Auteur Topic: Sander's notitieboekje MOET terug!  (gelezen 36426 keer)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Sander's notitieboekje MOET terug!
« Gepost op: 19-02-2005, 19:29:14 »
Vandaag, tijdens de actie 'Zelf op zoek naar een molkandidaat' in Abcoude, is het notitieboekje van Sander door iemand ontvreemd  ::niet-ok::. In een poging de dief ervan te overtuigen dat Sander dit boekje absoluut terug moet krijgen wil ik van deze topic een handtekeningenactie maken. Ik zou graag willen dat iedereen die met mij vindt dat Sander zijn boekje terug moet krijgen hier een reaktie plaatst. Hopelijk is de respons zo overweldigend dat het de dief ertoe beweegt het boekje terug te geven, bijvoorbeeld op de fandag.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2005, 19:33:16 »
Ik was er dan weliswaar niet bij, maar ik heb het gelezen in het topic, en ik vind het ontzettend triest dat is gebeurd ::niet-ok::. Ik hoop dat degene die dit gedaan heeft dit leest, spijt krijgt en het boekje terugstuurt aan Sander, want ik vind dit niet kunnen! ::ohno::

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2005, 19:36:38 »
Vind het een erg laffe daad  ::ohno::, een echte molfan zoekt zelf naar aanwijzingen  ::jaja:: en doet dit niet door de zaak te flessen  ::niet-ok::.



Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2005, 19:39:30 »
dit is echt beneden het niveau van de mol. erg jammer dat iemand zich heeft laten verleiden tot zulk laag gedrag  ::ohno::

bedenk wel dat door dit soort acties in de toekomst misschien niet meer zulke dingen georganiseerd zullen worden.


Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2005, 19:41:55 »
Weet niet of mijn 'handtekening' helpt, maar ik ben het uiteraard eens met bovenstaande posts. En Sander vond het natuurlijk ook écht niet leuk, dat was wel duidelijk ::niet-ok::

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2005, 19:45:46 »
zielige actie...  ::niet-ok::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #6 Gepost op: 19-02-2005, 19:47:29 »
Ik sluit me aan bij voorgaande (en vast volgende) posts.

Het is al helemaal top dat de kandidaten de moeite hebben genomen om dit voor de mollenvangers te doen. Het zou zonde zijn als zo het vertrouwen geschaad zou worden.

groetjes maud  ::joehoe::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #7 Gepost op: 19-02-2005, 19:49:06 »
Dader, misschien dat je dacht dat het wel een leuke mollenactie zou zijn, maar dat is het niet. Geef het boekje terug en we praten er niet meer over. ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #8 Gepost op: 19-02-2005, 19:50:58 »
er is al een mol daar hoef je niet zelf voor tegaan spelen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #9 Gepost op: 19-02-2005, 20:07:12 »
als iemand zo laf is om het te jatten, dan is die zeker niet bereid het terug te geven. 1 voordeel: aan wie moet hij het laten zien? Iedereen aan wie je dat laat zien, zijn in princiepe molfans, en die weten dat het gestolen is. Er komt dus binnenkort vast wel iemand die weet wie het heeft gestolen.

Maar: ik geloof niet dat het echt is. Misschien blijkt volgende week wel dat 1 van de kandidaten het boekje van Sander jat en loopt werkelijkheid en tv ineens vreemd door elkaar....

we shall see!

jammer dat ik er niet was. moest voetballen..

Offline GTi

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2005, 20:09:07 »
Laten we afspreken dat als de dader van het gestolen notitieboekje zich op het forum laat zien (mocht diegene daadwerkelijk beweren dat hij/zij het heeft gestolen en/of informatie/foto's van het boekje prijsgeven) , dat wij hem dan direct van dit forum bannen.

Want dit kan echt niet, dit zou een grote smet zijn op de kredibiliteit die de 'WIDM-fanaten' hebben bij de deelnemers en voornamelijk Sander.
Zijn er medestanders van dit initiatief?

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #11 Gepost op: 19-02-2005, 20:13:46 »
:\'(
Ik had lichte hoop dat Sanders boekje op de fandag geveild zou worden.
 ::ohno:: weer een fijn toppunt van sociaal gedrag  :(
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2005, 20:14:39 »
Laten we afspreken dat als de dader van het gestolen notitieboekje zich op het forum laat zien (mocht diegene daadwerkelijk beweren dat hij/zij het heeft gestolen en/of informatie/foto's van het boekje prijsgeven) , dat wij hem dan direct van dit forum bannen.

Want dit kan echt niet, dit zou een grote smet zijn op de kredibiliteit die de 'WIDM-fanaten' hebben bij de deelnemers en voornamelijk Sander.
Zijn er medestanders van dit initiatief?

Ja, en aan eerdere posts te zien zijn dat er meerdere.
PS zielig hoor als je de mol niet kan ontdekken op legale wijze om dan meteen tot diefstal over te gaan ::niet-ok::

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2005, 20:15:33 »
Zo wordt iedereen de dupe van een eenmansactie. Niet leuk!  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ik sluit me aan bij Jeroen234, met het verzoek of degene die in het bezit is van het boekje het alsjeblieft terug wil sturen. Naar het WIDM-team bij de AVRO, of bijvoorbeeld naar BNN waar Sander werkt.

Alvast bedankt namens iedereen die het een erg leuke dag vond ZONDER dat ze het daarbij nodig vonden het boekje te ontvreemden.

Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Carlijn

  • Gast
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2005, 20:21:04 »
zoo dit is echt sneu...

maar ik was daar niet maar is dit niet gespeeld is dit gewoon ECHT??

want iets jatten is gewoon diefstal en FOUT ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #15 Gepost op: 19-02-2005, 20:27:48 »
Citaat
maar ik was daar niet maar is dit niet gespeeld is dit gewoon ECHT??

Ik was er wel, en ik geloof ook dat het ECHT gejat is. Terwijl Jim en Gijs nog ergens in de koeienstal waren (bij wijze van spreken) en de molzoekers op weg terug naar het station en de auto's, racen ineens Sander en iemand van de productie in een auto voorbij. In een poging om de-al-vertrokken-molzoekers nog te achterhalen. Ze zijn bij het station geweest, en daarna met grote haast het dorp ingereden. Was toch redelijk serieus eigenlijk. Vooral als je bedenkt dat Sander geen acteur van beroep is, en dat de rest van de productie en Gijs en Jim gewoon achterbleven op de boerderij.
Abcoude is klein, maar dan weer net groot genoeg om er spoorloos te kunnen verdwijnen kennelijk.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #16 Gepost op: 19-02-2005, 20:35:33 »
Ook mijn handtekening zal ik zetten

Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #17 Gepost op: 19-02-2005, 20:42:58 »
slechte actie niet goed...zo verpest je het voor iedereen  ::ohno:: dat boekje moet teruggegeven worden wie hem ook heeft.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #18 Gepost op: 19-02-2005, 20:54:39 »
:\'(
Ik had lichte hoop dat Sanders boekje op de fandag geveild zou worden.

Ik ook ja!  ::jaja::  Helaas zit dat er op deze manier niet in.  :-\\

Heel erg jammer dat dit moest gebeuren. ::niet-ok::  Ik hoop dat de dader snel gaat beseffen wat hij/zij gedaan heeft en 't boekje weer boven water komt.  :)

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2005, 21:07:13 »
Misschien heb ik het fout gezien, maar op een van de geposte foto's kon ik zien dat Sander als laatste de vliegtuigopdracht in het boekje had genoteerd. Hij zat daarna nog in het spel en moet dus meer opgeschreven hebben. Ik denk ook eigenlijk niet dat Sander z'n boekje waar info in staat uit toekomstige afleveringen meeneemt naar de fanatiekste mollenjagers. De redactie is zo scherp op hints etc, dat ze dat ECHT nooit toestaan. ik blijf erbij dat het in scene is gezet!