Auteur Topic: Mol Fan Dag 2003  (gelezen 129310 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #60 Gepost op: 26-05-2003, 20:52:16 »


waren alle kandis van deze serie er?
nog grappige dingen gebeurd?
was er ook zon veiling?
ik wil ALLES weten  ;D
Antwoord 1: ja, Antwoord 2 Ja, en antwoord 3 ook Ja.

Grappige uitspraken: Ik vroeg René, toen hij had gezegd dat dat paard net een brommer was, of hij ook de versnelling had gevonden. "Ja", zei René, "maar ik kon er vanaf de plek waar ik zat niet bij.........." ::) ::)







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 20:53:03 door bodejosm43 »

Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #61 Gepost op: 26-05-2003, 20:55:10 »
mn enge foto van chandrika is gelukt..nu alleen nog posten maar mn scanner doet het niet  :(








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #62 Gepost op: 26-05-2003, 21:03:13 »
Tijgertje, jou wil ik ook nog ff bedanken, voor het berichtje dat je achtergelaten had ;). Er stond dan wel geen naam boven oid voor wie het bedoeld was :P maar wij namen maar aan dat het wel voor ons was ;). Idd jammer dat we je niet meer hebben gezien, dacht ik ook nog toen ik in de menigte stond buiten tijdens dat praatje van Julien en Ferdi (of het praatje ervoor of erna). Maar och, twas iig gezellig, toch?! :) Wel jammer dat we niet alle t-shirts hebben weten te verkopen... :-\ Ik kreeg wel een btje (behoorlijk) deja-vu's van het verkopen van de kaartjes voor mijn toneelvoorstelling een tijdje geleden, die raakte ik ook aan de straatstenen niet kwijt... Malc en Comp dachten dat ze na een kwartiertje wel uitverkocht zouden zijn, mits we genoeg reclame maakten ::). Nou niemand kan zeggen dat we dat niet gedaan hebben, toch Tijger?!
We hebben zeker ons best gedaan Annemiek ;)

Ik had er idd geen namen boven gezet. Ik zou er vast een hebben vergeten ofzo en dat vind ik zo stom staan, dus vandaar. En ik had het zo neergelegd dat ik wist dat jullie het zouden vinden.
Ik probeerde gister nog de foto's te mailen maar dat ging blijkbaar niet omdat waarschijnlijk je mailbox te vol zou zijn. Kan je dat eens nakijken want dan kan ik ze alsnog door mailen. En anders probeer ik ze wel een voor een te doen want dit waren er een stuk of 4 tegelijk.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #63 Gepost op: 26-05-2003, 21:08:12 »
Ik had aan Arco beloofd om de foto's die ik heb gewonnen bij de Molquiz te scannen en op het forum te plaatsen. Nou Arco, hier is de foto van Elise die er in zat. Print maar uit en hang maar boven je bed, zoals Ferdi me al voorstelde. ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #64 Gepost op: 26-05-2003, 21:08:58 »
Ik sta er ook niet tussen met die prijsvraag. Komt er nog een tweede ronde, voor degenen van wie het formulier bij Robbie in de rugzak is beland?


 ::) ::) ::) ::)








Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #65 Gepost op: 26-05-2003, 21:10:46 »
Ook de foto's uit de kokers heb ik gewonnen. Echt leuk! :D Ik zal er een op het forum plaatsen; het is de foto met een deel van het kettinkje van Elise. Nu is het heel duidelijk te zien, maar de kandidaten hebben er volgens mij niets uit kunnen halen. René zag in zijn foto's in ieder geval niets vertelde hij.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #66 Gepost op: 26-05-2003, 21:12:26 »
Op de Molveiling heb ik het koffertje weten te bemachtigen (oh wat een gelukszak ben ik toch :) )wat Elise kreeg bij de ondervragingsopdracht. Hierin zaten alle documenten over het safari parc, de ijshockeybaan en de muziekzender. Elise heeft haar aantekeningen op de enveloppes geschreven en ik heb er eentje ingescand, het zijn de aantekeningen bij Ron. Leuk hè? :D

Offline pebbels

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • claus petra niels en stijn=molfan
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #67 Gepost op: 26-05-2003, 21:18:24 »
hoi arco
stijn is het zoontje van petra en claus, naast hem staat zijn broer niels.
pebbels ;D SUPERleuke fotoos!!!! thanks :-*







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 21:37:59 door pebbels »

Offline elisedemol

  • Erkend Insider
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #68 Gepost op: 26-05-2003, 21:46:00 »
Hoi allemaal,

Ik wilde op deze manier even iedereen bedanken die meegewerkt heeft aan de molfandag. Echt een hele goede organisatie. Ik heb het erg naar m'n zin gehad. Ook de roomsoes van Verdi was erg lekker!

Bedankt voor al jullie leuke reacties en complimenten. Al die aandacht was erg vleiend en ik vrees dat ik er wel van af zal moeten kicken.

Ik duim met jullie mee voor een mol in 2005, want het lijkt me erg leuk om dan hier op het forum te posten en op die manier de mol te ontmaskeren.

Nu ga ik lekker genieten van het mol af zijn.

veel groetjes,

Elise










Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #69 Gepost op: 26-05-2003, 21:51:49 »
Nu ga ik lekker genieten van het mol af zijn.

Dat betekend dat we je voor WIDM 5 niet meer terug zien hier??









« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 21:52:29 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #70 Gepost op: 26-05-2003, 21:56:14 »
Dat betekend dat we je voor WIDM 5 niet meer terug zien hier??



Ik denk dat ze bedoelt dat ze niet meer de mol hoeft te spelen, intikker... ... ik begrijp dat ze ons in 2005 juist gaat helpen....

en daar verwachten wij natuurlijk dan nogal wat van, want als iemand een mol zou moeten kunnen ontmaskeren, dan is het wel een ex-mol!!! (of winnaar  :P).  dussss... we kijken er nu al naar uit!!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #71 Gepost op: 26-05-2003, 22:06:13 »
halloooooo allemaaaal,

de molfandag was weer helemaal toppie !!!

dank aan malcolm, compuart, alle vrijwilligers, kandidaten, programmamakers en bezoekers.

voor de geinteresseerden kun je hier mijn foto`s vinden : http://groups.msn.com/NaWieIsDeMolGesprekken/fotosmfdmaud.msnw?Page=1

tot een volgende keer allemaaaal

groetjes maud







"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #72 Gepost op: 26-05-2003, 22:10:21 »
Ik duim met jullie mee voor een mol in 2005, want het lijkt me erg leuk om dan hier op het forum te posten en op die manier de mol te ontmaskeren.

Dat zou erg leuk zijn. :) Maar waarschijnlijk wil de toekomstige Mol graag tips en instructies van je hebben, net als jij van George hebt gekregen.

Misschien mag je wel in vermomming een rolletje spelen in de nieuwe molreeks. ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #73 Gepost op: 26-05-2003, 22:17:06 »
ff kijken of dit lukt...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #74 Gepost op: 26-05-2003, 22:18:35 »
Coole foto!! Vooral de timing is ook perfect!!  :D







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #75 Gepost op: 26-05-2003, 22:19:09 »
Ja dus :D  Heb je mijn stukje nog gelezen als reactie op jou? Moet je anders nog ff doen, of mag ik jou foto's hier neerzetten?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #76 Gepost op: 26-05-2003, 22:21:24 »
timing, hoe bedoel je? ??? :-[

ja sorry Tijger dat ik nog niet gereageerd had, zet ze maar hier neer hoor... ik zal de rest van mijn foto's morgen neerzetten (sorry!! :-[) want ik moet nu vd computer af...








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #77 Gepost op: 26-05-2003, 22:22:40 »
Ok.
Geeft niet hoor.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #78 Gepost op: 26-05-2003, 22:23:05 »
Nog een

moet je natuurlijk er wel een foto aan hangen tijger ::)
« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 22:24:28 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #79 Gepost op: 26-05-2003, 22:23:58 »
uhh die laatste zie ik niet hoor ;)

ok toch vast eentje voor jou...