Auteur Topic: Foto's in de kokers  (gelezen 36324 keer)

Offline Pieter Vaartjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2003, 16:50:38 »
Volgens mij is die foto van Ferdi echt geen verkeersbord hoor!!! ??? Volgens mij is het de rand van een broekzak van een spijkerbroek! ;D Dit was tenminste direct waar ik aan dacht toen ik de foto zag. Maar van wie zou die broek dan zijn? ff op details letten en naar de broeken van de kandidaten kijken :P :P ;D
Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #101 Gepost op: 30-04-2003, 17:10:20 »
Er is iets met die witte randen in de foto van Ferdi en Elise. Het is alsof die van Ferdi dichterbij genomen is dan die van Elise, zelfde onderwerp. Bij die van Ferdi zie je aan de linkerkant een zwart gedeelte beginnen.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #102 Gepost op: 30-04-2003, 17:46:51 »
Ik heb een angstig vermoeden dat die foto's er gewoon zijn om voor verwarring te zorgen. Ik denk dat elke kandidaat een foto met iets van een andere kandidaat erop heeft gekregen.  :-\







Ma how, zeg!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #103 Gepost op: 30-04-2003, 18:00:30 »
Ik heb een angstig vermoeden dat die foto's er gewoon zijn om voor verwarring te zorgen. Ik denk dat elke kandidaat een foto met iets van een andere kandidaat erop heeft gekregen.  :-\

Daar dacht ik ook aan, het enige probleem is dat de 5 afvallers ook allemaal een koker hadden, dus het kan ook dat bv. Elise een foto met iets van Louis d'rop kon hebben.


De foto die je hier boven ziet kun je de pols van René in zijn politiepak zien. (met van die typische politiemouwtjes).








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #104 Gepost op: 30-04-2003, 18:16:40 »
De foto's doen mij denken aan de Rorschachtest die ik altijd van mijn psychiater moest maken.  ;) Van die inktvlekken waar de één z'n moeder in ziet en de ander een psychopatische moordenaar met een mes!

Ik denk bijvoorbeeld dat René de mol is en zie dus onderdelen van een politieuniform. Iemand die denkt dat Ferdi de mol is, zal in de foto's al gauw passagier 303 ontwaren.







« Laatst bewerkt op: 30-04-2003, 18:17:05 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #105 Gepost op: 30-04-2003, 20:49:11 »
Alweer iets opvallends: als Elise's foto in de bak ligt (danwel aan de camera getoond wordt) houden Angela en Elise allebei aan hun eigen kant de foto in bedwang.
Als Angela gaat schijnen heeft ze de diagonaal andere kant van de foto vast, zodat Elise zich in allerlei bochten moet wringen om er nog iets van te kunnen zien. Vreemd...   ???

Voor mij staat iig vast dat de shots van de foto's in de bak die in beeld komen eerder/later ter redactie zijn gemaakt, ook al omdat je niet dagenlang fotopapier in een kokertje kunt bewaren en het vervolgens als ware het gestreken in een bak kunt leggen.  >:(
Je ziet in het tweede frame ook dat een kant van de foto omhoog steekt.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2003, 20:50:21 door pimwiz »

Offline tjabbinga

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #106 Gepost op: 30-04-2003, 20:53:45 »
wij hadden al het vermoeden dat we bij ron de foto van rene te zien kregen aan de manier waarop angela en ron en rene de foto onderhouden. ook hier is dus met de volgorde gesjoemeld! dit is helemaal niet de foto die elise gezien heeft! ik denk overigens wel dat alles in de camper is gefilmd.








Offline tjabbinga

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #107 Gepost op: 30-04-2003, 20:56:05 »
volgende week komen er trouwens familieleden langs (vandaar dat er geen executie was), grote kans dat de foto's daarop sloegen








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #108 Gepost op: 1-05-2003, 08:36:02 »
volgende week komen er trouwens familieleden langs (vandaar dat er geen executie was), grote kans dat de foto's daarop sloegen
Familieleden, omdat Ferdi jarig is ofzo ??? Heb je dat herkend uit het voorstukje?







"I love it when a plan comes together"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #109 Gepost op: 1-05-2003, 09:17:44 »

Voor mij staat iig vast dat de shots van de foto's in de bak die in beeld komen eerder/later ter redactie zijn gemaakt, ook al omdat je niet dagenlang fotopapier in een kokertje kunt bewaren en het vervolgens als ware het gestreken in een bak kunt leggen.  >:(
Je ziet in het tweede frame ook dat een kant van de foto omhoog steekt.

sterker nog dat gebeurt al na een paar uur...fotopapier is erg dik.








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #110 Gepost op: 1-05-2003, 14:05:09 »
Citaat
Ik heb een angstig vermoeden dat die foto's er gewoon zijn om voor verwarring te zorgen. Ik denk dat elke kandidaat een foto met iets van een andere kandidaat erop heeft gekregen.
 
 
Citaat
Daar dacht ik ook aan, het enige probleem is dat de 5 afvallers ook allemaal een koker hadden, dus het kan ook dat bv. Elise een foto met iets van Louis d'rop kon hebben.



als die foto's niet in die kokers zaten kan dat natuurlijk wel.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline tjabbinga

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #111 Gepost op: 1-05-2003, 23:16:40 »
Familieleden, omdat Ferdi jarig is ofzo ??? Heb je dat herkend uit het voorstukje?

bij volgende week zie je een foto met 5 vreemde mensen die heel dicht tegen de kandidaten aanzitten. daarnaast had ik aan het begin van de serie al zoiets gehoord.
maar waar??? ??? ???








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #112 Gepost op: 1-05-2003, 23:24:46 »
Citaat
bij volgende week zie je een foto met 5 vreemde mensen die heel dicht tegen de kandidaten aanzitten. daarnaast had ik aan het begin van de serie al zoiets gehoord.

dat is geen foto hoor







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #113 Gepost op: 2-05-2003, 19:52:20 »
Volgens mij vier vreemde mensen: bij Elise kon ik niemand ontdekken.







Uw betrouwbare tipgever!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #114 Gepost op: 2-05-2003, 20:00:04 »
sterker nog dat gebeurt al na een paar uur...fotopapier is erg dik.

als het nat wordt... wordt het dan niet vanzelf recht omdat het aan de bak plakt bijvoorbeeld?








Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #115 Gepost op: 2-05-2003, 20:21:41 »
Volgens mij vier vreemde mensen: bij Elise kon ik niemand ontdekken.
ja dat zag ik ook, maar in de column van Angela in de Spits vandaag zegt ze inderdaad dat er familieleden komen en dat Elise iets voor haar vriend gaat zingen....
Ik heb nu al zin in morgenavond, familieleden is ieder jaar een hoogtepunt van de serie :)







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #116 Gepost op: 2-05-2003, 21:08:08 »
Ron heeft een groot horloge. Is er iets bekend van de grootte van horloges bij de anderen?
Ik vind Ron alleen geen type voor een schakelarmband... dat is eerder Ferdi  :D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #117 Gepost op: 3-05-2003, 01:07:23 »
Citaat van: dopey Ik vind Ron alleen geen type voor een schakelarmband... dat is eerder Ferdi  :D
[quote

Schakelhalsband?









Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #118 Gepost op: 3-05-2003, 01:30:59 »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #119 Gepost op: 4-05-2003, 15:38:46 »
De foto's doen mij denken aan de Rorschachtest die ik altijd van mijn psychiater moest maken.  ;) Van die inktvlekken waar de één z'n moeder in ziet en de ander een psychopatische moordenaar met een mes!

LOL!  :D  Misschien moet je deze foto's even aan je psychiater laten zien!  :D

Maar waarom hebben alle kandidaten een verschillende foto? Vormen alle foto's sámen een aanwijzing voor de mol? Dan zouden de kandidaten moeten gaan samenwerken, maar Angela zegt juist dat ze deze informatie maar beter voor zich kunnen houden...

Het zou logischer zijn als iedereen dezelfde foto zou hebben en dus dezelfde informatie over de mol ('iedereen gelijke kansen').

Zou de foto op een gebeurtenis (van de komende dagen/de laatste dag?) slaan, waardoor de finalisten dan pas zeker weten wie de mol moet zijn?

Waarom hebben we bij deze foto's nergens het begeleidende briefje gezien dat Astrid en Aafke bij hun foto's aantroffen? (Of vond de regie dat niet meer van belang? Maar ik zou de hele tekst wel eens wilen weten...)

Vragen, vragen, vragen...

Ruud









Goede jacht!