Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191318 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #60 Gepost op: 27-05-2003, 20:26:21 »
Als niemand in het bijzonder    
Julien
Niemand in het bijzonder??????Sinds wanneer is een echte kandidaat niemand in het bijzonder? Hebben ze je toch vergeten een titel te geven als erkend insider. Ik kan in je profiel zien dat je toch de echte Julien bent. ::) ::)Trouwens: waar heeft die kleine van je die kracht vandaan? Ik voel het NOG in mijn vingers!!!








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #61 Gepost op: 27-05-2003, 20:28:39 »
Dat wachten heeft nut hoor! Je hoort dan na te denken over het programma, wie de mol is en het leven.. dat zit er niets voor niets in hoor  ::) :P







No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #62 Gepost op: 27-05-2003, 20:39:48 »
Eej Julien, wat dacht jij gister om 2.14u?? Ik zal me eens registreren op dit forum? Ik heb toch niets beters te doen ;) ??



Vind het wel gezellig hoor!  :D








Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #63 Gepost op: 27-05-2003, 20:57:44 »
Eej Julien, wat dacht jij gister om 2.14u?? Ik zal me eens registreren op dit forum? Ik heb toch niets beters te doen ;) ??



Vind het wel gezellig hoor!  :D

... ik ook

Tja het was laat geworden op de MFD ;)

(althans ik kreeg een lift van Raoul en Elise; had ik beter niet kunnen doen: kostte me twee uur extra om in rdam te komen  ;D )










Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #64 Gepost op: 27-05-2003, 21:02:01 »
... ik ook

Tja het was laat geworden op de MFD ;)

(althans ik kreeg een lift van Raoul en Elise; had ik beter niet kunnen doen: kostte me twee uur extra om in rdam te komen  ;D )
wegens fout rijden of wegens gezelligheid???? ;)







When God created man, she was only joking!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #65 Gepost op: 27-05-2003, 21:03:11 »
Dat is toch niet zo erg  ;D ??








Offline treble

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #66 Gepost op: 27-05-2003, 21:15:26 »

(althans ik kreeg een lift van Raoul en Elise; had ik beter niet kunnen doen: kostte me twee uur extra om in rdam te komen  ;D )



Nog een allerlaatste mollenstreek van Elise om het af te leren. ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #67 Gepost op: 27-05-2003, 22:22:03 »
Welkom op 't forum Julien! Wat leuk dat je hier ook 't een en ander komt vertellen over jullie (vooral erg koude!  ;) ) tijd in Canada.  :)

Ik heb nog 'n vraagje voor alle kandi's: hebben jullie de voorgaande series van WIDM gevolgd en zo ja, hoe intensief? Zulke 'freaks' als wij zullen jullie wel niet geweest zijn, maar ik vind 't toch leuk om te weten of jullie zelf bij eerdere series ook geprobeerd hebben om de mol te ontmaskeren.








Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #68 Gepost op: 27-05-2003, 22:22:45 »
Nog een allerlaatste mollenstreek van Elise om het af te leren. ;D
[grijns] het had er veel van weg. Eerst haalt ze me over om toch mee te rijden terwijl ik de trein had kunnen pakken. Dan gaat partner in crime tanken terwijl de tank al vol blijkt te zitten. Vervolgens rijdt hij drie keer een rondje om een rotonde omdat hij de weg niet weet die ik hem juist ervoor al had gewezen. En pas dan rijden we via Amsterdam naar Leiden (is dat niet om?). Chandrika (naar Delft) en ik hadden op 2 minuten na de trein gemist waardoor ik in Rdam naar huis kon lopen om 1.30 uur. Verdacht allemaal...

(maar ook wel erg gezellig: vooral het meezingen met Sinatra in de auto!)









Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #69 Gepost op: 27-05-2003, 22:25:56 »
Ik heb nog 'n vraagje voor alle kandi's: hebben jullie de voorgaande series van WIDM gevolgd en zo ja, hoe intensief? Zulke 'freaks' als wij zullen jullie wel niet geweest zijn, maar ik vind 't toch leuk om te weten of jullie zelf bij eerdere series ook geprobeerd hebben om de mol te ontmaskeren.

Ik heb alleen de mol in Portugal intensief gevolgd. Het viel me wel op dat ook de overige kandidaten niet zo heel veel 'mol-ervaring' hadden. Het leek wel of de redactie dit juist uit de weg ging om te veel voorkennis bij kandidaten te voorkomen. Astrid had bijvoorbeeld geen één aflevering gezien!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #70 Gepost op: 27-05-2003, 22:30:11 »
Ik heb alleen de mol in Portugal intensief gevolgd. Het viel me wel op dat ook de overige kandidaten niet zo heel veel 'mol-ervaring' hadden. Het leek wel of de redactie dit juist uit de weg ging om te veel voorkennis bij kandidaten te voorkomen. Astrid had bijvoorbeeld geen één aflevering gezien!

Ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat ze liever niet van die freaks als ons hebben. (Misschien omdat ze te bang zijn dat we dan al binnen 'n dag de mol zouden hebben ontmaskerd.  ;D ) Met kandidaten die zelf de voorgaande series niet zo intensief hebben gevolgd, proberen de makers misschien te voorkomen dat 't spel te slim wordt gespeeld. Ze proberen natuurlijk ook te voorkomen dat iedereen maar voor mol gaat spelen, omdat men weet zo de beste kansen om te winnen te hebben!

Maar wel verbazingwekkend dat Astrid 't nog nooit gezien had!  :o  Ik vraag me toch af hoe ze dan op 't idee kwam om zich als kandidaat op te geven.  :-\

Wij forummers kunnen ons zowiezo moeilijk voorstellen dat iemand niet naar WIDM zou kijken.  ;)







« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 22:32:21 door Han13 »

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #71 Gepost op: 27-05-2003, 22:30:43 »
Leuke informatie dit Julien, ga zo door!  :D







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #72 Gepost op: 27-05-2003, 22:31:35 »
oh, ja das wel erg vreemd, het lijkt mij heel leuk om mee te doen aan WIDM, maar ik ben nog maar 17 :( dus volgens mij gaat dat niets  worden, alhoewel in 2005  ::)







edit: vette letters omgezet in normale. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 00:40:41 door Malcolm »
Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #73 Gepost op: 27-05-2003, 23:08:32 »
[grijns] het had er veel van weg. Eerst haalt ze me over om toch mee te rijden terwijl ik de trein had kunnen pakken. Dan gaat partner in crime tanken terwijl de tank al vol blijkt te zitten. Vervolgens rijdt hij drie keer een rondje om een rotonde omdat hij de weg niet weet die ik hem juist ervoor al had gewezen. En pas dan rijden we via Amsterdam naar Leiden (is dat niet om?). Chandrika (naar Delft) en ik hadden op 2 minuten na de trein gemist waardoor ik in Rdam naar huis kon lopen om 1.30 uur. Verdacht allemaal...

(maar ook wel erg gezellig: vooral het meezingen met Sinatra in de auto!)


Overduidelijk een Mollenstreek, kan niet anders!! ;) ;) Wel superrr dat je op het forum zit Julien, evenals Ron en Ferdi (zijn er meer?? :))

Ga vooral door met posten, wij vinden het leuk, jij vindt het leuk, dus TOPPIE!!  8) 8)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #74 Gepost op: 27-05-2003, 23:39:20 »
Mensen mensen, niet zo snel alstublieft... Kom ik net thuis van een hele dag school en zo, kan ik meteen 200 berichtjes bijlezen. Heb ik Julien weer gemist  >:(, die natuurlijk net toen ik er niet was op de chat is geweest...  :-\... Maar ja, wel leuk hoor... al die kandidaten hier!!







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #75 Gepost op: 27-05-2003, 23:59:36 »
Daar ben ik nogmaals. Nu onder mijn eigen naam. Ik heb geprobeerd in te loggen met alleen Ron maar die naam was al vergeven. Aangezien hier toch al bekend was wat mijn volledige naam is maar mijn achternaam erbij.

Als antwoord op de vragen en het nog steeds verder zoeken van jullie. Hou maar op en zoek er maar niets achter: ten eerste heb ik gewoon humor, ten tweede moet ik net als jullie (misschien wel meer ;-) ook een beetje afkicken en wennen aan het feit dat ik ein-de-lijk alles gewoon mag zeggen en niet meer op mijn woorden hoef te letten.

Nu moet ik echt weer aan het werk.

Groeten,  Ron


 ;D Arme Ron!we geloven je ook nooit he.. Jij maar je best doen en wij maar schrijven wat je allemaal hebt uitgevroten als sneaky Mol  :-[ we weten inmiddels beter.. Dat vlot.. dat gaan we dus nog eens goed bekijken thuis :)(Vond het wel enigszins gemeen naar jullie 4 toe hoor, daar vriezen op dat eiland en eigenlijk erg weinig kans geld te verdienen m.i.)
En die Cd-klus ?(Bij de Metro opdracht?) Was dat nou allemaal gewoon lekker bij elkaar gemonteerd?En wij maar zoeken naar hints bij `Ok Computer` annex Metrostation..De Avro heeft dus een mooie decoy-Mol neergezet in ieder geval.. :-\ Succes met je werk en afkicken  ;D (Een bekend gevoel..) Ik ga nog ff lekker verder luieren  ;D byee   Rougze

ps leuk gevonden Mollum en Smeamol  ;D
ps 2 nogmaals van harte gefeliciteerd met je winst !  :-*







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 00:25:28 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #76 Gepost op: 28-05-2003, 00:58:27 »
Heeft elise eigenlijk nog mollenstreken uitgehaald bij de finaleopdracht?







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #77 Gepost op: 28-05-2003, 01:40:25 »
vraag: heb je achteraf er niet vreselijk om gelachen dat je juist elise in vertrouwen hebt genomen??
Ja dat was achteraf wel humor, mensen in mijn directe omgeving gaf me ook een vaak een goedmoedig schouderklopje, een pact met de mol hoe kun je het verzinnen!!! Het was wel heel leuk om te doen, best wel spannend en natuurlijk die camera erbij, we konden alle2 wel zien aankomen dat het zou worden uitgezonden.

gewoon vertellen hoe de afgelopen tijd was, als je dingen op het forum las en hoever sommige theorieën gingen... Heb je eigenlijk ooit onder een andere naam meegedaan aan discussies? lijkt me wel grappig

Ik heb bijna elke dag wel even gekeken en me er af en toe ook wel even meegedaan. Onder welke naam kan ik niet zeggen. Het grappige aan jullie theorieën was toch wel dat de complexiteit soms echt buitenproportioneel toenam naarmate er meer mensen gingen deelnemen aan de discussie. Een goed voorbeeld is denk ik toch wel (sorry Dopey) de titanic, met een niet te stuiten energie bleef het topic maar groeien, terwijl er na de eerste uitzending nooit meer op welke wijze dan ook aan dat ding is gerefereerd.








« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 01:43:09 door Ferdi »
In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #78 Gepost op: 28-05-2003, 01:40:52 »
Uhmm... Ferdi?? Als ik dan zo vrij mag zijn om een vraagje te stellen (ben het gister vergeten te vragen) weet jij of wij hadden kunnen weten dat Elise op de 28e jarig is? Of was dat een hint voor de kandidaten of zo...

Edit: vraagje over "hem" verwijderd...  ;)

Volgens mij konden jullie het niet echt weten. Tenzij iemand me helpt met de volgende theorie: De dag voor mijn 28e verjaardag (19 november) heb ik een pact gesloten met Elise de Mol (zus van?) er lag die dag sneeuw alsof het januari was. Misschien toch maar even topic over openen denk ik!

Misschien kunnen we hier nog wat on-opgeloste vragen posten, zodat de kandi's die nog kunnen beantwoorden?
1.   Zoals: Ferdi, was de groep eigenlijk niet vreselijk pissig dat ze (bij de eerste opdracht) in een rondje hadden gelopen?

2.   Of: Wie nam nou eigenlijk de beslissing om de "verdubbelaar" in te zetten bij de proef met die coordinaten/zeilboot: Ferdi of Ron? (dat was nl. één van de redenen om Ron te verdenken  ;))

3.   Of: was dat pluche-molletje in de bagage inderdaad van Ferdi? Was dat bedoeld om geluk te brengen ofzo? (heeft niet echt geholpen dan hè  :P ;))

Antwoorden:

1.   Ik denk dat de groep op de eerste plaats erg blij was eindelijk bij Angela te zijn, plus een aardig bedrag in de pot. Boosheid heb ik niet kunnen ontdekken wel vermoeidheid. Het eten die avond maakte het allemaal nog wat erger, van die pastazakken waar je een beetje water bij moest gooien.
2.   Deze vraag is reeds door Ron beantwoord. Ik nam de beslissing en hij ging er gretig op in. Wij dachten namelijk echt ‘die redden het makkelijk.’ Maar ja, dat Elise het zeil zou molesteren (Grappig woord), dat wisten wij toen ook nog niet.
3.   Pluche Mol was van Julien, ik geloof door zijn moeder gemaakt.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #79 Gepost op: 28-05-2003, 01:41:17 »
Een vraag dan maar (aan niemand in het bijzonder): is er enig moment dat je dacht: ik ga naar huis! het is te koud! en het is te nat! en ik heb heimwee! en dit is het allemaal niet waard! ?
(hadden jullie trouwens helemaal geen contactmogelijkheden met het thuisfront?)

Ik heb wel eens gedacht wat is dit nou allemaal? Je moet je voorstellen dat je gewoon niet meer even alleen bent. Veel opdrachten en in de avonduren met allemaal mensen waarmee je een verleden hebt van enkele dagen. Dan dacht ik wel vaak aan thuis, ik houd van lezen en muziek luisteren en daar was niet veel gelegenheid voor.

We hebben gebeld (althans Rene, Elise, Patricia en ik). In Sacacombie kregen we nog een filmpje van thuis, met een boodschap (privé). Daarna was het eerste contact weer in Montreal, leuk een liedje zingen.

Op een niet al te breed pad bouwt Ferdi op den duur 1 van zijn artistiek verantwoorde kunstwerken op de anderen de weg te wijzen. Het gaat hier om een boomstronk die dwars op de weg wordt gelegd met daarbij een stapeltje stenen. Ron die als tweede start, zie je hier niet langs komen, maar Elise wel en dan zijn de stenen opeens verdwenen. Dit wordt zo duidelijk in beeld gebracht, dat het wel een vette hint lijkt richting Ron, maar achteraf blijkbaar gewoon een dwaalspoor is.
Heeft 1 van de kandidaten een idee wie die stenen heeft weggehaald en waarom? De verdwenen stenen samen met het wat onbenullig voorbij rennen van The Hearst Lodge van Ron leek toch een aardige mollestreek...  :)  

Mooie kunstwerk, vond ik ook. Ik denk  dat we nu in de richting van iedereen die geen kandidaat was moeten gaan kijken. Er liepen natuurlijk nogal wat vreemde snuiters rond. Van die boswachters met een soort apparaten met van die lenzen enzo.


Ik heb nog 'n vraagje voor alle kandi's: hebben jullie de voorgaande series van WIDM gevolgd en zo ja, hoe intensief? Zulke 'freaks' als wij zullen jullie wel niet geweest zijn, maar ik vind 't toch leuk om te weten of jullie zelf bij eerdere series ook geprobeerd hebben om de mol te ontmaskeren.


Ik heb op het filmpje bij de Chat al opgemerkt dat ik niet echt veel heb gezien. Ik heb van Australië de 2 laatste gezien, van Schotland iets met een kasteel en lasers en van Portugal het fietsen, de parachutesprong en de ontknoping. Dus echt een freak kan ik mezelf niet noemen.
« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 21:54:25 door Ferdi »
In het echt bent U veel blauwer dan op TV!