Auteur Topic: De notitie-boekjes.  (gelezen 10743 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
De notitie-boekjes.
« Gepost op: 23-01-2005, 04:34:27 »
Ik neem aan dat ze er allemaal 1 hebben maar heb tot op heden voornamelijk Sander ermee bezig gezien.

(ook Yvon, Yvonne en nog iemand, Yvonne heeft een rood boekje maar dat is al eerder opgemerkt, ik denk dat ze voor lezen misschien een bril nodig heeft en een groter schrift heeft gekozen zodat ze snel en groter aantekeningen kan maken).

Kan iedereen hier svp plaatsen wie hij/zij in een boekje heeft zien schrijven (tot nu toe of de komende afleveringen?)

Ik heb het idee dat er bij het in beeld brengen ervan misschien hints verborgen zitten, zoals bv deze;
Sander zegt dat hij bij opdrachten heel snel van alles neerkrabbelt, terwijl als ons een blik in zijn boekje wordt gegund alles heel keurig in schoonschrift is opgeschreven, hij schrijft met groen (doet iedereen dat?)

Ik heb Roeland en Jim nog geen enkele keer iets zien noteren, of heb ik het mis?

Zijn Yvonne en Victoria hun notitieboekjes nu kwijt?
(Roeland heeft ervoor gezorgd dat een deel van hun bagage nu weg is)

Een cap uit het boekje van Sander (of die van anderen als dat nog komt) zou ook handig zijn, misschien kunnen we er iets mee want er wordt zoveel niet uitgezonden wat zij wel zien en wij dus niet, wie weet kunnen we er iets uithalen?

Zo niet dan excuses voor dit overbodige topic.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2005, 05:03:26 »
Hehe.. potentieel overbodige topics zijn wel heel erg leuk :D

Als je wilt wil ik wel wat screenshots maken van die personen met die boekjes?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2005, 06:19:00 »
Bij deze ;)

Nota bene we zagen in de aflevering in hun boekje schrijven: Gijs (afgevallen) Sander, Yvon, Lottie- ik meen ook Yvonne.

Voctoria had bij het kampvuur wel haar boekje bij zich, maar we zien haar niet schrijven oid.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #3 Gepost op: 23-01-2005, 06:19:48 »
Boekje van Sander
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #4 Gepost op: 23-01-2005, 06:21:17 »
1e & 3e boekje van Sander
2e boekje van Yvon Jaspers
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #5 Gepost op: 23-01-2005, 13:57:07 »
Ik heb volgens mij in een ander topic ook al wat hanenpoten uit het boekje van Victoria gezien...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #6 Gepost op: 23-01-2005, 19:18:31 »
Boekje van Sander

Thanks!
Kijk die 2e vind ik nou verdacht, alles snel neergekrabbeld zegt Sander, die prijzen van de tonnen staan er werkelijk keurig en overzichtelijk (ik weet niet met welk nut).
Wat kan Sander met deze info (of had hij die al), en hoe kan iemand zo krabbelen.
Is het 100% dat die 2e foto ook uit Sander's boekje is?

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #7 Gepost op: 23-01-2005, 19:22:16 »
Ik zie ook op die ene foto dat Sander linkshandig is, dat kan misschien ook nog van pas komen ergens.

Thanks Lorelei!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #8 Gepost op: 23-01-2005, 19:25:44 »
Thanks!
Kijk die 2e vind ik nou verdacht, alles snel neergekrabbeld zegt Sander, die prijzen van de tonnen staan er werkelijk keurig en overzichtelijk (ik weet niet met welk nut).

Dat wat hij zei over dat gekrabbel, ging over wie welke ton wilde openmaken en daarbij liet hij ook wat anders zien dan deze pagina. Dat was 'n pagina waarbij 't idd allemaal wat aan de zijkant gekrabbeld was. Zou je daar ook 'n shot van kunnen maken Loor?  :)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #9 Gepost op: 23-01-2005, 19:29:28 »
Maar er stond ook iets van inleveren camera en daar is nog niets over verteld in de afleveringen

Offline taspo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #10 Gepost op: 23-01-2005, 19:31:41 »
In Sander's boekje staan maar de bedragen van 8 tonnen. Het waren er toch 10 ?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #11 Gepost op: 23-01-2005, 20:18:00 »
In Sander's boekje staan maar de bedragen van 8 tonnen. Het waren er toch 10 ?
Toen ik op de video zat te kijken dacht ik dat eerst ook, maar ze staan op de volgende regel... Is hier niet te zien, maar het is wel echt zo!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2005, 20:35:09 »
Mijn vader is al ene poos bezig met Russisch leren, ik zal eens vragen of hij die van Victoria kan lezen ( maar hij is niet zo mollig..)
Sander linkshandig, en Yvon houd dr pen wat apart vast :)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #13 Gepost op: 23-01-2005, 21:15:11 »
Volgens mij heeft Yvon een potlood ipv een pen en gumt ze iets uit met de achterkant van dat potlood.  :D
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #14 Gepost op: 23-01-2005, 21:43:43 »
Als je goed kijkt valt er iets op in het boekje van sander....
De eerste keer (als hij dat gekrabbel op de rechterpagina) laat zien, zie je dat er op de linkerpagina iets weg is gewist. Dit is niet door Sander zelf gebeurd, maar in de montage.
Je ziet het nl niet gelijkmatig meebewegen.
Zou hier dus een tactiek onder zitten?
je zit wel naast het " weggeveegde" 2 dingen staan, maar heb nog niet kunnen ontdekken wat dat is.

Hebben jullie dit ook opgemerkt? Of maak ik mezelf nu gewoon gek.
ps de rest van het gezin bij ons zag het ook!!! ::vergroot::
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #15 Gepost op: 23-01-2005, 21:53:10 »
Dat wat hij zei over dat gekrabbel, ging over wie welke ton wilde openmaken en daarbij liet hij ook wat anders zien dan deze pagina. Dat was 'n pagina waarbij 't idd allemaal wat aan de zijkant gekrabbeld was. Zou je daar ook 'n shot van kunnen maken Loor? :)

:) Bij deze. Vind het lastig er iets leesbaars uit te halen.

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #16 Gepost op: 23-01-2005, 22:02:06 »
Ik neem aan dat ze er allemaal 1 hebben maar heb tot op heden voornamelijk Sander ermee bezig gezien.

Die boekjes zijn imo allemaal uitgedeeld in verband met de grote Sander is de mol show!
Hij wil mij veel te graag laten zien wat ie allemaal noteert. Volgens mij is het vooropgezet allemaal, zodat we denken dat Sander een fanatieke kandidaat is, maar ondertussen.....  ::regenboog::

De helft van zn aantekeningen stond er vast al in voordat het programma begon.  ::jaja::

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #17 Gepost op: 23-01-2005, 22:05:01 »
Hebben jullie dit ook opgemerkt? Of maak ik mezelf nu gewoon gek.
ps de rest van het gezin bij ons zag het ook!!! ::vergroot::

Ik heb het net nog bekeken, maar ik zie het niet hoor.  :)

Trouwens, Sanders zegt wel dat ie heel snel vanalles in het boekje heeft geschreven, maar ik heb m nergens op de beelden op dat strand met een boekje gezien!
Heeft ie achteraf gedaan, leuke beelden voor de camera zo.  ;D

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #18 Gepost op: 23-01-2005, 22:22:16 »
het is zo op de foto's inderdaad moeilijker te zien, ik heb de aflevering opgenomen en kon dus op pauze inzoomen in zijn boekje en dan lijkt het wel degelijk weggewist, omdat het meeschuift en niet constant is.....(maar zoals ik al zei: ik kan mezelf natuurlijk ook gek maken
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #19 Gepost op: 24-01-2005, 00:20:40 »
Ik heb het net nog bekeken, maar ik zie het niet hoor.  :)

Trouwens, Sanders zegt wel dat ie heel snel vanalles in het boekje heeft geschreven, maar ik heb m nergens op de beelden op dat strand met een boekje gezien!
Heeft ie achteraf gedaan, leuke beelden voor de camera zo.  ;D

Ik heb hem op dat strand ook niet met zijn boekje gezien, het lijkt me ook zo vreemd, iedereen is aan het disucssieren, en Sander staat daar te noteren hoeveel ton 7 waard is, wie wat zegt etc. lekker spontaan ook.

Omdat hij zo netjes schrijft heb ik ook niet de indruk dat het echt is, weet je wanneer je iets opvalt is dat neem ik aan op een onverwacht moment, en dan pak je snel dat boekje etc.
Maar bij Sander ziet het er allemaal zo systematisch uit, ik begin me er (nu al) aan te ergeren eerlijk gezegd (dat boekje van hem).