Auteur Topic: De notitie-boekjes.  (gelezen 10745 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2005, 14:18:40 »

sneakiej kan nog best eens gelijk hebben... hier links zie je toch een raar streepje staan waar de ruis niet goed doorloopt...

Ik denk btw dat we een aantekeningenboekjesopdracht krijgen zoals in molbe3...
Take a glorious bite out of the whole world

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2005, 14:34:52 »
Of dat ze hun boekjes moeten verbranden als ze een aantal vragen fout hebben  >:D (zoals bij noorse mol)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2005, 19:45:41 »
Zo'n beetje gepriegel in het hoekje kan best ff snel gebeuren tussendoor lijkt mij...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2005, 19:51:19 »
Of dat ze hun boekjes moeten verbranden als ze een aantal vragen fout hebben  >:D (zoals bij noorse mol)

ohoh dan gaat MM zijn systeem in vlammen op :\'( Dan zullen we nooit weten wat dat was. :\'(

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2005, 20:03:34 »
Zo'n beetje gepriegel in het hoekje kan best ff snel gebeuren tussendoor lijkt mij...

Hier staat niet zomaar een beetje gepriegel; hier zie je hoe Sander de Heer op vakkundige wijze doch in allerijl precies heeft opgeschreven wie wat zei en wanneer, wie welke ton openmaakte, wie meer tonnen wilde openmaken, wie niet, wie waar stond, en ga zo maar door, ik kan er niks van maken verders overigens.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2005, 20:36:26 »
Mijn vader is al ene poos bezig met Russisch leren, ik zal eens vragen of hij die van Victoria kan lezen ( maar hij is niet zo mollig..)
Sander linkshandig, en Yvon houd dr pen wat apart vast :)
Schrijft Victoria dan Russisch in haar aantekeningenboekje?
Lekker verdacht ::vergroot::

kNoe

  • Gast
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2005, 22:02:11 »
Schrijft Victoria dan Russisch in haar aantekeningenboekje?
Lekker verdacht ::vergroot::

Das Táctiek

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #27 Gepost op: 25-01-2005, 11:55:09 »
Schrijft Victoria dan Russisch in haar aantekeningenboekje?
Lekker verdacht ::vergroot::

als je uit Oekraïne komt, dan ga je toch geen Nederlands schrijven en de andere kandidaten kunnen het toch niet lezen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2005, 19:37:35 »
Heeft iemand Jim ooit in het groot-mollenboek zien schrijven?

Bij mijn weten schrijven Jim en Roeland nl niet in die boekjes, of heb ik iets gemist?

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #29 Gepost op: 25-01-2005, 20:15:14 »
Heeft iemand gezien of Yvonne haar boekje nog heeft?

Ze is nl. een rugzak kwijt en ik kan me herinneren dat ze bij Yvon in haar boekje wil kijken en Yvon dan heel vinnig reageert van NEE YvonNE dat doen we dus niet oid.

Offline mirni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #30 Gepost op: 25-01-2005, 20:56:31 »
Haar rugzak raakte ze pas een dag later kwijt. Dit was duidelijk een kwestie van spieken.

Offline Ilaya

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #31 Gepost op: 25-01-2005, 21:07:10 »
Het zegt natuurlijk helemaal niets als wij ze op tv niet iets zien schrijven in een boekje. Het is uiteindelijk aan de programma makers welk filmmateriaal ze gebruiken voor uitzending en welk niet.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #32 Gepost op: 25-01-2005, 21:33:01 »
Ik vind het echt wel grappig hoe al die mensen steeds al die rijtjes enz aan het noteren zijn!
Some light in your eyes...

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2005, 15:53:35 »
Ik hoop dat er vanavond iets komt over of met de notitieboekjes, daar zou natuurlijk een goede hint in verborgen kunnen zitten.... zou wel leuk zijn, als iedereen het boekje van roeland zou mogen lezen :)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2005, 17:01:05 »
ohoh dan gaat MM zijn systeem in vlammen op :\'( Dan zullen we nooit weten wat dat was. :\'(

Maar dan is Marc-Marie wel jarig!!!  ::rofl::

Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria!

 ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #35 Gepost op: 5-02-2005, 19:35:11 »
Ik hoop dat er vanavond iets komt over of met de notitieboekjes, daar zou natuurlijk een goede hint in verborgen kunnen zitten.... zou wel leuk zijn, als iedereen het boekje van roeland zou mogen lezen :)
Er is wel wat mee gebeurd... die van Isabelle was tijdelijk zoek... maar of dat nou een aanwijzing is of niet, geen idee!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline peetie

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #36 Gepost op: 5-02-2005, 22:43:24 »
ja dat viel mij ook al op ......... je moet dan ongehoord op de kamer komen en deur dicht doen en dan boekje neer leggen maar............ volgens mij lag ie er eerst niet want de eerste paar die opstonden viel t niet op dat het  boekje daar lag maar alleen issabelle en dan zegt ze ook nog zo stom he mijn boekje.........ze ziet hem daar liggen terwijl dat toch niet voor hand ligt en dan zegt ze ook nog dat is pas een mollestreek maar............ze gaat niet naar de anderen verhaal halen terwijl dat logisch zou zijn lijkt mij

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #37 Gepost op: 5-02-2005, 22:51:25 »
Zoals ik het begrepen heb vond Marc-Marie het boekje, hij haalde Lottie er nog bij. Maar het was vrij donker allemaal. En daarna lag het boekje ineens bij Isabelle voor de deur.
Toen ze het vond riep ze nog blij Yes...Het kwam allemaal een beetje geacteerd over, van zowel Isabelle als Marc-Marie.

In ieder geval heeft de mol wel iets met Isabelle, ook omdat hij haar nu al 2 keer ingeschakeld heeft als hulpmol.
Zou de mol haar leuk vinden of heeft hij/zij door dat Isabelle door haar enthousiasme een perfecte bliksemafleider is  ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline peetie

  • Forumlid
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #38 Gepost op: 6-02-2005, 16:25:06 »
ik denk het laatste en is ze echt "blond' ;D

misschien is 3 x scheepsrecht en na de laatste keer dat ze ongetwijfeld ook gaat helpen ze er uit vliegt ofzo??????

vind de notitieboekjes wat afleiden om eerlijk te zijn

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De notitie-boekjes.
« Reactie #39 Gepost op: 7-02-2005, 13:12:22 »
Mogen ze de notitieboekjes eik meenemen bij de test? Ik dacht het nl niet, maar toch heb ik er eentje wel nog elke keer met notiteboekje weg zien lopen...ik dacht dat dat Isabelle was maar weet ik nu ff niet meer zeker  :-[
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...