Auteur Topic: 'spannende televisie'-benadering  (gelezen 17181 keer)

maapie

  • Gast
Re:'spannende televisie'-benadering
« Reactie #40 Gepost op: 23-05-2003, 15:16:44 »
Citaat
Heel simpel: in een muziekboek voor beginners wordt onder elke noot de letter gezet.
En op het keybord waren de letters op de toetsen geplakt. Makkelijk hè?

ooo zit dat zoo  :)








Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re:'spannende televisie'-benadering
« Reactie #41 Gepost op: 24-05-2003, 00:12:51 »
Nee, want het is eigenlijk gewoon een ordinair gebakkelei over wie ik/jij/hij denkt dat de mol is, naar aanleiding van weer een nieuwe benadering. Ik blijf van mening dat het gewoon een wellus nietes topic is over is Elise de mol of niet?

Niet dus  ;D


Ordinair wil ik het nog niet noemen (hoewel ook over dit begrip de meningen kunnen verschillen).

We zijn het niet eens over wie de mol is.
Ik intrepeteer een aantal zaken op mijn manier en jij op de jouwe.

Ik hoop je zondag een hand te kunnen geven en als Ron de mol is zal ik je hartelijk en sportief feliciteren.

Stel je nou voor dat we hier al vanaf maart  het met elkaar helemaal eens zouden zijn,...

Zonder mezelf te willen ophemelen of zoiets zou ik zeggen: wees blij met een beetje tegengas!

Groetjes,

De Zonnekoning








Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'spannende televisie'-benadering
« Reactie #42 Gepost op: 24-05-2003, 11:40:15 »
Ordinair wil ik het nog niet noemen (hoewel ook over dit begrip de meningen kunnen verschillen).

We zijn het niet eens over wie de mol is.
Ik intrepeteer een aantal zaken op mijn manier en jij op de jouwe.

Ik hoop je zondag een hand te kunnen geven en als Ron de mol is zal ik je hartelijk en sportief feliciteren.

Stel je nou voor dat we hier al vanaf maart  het met elkaar helemaal eens zouden zijn,...

Zonder mezelf te willen ophemelen of zoiets zou ik zeggen: wees blij met een beetje tegengas!

Groetjes,

De Zonnekoning


De woorden ordinair gebakkelei waren meer als grapje bedoeld, hoor.  ;D  Meer om aan te geven dat het daar eigenlijk om ging, om Elise is wellus-nietus de mol.

Ik zal je nog eenmaal uitleggen wat de reden is dat ik Elise niet als mol wil zien. Dat ligt aan die man met die krullen die weleens bij RTLboulevard komt (die van Idols). Hij wist namelijk als heel trots te vermelden (toen de foto van de kandies net op internet stond) dat Elise de mol was.
Ik vond die man al niet zo aardig en nu dus al helemaal niet. Dus los van het feit dat Ron al heel lang mijn gevoelsmatige mol is, is het dus niet onmogelijk dat Elise de mol is. (Chandika sluit ik uit ivm Ferdi en Patries) Maar als Elise de mol is wil dus zeggen dat er een gigantisch lek heeft gezeten bij de avro en dat dus die nare man, die ik al heel naar vind, gelijk heeft gekregen.
In het topic Elise is (niet) de mol, zijn al meerdere theorieen voorbij gekomen, die mij bijna (ik zeg bijna  ;D ) hadden overtuigd. De spannende TV benadering is er daar niet een van, de ik-knip-met-mijn-vingers op de foto bijvoorbeeld weer wel, of de molpositie van Elise bij het lumberjacken.
Ennuh...Ik ben wel vaker kritisch als het aan komt op Elise is de mol (he Ishtara?  ;) )

En ik kan je zeggen dat mijn gevoelsmatige mol tot nu toe alleen maar gewonnen heeft, Stijn, Sigrid, John, dus ik kan er best weer naast zitten. Zeker nu Ron op Elise heeft gestemd al mol...  grrrrr.

Maar deze keer... deze keer heb ik het echt goed

Het is Ronnie

Als Ron de mol is mag je Chandrika feliciteren met haar € 30.000  ;)










"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:'spannende televisie'-benadering
« Reactie #43 Gepost op: 24-05-2003, 12:20:44 »


Ik zal je nog eenmaal uitleggen wat de reden is dat ik Elise niet als mol wil zien. Dat ligt aan die man met die krullen die weleens bij RTLboulevard komt (die van Idols). Hij wist namelijk als heel trots te vermelden (toen de foto van de kandies net op internet stond) dat Elise de mol was.
Ik vond die man al niet zo aardig en nu dus al helemaal niet. Dus los van het feit dat Ron al heel lang mijn gevoelsmatige mol is, is het dus niet onmogelijk dat Elise de mol is.





Er is helemaal niet gelekt. Die man heeft gewoon zitten gokken en de kans dat je het goed hebt is 1/10de, dus hij heeft gewoon enorm geluk gehad dat ie goed gokte. De AVRO zal echt niet lekken en al helemaal niet lekken bij zo'n loser. Dus het sluiten van je ogen voor Elise als mol om zo'n reden is wel een beetje dom (maar je zult ook wel andere redenen hebben om voor Ron te gaan ipv Elise  ;) )