Auteur Topic: Nieuw(s) op de site  (gelezen 100319 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #220 Gepost op: 11-03-2005, 20:18:15 »
Het filmpje van WIDM in RTL Boulevard  staat online :D
Super, straks eens kijken! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #221 Gepost op: 12-03-2005, 12:47:21 »
Als er dan toch weer een nieuwe serie met BN-ers komt lijkt Albert Verlinde me niet eens zo'n slechte kandidaat.
Tot voorheen mocht ik hem eigenlijk helemaal niet zo maar het blijkt toch wel een echte verslaafde widm superfan te zijn.

En met alle reclame die hij in Boulevard voor een programma op Nederland 2 heeft gemaakt verdient hij wel een bedankje (of zit hij juist op een kandidatuur te azen en is het een beetje geslijm?).

Leuk positief stukje.  ::ok::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #222 Gepost op: 12-03-2005, 15:20:31 »
Nu online:

  • Wie verdenkt wie? Een overzicht van het stemgedrag in de finale aflevering. Lees het hier nog eens na.
    Je vindt 'Wie verdenkt wie' wekelijks in het menu onder 'Overzichten' en in het profiel de kandidaten.
  • Het mollen en geldzakken-overzicht van deze week staat online met het overzicht van (mogelijk) mols en onmols gedrag van de kandidaten uit aflevering 9.
    Je vind 'Mollen en Geldzakken' terug in het menu onder 'Overzichten'.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 15:22:45 door Grace »
That's all

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #223 Gepost op: 12-03-2005, 17:19:23 »
Het complete dossier Indonesië is bij deze afgerond!!
De laatste stuiptrekking is allerlei informatie over de Indonesische keuken en ik heb al mijn keukengeheimen aan jullie geopenbaard. Je kunt zo een volledige rijsttafel op tafel zetten.

Klik voor het complete oeuvre. Feeks, Stormpie en Mapel hebben met veel plezier alle info en beeld bij elkaar gezocht. Zeg nou zelf, is dit het niet waard om hier een gedeelde oeuvre award voor uit te reiken? ::) :-X

Ook over de plek waar de mol haar laatste slag heeft geslagen kun je inmiddels alles lezen.

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #224 Gepost op: 12-03-2005, 18:29:18 »
Ik weet niet waar ik t kwijt moet, maar Angela Groothuizen zit vanavond in het kopspijkerspel van Jack Spijkerman!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #225 Gepost op: 12-03-2005, 18:32:40 »
De laatste stuiptrekking is allerlei informatie over de Indonesische keuken en ik heb al mijn keukengeheimen aan jullie geopenbaard. Je kunt zo een volledige rijsttafel op tafel zetten.
Ziet er heerlijk uit Mapel! Ik kan mij eens gaan uitleven in de keuken!  ::bravo::
When God created man, she was only joking!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #226 Gepost op: 12-03-2005, 21:41:33 »
Ik weet niet waar ik t kwijt moet, maar Angela Groothuizen zit vanavond in het kopspijkerspel van Jack Spijkerman!

Heb een klein stukje gezien (de laatste vraag) maareh... noemde Jack Spijker Angela nou Angelique!!!???  ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #227 Gepost op: 12-03-2005, 22:13:57 »
Heb een klein stukje gezien (de laatste vraag) maareh... noemde Jack Spijker Angela nou Angelique!!!???  ::)
Dat hoorde ik ook! Dus waarschijnlijk wel ;) ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #228 Gepost op: 13-03-2005, 10:57:28 »
Heb een klein stukje gezien (de laatste vraag) maareh... noemde Jack Spijker Angela nou Angelique!!!???  ::)

::rofl:: Ja, in het begin ging het nog twee keer goed maar na die vraag over versprekingen was hij de draad kwijt:

Jack reikt de hamers uit: Ernst, die is voor jou. Angelique. Kondigt af: Ernst-Paul Hasselbach, Angelique Groothuizen!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #229 Gepost op: 13-03-2005, 14:54:22 »
::rofl:: Ja, in het begin ging het nog twee keer goed maar na die vraag over versprekingen was hij de draad kwijt:

Jack reikt de hamers uit: Ernst, die is voor jou. Angelique. Kondigt af: Ernst-Paul Hasselbach, Angelique Groothuizen!
;D idd ik hoorde het ook.. zouden we die in mogen sturen voor de gouden knuppel/ ezel etc?? ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #230 Gepost op: 13-03-2005, 16:24:43 »
Omdat er wel meer grappige dingen inzaten heb ik het maar even opgenomen en in een mp3 gezet. Het was een beetje te lang/te groot om er een filmpje van te maken: Kopspijkerspel met Angela en Ernst Paul
Geniet nooit met mate...


Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #232 Gepost op: 14-03-2005, 10:11:20 »
;D idd ik hoorde het ook.. zouden we die in mogen sturen voor de gouden knuppel/ ezel etc?? ::rofl::

Haha... tuurlijk mag dat. Ga ik misschien nog wel doen ook.
Een spelletje presenteren waarin je om mensen lacht die over moeilijke woorden struikelen, en dan zelf nog niet uit de naam "Angela" kunnen komen.  Wat een Spijkermuts zeg!!  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #234 Gepost op: 14-03-2005, 23:11:33 »
De fotovlucht van de finale is klaar!  :)

>>> Fotovlucht <<<

Ook natuurlijk te bereiken via 't menu bij 'Afleveringen' en dan 'Aflevering 9'.  :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #235 Gepost op: 18-03-2005, 03:08:54 »
Met excuses voor de vertraging door klein technisch euvel ;) , maar de filmpjes van aflevering 9 staan online :D

Eerste filmpje van de Golf-opdracht
Tweede filmpje van de Golf-opdracht en
Het filmpje van de Dilemma-opdracht
Het filmpje van de Finale

Ook het filmpje voor volgende week in Wie is ..de Mol (morgen dus :P) staat online
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 03:13:57 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you



Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #238 Gepost op: 18-03-2005, 12:29:26 »
Giel Beelen besteedde vanmorgen weer aandacht aan Angela en WIDM! En Eirc heeft 't weer voor ons opgenomen!  ::ok::

[NIEUW] 'Ik weet niet wat ze van plan zijn'
Giel Beelen belt weer met Angela Groothuizen over zijn actie 'Angela moet blijven'.
Radio 3FM, 18 maart 2005