Auteur Topic: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s  (gelezen 134288 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #220 Gepost op: 9-02-2005, 09:45:47 »
Zou het MRs P account zelf dan het rookgordijn zijn ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #221 Gepost op: 9-02-2005, 10:00:21 »
Dat is toch iets anders als een mail, en ook PM's kunnen wij niet controleren, dus om daar nu serieus op in te gaan...

Betreffende user welke "mail-contact heeft met de mol" is hier ook pas sinds een paar dagen (en mailt/PM't al na slechts 1 posting op het welkomst forum met de enigeechte), was het nu Han13 om maar een voorbeeld te noemen dan zou ik het de moeite vinden serieus te nemen, nu heb ik zo mijn twijfels.
:o Hoe haalt ze het in haar hoofd, moet jeugdige onbezonnenheid zijn. :D
Overigens heeft "deenigeechte" wel verwezen naar een Mrs P en dit was wel via het gangbare account.

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #222 Gepost op: 9-02-2005, 10:16:32 »
Tja, het kan natuurlijk weer van alles betekenen. De vorige opmerkingen hadden te maken met de eerst volgende uitzending (bijv. dat we Mijnenveger moesten spelen in 3 groepjes). Misschien is dat hier ook het geval?
Mee eens. Ik denk dat het om de afl. van vrijdag gaat.

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #223 Gepost op: 9-02-2005, 11:41:36 »
Dag Cosma  ::zwaai::(en andere ongelovigen ::ohno::

tis heel simpel, als je op het profiel van de enige echte kijkt, kun je ook een bericht naar hem/haar verzenden. Dat heb ik dus gedaan met een verzoek om een hint omdat ik niet meer kon slapen na aflevering 3 ;-)

daar kreeg ik die mail van de enige echte op en ik denk dat Han13 wel kan bevestigen dat die reactie ECHT van de enige echte is...

Ik ben zelf geen rookgordijn of iets, gewoon een molfanaat net als jullie, die mazzel heeft dat de enige echte gereageerd heeft op mijn mailtje !

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #224 Gepost op: 9-02-2005, 13:14:14 »
wazig forum hier, alles chaotisch, ben er al een stuk of 2 weken, maar nog steeds niet gewent... ik heb un keer gezegd dat het chaotisch is, bedoeld deenigeechte dat als rookgordijn voor mij???

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #225 Gepost op: 9-02-2005, 15:28:55 »
rookgordijn...
In Koning van Katoren is een stad Smook, daar hangt een dikke mist (=rookgordijn?)
Stach verslaat de draak, en Lottie speelde in Koning van katoren als Kim...

Misschien moeten we proberen rookgordijn te googlen aan iedereen, misschien komen we nog wat interessants tegen?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #226 Gepost op: 9-02-2005, 16:35:56 »
goed idee! moeite van t proberen waard

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #227 Gepost op: 9-02-2005, 19:31:12 »
:o Hoe haalt ze het in haar hoofd, moet jeugdige onbezonnenheid zijn. :D

Ik heb zo mijn redenen ;)

Citaat
Overigens heeft "deenigeechte" wel verwezen naar een Mrs P en dit was wel via het gangbare account.

En waar kan ik betreffende post van de enige echte vinden waarin de enige echte verwijst naar Mrs P?

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #228 Gepost op: 9-02-2005, 19:33:14 »
Dag Cosma  ::zwaai::

daar kreeg ik die mail van de enige echte op en ik denk dat Han13 wel kan bevestigen dat die reactie ECHT van de enige echte is...

Indien Han13 betreffende PM kan bevestigen zou dat erg prettig zijn.

 ::zwaai:: Miss P

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #229 Gepost op: 9-02-2005, 19:41:09 »
Citaat
Antwoord #81 Gepost op: 7.02.2005, 17:49:44 »   

--------------------------------------------------------------------------------

'mrs P' is niet meer bij de les zie ik.

Bedoel je dit Cosma? ::zwaai::
Kan iemand me overigens uitleggen hoe je van uit het ene onderwerp het andere onderwerp kan citeren? Deze komt uit de 4e muzikale hint. Ik trapte de Mol bijna op zijn staart (of hebben mollen geen staarten?).

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #230 Gepost op: 9-02-2005, 19:53:12 »
tis heel simpel, als je op het profiel van de enige echte kijkt, kun je ook een bericht naar hem/haar verzenden. Dat heb ik dus gedaan met een verzoek om een hint omdat ik niet meer kon slapen na aflevering 3 ;-)

daar kreeg ik die mail van de enige echte op en ik denk dat Han13 wel kan bevestigen dat die reactie ECHT van de enige echte is...

Mrs. P, zou je alsjeblieft jouw bericht aan de Mol hier willen zetten? Dan snappen we zijn of haar boodschap vast beter!!!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #231 Gepost op: 9-02-2005, 20:00:12 »
Citaat
Antwoord #81 Gepost op: 7.02.2005, 17:49:44 »   

--------------------------------------------------------------------------------

'mrs P' is niet meer bij de les zie ik.

Bedoel je dit Cosma? ::zwaai::


Dat is geplaatst voordat MrsP liet weten 'mail'te hebben ontvangen van de enigeechte.

Maarja, wat mij betreft vergeten we de enigeechte, wanneer hij/zij alleen "Grace is geweldig" en "Mrs P is niet meer bij de les" komt posten, en verdere aanwijzingen uitblijven hebben we daar geen reet aan.

Ik bedank voor zulke non-hints waarvan we ook nog moeten verifieren of het wel klopt.

Enigeechte: ::niet-ok::  ::) kom anders morgen even posten dat Dopey ok is, leuk! :-X of blijf wat mij betreft eigenlijk maar helemaal weg.

 
« Laatst bewerkt op: 9-02-2005, 20:04:55 door Cosma »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #232 Gepost op: 9-02-2005, 20:04:59 »
In het Utrechts Nieuwsbald hier op deze site te vinden onderhttp://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-media-UN-14012005zegt ene Jongstra En een dwaalspoor is gemakkelijk gevonden. De kandidaten doen er goed aan een rookgordijn op te trekken. Het kan geen kwaad om te worden aangezien voor de mol.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #233 Gepost op: 9-02-2005, 20:23:57 »
hij staat er al 2 x op (bij muzikale hint en hier verder terug), maar vooruit, hier nog eens het mailtje wat ik van de mol kreeg:

Citaat van: deenigeechtemol
Beste Mrs P,
. _ .    _ _ _    _ _ _    _ . _    _ _ .    _ _ _    . _ .    _ . .    . .    . _ _ _    _ .
Ik hoop dat je nu wat beter slaapt,
De mol.

Bij 4e muzikale hint staat een hele goede reactie (kan even niet meer zien van wie): nl: MM vraagt Pete om een vuurtje om de koffertjes te kunnen wisselen, letterlijk en figuurlijk een rookgordijn !

Volgens mij moet dat het zijn !!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #234 Gepost op: 9-02-2005, 20:30:30 »
nee Mrs P, je begrijpt me verkeerd. Ik wil graag het bericht lezen dat JIJ aan de Mol schreef...

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #235 Gepost op: 9-02-2005, 20:35:10 »
Oh, OK, het stomme is dat ik dat niet kan zien, want ik zie alleen maar een inbox en een outbox, maar geen verzonden items?
Terwijl ik ergens wel mijn reactie op Han13's mail heb zien staan. Misschien kan Han13 mij even vertellen hoe ik mijn verzonden mail kan zien? K ga het haar even vragen...

Zal hem hier posten zodra ik hem heb...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #236 Gepost op: 9-02-2005, 20:46:17 »
outbox=verzonden berichten
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #237 Gepost op: 9-02-2005, 20:48:06 »
zie net dat je bij verzenden berichten kunt aanvinken dat je een kopie in je outbox wilt hebben.
Dat heb ik niet gedaan, dus ik ben bang dat ik mijn verzonden bericht niet meer kan zien.

Is ook niet echt belangrijk, was in de strekking dat ik na aflevering 3 niet meer kon slapen en of ie me niet een hint kon geven om me mijn nachtrust te gunnen.

Maar wat vind je van die oplossing mbt rookgordijn (die van MM die vuurtje vraagt aan Pete)??

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #238 Gepost op: 9-02-2005, 20:52:52 »
zie net dat je bij verzenden berichten kunt aanvinken dat je een kopie in je outbox wilt hebben.
Dat heb ik niet gedaan, dus ik ben bang dat ik mijn verzonden bericht niet meer kan zien.
Jammer.  :\'(
Citaat
Maar wat vind je van die oplossing mbt rookgordijn (die van MM die vuurtje vraagt aan Pete)??
Te gemakkelijk.  ???

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #239 Gepost op: 9-02-2005, 20:54:50 »
Zolang er nog geen sluitend bewijs is dat betreffende mail daadwerkelijk van DeMol komt, zie ik deze hele "hint" als een rookgordijn, speciaal om Marc-Marie verdacht te maken...

Waarschijnlijk zitten we op het juiste spoor en probeert deenigeechte samen met Mrs P. ons ervan af te leiden mbv deze rookgordijn.

Maar ik trap er niet in.

 ::tandpastasmiley::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!