Auteur Topic: Aflevering 9: de finale!  (gelezen 67791 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #20 Gepost op: 5-05-2006, 21:39:33 »
ik denk dat die 'aanwijzing' van roderick iets was wat heel algemeen te plaatsen is.
zoiets als 'verspilde veel geld tijdens die opdracht..'

maar ja, als je op een molletje zit plaats je het toch wel bij die persoon.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #21 Gepost op: 5-05-2006, 21:39:52 »
Ik vind het echt zó een waardeloze Goede Tijden Slechte Tijden truc om het nog een week uit te stellen!! Ik ben er echt kwaad over... dit is De Mol onwaardig!
Joh...dit was eerdere seizoenen ook! Afgelopen jaar niet, maar de keren daarvoor niet. Ik baalde natuurlijk ook flink, maar ja...ik snap ook wel dat ze die spanning er in willen houden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #22 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:08 »
Ik vond Karel wel een lekkere 'aanklager' in de rechtbank :)
The British are not impressed.

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #23 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:23 »
wat een kutklotestreek

 ::rofl:: doet me denken aan "Wat een kutklotebrug!"
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #24 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:33 »
Ben ik nou de enige die het leuk vind dat we nog een week langer moeten wachten??

Dan kunnen we een week langer in spanning zitten/hints verzinnen ;D

Offline mollenvangertje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #25 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:37 »
Roderick zecht: wat heeft die goed gespeeld zeg.

Het is gewoon een grap van hem hij is zelf de mol en vindt dat hij het goed heeft gedaan! ;D

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:46 »
>:( >:( >:( nou kan ik de ontknoping niet zien volgende week! Moet ik maar even regelen dat iemand met een telefoon bij de tv zit om me te informeren ;D

Wel een coole aflevering trouwens, en ik blijf bij Roderick als Mol...

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #27 Gepost op: 5-05-2006, 21:40:52 »
Heel slim 100 euro weg moffellen onder je eigen jas,maar Fredereque verpeste het. Volgens mij dacht hij ook dat die Jas het een stuk zwader zou maken en dan ook nog is heel laf niet in de tent slapen,maar in de caravan,volgs mij heeft hij daar heel lekker liggen pitten en bichten en hij wist ook alles te vertellen over dat stuk.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #28 Gepost op: 5-05-2006, 21:42:34 »
Volgens mij dacht hij ook dat die Jas het een stuk zwader zou maken (...)
Nou, dat denk ik niet.
The British are not impressed.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #29 Gepost op: 5-05-2006, 21:43:16 »
Ik vind het echt zó een waardeloze Goede Tijden Slechte Tijden truc om het nog een week uit te stellen!! Ik ben er echt kwaad over... dit is De Mol onwaardig! "Niets is wat het lijkt", maar het zou toch wel heel fijn zijn als we in ieder geval weten wannéér we ons kunnen opmaken voor de grote ontknoping. Ik zat er echt lekker klaar voor, en deze aflevering is wat dat betreft een gigantische anticlimax.

Ik hoop dan ook van harte (en tegen beter weten in) dat Milouska niet de mol is, want dat zou helemaal de teleurstelling van dit seizoen zijn. Bah, bah en nog eens bah!



nou ik vind dat iedereen steeds zo negatief doet over milous terwijl ze als ze de mol is echt briljant heeft gespeeld want iedereen vind haar dom en naief maar intussen leid ze wel iedereen om de tuin want zo dom is milouska helemaal niet, ik hoop dat ze het is en dan verdiend ze een gouden kalf want Acteren kan ze dan wel heel Goed!! ik vind niet dat het teleurstellend is als zij de mol is!! ze heeft aardig lopen flikflooien en niemand gelooft dat zij de mol is dus is ze gewoon weg briljant, maar ja das mijn mening maar heh!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #30 Gepost op: 5-05-2006, 21:44:46 »
Heel slim 100 euro weg moffellen onder je eigen jas,maar Fredereque verpeste het. Volgens mij dacht hij ook dat die Jas het een stuk zwader zou maken en dan ook nog is heel laf niet in de tent slapen,maar in de caravan,volgs mij heeft hij daar heel lekker liggen pitten en bichten en hij wist ook alles te vertellen over dat stuk.

Eigenlijk hebben ze zo een soort hint van de mol meegenomen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2006, 21:46:23 »
Ik vind het er eigenlijk wel bijhoren dat de ontknoping werd uitgesteld, ik vond het vorig jaar juist een anticlimax dat ze het zomaar vertelden!
Maar toch, overal in alle gidsen an in het voorfilmpje werd de ontknoping wel al aangekondigd, dus alle adrenaline ging al door mn lijf en ik zit nou nog te trillen!!! (Lastig typen zo ;) )
Ik was in de pool omgeschakeld naar Milouska, maar die is elke keer idd wel erg zenuwachtig en met de zoutopdracht wilde ze steeds door ipv terug.
Verder nog de vraag over de moltip. Fre en Molous hadden het fout, maar als Roderick het al wist (als hij de mol was) waarom wachtte hij dan zolang? De info had in verkeerde handen kunnen vallen! Daarom denk ik dat de vraag onvoorbereid was.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 21:48:51 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #32 Gepost op: 5-05-2006, 21:47:16 »
Ben ik nou de enige die het leuk vind dat we nog een week langer moeten wachten??

Dan kunnen we een week langer in spanning zitten/hints verzinnen ;D

nee hoor, ik vind het ook wel wat hebben!! ik zat er wel helemaal klaar voor maarre nu heb ik nog wat tijd gekregen om tot een conclusie te komen!! want ik snap roderique niet, hij doet wazig milouska daarintegen was heel obvious aan het klieren elke keer!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline withingirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #33 Gepost op: 5-05-2006, 21:47:44 »
een week wachten, hoe kunnen ze ons dat aandoen  ::oink::
Sometimes you can't make it on your own...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #34 Gepost op: 5-05-2006, 21:48:07 »
Ben ik nou de enige die het leuk vind dat we nog een week langer moeten wachten??

Dan kunnen we een week langer in spanning zitten/hints verzinnen ;D
Het is inderdaad wel zo dat we nu nog over de opdracht van deze aflevering kunnen speculeren. Anders was die voor ons kijkers voor spek en bonen geweest.

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #35 Gepost op: 5-05-2006, 21:48:53 »
Het zat erin dat het nog een week moest uitstellen, ik had het ook al voorgesteld. maar ik weet nu wel dat ik het helemaal niet meer weet. Ik wou trouwens ook zeggen dat ik de climax erg mooi gemaakt vind, ze gooien het over een andere boeg, nu kunnen wij nog een week speculeren, en dat is toch leuk met zijn allen.

Later zal ik de hele aflevering even zien, hoe zit het trouwens met de theorie van de twee mollen, kan dat nog???

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #36 Gepost op: 5-05-2006, 21:49:14 »
@Lydia: in mijn geval is het met name het negatieve karakter van Milouska waar ik moeite mee heb. Vanaf het begin af aan heeft ze alleen maar lopen stoken, zaniken, ruzieën en de hele groep lopen ophouden. Vorig jaar vond ik Yvon een prachtmol, juist omdat ze zo fanatiek deed en omdat ze de schijn in stand wist te houden dat ze met iedereen het beste voor had. Yvon was gewoon een uiterst sympathieke mol. Milouska vond ik persoonlijk vanaf het begin af aan de meest irritante van de groep... de ideale hoofdverdachte dus. Ik hoop dat uiteindelijk Roderick alsnog de mol blijkt te zijn, maar ik weet zeker dat Milous het is.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #37 Gepost op: 5-05-2006, 21:50:28 »
Mooie aflevering weer, vooral die "rechtbank" was leuk! Je begint echt te twijfelen op die manier.  ???

Wel balen van die "over 7 dagen", nog afgezien van het feit dat ik volgende week met vakantie ben had het voor mij zowiezo niet gehoeven....  :-\\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #38 Gepost op: 5-05-2006, 21:52:08 »
Ik was in de pool omgeschakeld naar Milouska, maar die is elke keer idd wel erg zenuwachtig en met de zoutopdracht wilde ze steeds door ipv terug.

dit kan ook een perfecte mollenactie zijn, als iedereen denkt dat ze zo bang is om er uit te gaan dan word ze niet verdacht en dat ze verder wou kan ook beteken dat ze heel goed wist dat ze het qua tijd niet zouden halen en dus geen geld in de pot! nu kwam er zoiezo geld in de pot maar als waren verder gegaan waren ze zeker in tijdnood gekomen en dan was er nix in de pot geweest, ik denk maar zo onderschat milouska niet, ze is niet zo dom als iedereen denkt volgens mij
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Stippeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #39 Gepost op: 5-05-2006, 21:53:56 »
He, bagger is dat ff balen.
Dat van dat geluid heb ik niet doorgehad.
Ik blijf bij Frederique als mol ;)