Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 206859 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2005, 03:27:51 »
Bij het kijken naar de fimpjes van de kandidaten gedroeg Lottie zich vreemd;

Alle voorgaande kandidaten bogen zich voorover naar de kleine laptop om goed te kunnen horen én zien wat hun al dan niet mol-verdachte te zeggen had (en mogelijk te letten op de gezichtsuitdrukking).

Lottie echter bleef stoicijns op afstand staan, rechtop met haar handen in haar zakken op toch wel enige afstand van de laptop, ze had een glimlach op haar gezicht maar toonde geen enkele belangstelling voor de filmpjes op de manier zoals de anderen dat deden (die keken echt met omlaag getrokken wenkbrauwen, bogen zich helemaal naar beneden, je zag ze echt geconcentreerd luisteren etc.)
Het leek haar weinig te interesseren, zegt niks, maar viel wel op.

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2005, 08:18:49 »
Lottie is de mol ole ole, het is haar lottie, mwhaahaahaa.
Maar even serieus, Lottie is maar weinig in beeld geweest de eerste aflevering. Volgens mij is dat om niet teveel los te laten. Want men weet dat iedere beweging van alle kandidaten op de voet wordt gevolgd. Vorige keer had ik dat zelfde gevoel met Elise.  ::)
To the batmobile let's go!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2005, 13:33:09 »
Het is al eerder ergens gezegd, dat de mollen uit de voorgaande series soms ook een beetje ´goodwill´ kweken. Of acties doen waarbij het lijkt alsof ze goed zijn, maar achteraf niet veel voorstellen.

Lottie was als laatste, er zat slechts 500 euro in de pot dus de opdracht van de mol om weinig geld te verdienen was al geslaagd. Zij kiest als jury een ex-winnaar, ex-verliezer en een ex-mol, nl George. Hij heeft bij de vorige mol ook Elise tips gegeven, dus waarom zou hij de mol ook dit keer niet eens helpen? De ex-verliezer was overtuigd dat hij wist wanneer Lottie loog, hij had het bij het rechte eind waardoor Lottie geld zou verliezen. Echter, ex-mol George greep rigoreus in, maar had het fout. Hierdoor kon Lottie de pot nog wel enigszins groter maken waardoor ze vertrouwen kreeg van de groep....

Ik roep maar wat, maar ik vond het zelf wel logisch klinken  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2005, 13:40:47 »
... nl George. Hij heeft bij de vorige mol ook Elise tips gegeven, dus waarom zou hij de mol ook dit keer niet eens helpen?
Ik verwacht eerder Elise nog in een latere aflevering terug ofzo...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 16-01-2005, 15:19:00 »
Gevraagd naar mijn "top 3 enge dingen" zou ik zeker krokodillen noemen. Je weet ten slotte in Nederland nooit wanneer je er een tegenkomt.  :D

http://www.wieisdemol.nl/kandidaten/paspoort_lottie.html

Haar top 3  Haaien, vogelspinnen, krokodillen
Wisten de kandidaten dat ze naar Australie gingen of is Lottie toevallig bang voor dieren die daar voorkomen?. Tuurlijk ben ik ook bang voor krokodillen (wie niet) maar dat antwoord ga je toch niet geven bij je top 3 angsten. Hoe vaak in je leven kom je die beesten tegen?
Ik ga voor Lottie als mol. Kan niets zinnigs zeggen over het waarom tis gewoon een gevoel.

Offline lottie-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2005, 18:26:46 »
Haar top 3  Haaien, vogelspinnen, krokodillen
Wisten de kandidaten dat ze naar Australie gingen of is Lottie toevallig bang voor dieren die daar voorkomen?. Tuurlijk ben ik ook bang voor krokodillen (wie niet) maar dat antwoord ga je toch niet geven bij je top 3 angsten. Hoe vaak in je leven kom je die beesten tegen?
Ik ga voor Lottie als mol. Kan niets zinnigs zeggen over het waarom tis gewoon een gevoel.

he hallo

lottie doet natuurelijk het programma van de vara jull dus daar kom je veel verschillende dingen gedaan!
en ik kan het me vor stellen dat ze dat wel genoemt heeft gewoon!

maar volg mij is lottie het ook!  ::joehoe::

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2005, 20:26:55 »
Eventjes iets wat mijn aandacht vast hield tijdens het kijken van de uitzending daarnet. Lottie deed een uitspraak tijdens de 'Liegen en Potten' opdracht waarvan ik dacht, wist ze dat al??
Er werd gevraagd naar haar angsten en zij vertelde over vliegen. Ze had geen vliegangst maar vond het vervelend om zo lang in het vliegtuig te zitten.
Wisten zij op dat moment al dat ze richting Australi?ouden gaan??

Toch raar dat iemand die voor Jules Unlimited de hele wereld overvliegt en allemaal enge dingen doet (zie haar intro-filmpje waarin ze langs een touw van een brug afmoet o.i.d.) vliegangst heeft...lijkt me dan een erg stressvol beroep.

Haar top 3 Haaien, vogelspinnen, krokodillen
Wisten de kandidaten dat ze naar Australie gingen of is Lottie toevallig bang voor dieren die daar voorkomen?. Tuurlijk ben ik ook bang voor krokodillen (wie niet) maar dat antwoord ga je toch niet geven bij je top 3 angsten. Hoe vaak in je leven kom je die beesten tegen?
Ik ga voor Lottie als mol. Kan niets zinnigs zeggen over het waarom tis gewoon een gevoel.

Zagen we niet een voorstukje waarin Yvon met een krokodil in de weer is? Kan Lottie zich mooi onderuit praten, n.a.v. haar angsten top-3. Kan de mol van pas komen om een bepaalde opdracht niet te hoeven doen (evt. door medelijden v/d andere kandidaten - "ik doe het wel, want Lottie is zo bang van...") en zo ergens anders lekker saboteren.

Ik denk dat ze best een goede mol kan zijn, lekker onopvallend.
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2005, 21:57:35 »
Toch raar dat iemand die voor Jules Unlimited de hele wereld overvliegt en allemaal enge dingen doet (zie haar intro-filmpje waarin ze langs een touw van een brug afmoet o.i.d.) vliegangst heeft...lijkt me dan een erg stressvol beroep.

Ik denk eigenlijk dat ze daar ook over gelogen heeft. Ze zegt namelijk in haar biecht tijdens over deze vraag: "Je weet niet welke kant de jury op gaat en als ze dan gaan praten over iets waar je geen verstand van hebt, dan moet je gewoon wat gaan zwammen." Zwammen staat bij mij toch wel redelijk gelijk aan liegen. Dat ging dus over de vraag wat ze deed om de vliegangst minder te maken. Toen gaf ze dus 't antwoord over slaappillen. Ik denk dus dat ze ook in haar eerste antwoord heeft gelogen. Ofwel helemaal, ofwel alleen dat stuk over die slaappillen. 

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2005, 22:11:22 »
Ik denk eigenlijk dat ze daar ook over gelogen heeft. Ze zegt namelijk in haar biecht tijdens over deze vraag: "Je weet niet welke kant de jury op gaat en als ze dan gaan praten over iets waar je geen verstand van hebt, dan moet je gewoon wat gaan zwammen." Zwammen staat bij mij toch wel redelijk gelijk aan liegen. Dat ging dus over de vraag wat ze deed om de vliegangst minder te maken. Toen gaf ze dus 't antwoord over slaappillen. Ik denk dus dat ze ook in haar eerste antwoord heeft gelogen. Ofwel helemaal, ofwel alleen dat stuk over die slaappillen.

Dan zou ze dus net als Roeland twee maal hebben gelogen, want over die pasta vraag loog ze ook ::trots::

Het zou goed kunnen hoor dat ze idd beiden met een verdekte waarheid danwel halve leugen heeft gespeeld. Alleen leverde dat in dit geval wel geld op voor de pot dus echte sabotage was het niet.

Wel iets om in de gaten te houden over onze oh zou goudeerlijke Lottie :P

Ik vind dat ze sws erg weinig in beeld gebracht is deze aflevering. Ze werd erg snel rood op een aantal punten dat kan natuurlijk onschuldig overkomen- ze is net als Roeland en Isabelle erg onwaarschijnlijk als mol mi, onwaarschijnlijker dan bijv Victoria, Yvon of Yvonne. Zou dus goed kunnen dat ze het onderschattingstrucje wat bij George en Elise elk op hun eigen manier ook werkte weer toepassen. Maar van de onwaarschijnlijken vind ik dan toch Roeland de leukste dus dan hoop ik eerder dat hij het is ;D Valt er iig nog veel te lachen :P
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2005, 07:14:19 »
Waar ik ook steeds mee bezig ben is die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij of Yvonne er al uit zouden moeten. Dat ze Yvonne zegt oké maar omdat van jezelf te zeggen ?
Ik vind haar daar eigenlijk de persoon niet naar. Maar als ze de mol is zou het inderdaad zonde zijn als ze dr zelf uit moet  ::jaja:: en dan zeg je dit omdat je de mol bent en niet omdat je jezelf zo geweldig vind.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2005, 10:06:37 »
Volgens mij was het gewoon humor.
Ik vond het wel grappig....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Parli

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2005, 15:07:43 »
Lottie is wel de mol!

Die Lottie doet veel te bangerig (over opdr.1: 'ik vond het zoooo eng, ik was zooo zenuwachtig'), volgens mij heel nep.
Ze staat in het theater toch ook met en voor veel mensen te spelen. Waarom zou ze dan voor opdr.1 zo zenuwachtig zijn (tenzij de mol is)

Ze komt nauwelijks naar voren in de promo en het inleidende filmpje.

Door Gijs wordt o.a. haar filmpje opgevraagd bij opdr.2, maar dat zie je niet terug in de uitzending.
Gijs verdenkt vlak voor de test Marc-Marie (en waarom), Yvonnne (en waarom) EN Lottie (maar juist deze verklaring is weggeknipt, zou zijn reden teveel de aandacht op haar vestigen).


Tot later!!

ParLI


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2005, 15:12:29 »
ik vond die opmerking dat het niet goed zou zijn voor het programma ook vrij weird.. ze zei ook: het was mijn eerste gedachte
nou, als je al zo in het spel zit, is dat toch niet je eerste gedachte?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2005, 15:43:52 »
ik vond die opmerking dat het niet goed zou zijn voor het programma ook vrij weird.. ze zei ook: het was mijn eerste gedachte
nou, als je al zo in het spel zit, is dat toch niet je eerste gedachte?
Volgens mij was die opmerking grappig bedoeld, sommeige mensen hebben nou eenmaal zo'n soort humor. Ik kan dat wel waarderen...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2005, 15:45:50 »
dat is niet mijn humor iig.. :)
ze zei het ook helemaal niet grappig ofzo

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2005, 16:24:10 »
Leuk of niet, ze lachte er wel bij. Volgens mij was het gewoon een grapje.

Maar ik ga Lottie wel degelijk in de gaten houden, ze heeft gewoon Mol-kwaliteiten.
Ma how, zeg!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2005, 16:54:19 »
Van de site van jules unlimited:
Lottie op grote hoogte
Van alle onderwerpen uit 15 jaar Jules Unlimited waarin doodsangsten, paniekaanvallen en ongekende staaltjes van moed te zien waren, herinneren de meeste kijkers zich de onderwerpen waarin Lottie op grote hoogte verkeert: de reparatie van de electriciteitskabel in Noorwegen
(dat zien we in het filmpje uit de eerste aflevering) en het plaatsen van een nieuw onderdeel op de antennemast in Lopik. 'Kent Lottie wel angst?' vraagt een kijker zich af... ::jaja::

Ik heb op de site geen aanwijzingen gevonden dat Lottie bij jules ooit iets met haaien, vogelspinnen of krokodillen te maken heeft gehad, maar lang niet alles staat op de site en ik heb het ook niet zo vaak gezien. Blijft idd toch wel een vreemde top drie.
 ???
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2005, 19:16:17 »
Ik kende haar eerst helemaal niet. Maar ik vin haar een erg grappige kandidaat.
Ik weet nie of ze molachtig is. Ik kijk het nog even aan totdat de eerste echte opdrachten zijn geweest.

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2005, 20:04:38 »
Natuurlijk is Lottie de mol...ze was zo ontzettend zenuwachtig bij de lieg opdracht omdat het haar eerste opdracht als mol was en ze heeft €500 gewonnen om vertrouwen tye winnen bij de medekandidaten! ::trots:: Lottie is de mol!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 20:07:08 door jumol »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2005, 20:05:26 »

Ik heb op de site geen aanwijzingen gevonden dat Lottie bij jules ooit iets met haaien, vogelspinnen of krokodillen te maken heeft gehad, maar lang niet alles staat op de site en ik heb het ook niet zo vaak gezien. Blijft idd toch wel een vreemde top drie.
 ???

Idd, waarom geen hoogtevrees dan bijv.

Lijken dingen die te specifiek zijn en die idd wel mooie excuses vormen voor het molschap danwel waarin hints verborgen kunnen zijn.

We houden deze dame toch nog maar even in de gaten ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you