Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 96590 keer)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #180 Gepost op: 11-03-2006, 23:40:21 »
Na de herhaling te hebben gezien heb ik DE hind uit deze aflevering gezien. Of de programmamakers zijn heeel verkeert bezit.
Bij de test had Milouska een muismat met DeMol erop, het logo. Het was een hele mooie, dus viel me op. Bij de andere kanidaren werd de muis ook in beeld gebragt, maar dan zonder die mooie muismat. Ik vind dat dit wel een hind moet zijn! En anders is er egt iets mis met het programma. Om hem er eerst wel te legge en dan niet, om ons te pesten, of perongeluk, vind ik niet erg logisch.
Dus ik ben nu zeker overgestapt op Milouska. Moet alleen nog aan het idee wennen, maar ze is de mol!
Die 'muismat' is volgens mij geen muismat. Ik denk namelijk dat het het molboekje van Milouska is (ik wil haar dus niet vrijpleiten, want waarom neemt ze die mee?). Dat ding ligt ook niet onder de muis, maar aan de andere kant van de laptop. En als Milouska weg loopt, zie je ook heel even dat ze dat groene ding in handen heeft.
Dus sowieso geen fout van de programmamakers, maar misschien wel een hint...

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #181 Gepost op: 11-03-2006, 23:43:34 »
dat "schouderklopje geven", daar kan ik nu nog weinig over zeggen, maar het zou een soort 'ritueel' kunnen zijn (deed elise ook niet zoiets?). eens op letten of hij dat volgende week ook doet!
Zoals ik al zei, Marc uit Belgie 3 deed precies hetzelfde ;) Elise volgens mij niet, hoewel ik t niet zeker weet! Marc iig wel dus :)

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Aflevering 1
« Reactie #182 Gepost op: 11-03-2006, 23:54:13 »
Die 'muismat' is volgens mij geen muismat. Ik denk namelijk dat het het molboekje van Milouska is (ik wil haar dus niet vrijpleiten, want waarom neemt ze die mee?). Dat ding ligt ook niet onder de muis, maar aan de andere kant van de laptop. En als Milouska weg loopt, zie je ook heel even dat ze dat groene ding in handen heeft.
Dus sowieso geen fout van de programmamakers, maar misschien wel een hint...

ik heb het weer bekeken en het is idd een boekje (wel een vrij grootte). Maar mogen kanidaten zomaar hun mollenboekje mee nemen? Vorige jaren niet tog?
Ik ben nu trouwens al wel weer half terug bij Richard  :D

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #183 Gepost op: 12-03-2006, 03:13:41 »
ik heb het weer bekeken en het is idd een boekje (wel een vrij grootte). Maar mogen kanidaten zomaar hun mollenboekje mee nemen? Vorige jaren niet tog?

Ze hebben volgens mij wel vaker hun mollenboekje meegenomen naar de test. Ze mogen het natuurlijk niet inkijken tijdens de test, en er lopen genoeg productiemensen rond de computer om dat te kunnen voorkomen. Als ik kandidaat was, zou ik ook tot vlak voor de test mijn mollenboekje bestuderen.

Offline issie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #184 Gepost op: 12-03-2006, 08:44:13 »
Nadat ik gisteren de herhaling zag viel me op dat drie mensen in de voorfilmpjes iets zeiden dat eventueel met het spel te maken kan hebben:
Roderick zei iets over aandelen endemol
Milouska had het over tot ziens
en Mary Lou zei en degenen die onderaan staan vallen af (of iets in die trend)
3 finalisten?
Dan zou roderick de mol zijn, mary lou of milouska de winnaar.


Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #185 Gepost op: 12-03-2006, 09:28:44 »
Ze weten voorlopig niet dat hij/zij de mol is... staat er in het dagboek. Dus mss gaat de mol voorlopig niet echt saboteren, dus misschien... een van de tango'ers?
Laten we jabberen.

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #186 Gepost op: 12-03-2006, 09:30:18 »
ik denk dat de mol zich nu gedeist houd en pas bij de latere afleveringen toe gaat slaan dat vind ik logisch:P

Offline R-J

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #187 Gepost op: 12-03-2006, 10:36:37 »
Ik denk dat de 'echte' aanwijzingen zo subtiel zijn dat we ze missen ? Vorig jaar was er de aanwijzingen met het
bloed op het kunstwerk en de letters M-O-L die in het eten werden geschilderd

Verder moet je goed opletten welke hint de deelnemers kunnen zien tijdens het spel en wat de gemonteerde hints (voor de kijkers) zijn. Met name die eerste categorie hints zijn veel subtieler.

Wat me verder nog opviel met Chris Tatus:
- 'guru' shirt (een guru weet alles ?).
- hij zit aan het hoofd van de tafel tijdens het diner.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #188 Gepost op: 12-03-2006, 10:38:32 »
Ik denk dat de 'echte' aanwijzingen zo subtiel zijn dat we ze missen ? Vorig jaar was er de aanwijzingen met het
bloed op het kunstwerk en de letters M-O-L die in het eten werden geschilderd

Verder moet je goed opletten welke hint de deelnemers kunnen zien tijdens het spel en wat de gemonteerde hints (voor de kijkers) zijn. Met name die eerste categorie hints zijn veel subtieler.
Ja, het woord Mol in de nasi was wel erg subtiel. Zo subtiel dat het niet in de aflevering zat.  ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #189 Gepost op: 12-03-2006, 10:50:41 »
Ja, het woord Mol in de nasi was wel erg subtiel. Zo subtiel dat het niet in de aflevering zat.  ::rofl::
Ja, misschien dat ze vonden dat het te opvallend zou zijn  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #190 Gepost op: 12-03-2006, 13:22:11 »
als je op wieidemol.nl bent en op laaste aflevering klikt, dan krijg je de allerlaaste aflevering van het vorige seizoen te zien :S. Weet iemand waar je de eerste aflevering wel kan bekijken ?

Offline sue6point7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #191 Gepost op: 12-03-2006, 13:28:55 »
Van uit een bepaalde hoek lijkt de text achterop de jas van Mary-Lou niet "MK17" maar "MOL".

Maar ik denk dat alles nu verdacht lijkt!

Sue  ???



Ik denk dat de 'echte' aanwijzingen zo subtiel zijn dat we ze missen ? Vorig jaar was er de aanwijzingen met het
bloed op het kunstwerk en de letters M-O-L die in het eten werden geschilderd

Verder moet je goed opletten welke hint de deelnemers kunnen zien tijdens het spel en wat de gemonteerde hints (voor de kijkers) zijn. Met name die eerste categorie hints zijn veel subtieler.

Wat me verder nog opviel met Chris Tatus:
- 'guru' shirt (een guru weet alles ?).
- hij zit aan het hoofd van de tafel tijdens het diner.

Offline monique88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #192 Gepost op: 12-03-2006, 13:33:19 »

toine is volgens mij NIET de mol. ik ga er van uit dat ze een acteur zullen nemen. ik twijfel dan tussen die 2 mannen wiens naam ik vergeten ben  ::tandpastasmiley::

Waarom zouden ze een acteur nemen??  :o  Alleen omdat ze goed kunnen acteren?? Ik denk dat je het daar niet alleen maar mee redt, want kijk ook naar vorige mollen. Zat daar een acteur bij?

Kuzz ::bravo::
monique- don't f*ck with my heart....

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #193 Gepost op: 12-03-2006, 13:36:16 »
Nadat ik gisteren de herhaling zag viel me op dat drie mensen in de voorfilmpjes iets zeiden dat eventueel met het spel te maken kan hebben:
Roderick zei iets over aandelen endemol
Milouska had het over tot ziens
en Mary Lou zei en degenen die onderaan staan vallen af (of iets in die trend)
3 finalisten?
Dan zou roderick de mol zijn, mary lou of milouska de winnaar.

Mijn gevoel gaat echt uit naar Milouska.. ook bij dit. Ik bedoel.. de Mol moet iedereen het spel uit werken, en Mil zegt: Tot Ziens!!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline McPieke

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #194 Gepost op: 12-03-2006, 13:45:10 »
Dit is te zien in de korte introductie van de kandidaten in deze aflevering. De filmpjes worden vertoond in alfabetische volgorde van de voornaam. Ik neem aan dat deze filmpjes elke aflevering weer vertoond gaan worden.

Chris Tates - Acteur
Gekleed in grijze kleding met een grijze muts, rijdt paard en spreekt in een walkie-talkie (waarschijnlijk uit aflevering 2).

Frédérique Huydts - Actrice
Draagt grijze kleding en een pet, rijdt op een fiets (aflevering onbekend).

Geert Hoes - Acteur
Draagt grijze kleding en en zwart-witte muts, zit in een bus en houdt jokers omhoog (aflevering 1).

Liz Snoijink - Actrice/Zakenvrouw
Draagt witte kleding, danst de tango (aflevering 3?).

Mary-Lou van Stenis - Actrice
Draagt een rode jas, staat in een ondergronds metrostation in Buenos Aires (aflevering onbekend).

Milouska Meulens - Journalist/Presentatrice
In zwart-witte kleding, kijkt op een kaart van het centrum van Buenos Aires en belt vervolgens (aflevering onbekend).

Peggy Vrijens - Actrice
Met zwarte kleding en een camerahelm, loopt ergens binnen een hoek om langs een hek (aflevering onbekend).

Richard Groenendijk - Cabaretier
Hij draagt een groene helm en zijn rode jas, hij is aan het abseilen (aflevering onbekend).

Roderick Veelo - Journalist/Presentator
Draagt een zwart T-shirt, staat te wachten en zwaait met zijn hand (aflevering onbekend).

Toine van Peperstraten - Presentator
Draagt donkere kleding met een rood zwemvest, is aan het roeien op een meer (uit aflevering 2?).

Ik vond de kleding opvallend, er zijn drie mensen die niet iets zwart-wits dragen, maar iets roods: Mary-Lou, Richard en Toine. Zouden dat misschien de drie finalisten zijn?

Er zijn twee kandidaten waarvan de filmpjes waarschijnlijk uit aflevering twee komen: Chris en Toine. De kans is dus groot dat een van beiden volgende week afvalt.


Wat mij o.m. opviel in de eerste aflevering was de enorme hoeveelheid zonnebrillen 8). Is natuurlijk logisch bij veel zon, maar ook in de introfilmpjes kwamen er een aantal voorbij. Zou iemand nog eens na kunnen kijken wie wel en wie geen zonnebril op heeft in het introfilmpje? Misschien dat hier nog een hint in schuilt.

En dan nog iets: de zonnebril van Liz lijkt sprekend op het brilletje van mol Henk , de (pleeg)vader van Alfred J. Kwak...... ;D

Offline R-J

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #195 Gepost op: 12-03-2006, 13:58:59 »

Maar ik denk dat alles nu verdacht lijkt!
Dat is juist het leuke aan het programma (en achteraf blijkt dat we er allemaal naast zitten) ;-)
Citaat
Zou iemand nog eens na kunnen kijken wie wel en wie geen zonnebril op heeft in het introfilmpje? Misschien dat hier nog een hint in schuilt.

Bij de aankomst op het vliegveld van Buenos Aires dragen enkel Roderick en Twan geen bril.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #196 Gepost op: 12-03-2006, 14:09:17 »
ik wil jullie duidelijk meegeven dat er waarschijnlijk niks in kleding of zonnenbrillen zit ze gaan toch niet zeggen wie wat aan moet, zou erg opvallen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #197 Gepost op: 12-03-2006, 14:11:57 »
ik wil jullie duidelijk meegeven dat er waarschijnlijk niks in kleding of zonnenbrillen zit ze gaan toch niet zeggen wie wat aan moet, zou erg opvallen.

En waarom weet jij dat zo stellig? ben nu wel heel nieuwsgierig ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #198 Gepost op: 12-03-2006, 14:12:22 »
Volgens mij is Roderick ongeveer de enige die we niet met een bril op hebben gezien. Maar in een van z'n 'biecht'filmpjes, heeft hij wél een heel apart model zonnebril aan een touwtje om z'n nek hangen. Dat ding viel me op en ben er op gaan letten, maar hij heeft 'm niet gedragen.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #199 Gepost op: 12-03-2006, 14:47:32 »
waarom staat die uitzending nou verdikkeme niet online