Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 69129 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 7
« Gepost op: 26-04-2003, 20:58:42 »
In dit topic kun je alles kwijt over aflevering 7.  :)








Re:Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2003, 21:58:41 »
Dit viel me op:

- George natuurlijk
- Op de Volvo stond de URL KiteSite.net...
- Weer geen executie  ???

Ik heb vandaag niets opvallends kunnen vinden dat mij dichterbij mijn Mol gebracht heeft  :-X








Offline poepdoosje

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2003, 22:00:53 »
In de koker van Ron zag ik een foto van Chandrika als baby.










Re:Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2003, 22:02:27 »
In de koker van Ron zag ik een foto van Chandrika als baby.
Hoe weet je zo zeker dat het Chandrika was?

Dan wordt het voor mij wel zeer duidelijk. Het fragment op Schiffers.fm ("Take The Money And Run"): Chandrika pakte als eerste het koffertje aan, echt metéén, en nu dan die foto...  ;D








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2003, 22:02:57 »
Koker Ron: Liggend persoon
Koker Elise: Diskette
Koker Chandrika: 3 stippen
Koker Ferdi: ?????








Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2003, 22:03:12 »
Wel leuk dat George voorbij kwam...
Kon maar weinig van de foto's zien dus dat zal in de herhaling op video moeten, vrees ik.
Verder vind ik na deze aflevering René een stukje minder aardig... beetje vreemd gedrag...








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2003, 22:03:36 »
Nou geweldige aflevering weer! En dat kwam natuurlijk grotendeels door de rol van George!  :D

Verder leuke opdrachten, leuke ontwikkelingen in de groep (Rene die met niemand meer wil praten, omdat hij geen informatie meer wil delen) en 'n verassende wending van de kokers. Toch anders als bij de Belgische serie.  :)

Ik blijf nog steeds bij Ron als mol. Natuurlijk vooral omdat hij verkeerd doorgaf dat ze om 17.30 uur (ipv 16.30 uur) op 't metrostation moesten staan, waardoor de opdracht mislukte.

Ik ga deze aflevering iig nog 'n stuk of 5 keer bekijken deze week!  ;)








Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2003, 22:05:12 »
Ik vind dat Rene wel ineens heel erg serieus het spel gaat spelen.

Vond het raar dat Ferdi geen dubbel-of-niets deed, dat zou maar 500 euro kosten en het zou hem evt. weer verdachter maken mocht het mislukken, of is hij van die taktiek afgestapt.

En dat Elise de karakter-proef heeft verknalt is me natuurlijk ook opgevallen








Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2003, 22:06:47 »
Ik blijf nog steeds bij Ron als mol. Natuurlijk vooral omdat hij verkeerd doorgaf dat ze om 17.30 uur (ipv 16.30 uur) op 't metrostation moesten staan, waardoor de opdracht mislukte.
Nou helemaal mee eens, dan blijft deze afl. voorlopig alleen Chandrika over die ik (nog) niet heb zien mollen








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 26-04-2003, 22:16:31 »
In de koker van Ron zag ik een foto van Chandrika als baby.

Daar dacht ik ook gelijk aan. 't was iig 'n donker kindje, die in mijn ogen ook erg op Chandrika leek.


Citaat
Koker Ron: Liggend persoon
Koker Elise: Diskette
Koker Chandrika: 3 stippen
Koker Ferdi: ?????

Volgens mij was 't 'n arm op de foto uit de koker van Ferdi.  :-\








« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:19:42 door Han13 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2003, 22:17:01 »
Ik zag Elise op de foto van Ron.
Nog iemand? Of is het wishful viewing?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline poepdoosje

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 26-04-2003, 22:17:03 »
Ze leek er sprekend op. Als je schuin keek.

[edit]Chandrika he[/edit]

Trouwens. Ron leek best wel verstrooid na het zien van zijn 'hint'.










« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:19:42 door poepdoosje »

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 26-04-2003, 22:18:46 »
Mijn insziens:

De mol komt niet op tijd bij de trein/ metro/ tram weet ik veel opdracht... Wat heeft de mol aan een gesprek met de vorige Mol??? (heeft hij/ ZIJ  ::) wel iets aan, maar hoeft niet in het programma te komen). De enige onopvallende opdracht om te mollen is de foto-bordjes opdracht. Elise dus...

Volgens mij is het bij deze bewezen dat je hints zoekt in de richting van je mol  ;D...

PS: MIJN 100ste BERICHTJE!!!!!!!! :D







« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:20:23 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 26-04-2003, 22:19:58 »
George! George! George!

;D

Ik herkende em en me ma niet...NANA !


En ik vind René ook erg droog, doch serieus (echt een policeman ;))

Verder was het natuurlijk erg verdacht dat Ron er maar even een uurtje later van maakte..maar zijn t-shirt maakte voor mij een hoop goed ;)







No Milk today???

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 26-04-2003, 22:21:18 »
Ook ik herkende direct Chandrika in de foto van Ron. Grappig dat er meer zijn die dat denken gezien te hebben. Vond het ook best logisch, aangezien Ron voor mij de mol is en het dus de kijker op het verkeerde been zet. Het maakt immers niet uit wie of wat er op de foto van Ron staat aangezien hij het zelf is. Aan de andere kant had Chandrika er natuurlijk ook allang uit kunnen liggen tegen de tijd dat de kokers geopend werden. Tenzij Ron zijn koker kort geleden nog verwisseld is en hij net vanochtend een nieuwe heeft gekregen met deze foto. Mwah, ik geloof dat ik doordraai :-)







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline alizandah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 26-04-2003, 22:22:32 »
Bij (volgens mij) de koker Chandrika zag je een oog. Ik vond dit oog sprekend lijken op die van Elise..







Ik ben de mol, wat ben jij?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 26-04-2003, 22:25:40 »
maar zijn t-shirt maakte voor mij een hoop goed ;)

Ik was ook erg blij om te zien dat hij reclame maakt voor de beste CD sinds tijden.  8)

Volgende week is Ferdi dus jarig en die wordt tadaa: 28 jaar!!! Weer die verrekde 28 dus!  :-\

(in 't filmpje wordt niet duidelijk wie er jarig is, maar gezien de leeftijden is alleen Ferdi mogelijk)

Trouwens blijf ik 't vreemd vinden dat we niet te zien krijgen wat er op de foto van Rene stond. Zal dit 'n TE duidelijke aanwijzing richting de mol zijn geweest dat ze 'm uit voorzorg maar niet aan ons tonen?  :-\







« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:27:11 door Han13 »

Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 26-04-2003, 22:26:22 »
I
Ik zag Elise op de foto van Ron.
Nog iemand? Of is het wishful viewing?
::)Ik denk dat we gewoon expres op het verkeerde been worden gezet met al die zgn. foto's. Ik dacht ook Chandrika te herkennen trouwens, maar volgens mij is zij 100% zeker de Mol niet.
-Ik vond het vreemd dat Angela alleen tegen Ron zegt dat hij er zijn voordeel mee moet doen.
-Vreemd ook. Ik hoorde een soort samenzweerderig gefluister toen de koker van René was geopend....
Ik denk dat de Mol zijn koker niet heeft geopend omdat hij of zij dan echt door de mand was gevallen. :-[








Offline poepdoosje

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 26-04-2003, 22:26:45 »
Ook ik herkende direct Chandrika in de foto van Ron. Grappig dat er meer zijn die dat denken gezien te hebben.

Zover ik weet zijn er nog maar 2 die het hebben gezien; jij en ik.
Of NOG meer??

Laat maar, ik zie het al.










« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:27:48 door poepdoosje »

Offline KING2003

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 26-04-2003, 22:26:58 »
Erg leuke aflevering vooral door George.
Ik herkende hem eigenlijk meteen, ook leuk dat je je vragen naar hem kan mailen.

Ik vond Rene dit keer een beetje vreemd doen. Misschien bedoelde Angela dat in het begin met 'gedraag je als een kandidaat'. Rene wil alle info voor zichzelf houden.
Volgens mij hadden Chandrika en Rene vrij weinig aan dat gesprek met George (tenzij er heel veel niet is uitgezonden). Zoveel kan je niet vragen in 2 mins denk ik. Ik vond Rene wel een beetje vreemd kijken toen ie met George aan het praten was. -> Misschien ben jij wel de mol, en ik zou de mol echt op z'n huid zitten. Toen George dat zei keek Rene wel ff een beetje benauwt vond ik.

Verder had Ron wel die tijd van de metro opdracht verandert, en niemand die er wat van zei. Want Ferdi (ik d8 dat het Ferdi was)zei wel heel verbaast: ow half 6 (kortom hij d8 zelf half 5).

En dan die foto van Rene die we niet te zien kregen. En er was ook niet te zien dat de foto uit een koker werd gehaald. Dus misschien was het allemaal wel fake.
Ik vond al die foto's vrij vaag. 1 foto leek een beetje op een soort trouwfoto (misschien een verwijzing naar die opdr8 met dat slot -> wie wil er trouwen). Er stond volgens mij een man in een pak op. Ik d8 bij Ferdi nog iets van een horloge of ketting te zien, iets met schakels ofzo. Maar verder kan ik echt niks maken van die foto's.

Het openingfilmpje was trouwens weer anders. Op de achtergrond hoor je bij Elise normaal geklap. Maar nu hoorde je: Elise geef meer gas. Wat dus ook in de aflevering terug kwam. En daardoor mislukte de opdracht. Was ook raar dat Ferdi niet dubbelde. Hij kon hoogstens 500 eur verliezen, maar daarentegen 2000 eur extra winnen. Nou dat lijkt me dan toch een makkelijke keuze??...