Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 96989 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 1
« Reactie #160 Gepost op: 11-03-2006, 17:34:54 »
Dat was om de spanning voor de test wat te verminderen ;D  Wat bij Geert trouwens niet echt hielp, want die zat te trillen als een rietje toen hij de test maakte.

LOL - volgens mij was het ook nogal koud daar, haha !
Ga vanavond de aflevering eens op mijn gemak nog een keer kijken..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #161 Gepost op: 11-03-2006, 17:49:49 »
Dat was om de spanning voor de test wat te verminderen ;D  Wat bij Geert trouwens niet echt hielp, want die zat te trillen als een rietje toen hij de test maakte.
Kou?

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #162 Gepost op: 11-03-2006, 17:52:38 »
Dat was om de spanning voor de test wat te verminderen ;D  Wat bij Geert trouwens niet echt hielp, want die zat te trillen als een rietje toen hij de test maakte.
Dat viel me ook al op, maar hij was niet de enige, want diegene na Geert (een vrouw) die zat ook flink te trillen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 1
« Reactie #163 Gepost op: 11-03-2006, 18:31:29 »
Wanneer komt de aflevering op de site te staan...onder het kopje afleveringen...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #164 Gepost op: 11-03-2006, 18:37:05 »
Dit is te zien in de korte introductie van de kandidaten in deze aflevering. De filmpjes worden vertoond in alfabetische volgorde van de voornaam. Ik neem aan dat deze filmpjes elke aflevering weer vertoond gaan worden.

Chris Tates - Acteur
Gekleed in grijze kleding met een grijze muts, rijdt paard en spreekt in een walkie-talkie (waarschijnlijk uit aflevering 2).

Frédérique Huydts - Actrice
Draagt grijze kleding en een pet, rijdt op een fiets (aflevering onbekend).

Geert Hoes - Acteur
Draagt grijze kleding en en zwart-witte muts, zit in een bus en houdt jokers omhoog (aflevering 1).

Liz Snoijink - Actrice/Zakenvrouw
Draagt witte kleding, danst de tango (aflevering 3?).

Mary-Lou van Stenis - Actrice
Draagt een rode jas, staat in een ondergronds metrostation in Buenos Aires (aflevering onbekend).

Milouska Meulens - Journalist/Presentatrice
In zwart-witte kleding, kijkt op een kaart van het centrum van Buenos Aires en belt vervolgens (aflevering onbekend).

Peggy Vrijens - Actrice
Met zwarte kleding en een camerahelm, loopt ergens binnen een hoek om langs een hek (aflevering onbekend).

Richard Groenendijk - Cabaretier
Hij draagt een groene helm en zijn rode jas, hij is aan het abseilen (aflevering onbekend).

Roderick Veelo - Journalist/Presentator
Draagt een zwart T-shirt, staat te wachten en zwaait met zijn hand (aflevering onbekend).

Toine van Peperstraten - Presentator
Draagt donkere kleding met een rood zwemvest, is aan het roeien op een meer (uit aflevering 2?).

Ik vond de kleding opvallend, er zijn drie mensen die niet iets zwart-wits dragen, maar iets roods: Mary-Lou, Richard en Toine. Zouden dat misschien de drie finalisten zijn?

Er zijn twee kandidaten waarvan de filmpjes waarschijnlijk uit aflevering twee komen: Chris en Toine. De kans is dus groot dat een van beiden volgende week afvalt.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #165 Gepost op: 11-03-2006, 18:52:54 »
In de kleding kan het niet zitten ze zeggen toch niet vandaag moet je die kleding aan

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #166 Gepost op: 11-03-2006, 19:01:23 »
In de kleding kan het niet zitten ze zeggen toch niet vandaag moet je die kleding aan

Nee, maar bij de selectie van de fragmenten voor de introductiefilmpjes kun je daar wel op letten. Je moet als productie natuurlijk wel het geluk hebben dat ze een keer die kleur kleding gedragen hebben.

Offline Kissbeer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #167 Gepost op: 11-03-2006, 19:13:44 »
Waarom is het toch altijd zo dat degene die ik in de eerste aflevering eruit pik ook wordt genoemd door aan aantal MOL kandidaten. KOrtom : het zal dus Toine wel niet zijn. Ik blijf weer achter in vertwijfeling....... :-\\



Kissbeer

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Aflevering 1
« Reactie #168 Gepost op: 11-03-2006, 19:43:36 »
allemaal geweldige theorieen. En hier nog een nieuwe voor Richard. Mij viel op dat hij bij de test al enige last had van de zon, hij hield zelfs zijn hand even voor het beeldscherm, om het beter te kunnen zien.
Heeft hij de test op een ander moment gemaakt? Of was dat gewoon toeval?
Ik ga dit vanavond nog ff controleren, maar ben er vrij zeker van.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #169 Gepost op: 11-03-2006, 20:03:46 »
Kan best zijn Nursy, zoiets heb ik ook al gedacht. Want er is nog iets (en dat is al ergens gepost, weet alleen niet meer waar), bij Richard zie je bij het maken van de test een stukje van het IBM-logo, waar het bij anderen afgeplakt is. Dat logo zit op de achterkant van het beeldscherm zeg maar. Máár... wanneer hij z'n jokers op tafel legt, is dat logo wél afgeplakt, net als bij de anderen.
Het kan dus heel goed zijn dat hij de test op een ander moment heeft gemaakt, en toen de andere kandidaten de test ook hebben gemaakt, hij alleen de jokers even op tafel heeft gelegd. (En een beetje rondjes gelopen natuurlijk, anders zou het de anderen opvallen dat hij zo snel terug was van z'n test maken  ;))

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #170 Gepost op: 11-03-2006, 20:09:10 »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #171 Gepost op: 11-03-2006, 21:26:56 »
Dat viel me ook al op, maar hij was niet de enige, want diegene na Geert (een vrouw) die zat ook flink te trillen.

Ja er trilde er een paar heel erg, maar dat kwam gewoon omdat het daar zo koud was. Ze zaten daar in een helemaal open bouwvallig gebouwtje.

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #172 Gepost op: 11-03-2006, 21:45:04 »
Dit is te zien in de korte introductie van de kandidaten in deze aflevering. De filmpjes worden vertoond in alfabetische volgorde van de voornaam. Ik neem aan dat deze filmpjes elke aflevering weer vertoond gaan worden.
Ik zou niet zo snel aannemen dat dezelfde filmpjes worden vertoond. Vorige seizoenen werd een filmpje achter elkaar in stukjes afgespeeld: iedere week een stukje. Dat was een hint naar de mol.

Wellicht dat er nu weer een hint in zit. Misschien aanleiding voor een apart topic?

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #173 Gepost op: 11-03-2006, 21:55:36 »
Ja er trilde er een paar heel erg, maar dat kwam gewoon omdat het daar zo koud was. Ze zaten daar in een helemaal open bouwvallig gebouwtje.
Inderdaad, ze zaten echt in de tocht geloof ik.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #174 Gepost op: 11-03-2006, 21:59:11 »
In de kleding kan het niet zitten ze zeggen toch niet vandaag moet je die kleding aan
Ja, wel enigszins. Als je goed oplet zie je mensen met Bariloche mutsen. Blijkbaar wisten ze niet dat het zo koud zou zijn en heeft productie voor warme dingen gezorgd.
The British are not impressed.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #175 Gepost op: 11-03-2006, 22:54:06 »
Kan best zijn Nursy, zoiets heb ik ook al gedacht. Want er is nog iets (en dat is al ergens gepost, weet alleen niet meer waar), bij Richard zie je bij het maken van de test een stukje van het IBM-logo, waar het bij anderen afgeplakt is. Dat logo zit op de achterkant van het beeldscherm zeg maar. Máár... wanneer hij z'n jokers op tafel legt, is dat logo wél afgeplakt, net als bij de anderen.
Het kan dus heel goed zijn dat hij de test op een ander moment heeft gemaakt, en toen de andere kandidaten de test ook hebben gemaakt, hij alleen de jokers even op tafel heeft gelegd. (En een beetje rondjes gelopen natuurlijk, anders zou het de anderen opvallen dat hij zo snel terug was van z'n test maken  ;))

Mss is dit al wel gezegd horz, maar als Mary-lou zo bang is zegt Richard tegen haar allemaal dat ze niet hoeft, dat het niet voor de groep is enzo. Hij zit het haar dus eigelijk af te raden zodat ze dan mss niet over de brug gaat  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #176 Gepost op: 11-03-2006, 23:19:09 »
Maar dat is niet verdacht. Er kon geen geld verdiend worden met het oversteken van de brug. Degenen die overstaken maakten kans om een vrijstelling te winnen. Een goed strateeg zou dan ook anderen afraden om over te steken. Des te meer kans heb je om zelf die vrijstelling te winnen.

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Aflevering 1
« Reactie #177 Gepost op: 11-03-2006, 23:28:31 »
Na de herhaling te hebben gezien heb ik DE hind uit deze aflevering gezien. Of de programmamakers zijn heeel verkeert bezit.
Bij de test had Milouska een muismat met DeMol erop, het logo. Het was een hele mooie, dus viel me op. Bij de andere kanidaren werd de muis ook in beeld gebragt, maar dan zonder die mooie muismat. Ik vind dat dit wel een hind moet zijn! En anders is er egt iets mis met het programma. Om hem er eerst wel te legge en dan niet, om ons te pesten, of perongeluk, vind ik niet erg logisch.
Dus ik ben nu zeker overgestapt op Milouska. Moet alleen nog aan het idee wennen, maar ze is de mol!

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #178 Gepost op: 11-03-2006, 23:31:17 »
zojuist nog eens het einde gezien en wat me opviel:
*presentator zegt: ik heb zin om met richard te beginnen
*die kerel in zijn blauwe trui, met sigaret (ben zijn naam vergeten), geeft geert een schouderklopje

dat eerste zou wel eens een hint kunnen zijn. vorig jaar was er trouwens tijdens de eerste test ook iets merkwaardigs: iedereen had al een groen scherm gekregen en enkel yvon bleef over. dus zij zou naar huis moeten. maar ze kreeg natuurlijk ook een groen scherm en later zou blijken dat ze zelfs de mol was!

dat "schouderklopje geven", daar kan ik nu nog weinig over zeggen, maar het zou een soort 'ritueel' kunnen zijn (deed elise ook niet zoiets?). eens op letten of hij dat volgende week ook doet!


ik ga toch voor richard denk ik
1. "ik heb hoogtevrees" maar gaat wel gezwind over de brug
2. presentator zegt: "ik wil met richard beginnen"
en nu ben ik eigenlijk vergeten of hij een vraag correct of foutief beantwoordde in het eerste spel?

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #179 Gepost op: 11-03-2006, 23:34:34 »
Maar dat is niet verdacht. Er kon geen geld verdiend worden met het oversteken van de brug. Degenen die overstaken maakten kans om een vrijstelling te winnen. Een goed strateeg zou dan ook anderen afraden om over te steken. Des te meer kans heb je om zelf die vrijstelling te winnen.
Het is wel verdacht want als er minder over de brug komen ( ;)) komt de mol sneller en vaker aan zet bij het memorie-spel
« Laatst bewerkt op: 11-03-2006, 23:37:22 door S. Holmes »