Auteur Topic: Roeland is niet de mol!  (gelezen 84051 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2005, 15:47:01 »
Mijn eerste Mol is Roeland... hij heeft de looks van een Mol
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2005, 19:26:51 »
Tenzij hij eruit gaat maar dan nog blijf ik doorgaans nog bij mijn mol... Ron is en blijft de enige echte mol! ;D
Je bent in ieder geval volhoudend! ;)

ps. Technisch gezien is Ron er niet uitgegaan natuurlijk... hij was dan ook wel niet de mol, maar toch! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2005, 21:23:07 »
Roeland is NIET de mol.

Hij was de enige die die liegopdracht doorha. Angela zegt dat ze gaan testen hoe goed ze kunnen liegen. Ze hadden gewoon allemaal moeten liegen en zeggen dat de jury het fout had. Zo hadden ze dus al hetgeld kunnen winnen.
Roeland had dat door en heeft zo 500 euro verdiend.

Hij is voorlopig mijn minst verdacht. (maar blijft hopelijk tot het eind want hij heeft de mooiste blauwste ogen om naar te kijken  :-[ )

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 14-01-2005, 21:29:56 »
Roeland is NIET de mol.

Hij was de enige die die liegopdracht doorha. Angela zegt dat ze gaan testen hoe goed ze kunnen liegen. Ze hadden gewoon allemaal moeten liegen en zeggen dat de jury het fout had. Zo hadden ze dus al hetgeld kunnen winnen.
Roeland had dat door en heeft zo 500 euro verdiend.

Hij is voorlopig mijn minst verdacht. (maar blijft hopelijk tot het eind want hij heeft de mooiste blauwste ogen om naar te kijken  :-[ )

Precies! Dat bedacht ik me ook gelijk! Ik begrijp niet dat niet meer mensen dat door hadden. Maar 't feit dat Roeland 't wel zo gespeelt heeft, maakt hem voor mij ook 'n heel onwaarschijnlijke mol.

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 14-01-2005, 21:38:08 »
er was nog haast niks gewonnen...
ik vond het ook opvallend,
maar ik heb meer een gevoel van:
waarom zou je als mol niet even een klein beetje je best doen om wel geld te verdienen
(en zo in een goed daglicht te komen)


de tactiek van sjors,
dat dommige, chaotische,
dat zou bij roeland helemaal niet passen,
juist omdat dit bekende nederlanders zijn, weet je wel een beetje hoe ze 'echt' zijn.
als roeland de mol is, dan zal hij dus een andere tactiek moeten spelen.

vandaar:
hij is wel de mol...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2005, 21:39:20 »
Roeland kan er de volgende week uit mensen. Hij gaat de grotten in en dat is ook zijn filmpje.
No Milk today???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2005, 22:34:44 »
roeland loog álles bij het liegspel, en won dus geld voor de pot. (wat naderhand weer weg was, maar goed ;) )

das wel heel mollig.. ::jaja::

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2005, 10:12:52 »
Ik ga ook voor Roeland als mol. Heeft een te uitgesproken mening.

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2005, 10:31:14 »
Roeland is NIET de mol.

Hij was de enige die die liegopdracht doorha. Angela zegt dat ze gaan testen hoe goed ze kunnen liegen. Ze hadden gewoon allemaal moeten liegen en zeggen dat de jury het fout had. Zo hadden ze dus al hetgeld kunnen winnen.
Roeland had dat door en heeft zo 500 euro verdiend.

Hij is voorlopig mijn minst verdacht. (maar blijft hopelijk tot het eind want hij heeft de mooiste blauwste ogen om naar te kijken  :-[ )

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht! Het zou té opvallend zijn als alleen de Mol het spel door had. Het ligt (denk ik) voor de hand dat de Mol de eerste opdracht al meteen iets anders zou doen, dan de rest van de groep. Maar ik mag zijn 'tactiek' wel, dus hij zou een goede winnaar zijn, maar voor mij, op dit moment, géén Mol!
Mol, Mollig, Molst!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2005, 10:48:42 »
In Australie mogen de kandidaten 2 filmpjes waarin de kandidaten iets vertellen over de mol. Hierbij wil Roeland de filpmjes van Yvonne en Victoria zien. Op het moment dat hij de vragen moet beantwoorden begint hij te vertellen dat hij van mening is dat Yvon veel liegt, waarna hij afsluit met te zeggen dat Yvonne hoog op zijn mollijst staat. Een gemaskeerde maar nadrukkelijke verwijzing naar Yvon, waar er meer nadrukkelijke verwijzingen naar Yvon zijn. Duidelijk is dat mol en programmaleiding samen moeten werken. Streven zij hier dezelfde doelen na. ;D

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2005, 14:31:40 »
Aanwijzingen dat Roeland wel de mol is:

- Roeland met heel groot het getal 28 op z'n shirt -> verwijzing naar de vorige mol (Elise)

- z'n bodywarmer van North Pole (sponsor van Mol serie 4)

Later meer.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2005, 16:26:12 »
Aanwijzingen dat Roeland wel de mol is:

- Roeland met heel groot het getal 28 op z'n shirt -> verwijzing naar de vorige mol (Elise)

- z'n bodywarmer van North Pole (sponsor van Mol serie 4)

Later meer.

Ik heb die andere mollen enz. niet gezien, maar het zou kunnen of misschien is het met opzet gedaan :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2005, 16:34:58 »
Ik heb zojuist de aflevering voor de derde keer gezien en Roeland wordt steeds verdachter...leek op sommigen momenten behoorlijk nerveus...maar toch blijf ik nog even bij mijn favoriet JIM
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2005, 18:42:06 »
hij lijkt een beetje té fanatiek over te komen

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2005, 20:01:36 »
- Roeland met heel groot het getal 28 op z'n shirt -> verwijzing naar de vorige mol (Elise)
Aanwijzingen liggen verborgen... dit ligt er te dik bovenop. De andere kandidaten hebben de 28-aanwijzing ook heus wel meegekregen... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2005, 20:08:43 »
Aanwijzingen dat Roeland wel de mol is:
- z'n bodywarmer van North Pole (sponsor van Mol serie 4)
Later meer.

Volgens mij had Lottie (?, in ieder geval een vrouwelijke deelnemer) ook een jas van North Pole aan...
Mol, Mollig, Molst!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2005, 20:40:53 »
De opdracht was volgens mij: 1 liegen, 1 goed beantwoorden. Dat zei 1 van de kandidaten in de biecht achteraf.

Roeland is voor mij het meeste de mol niet, hij is fanatiek en slaagde in z'n opdracht.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2005, 22:07:45 »
Ja dat was de opdracht inderdaad, maar er werd vantevoren ook gezegd dat je meteen kon laten zien hoe goed je kon liegen en bedriegen. En aangezien het toch niet nagekeken werd of de jury inderdaad gelijk had of niet... kon je blijven liegen, ookal hadde nze wél gelijk.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2005, 15:34:03 »
Roeland maakte na het invullen van de vragenlijst op het vliegveld wel een curieuze opmerking in mijn ogen. Hij zei: "Voor hetzelfde geld is het een fuck-up". Jim reageert daarop met zoiets als 'ik denk dat we nog wel heel vaak upgefuckt gaan worden". Duidt deze opmerking van Roeland op voorkennis? Wist hij al dat er met de groep 'gefuckt' zou worden en dat ze voor niets in spanning zaten voor de executie....?

Zou er wel dik bovenop liggen, maar is toch het vermelden waard leek me!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2005, 16:41:02 »
Roeland maakte na het invullen van de vragenlijst op het vliegveld wel een curieuze opmerking in mijn ogen. Hij zei: "Voor hetzelfde geld is het een fuck-up". Jim reageert daarop met zoiets als 'ik denk dat we nog wel heel vaak upgefuckt gaan worden". Duidt deze opmerking van Roeland op voorkennis? Wist hij al dat er met de groep 'gefuckt' zou worden en dat ze voor niets in spanning zaten voor de executie....?

Ik denk dat Roeland gewoon ook beseft dat 't erg onlogisch is om iedereen naar Australie te laten reizen en vervolgens al iemand gelijk terug naar huis te sturen. Dat is zonde toch van 't geld dat 't ticket heeft gekost. Dus daarom vind ik 't niet zo vreemd dat hij 'n beetje verwacht dat er niemand uit zal moeten en dat 't dus eik geen echte test is.