Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208942 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 4-02-2005, 22:56:31 »
Nou ja, ze heeft 't eik heel goed gedaan hoor! Toch nog heel snel en nog belangrijker: maar 3 pionnen omver gereden! En dat ze 'n paar keer stilstond was meer op aandringen van Jim geloof ik.

Maar toch weer 'ns iets molligs aan Lottie dus! Ik ben er nog niet helemaal uit of 't meer aan Jim of meer aan haar lag dat ze 't zo goed deden in deze opdracht, wat dus later negatief bleek uit te pakken. Maar ik ga Lottie iig weer meer in de gaten houden.  ::vergroot::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #161 Gepost op: 4-02-2005, 23:52:58 »
Ik geloof niet dat Lottie de mol is. Dan was ze niet een paar keer stil gaan staan bij de eerste opdracht in aflevering 4. De tweede groep moest sneller en moest minder pionnen omver rijden. Ze had als mol dus gewoon plankgas kunnen geven. Of eigenlijk nog beter: rustig door de eerste paar en dan vol gas. Dan wordt het voor de tweede groep nog lastiger dan het nu al was.

Mijn boerenlogica,

Als ze mol is
Heeft ze geoefend (in Nederland)
Weet ongeveer wat haar tijd doet...
En durft best een PAAR TELLEN te doen alsof zij meer tijd neemt

Een mogelijke mollenactie dus...
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 5-02-2005, 00:05:54 »
 ::jaja:: maar ja, aan de andere kant. De kans is 2/9de dat je ook daadwerkelijk die opdracht moet doen.

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 5-02-2005, 00:11:05 »
Je weet niet wanneer de beslissing is genomen de bovenste vier te laten rijden. Misschien hadden ze er anders voor gekozen de onderste vier te nemen, zodat de mol er bijna zeker bij zat. Kans 1 op 9 dat ze er niet bij zit (als nummer 5)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #164 Gepost op: 5-02-2005, 00:15:27 »
Idd, ik ben het met je eens dat het ook de nr.1 en 3 hadden kunnen zijn, maar niet de laatste 4, want dan maakt het hele idee van 'slechts in de schoenen staat-neemt wraak' geen sense meer.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #165 Gepost op: 5-02-2005, 01:50:11 »
Vanwege de 'plotwending' in deze opdracht (je denkt dat je het goed doet, blijkt dat je het beter slechter had kunnen doen), is het een uitermate geschikte opdracht voor de Mol. En dan het liefst achter het stuur (denk ik zelf). Maar hoe dan ook (achter het stuur of niet), ik denk wel dat we degenen die deze opdracht gedaan hebben (Jim, Lottie, Marc-Marie en Sander) niet uit het oog mogen verliezen. Er zal zeker getracht zijn de Mol hieraan deel te laten nemen, schat ik in.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Een Aanwijzing.
« Reactie #166 Gepost op: 5-02-2005, 10:52:05 »
Hallo iedereen!!!
Ik reageer op de theorie die hier op de website staat.
Daar astaat op : DE HELD IS DE MOL!
Nou, ik vond Lottie wel een hele goeie held. Mooie tijd.
Alleen, je weet het al. HEt kwam later verkeerd uit.
Ik heb nog iets over Lottie.
WAt mij opviel is dat iedereen bij de test, uit dezelfde deur kwam.
Behalve Lottie, die kwam uit de nooduitgang.
Misschien dat dat iets kan betekenen.
Verder wens ik jullie allemaal nog veel suc6 meet de zoektocht naar de mol!!
Greetz.. ::tandpastasmiley::

Offline cres

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #167 Gepost op: 5-02-2005, 11:50:13 »
Dat Lottie als enige uit de rechter deur kwam viel mij ook op. Ik heb de hele nacht gedacht dat dat wel eens dé aanwijzing kon zijn. Wie weet! ::trots::
Mollottie

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #168 Gepost op: 5-02-2005, 11:50:46 »
ja idd dit viel mij ook op (heb ik gepost bij afl.4) Maar Jim zou ook een goede held kunnen zijn hij was nl. bijrijder van Lottie en het "leek"ook een goede actie van hem om de koffer te verwisselen maar dit was het juist niet want anders was er msschien wel meer geld verdient

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #169 Gepost op: 5-02-2005, 11:57:06 »
nee, misschien klopt je theorie wel hoor, alleen zie ik Lottie niet als de mol!
Some light in your eyes...

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #170 Gepost op: 5-02-2005, 12:05:44 »
je weet maar nooit maar bij het koffers-spel was Lottie niet erg betrokken, maar dit hpefde ze ook helemal niet want ze had Isabelle al een opdracht gegeven om het te verprutsen in ruil voor een paar goede antwoorden, na deze  afl. vind ik Lottie maar ook Jim erg verdacht

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #171 Gepost op: 5-02-2005, 12:10:21 »
Bij de discussie over wie het sterkt in zijn schoenen staat gaat Lottie op 1 been staan en roepen Yvon, Sander en MM dat zij een evenwichtige persoon is en dat zij het sterkst staat.

Lottie beinvloed hun keuze. Door zichzelf op 1 te zetten zijn er dus al 4 van de 9 die haar hoog plaatsen.

Er is al eens eerder uitgelegd dat je omwille van de aflevering niet alle spelregels in beeld komen van een opdracht.
Als Angela zegt dat het professioneel goed is gedaan door Lottie..... en dus nu de 2e groep een probleem heeft knikken Victoria en Isabelle volgens mij zodanig alsof het lijkt dat zij op de hoogte waren.

Ik vind dit van Lottie wel een mollenstreek. Yvon noemt het: verdacht goed!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #172 Gepost op: 5-02-2005, 12:10:23 »
Zoals jij het schetst denk ik juist dat zij niet de mol is. Reden: zij moest een tijd neerzetten, niet wetende dat Marc-Marie na haar moest rijden. Ze reed 2 pillonnen omver en heeft een leuke tijd neergezet.

Juist Marc-Marie heeft zich verdacht gemaakt deze opdracht. Hij moest binnen de tijd van Lottie blijven en mocht geen pillon méér omrijden. Die tijd ging makkelijk lukken (vertrouwen winnen bij de groep) maar hij pakte nog net ff op het laatst een pillon extra mee, zodat het geld, 5000 euri, uit de pot kwam. En Lottie weet dat het erg lastig rijden is, zo'n grote truck met 2 opleggers erachter. Dus: Marc-Marie is de mol!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #173 Gepost op: 5-02-2005, 12:16:41 »
als Lottie de mol is weet ze vooraf alle opdrachten al en wist ze dus ook dat er iemand (in dit geval MM) na haar moest rijden, dus hoe sneller en beter ze rijdt hjoe moeilijker het voor de volgende rijder gaat worden. Ik denk eigenlijk niet dat MM de mol is hij rijdt nl. erg hard en als hij gwoon een pillon minder had omgereden was er gwoon geld in de pot gekomen: een beetje te gevaarlijk dus om maar een pillon meer om te rijden 9 k denk ook niet dat hij zit te rekenen hoeveel pillonen hij omgereden heeft.

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #174 Gepost op: 5-02-2005, 12:20:32 »
Stel: Lottie is de mol. Dan heeft ze geoefend, maar doet ze er 1,7 keer zo lang als de niet geoefende MM. Dat is in mijn ogen helemaal niet zo denderend.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #175 Gepost op: 5-02-2005, 12:22:13 »
We verschillen van mening en dat is prima, maar ik blijf erbij dat het opzet van MM was, dat hij toch iets sneller ging, maar toch net 1 pillon meer raakte! Want ja, je hebt als mol de hele dag met zulk soort dingen te maken. Je rekent je suf, je houdt alles in de gaten wie wat zegt, doet etc. Dus ook die pillonnen was opzet!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #176 Gepost op: 5-02-2005, 12:27:32 »
Nou  gas geven kan iedereen wel, dus MM ook. en Lottie heeft wat tijd verloren door een paar keer stil te gaan staan (maar dat was op aandringen van Jim).

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #177 Gepost op: 5-02-2005, 12:34:53 »
Nou  gas geven kan iedereen wel, dus MM ook. en Lottie heeft wat tijd verloren door een paar keer stil te gaan staan (maar dat was op aandringen van Jim).
Was dat op aandringen van Jim? Die indruk kreeg ik niet hoor. Wel dat Jim zo onduidelijk was in zijn aanwijzingen dat Lottie maar even stopte.

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #178 Gepost op: 5-02-2005, 12:39:38 »
ke , een mening is een mening........ maar laten we de volgende aflevering maar is opletten of Lottie weer iets verdachts doet of juist MM iig vond ik dat je na deze afl. een afl. waar tenminste iemand echt afviel tenminste een duidelijker beeld krijgt van wie wel en wie juist niet de mol is

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #179 Gepost op: 5-02-2005, 12:56:21 »
ja een paar keer zij Jim :"Rustig aan maar laten we even stoppen". Ik heb hem dacht ik zelfs letterlijk horen zeggen dat het achteraf verstandig bleek om een paar keer t stoppen zodat MM wat meer tijd had.