Auteur Topic: Sander's notitieboekje MOET terug!  (gelezen 36424 keer)

Offline Zussie

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2005, 21:17:38 »
Wat een domper, op wat zo'n leuke dag is geweest.

Ik moet afgaan op al jullie verhalen en foto's, maar jullie hebben het dus heel gezellig gehad in Abcoude.

Aan diegene die het boekje heeft:
Lees lekker het hele boekje, zodat er voor jou geen lol meer aan is, omdat je dan misschien wel weet wie de mol is, zend dan het boekje terug!!!

Wij zullen doorgaan met de zoektocht naar de mol en er meer lol aan beleven dan jij.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2005, 21:18:58 »
Als het echt is (ja, ik twijfel nog), dan zou diegene zich echt kapot moeten schamen!! ::niet-ok:: :-[

Diefstal is een hele slechte zaak, en zeker met dit soort programma's. Je moet zelf op zoek gaan naar de MOL.. ach, heb er geen goed woord voor over..

En als het een streek is van de crew+kandidaten, dan vind ik het echt een TOP-actie!! ;D ::ok:: Zie post van paco25, dit kan bijna niet echt zijn!! :)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 21:21:11 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2005, 21:20:53 »
Citaat
maar ik was daar niet maar is dit niet gespeeld is dit gewoon ECHT??
Terwijl Jim en Gijs nog ergens in de koeienstal waren (bij wijze van spreken) en de molzoekers op weg terug naar het station en de auto's, racen ineens Sander en iemand van de productie in een auto voorbij. In een poging om de-al-vertrokken-molzoekers nog te achterhalen. Ze zijn bij het station geweest, en daarna met grote haast het dorp ingereden.

Heb je dat ook gezien Botje?
Hij ging indd eerder weg, maar ik had enigszins nog het idee dat het een grapje ofzo, zou zijn. Mja, aan de andere kant... Hm kweenie. Ik denk dat WIDM er toch wel goed op let...

Als het werkelijk zo zou zijn, zou het wel sneaky zijn, zeg. Geen leuke actie, mensen draven kennelijk een beeeeeeeetje door dan...

 :-\\


Of misschien wel een duidelijke hint:
Sander de mol???

 ::vergroot:: ::)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 21:22:27 door Sjoois »
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2005, 21:22:00 »
Misschien heb ik het fout gezien, maar op een van de geposte foto's kon ik zien dat Sander als laatste de vliegtuigopdracht in het boekje had genoteerd. Hij zat daarna nog in het spel en moet dus meer opgeschreven hebben. Ik denk ook eigenlijk niet dat Sander z'n boekje waar info in staat uit toekomstige afleveringen meeneemt naar de fanatiekste mollenjagers. De redactie is zo scherp op hints etc, dat ze dat ECHT nooit toestaan. ik blijf erbij dat het in scene is gezet!


De foto van de bewuste bladzijde is gemaakt nadat Sander samen met Gijs en Jim heeft zitten uitzoeken welke bladzijde er gefotografeerd kon worden. Hij heeft dus heel bewust deze bladzijde uitgekozen.

Verder is het niet van voor naar achter opgeschreven, maar zitten er door het hele boekje heen witte stukken en af en toe een paar bladzijden tekst. Dit was te zien toen ze zaten te bladeren vanmiddag.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2005, 21:23:38 »
Misschien heb ik het fout gezien, maar op een van de geposte foto's kon ik zien dat Sander als laatste de vliegtuigopdracht in het boekje had genoteerd. Hij zat daarna nog in het spel en moet dus meer opgeschreven hebben. Ik denk ook eigenlijk niet dat Sander z'n boekje waar info in staat uit toekomstige afleveringen meeneemt naar de fanatiekste mollenjagers. De redactie is zo scherp op hints etc, dat ze dat ECHT nooit toestaan. ik blijf erbij dat het in scene is gezet!

Ik kan iedereen verzekeren dat het niet gespeeld was. Ik was erbij en ik heb Sander een half uurtje later ook nog erover gesproken. Hij was er helemaal niet blij mee. Ik wil de onrechtmatige eigenaar van dit boekje dan ook vriendelijk doch dwingend te verzoeken dit boekje terug te geven aan Sander!
Hij zei overigens zelf dat hij het ná de serie best wilde veilen :-\\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2005, 21:24:18 »
Ik hoop heel erg dat dit een opzetje  voor de volgende sms actie is. Zoek Sanders boekje, gesignaleerd daar en daar (oid).
Want als dit niet opgezet is door de crew dan is dit te zielig voor woorden!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2005, 21:26:54 »
Als het echt is (ja, ik twijfel nog)
(...)
 dit kan bijna niet echt zijn!! :)
Nouja, ik denk dat het wel echt is. Sander kwam later nog naar ons (D**n, Firefoot, Jeroen234 en mij) toe, toen de meeste mensen al in de trein of auto zaten, en had het er nogmaals over. Hij was echt behoorlijk not amused :-\\

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #27 Gepost op: 19-02-2005, 21:33:07 »
Met AL die mensen die foto's en/of filmpjes hebben gemaakt, zou IEMAND dat toch moeten hebben opgenomen zou je denken? Iedereen nog een keer goed zijn eigen foto's bekijken op vage figuren op de achtergrond misschien?
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #28 Gepost op: 19-02-2005, 21:33:31 »
Je weet het nooit met WIDM.. waarom zou de crew dit toestaan?? Nee, het spijt me, dit kan gewoon bijna niet echt zijn!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #29 Gepost op: 19-02-2005, 21:35:29 »
Je moet wel een heel sneu figuur zijn, om zo'n streek te leveren..

Ronduit: KINDERACHTIG..

 ::ohno::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #30 Gepost op: 19-02-2005, 21:36:32 »
KOm op. leuke actie maar de crew staat NOOIT toe dat Sander z'n boekje mee neemt naar de fanatiekste mollenjagers. NO WAY! of het is een inelkaar gefabriceerd boekje voor vandaag...de crew is creatief genoeg!

Offline lolindir

  • Forumlid
  • *Lijdt aan chronische molgriep!*
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #31 Gepost op: 19-02-2005, 21:37:33 »
laten we het hopen dat dit een actie voor het smsspel is! al denk ik toch dat het echt gejat is... echt ziekelijk sneu, lekker dom ook van die persoon, want als hij/zij gepakt wordt heeft die een rechtzaak aan hun broek hangen denk ik!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #32 Gepost op: 19-02-2005, 21:38:52 »
Zeer triest!
Bij deze mijn steun aan de actie "Sanders boekje moet terug!"
The British are not impressed.

Offline mirni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #33 Gepost op: 19-02-2005, 21:48:34 »
Fanatiek naar de mol speuren is leuk, maar dit gaat te ver. (als het echt gejat is.)

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #34 Gepost op: 19-02-2005, 21:49:21 »
Tja, ik blijf hopen dat het toch op een of andere manier in scàne gezet is, maar als dat niet zo zou zijn en echt iemand het heeft meegenomen : BOE! Teruggeven die handel en je diep, heel diep schamen. Kruip maar in een holletje en ga eens heel goed over jezelf nadenken.
Revenge is a dish best served not

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #35 Gepost op: 19-02-2005, 21:52:11 »
Zou SBS het soms gejat hebben? In het kader van vrije nieuwsgaring?

Nee, die zullen ook niet gek zijn...
The British are not impressed.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #36 Gepost op: 19-02-2005, 21:58:06 »
Als het gejat is, terugbrengen. Zo simpel is het.

Carlijn

  • Gast
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #37 Gepost op: 19-02-2005, 22:03:24 »
er komt iets op sbs? wanneer dan hoelaat enz???

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #38 Gepost op: 19-02-2005, 22:06:19 »
Vanavond in Hart van Nederland OF Shownieuws, dat weten we niet. Maar het ene komt als het goed is om 22.30 en het andere om 23.40 uur.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Carlijn

  • Gast
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #39 Gepost op: 19-02-2005, 22:08:13 »
thanksss...