Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260561 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #360 Gepost op: 7-04-2006, 16:28:03 »
Milouska blijft ook potentieel mol-kandi voor mij ja. Hoewel ik Roderick met stip verdenk, doet Milouska ook wel verdacht ja. Maar ik vind het er ergens beetje te dik bovenop liggen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #361 Gepost op: 7-04-2006, 16:41:54 »
::oink:: Ja das waar! Je hebt helemaal gelijk!
Die George toen ook. Je zag duidelijk in de reguliere afleveringen dat ie achteloss geld in de prullenbak gooide. En dat ie gewoon tegen een doodlopende staart aankeek terwijl hij vertelde tegen een kerk aan te kijken! En ook nog zo mooi heel hijgend door de telefoon alsof ie heel veel gerend had, terwijl hij alleen op zijn plaats bleef staan.
Echt heel duidelijk in de reguliere afleveringen ja.......

NOT
O ja, nee George was inderdaad he-le-maal niet mollerig bezig in de 'reguliere uitzendingen'.  ::) Vandaar natuurlijk dat 75% van dit forum op George zat als mol en ik alleen niet omdat ik het 'too obvious' vond.  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #362 Gepost op: 7-04-2006, 16:53:20 »
::oink:: Ja das waar! Je hebt helemaal gelijk!
Die George toen ook. Je zag duidelijk in de reguliere afleveringen dat ie achteloss geld in de prullenbak gooide. En dat ie gewoon tegen een doodlopende staart aankeek terwijl hij vertelde tegen een kerk aan te kijken! En ook nog zo mooi heel hijgend door de telefoon alsof ie heel veel gerend had, terwijl hij alleen op zijn plaats bleef staan.
Echt heel duidelijk in de reguliere afleveringen ja.......

NOT
Dan heb jij inderdaad andere reguliere afleveringen gezien dan ik. Want wat jij opsomt, zag ik dus allemaal in de ontknoping. Arme Dick. Die moest dat idioot einde terug op zijn eigen vervoermiddel, alleen omdat Georges met zijn waterscooter zo'n grote afstand had afgelegd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #363 Gepost op: 7-04-2006, 22:04:23 »
Ook in aflevering 5 niets onmolligs kunnen bespeuren.. Ik geef toe: het is erg duidelijk, maar ja.. Toch blijf ik bij Milouska als Mol..

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #364 Gepost op: 7-04-2006, 22:07:59 »
en ze wilde als enige 5000 euro uit de pot

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #365 Gepost op: 7-04-2006, 22:09:18 »
Ook in aflevering 5 niets onmolligs kunnen bespeuren.. Ik geef toe: het is erg duidelijk, maar ja.. Toch blijf ik bij Milouska als Mol..
zolang de kandidaten maar niet op der zitten ;)

Milouska, tjah gewoon de mol, hoe duidelijk wil je het hebben(oke omdat ik er verdenk let ik ook meer op haar maar oke)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #366 Gepost op: 7-04-2006, 23:13:10 »
Ze blijft mijn mol, hoe kan zo iemand die zich zo dom voordoet zo ver komen..?
Some light in your eyes...

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #367 Gepost op: 7-04-2006, 23:20:27 »
ik vond dat ze de eerste opdracht nog niet eens zo slecht deed eigenlijk......
ze speelde de informatie goed door, las de aanwijzingen goed voor en was zelf ook op tijd ter plekke...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #368 Gepost op: 7-04-2006, 23:22:58 »
ik vond dat ze de eerste opdracht nog niet eens zo slecht deed eigenlijk......
ze speelde de informatie goed door, las de aanwijzingen goed voor en was zelf ook op tijd ter plekke...


Opvallend slecht deed ze het inderdaad niet, maar of de groepjes veel aan haar hadden? Milouska vond het eindpunt niet.. Ze vond helemaal niks zei ze tegen Peggy..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #369 Gepost op: 8-04-2006, 00:10:04 »
ik vond dat ze de eerste opdracht nog niet eens zo slecht deed eigenlijk......

Uhum, en al die groepjes dan die klaagden "ik krijg steeds de voicemail!!!" ??? Ze was totaal onbereikbaar. Gaf nooit wat uit eigen beweging door, Roderick moest haar dwingen die zinnetjes eens zelf aan elkaar te koppelen als spin in 't web ;). Ze deed geen cent te veel maar toch was het nog bijna een geslaagde opdracht.

In de 2e opdr8 zal ze het fijn hebben gevonden nu voor het eerst eens ECHT te moeten winnen en ervoor te gaan om zo nog 5000 uit de pot te halen, ook ik was verbaasd dat de anderen vervolgens niet mee wilden in die supervrijstelling.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #370 Gepost op: 8-04-2006, 01:27:14 »
Aflevering 4, de metro opdracht:

Als Milouska in de metro op weg is, kun je 3 letters op een van de ruiten aflezen. De 'M', de 'O' en de 'L'.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #371 Gepost op: 8-04-2006, 10:55:04 »
Dan heb jij inderdaad andere reguliere afleveringen gezien dan ik. Want wat jij opsomt, zag ik dus allemaal in de ontknoping. Arme Dick. Die moest dat idioot einde terug op zijn eigen vervoermiddel, alleen omdat Georges met zijn waterscooter zo'n grote afstand had afgelegd.

Ehm, je snapt dat ik het tegenovergestelde ook bedoel?
Let op dat NOT helemaal onderaan het bericht  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #372 Gepost op: 8-04-2006, 10:58:52 »
Milouska was wel weer verdacht bezig hoor deze aflevering.

Van de voice mail is al geroepen hier. Maar ze zat ook op de beste plek in het spel om alles beetje in het honderd te laten lopen (maar het ging uiteindelijk om de rozen).
Ze was ook de enige die voor de supervrijstelling ging. Je zou verwachten dat een mol dit wil want dan gaat er nl minder geld in de pot. Een gewone kandidaat wil dit natuurlijk ook, maar waarom verder niemand dan?
Ik snap het ff niet meer.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #373 Gepost op: 8-04-2006, 11:06:57 »
Hoewel Milouska weinig heeft gemold in de rozen-opdracht heeft ze ook niet heel veel bijgedragen. De tekst hadden Toine en Frederique al bijna samen bedacht. En het verzamelpunt kwam ook niet van Milouska.

Wat ik ook raar vind: Als mol zou je toch inderdaad willen dat er 5000 euro uit de pot gaat. Zo'n kans laat je als mol toch niet liggen lijkt me? Dat wijst dan toch weer op Milouska...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #374 Gepost op: 8-04-2006, 11:10:59 »
Ik twijfel eigenlijk of Richard wel zelf schuldig is aan het verbreken van de verbinding met Milouska.... hij lijkt zelf ook verbaasd erover...
Op de een of ander manier vind ik juist het fanatiek doorpraten van Milouska met hele duidelijke opdracht (verbind de lijnen, enzovoort), terwijl ze daarvoor heel aarzelend zegt dat er verder geen belangrijke informatie is (nadat Roderick vraagt: heb jij nog informatie voor mij?). Ik kan de vinger er niet opleggen, maar ik vind het eerder verdacht naar Milouska, dan naar Roderick...
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #375 Gepost op: 8-04-2006, 11:20:17 »
Ik wil daaraan nog toevoegen:
-Getreuzeld op de brug, en zelfs de bange Mary-Lou nog eerst laten gaan voor de goede positie bij het memory-spel!
-Wilde níet de zwaarste nemen bij het wegen
Daarmee kan je je niet mols gedragen dat ging toch niet om geld ;)

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #376 Gepost op: 8-04-2006, 12:05:20 »
toch vind ik milouska stom
er zou sowiezo 10000 euro verdiend worden.
Dan kun je toch beter verliezen de andere groep mag dan eerst kiezen en daarna jou groep dan heb je dus meer kans dat die andere groep al voor de vrijstelling kiest en zorg je dat je zelf niet verdacht wordt.
Beetje stom van de mol ::jaja::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #377 Gepost op: 8-04-2006, 12:40:33 »
Als Milouska maar niet mijn Lottie van vorig jaar is...... ::schaam::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #378 Gepost op: 8-04-2006, 12:46:42 »
Wat je normaal in de laatste aflevering te zien zou krijgen kwam volgens mij nu gewoon in de reguliere uitzending al aan bod. Milouska verbreekt zelf de verbinding met Roderick en blijft heel Mols lekker doorkletsen met allerlei belangrijke informatie. Je kan mij nog meer vertellen maar als de verbinding verbroken zou zijn blijf je niet een halve minuut doorkletsen, je hoort dan toch een toon dat de verbinding verbroken is ..
Dit stukje deed me echt ontzettend denken aan eerdere Molacties die dan pas in de laatste uitzending vertoond werden. Ik wil niet geloven dat Milouska de Mol is maar ik vond dit echt een beetje too obvious !
Gr Miek

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #379 Gepost op: 8-04-2006, 13:24:07 »
toch vind ik milouska stom
er zou sowiezo 10000 euro verdiend worden.
Dan kun je toch beter verliezen de andere groep mag dan eerst kiezen en daarna jou groep dan heb je dus meer kans dat die andere groep al voor de vrijstelling kiest en zorg je dat je zelf niet verdacht wordt.
Beetje stom van de mol ::jaja::

ja je hebt gelijk
alleen zal het plan van aanpak wel door de productie bedacht zijn