Auteur Topic: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s  (gelezen 134369 keer)

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #240 Gepost op: 9-02-2005, 21:39:47 »
Zou 'ie niet gewoon bedoelen dat de morsecode een rookgordijn is, in de vierde muzikale hint?

Waarom schrijf je anders het woord rookgordijn in morsecode in het topic 4e muzikale hint?
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #241 Gepost op: 9-02-2005, 21:52:23 »
In het Utrechts Nieuwsbald hier op deze site te vinden onderhttp://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-media-UN-14012005zegt ene Jongstra En een dwaalspoor is gemakkelijk gevonden. De kandidaten doen er goed aan een rookgordijn op te trekken. Het kan geen kwaad om te worden aangezien voor de mol.

Lijkt me duidelijk. Anton Jongstra = Teun = deenigeechtemol   ::joehoe::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #242 Gepost op: 9-02-2005, 21:55:56 »
hmm,
het rookgordijn is niet bij die 4e muzikale hint gepost door de mol. Mol had die morsecode aan mij gemaild (als reactie op mailtje van mij met verzoek om hint). Omdat ik niet reageerde poste hij bij 4e muzikale hint (bij de discussie over de morsecode door het muziekje) "mrs. P is niet meer bij de les". Hij heeft het rookgordijn daar zelf dus niet neergezet, dat heb ik later gedaan toen ik die opmerking zag.

zou het wel erg omslachtig vinden, een hint om een hint aan te geven?
Misschien moeten we het combineren, en is het rookgordijn een aanvulling op de 4e muzikale hint  ???

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #243 Gepost op: 9-02-2005, 23:34:32 »
Ceetje, jouw vraag over inhoud van mijn mailtje aan de mol heeft me aan t denken gezet en kon nog wel eens belangrijker zijn dan ik dacht. :-\\

Omdat ik mailtje van de mol zaterdagochtend pas kreeg heb ik het rookgordijn automatisch op de aflevering van vrijdagavond opgevat, maar mijn mail had iets van de strekking:

"pfff, slapeloze nachten na aflevering 3, wat een chaos. Roeland ziek, Gijs weer terug, ik kan het niet meer volgen. Kun je niet een hint geven, zodat ik weer rustig kan slapen?"

tis niet letterlijk, maar zoiets had ik gestuurd.

Nu kan het dus wel degelijk zijn dat het rookgordijn op die aflevering 3 slaat, waarmee mijn verdenking meteen weer naar Gijs gaat (zijn vertrek en terugkomst een rookgordijn?), of misschien zelfs nog wel naar Roeland, mocht die onverwachts weer opduiken (wat me erg sterk lijkt, maar in de mol kun je alles verwachten..).

Pfff, die hints van de enige echte heb je echt wat aan ::ohno::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #244 Gepost op: 9-02-2005, 23:48:23 »

Pfff, die hints van de enige echte heb je echt wat aan ::ohno::

Soms een beetje, meestal nihil.

Het grote probleem nu met de hint die jij hier namens deenigeechte presenteert is dat je geen officiële referentie naar deenigeechte kan geven.

De PM die je hem verstuurd hebt heb je niet bewaard (overkwam mij ook in het begin dat ik dat vinkje vergeten was dus geeft niks).
En het berichtje wat je van hem terugkreeg was geen PM maar een e-mail.

Het kan natuurlijk waar zijn wat je zegt en ik wil je heel graag geloven maar het komt nogal onwaarschijnlijk over vanwege enerzijds je geen enkel bewijs kan leveren en anderzijds dat deenigeechte middels een mailtje terug naar jou wel heel erg afwijkend gedrag vertoont. Met alle respect Mrs.P. maar je hebt hier nou eenmaal geen lange staat van dienst op het forum dus ook andere forummers kunnen nog niet goed jou '1 aprilgrap gehalte' inschatten.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel te zeggen.
We hebben je contact met de mol allemaal gelezen en voor kennisgeving aangenomen. Verwacht echter niet dat zonder relevant en bewijsbaar vervolg van dit contact er erg veel forummers zich erg uitgebreid op je verhaal gaan storten en kijk niet op van wat cynische reacties (zoals je er al een paar gehad hebt).

Game on.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #245 Gepost op: 10-02-2005, 01:38:22 »

Omdat ik mailtje van de mol zaterdagochtend pas kreeg heb ik het rookgordijn automatisch op de aflevering van vrijdagavond opgevat

Omdat je het mailtje zaterdagochtend kreeg heb je het rookgordijn automatisch gelinkt naar de aflevering van vrijdagavond?
Eerder schreef je (op dinsdag 8 februari):

Citaat
8.02.2005, 17:43:30 »     
Vrijdag een mail gemaakt naar de enige echte, met verzoek om hint, begaf mijn PC het na het uitloggen en is nu pas weer gemaakt!.
Tot mijn stomme verbazing heb ik zaterdag een reactie gehad van de enige echte !!  SHIT SHIT SHIT, dat ik dit nu pas zie !

Hierin schrijf je dat je pc kapot ging na het uitloggen en pas weer dinsdag was gemaakt (je schrijft immers "nu" op de 8e weer gemaakt), en je ziet dan tot je verbazig dat je zaterdag een reactie hebt gehad,
en dat terwijl je op zaterdagochtend de link nog legde naar de aflevering van vrijdag  ???


Citaat
Pfff, die hints van de enige echte heb je echt wat aan

Han13 laat weten dat PM's niet te verifieren zijn, en bij deze kunnen wij de door jou genoemde 'mail'/PM van DEE dus helaas niet serieus als hint gaan nemen, maar misschien kun je er zelf wel mee verder speuren, succes.

« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 02:04:34 door Cosma »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #246 Gepost op: 10-02-2005, 01:49:59 »
Cosma.... Adem in..Adem uit...Doe relaxed, laat je niet zo opfucken ::regenboog::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #247 Gepost op: 10-02-2005, 01:59:09 »
Cosma.... Adem in..Adem uit...Doe relaxed, laat je niet zo opfucken ::regenboog::

Ok ;)

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #248 Gepost op: 10-02-2005, 11:35:29 »
Ha die Lodewijk  ::zwaai::
snap dat je kritisch moet blijven hoor, maar er is al wel een bewijs/referentie: de enige echte heeft bij de 4e muzikale hint een bericht geplaatst "mrs P is kennelijk niet meer bij de les", omdat ik niets met zijn mail had gedaan. Je kunt bij zijn profiel checken of hij dat echt heeft geplaatst.

Als dat nog niet overtuigend genoeg is; Han13 heeft de mol gevraagd om een berichtje te plaatsen om zijn PM aan mij te bevestigen.

ENIGE ECHTE, HELP en bevestig even dat je mij antwoord hebt gestuurd ! Dan kunnen we ons eindelijk gaan buigen over 1 van de spaarzame hints die je geeft, ipv discussieren over de echtheid ervan.


Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #249 Gepost op: 10-02-2005, 11:45:49 »
Ik prefereer aan te nemen dat mensen de waarheid spreken, totdat aangetoond is dat ze liegen.  ::jaja:: ;)

Los daarvan waarom zou je zo'n vage hint faken?  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 12:31:41 door Castor_en_Pollux »

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #250 Gepost op: 10-02-2005, 12:00:27 »
Omdat je het mailtje zaterdagochtend kreeg heb je het rookgordijn automatisch gelinkt naar de aflevering van vrijdagavond?
Eerder schreef je (op dinsdag 8 februari):

Hierin schrijf je dat je pc kapot ging na het uitloggen en pas weer dinsdag was gemaakt (je schrijft immers "nu" op de 8e weer gemaakt), en je ziet dan tot je verbazig dat je zaterdag een reactie hebt gehad,
en dat terwijl je op zaterdagochtend de link nog legde naar de aflevering van vrijdag  ???

He Cosma, KEEP ON SMILING  ::tandpastasmiley:: niet zo gestresst.
Je zoekt te veel in de details.

Laten we maar hopen dat de enige echte inderdaad een bevestiging plaatst. Tot die tijd ga ik me niet meer 'bewijzen', maar ga ik verder speuren met zijn hint en mag ieder ander voor zich beslissen of ie er ook wat mee wil doen, ja of nee. 

Succes !! ::vergroot::


Quote gefixt - Han13
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 12:05:37 door Han13 »

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #251 Gepost op: 10-02-2005, 12:37:24 »
Ik wou gistermiddag een bericht sturen naar deenigeechte, maar helaas, dit werd tegen gehouden door een zogenaamd: rookgordijn ::ohno::

Offline deenigeechtemol

  • Erkend Insider
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #252 Gepost op: 10-02-2005, 13:35:37 »
Mrs P liegt niet. (Is dit bewijs genoeg?)

En verder: oud of jong, ervaren of groentje, links of rechts, ik vind dat jullie wat aardiger voor elkaar moeten zijn...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #253 Gepost op: 10-02-2005, 13:36:14 »
zo is dat deenigeechtemol  ::jaja::

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #254 Gepost op: 10-02-2005, 13:37:02 »
ha Mol, fijn dat je je even meldt!  ::ok:: En dank voor je hint. Lekker doorpuzzelen dus.  ;)

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #255 Gepost op: 10-02-2005, 13:38:41 »
Mrs P liegt niet. (Is dit bewijs genoeg?)

En verder: oud of jong, ervaren of groentje, links of rechts, ik vind dat jullie wat aardiger voor elkaar moeten zijn...


helemaal mee eens  ;D

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #256 Gepost op: 10-02-2005, 13:39:04 »
kom je niet even in de chat?
Niets is wat het lijkt!!!!

Carlijn

  • Gast
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #257 Gepost op: 10-02-2005, 13:39:22 »
was dat nu een hint of een wijze les???

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #258 Gepost op: 10-02-2005, 13:47:44 »
kom je niet even in de chat?

heeft het iets opgeleverd sneakiej?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #259 Gepost op: 10-02-2005, 13:48:57 »
was dat nu een hint of een wijze les???

Het lijkt mij meer een wijze les. Gezien het feit dat niemand Mrs P. gelooft, omdat zij zgn. een 'groentje' zou zijn...
I got that tunnel vision going through my  head