Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 46887 keer)

Offline bridgetvh

• Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #160 Gepost op: 1-05-2006, 00:43:06 »
oei, dan zal je het af en toe best moeilijk hebben roelc, zoals ik het vaak moeilijk heb met vlaams!!!  ::jaja::
Greetzzz, Bridget

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 1-05-2006, 02:19:53 »
(vond Milouska waarschijnlijk niet mooi en meningen over kleding in je mollenboekje schrijven is niet bepaald normaal :P ;))

Sorry kon het niet laten  ::schaam::  wat is normaal bij milouska?             
Als ik helemaal eerlijk ben heeft milouska wel de beste en meeste mollestreken maar zo dik dr bovenop
Ik wil zoeken en speuren en niet gelijk zien wie de mol is   Als Milouska de mol is dan dan ...

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 1-05-2006, 02:24:08 »
hihi  ::tandpastasmiley::ik eigenlijk ook niet maar ik vind het echt wel heel erg opvallend zo opvallend dus dat het me elke keer weer verbaast. Ik hoop dus ook dat kwarkje en ik spoken zien ::jaja::
hahahaha wij zien geen spoken  op nl kun je alle foto's zien  en het is echt niet normaal dat Roderick altijd r of l staat. De groepsfoto okee zou kunnen maar ook tijdens de executie waar ze gaan zitten  ::zwaai::  Nee Seam we zien geen spoken

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 1-05-2006, 05:33:58 »
We zijn allemaal molhunters maar ik verbaas hoe sommigen zich in de vreemdste bochten begeven om de mol te ontmaskeren. Zo lees ik morsecodes en natuurlijk vele vreemde cijfercombinaties, letters die ergens mochten op slaan en ga maar zo door.
Ik beleef en bekijk het gewoon objectief en voor mij is alles duidelijk.
Geen moeilijke fratsen etc. maar puur kijken naar handelingen en daarvan de logica ontdekken.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 1-05-2006, 10:49:27 »
Wat een schreeuwerd! (over peggy :P) KAAAA! (snap ik ook nie :P) Iedereen hele tijd auditie aan het doen (kandidaten zijn volgens haar overduidelijk aan het acteren en doen dingen overdreven :)) kleding mary-lou: in een spijkerbroek... (vond Milouska waarschijnlijk niet mooi en meningen over kleding in je mollenboekje schrijven is niet bepaald normaal :P ;))

Ik weet het niet hoor. Frederique had er ook geen moeite mee om haar mening (lees: lelijke dingen) over Milouska in haar mollenboekje te zetten

En het feit dat Milouska weel opschrijft over wat anderen aanhebben is toch logisch? Zeker in het begin. Je weet tenslotte niet welke vragen er komen bij te test en als er dan gevraagd wordt: had de mol een spijkerbroek aan. Dan weet zij iig het antwoord!

Of de mol dat ook zou doen (lijstjes maken) weet ik niet, maar de mol zou volgens mij ook geen lelijke dingen schrijven over anderen, hoop ik, tenslotte weet de mol dat de boekjes later gelezen moeten worden.... Roderick voldoet wat dat betreft aan mijn mol-eisen.

Ik vind wel een beetje dat er erg lelijk over Milouska gedaan wordt. Het lijkt me een hartstikke leuke meid en of ze nou echt naïef is, of het zo speelt... ze staat wèl in de finale en dat kan je van zeven anderen niet zeggen! Toevallig!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Goovi

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #165 Gepost op: 1-05-2006, 10:52:58 »
Wat me wel opviel was dat Miloes eigenlijk de enige was die echt in het boekje voorlas. De andere drie die selecteerden echt tekst om voor te lezen.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 1-05-2006, 11:30:17 »
Doopey, gelijk heb je !
Mede daarom hoop ik ook dat Milouska de mol is.

En dan lekker puh zeggen ;D :P

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 1-05-2006, 11:54:44 »
Iets was ook best wel krom. Roderick en Milouska hadden allebei 15 minuten om te lezen. Eerst wil Mil weten wat er in het boekje van Peggy staat en daarop zegt Rod dat hij dat niet doet. Daarna komen ze toch overeen dat Milouska in haar tijd het boekje voorleest (dus een kwartier) en Roderick 5 minuten voorleest en de rest van de tijd voor zichzelf houdt. Heel slim geregeld van Roderick maar wel een beetje krom  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 1-05-2006, 11:57:31 »
volgens mij had roderick 15 minuten en milouska maar 5
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 1-05-2006, 11:59:33 »
Ow, dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben  :-[ Kwam doordat ze met drie van die blokken in d'r hand stond denk ik  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 1-05-2006, 12:10:05 »
Fantastisch om te zien: Roderick en Milouska die zich helemaal de pleuris trappen en geen centimeter vooruit komen, terwijl Peggy en Frédérique moeiteloos de berg opracen.
Superactie van Roderick om zo te kloten met die versnellingen.

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 1-05-2006, 12:15:47 »
Misschien, misschien niet...

Hoge bomen vangen veel wind. Hoe zit dat met lange fietsers?  ::trots::

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #172 Gepost op: 1-05-2006, 12:45:36 »
Volgens mij hadden zij bijde 15 minuten. Zij hebben elk 5 minuten voorgelezen en 10 minuten voor zichzelf gelezen.
Fred en Peggy hadden 10 en 5 minuten... ik weet niet wie van hun de extra tijd had.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 1-05-2006, 12:45:42 »
Ik weet het niet hoor. Frederique had er ook geen moeite mee om haar mening (lees: lelijke dingen) over Milouska in haar mollenboekje te zetten

En het feit dat Milouska weel opschrijft over wat anderen aanhebben is toch logisch? Zeker in het begin. Je weet tenslotte niet welke vragen er komen bij te test en als er dan gevraagd wordt: had de mol een spijkerbroek aan. Dan weet zij iig het antwoord!

Of de mol dat ook zou doen (lijstjes maken) weet ik niet, maar de mol zou volgens mij ook geen lelijke dingen schrijven over anderen, hoop ik, tenslotte weet de mol dat de boekjes later gelezen moeten worden.... Roderick voldoet wat dat betreft aan mijn mol-eisen.

Ik vind wel een beetje dat er erg lelijk over Milouska gedaan wordt. Het lijkt me een hartstikke leuke meid en of ze nou echt naïef is, of het zo speelt... ze staat wèl in de finale en dat kan je van zeven anderen niet zeggen! Toevallig!

Wat ik uit de reacties van Peggy en Fre begreep gaf Milouska een mening over de kleren van ML (ik kan er ook naast zetten en dan is het wel normaal om dat erin te zetten) en dat is niet iets wat je in je molboekje zet. Frederique gaf echter haar mening over de tactiek en acties van Milouska en dat ze die dom vindt. Dit zet je wel in je mollenboekje, want uit zulke dingen bepaal je je mol. En dat Milouska in de finale is cker geen toeval. Als mol kom je nou eenmaal in de finale... ;)

Milouska had ook 15 min. Roderick heeft dat meerdere keren gezegd: "wil ik ervoor zorgen dat jij het boekje van Frederique te lezen krijgt? voor hoelang...? *kijkt naar MIlouska's bordjes* een kwartier." en ook zei die: "ik heb ook een kwartier net als jij"
WIDM addicted....

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 1-05-2006, 13:20:22 »
Hierbij een foto van Frédérique en de letters MOL (van rechts naar links)  ::trots:: wel een beetje onduidelijk, maar toch..

even een opmerking.
Kijk eens goed naar de O van mol/de 0 van de 4170 m.
wat staat daarin??
daar staat "IS"

Met dank aan Dikke Controleur van het.nl forum
Triomf!

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 1-05-2006, 13:39:35 »

Milouska had ook 15 min. Roderick heeft dat meerdere keren gezegd: "wil ik ervoor zorgen dat jij het boekje van Frederique te lezen krijgt? voor hoelang...? *kijkt naar MIlouska's bordjes* een kwartier." en ook zei die: "ik heb ook een kwartier net als jij"

sorry verkeerd begrepen!!

en dat van die is...
wat staat er dan bij Frederique op pagina 7 van dit topic, ik was aan het twijfelen of er misschien cijfers stonden of dat dit ook IS  is....

als het inderdaad zo is, dan zou die hint dus ook op frédérique kunnen slaan
« Laatst bewerkt op: 1-05-2006, 13:48:00 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline m0ll0m

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 1-05-2006, 17:08:07 »
Een hint die ik hier nog niet las: bij het kamertjeverhuren wordt in de speluitleg het kamertje met daarin (later) het boekje van Milouska rood (van Heinz).

Geen hint, maar wel aardig: kamertje verhuren gebeurde in de vorm van het logo van Talpa - De Mol.

Wat ik overigens nogal schrikken vond was die bijna-crash van Peggy. Ik zou verwachten dat de andere rijrichting wordt stilgezet bij zoiets.

m0ll0m

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 1-05-2006, 17:10:43 »
jaaaa die auto was eng!!
piepende banden, echt niet normaal
ik schrok echt enorm
dapper dat Peg doorreed, wel begrijpelijk. Ik zou ook zijn gaan janken als ik zou stoppen op dat moment (maar waarschijnlijk had ik het na de eerste meters al opgegeven hoor  ;) )
Triomf!

Offline WIDM!

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 1-05-2006, 17:19:28 »
vanavond zit Toine bij robbert jensen op de bank!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 1-05-2006, 17:27:48 »
vanavond zit Toine bij robbert jensen op de bank!

LEUKKKKKKKKKK
(Toine dan he, niet Jensen, die hoeft van mij niet zo  ;) )
hoe laat is dat? half 11 toch?
Triomf!