Of ze zit gewoon volop te liegen in de biecht, of ze weet niet meer wat ze heeft gedaan, en zegt nu maar wat
De meeste kandidaten zeggen toch niet helemaal eerlijk op wie ze nu echt zitten, en misschien wilde ze iedereen even laten denken dat ze toch al die tijd op Frédérique zat, terwijl ze het niet zat, of wel. Erg duidelijk dit he
Nee, maar ik geloof nog steeds niet dat Milouska de Mol is. Ik vond Chris wel een goed argument aanhalen, dat ze te naief is, en dat ze niets anders kan doen dan haar zelf zijn, anders zou het een hele slechte Mol zijn.
Ik ben op een gegeven moment wel heel erg gaan twijfelen tussen Milouska en Roderick, maar ik denk toch echt dat Roderick de Mol is. Alle acties van Milouska m.i. alleen maar dom, en ik geloof gewoon niet dat ze zo goed kan acteren.
En ik vond die opmerking bij die enveloppen echt wel zo erg.. 'Ik wil hem openmaken, want ik heb er nog geen opengemaakt'
Dat is gewoon Milouska ten voeten uit, en ik kan niet geloven dat ze dit allemaal heeft gespeeld.