Auteur Topic: Sander's notitieboekje MOET terug!  (gelezen 36429 keer)

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #140 Gepost op: 5-04-2005, 15:57:18 »
Nja, lijkt me logisch dat hij dat niet doet vanwege die vijandigheid die hij dan over zich heen krijgt.

Dit is precies wat ik eerder bedoelde en ben het helemaal met Annemieke eens. De vijandigheid is hier behoorlijk groot geweest, dus het lijkt me niet verstandig van die persoon om zich op het forum openbaar te maken. Hij heeft daar geen enkele baat meer bij.
Bovendien: wat zouden we moeten met de naam van de persoon? Een grote lamp in zijn gezicht schijnen en "BEKEN!" roepen?
Ik zou hem hooguit wat vragen willen stellen als:
- wat was de reactie van Sander toen je hem sprak?
- heb je er echt niets uit gelezen?
Dat soort dingen...

Maar daar verwacht ik dus geen antwoord op...

Doordat hij het zo snel heeft teruggegeven aan Sander, vind ik het zelfs best een leuke mollenstreek, maar wat dat betreft ben ik geloof ik de enige.  ::tandpastasmiley:: Had het wel verstandiger van hem gevonden, als hij het direct op dat moment aan Sander had teruggegeven. Dan was het een leuke, onschuldige grap geweest...

You don't wanna fall apart this time

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #141 Gepost op: 5-04-2005, 18:57:39 »
Inderdaad! ::jaja:: Ik heb van Sander ook de naam van de dief gehoord (die ik hier uiteraard niet neer zal zetten) en die persoon was er zondag idd bij (niet iemand van de productie of zo dus, maar gewoon een fan). Het was wel goed dat hij niet naar voren kwam, want dat zou idd alleen maar voor meer vijandigheid kunnen zorgen, denk ik. Ik 'haat' hem niet maar vind het nog steeds wel een vervelende actie van hem ::niet-ok:: maar ik vind het dan wel weer erg goed dat hij het boekje zo snel teruggestuurd heeft met een briefje erbij dat het hem speet. ::ok:: Ook konden Sander en de dief zondag weer normaal met elkaar praten zag ik, gelukkig maar!
Toen ik het voor het eerst op het forum zag dacht ik dat het waar was.
Toen ik de SBS 6 uitzending zag dacht ik dat het niet waar was.
Op de Fandag wist ik het echt niet meer.
Nu jij zegt de naam te hebben gehoort, gelooft ik het weer.

Ik geeft SBS 6 de schuld dat ik het niet geloofde (lekker makkelijk)