Wat een schreeuwerd! (over peggy ) KAAAA! (snap ik ook nie ) Iedereen hele tijd auditie aan het doen (kandidaten zijn volgens haar overduidelijk aan het acteren en doen dingen overdreven ) kleding mary-lou: in een spijkerbroek... (vond Milouska waarschijnlijk niet mooi en meningen over kleding in je mollenboekje schrijven is niet bepaald normaal )
Ik weet het niet hoor. Frederique had er ook geen moeite mee om haar mening (lees: lelijke dingen) over Milouska in haar mollenboekje te zetten
En het feit dat Milouska weel opschrijft over wat anderen aanhebben is toch logisch? Zeker in het begin. Je weet tenslotte niet welke vragen er komen bij te test en als er dan gevraagd wordt: had de mol een spijkerbroek aan. Dan weet zij iig het antwoord!
Of de mol dat ook zou doen (lijstjes maken) weet ik niet, maar de mol zou volgens mij ook geen lelijke dingen schrijven over anderen, hoop ik, tenslotte weet de mol dat de boekjes later gelezen moeten worden.... Roderick voldoet wat dat betreft aan mijn mol-eisen.
Ik vind wel een beetje dat er erg lelijk over Milouska gedaan wordt. Het lijkt me een hartstikke leuke meid en of ze nou echt naïef is, of het zo speelt... ze staat wèl in de finale en dat kan je van zeven anderen niet zeggen! Toevallig!