Ik heb de aflevering nog een keer gekeken, en ik zag inderdaad iets aan het onderkant van het zoutblok wat door zou kunnen gaan voor zo'n vingerafdruk, maar ik denk niet dat het echt wat is. Milouska kon nooit 100% zeker zijn dat zij dat zoutblok had kunnen pakken, want wat als Roderick net even iets sneller was geweest, dat had de hint dus helemaal verkeerd geweest. Ik denk niet dat ze over zoiets een hint maken, want je kunt gewoon nooit zeker weten dat de goede kandidaat het blok pakt. Voor hetzelfde geldt wilde Roderick dat blok graag pakken (Omdat hij dus de Mol is ) en pakte Milouska het blok snel voor zijn neus weg.
Dat hoeft niet persé verkeerd te gaan. Waarschijnlijk hadden ze meerdere cameras op de groep gericht (want, wat viel er naast deze opdracht nog meer te filmen?). Elke camera heeft waarschijnlijk zijn eigen
aanzicht op de kandidaten en dus ook op de zout blokken.
De mol zou de opdracht meegekregen kunnen hebben om het blok op te pakken, maar als dat dan niet zou lukken kunnen ze het vanaf een andere camera positie filmen waarop het logo niet te zien is.
Maar goed, ik heb het nog niet terug gekeken.
Yessie, op welke tijd zie jij iets?