ging vliegen.
Het valt me trouwens op dat ook dit jaar weer de kandidaten die ik het minst verdenk er ook het eerst uit vliegen.
Er zullen dus wel weer 3 mollen overblijven.







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 20-04-2003, 14:05:16 »
Jammer dat Elise zich zo onmols gedroeg!!!

Als je naar het introfilmpje luistert gedraagt ze zich wel mols vindt ik... Ze wint immers vertrouwen...

Ik wordt trouwens helemaal gek van die introfilmpjes  >:( Eerst die jas (die ze aanhad op het eiland!!) en dan nu weer die lelijke zonnebril... Ik kan me niet voorstellen dat je zo op TV Wilt komen...  ::)  8)







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline la rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • O happy day! : )
Re:Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 20-04-2003, 15:32:14 »
In 't bootje later had ze ineens nummer 35 als rugnummer. Ik denk dus dat ze later haar vest met die van iemand anders geruild heeft. Blijft de vraag: wie droeg daarna nummer 28?

Ron droeg iig nummer 15.
het viel mij ook op en ik heb er speciaal even voor terug gekeken.
ferdi droeg later nummer 28. voordat ze in het bootje stapten, zag je ferdi ook nog even zonder zwemvest, dus hoogstwaarschijnlijk hebben ferdi en patricia hun zwemvesten even uitgedaan na het mislukte 'vlotbouwen' en daarna elkaars vest aangetrokken...








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 20-04-2003, 17:33:11 »
Jammer dat Elise zich zo onmols gedroeg!!!
Ze is al vanaf aflevering 2 mijn mol, maar nu vind ik Ron opeens veel verdachter worden.
Tijdens de executie zat ik ook weer op het puntje van mijn stoel, het leek weer eens net alsof ze eruit ging vliegen.
Het valt me trouwens op dat ook dit jaar weer de kandidaten die ik het minst verdenk er ook het eerst uit vliegen.
Er zullen dus wel weer 3 mollen overblijven.

Hoezo dat?
Als je goed naar het intro-filmpje hebt gekeken zie je een shot van Elise in een auto.
En dat ben je nog niet eerder tegengekomen.
Je wist dus al voor 100 % dat Elise niet afviel ;)







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 20-04-2003, 17:56:39 »
Jammer dat Elise zich zo onmols gedroeg!!!
Ze is al vanaf aflevering 2 mijn mol, maar nu vind ik Ron opeens veel verdachter worden.
Tijdens de executie zat ik ook weer op het puntje van mijn stoel, het leek weer eens net alsof ze eruit ging vliegen.
Het valt me trouwens op dat ook dit jaar weer de kandidaten die ik het minst verdenk er ook het eerst uit vliegen.
Er zullen dus wel weer 3 mollen overblijven.

-walkietalkie op een draaiende, lawaiierige wasmachine zetten
-net doen of ze aan het lezen is, terwijl iemand praat in de walkietalkie
-de anderen uitlokken om de envelophint te kopen
-zich laten afschieten door Ron (daardoor loopt de groep veel geld mist + wordt Ron verdacht gemaakt)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 20-04-2003, 17:58:57 »
Als je naar het introfilmpje luistert gedraagt ze zich wel mols vindt ik... Ze wint immers vertrouwen...

Ik wordt trouwens helemaal gek van die introfilmpjes  >:( Eerst die jas (die ze aanhad op het eiland!!) en dan nu weer die lelijke zonnebril... Ik kan me niet voorstellen dat je zo op TV Wilt komen...  ::)  8)

Ehm ... had Elise een zonnebril op of heb je het nu over angela ?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 21-04-2003, 01:03:48 »
Ik vond trouwens die vlot-maken opdracht een beetje flauw/gemeen:
Wilden ze die opdracht halen, moesten ze gewoon wel dat kistje en envelop openen, anders vind je toch echt niet die boot onder water?

Eigenlijk stond bij voorbaat dus al wel vast dat er geen geld gewonnen zou worden, het ging er alleen om of ze daarbij nog eens 5.000 euro zouden verliezen en of ze in dat hotel konden overnachten of op dat eiland.

Ze hebben naar mijn mening het maximale eruit gehaald...








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 21-04-2003, 02:47:51 »
Hoezo is het programma niet meer spannend als Ferdi de mol blijkt te zijn.
Als Ferdi de mol is zou het de slechtste ooit zijn. In aflevering 1 en 2 werd hij door de regie zo nadrukkelijk verdacht gemaakt dat hij door de meesten van ons direct werd afgeschreven.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 21-04-2003, 08:59:11 »
Ik vond trouwens die vlot-maken opdracht een beetje flauw/gemeen:
Wilden ze die opdracht halen, moesten ze gewoon wel dat kistje en envelop openen, anders vind je toch echt niet die boot onder water?

Ik ben 't met je eens dat eigenlijk al vaststond dat ze 't kistje en de envelop moesten openen wilden ze ooit bij 't hotel kunnen komen. (trouwens....ze hadden ook altijd kunnen gaan zwemmen.  ;) ) Angela had natuurlijk ook gezegd dat ze alles wat ze nodig hadden op 't eiland zouden kunnen vinden. Logisch dat je dan niet 50 meter verder in de baai gaat kijken of er misschien ergens 'n boot ligt.

Maar toch was die boot blijkbaar vanuit 1 punt op 't eiland goed te zien en was 't niet onmogelijk om die boot zelf te ontdekken. Ik denk alleen dat je van zo'n afstand niet echt zou kunnen zien dat 't om 'n boot ging en er in eerste instantie niet aan zou denken om er heen te lopen, omdat Angela had gezegd dat alles op 't eiland te vinden was.  :-\

Och ja, weer gewoon 'n situatie waarbij de makers de mol wel erg hebben geholpen. De mol hoefde op zich niet eens aanwezig te zijn op 't eiland om ervoor te zorgen dat er geen geld verdiend zou worden........zou dan toch Elise de mol zijn?  ??? ;)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 21-04-2003, 09:50:24 »
Als Ferdi de mol is zou het de slechtste ooit zijn. In aflevering 1 en 2 werd hij door de regie zo nadrukkelijk verdacht gemaakt dat hij door de meesten van ons direct werd afgeschreven.

Als Ferdi de mol is..., dan kun je misschien beter even wachten met deze conclusie tot je gezien hebt welke mollenstreken hij uitgehaald heeft.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 21-04-2003, 14:28:22 »
Rene = Blauw
Chandrika = Wit
Ferdi = Blauw
Patricia = Rood
Elise = Geel
Ron = Geen

Ik denk dat de lintjes hints zijn voor de jagers. Weten ze wie ze neer moeten knallen en wie niet. Aangezien de heren beide blauw zijn heb ik het idee dat ze als eerste weggeschoten mogen worden. Dat rene het zolang volhoudt heeft volgens mij met zijn beroep te maken.

Hoe het zit met de overige kleuren heb ik nog niet kunnen bedenken. Maar dat het niets te maken heeft met wie er overblijven lijkt me vrij duidelijk. Dit zou nl betekenen dat de hele serie gefaked is en dat lijkt me vrij lullig.








Offline mabob

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 21-04-2003, 14:47:46 »
Als Patricia het rode scherm krijgt dan zie je zoals gebruikelijk een terugblik met enkele fragmenten. Standaard zit daar een stukje van de eindtune in, zo ook deze keer. Er is echter een aantal seconden een ander muziekfragment in gezet die door de tune klinkt. Dit is het begin van het nummer 'Teardrop' van Massive Attack. Hier ben ik absoluut 100% zeker van. Luister zelf maar.

Wat deze hint betekent is mij niet geheel duidelijk. Chandrika heeft een traantje gelaten in deze aflevering toen Astrid vertrok. Ook had Elise krokodillentranen toe ze werd neergeschoten.

Wie kan wat met deze muzikale hint?