Auteur Topic: Dick is niet de mol!  (gelezen 87731 keer)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 10:25:40 »
Heeft hij het echt over een penaltystip?? Want een scheidsrechter hoeft toch nooit te meten van waar de penalty genomen moet worden, omdat de stip al op het veld staat gekalkt.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2007, 10:29:39 »
Heeft hij het echt over een penaltystip?? Want een scheidsrechter hoeft toch nooit te meten van waar de penalty genomen moet worden, omdat de stip al op het veld staat gekalkt.
  ::jaja:: haha

Is dat niet de afstand tussen een muurtje en een vrije trap ofzo, dat is het enige wat een scheidsrechter hoeft op te meten in een wedstrijd.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2007, 10:30:51 »
  ::jaja:: haha

Is dat niet de afstand tussen een muurtje en een vrije trap ofzo, dat is het enige wat een scheidsrechter hoeft op te meten in een wedstrijd.

Een scheidsrechter meet wel altijd of het muurtje bij een vrije trap op de goede afstand staat.

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2007, 11:11:20 »
Heb je ook gehoord hoe beredeneerd hij de afstand noemde? "Ik heb, ehhh, 215 meter", dat kon nog net want 220 houdt al het midden tussen 210 en 230 dus hij zat aan de goede kant van de score, dat van Menno zat er onbehoorlijk ver vanaf met 180 meter dus een slim berekenende mol zegt 215.
Greetz, Lo

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2007, 11:35:47 »
Een scheidsrechter meet wel altijd of het muurtje bij een vrije trap op de goede afstand staat.
Dat bodoel ik ook 


Ik vind het wel heel verdacht dat er 4 tonen te horen zijn in het flimpje van Sander en Karel (hint avrobode) terwijl Sander de naam Dick Jol uitspreekt...hoe langer ik erover nadenk, zou dick weleens een goede mol kunnen zijn, omdat in alle molafleveringen eerder de wat oudere kandidaten snel afvielen.

oh ja en wie was er op de radio: Roderick
verder heeft Dick ook nog een bed gemold  :P
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 13:28:33 door Lola-aapje »

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2007, 14:34:40 »
Ben er na gisteren bijna van overtuigd dat Dick de mol is. Lekker subtiel bezig. Ik ga nu voor Dick, maar we zullen zien de komende afleveringen..het jachtseizoen is geopend... ::joehoe:: (dick die met een rode kaart zwaait)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2007, 15:28:03 »
Dat bodoel ik ook 


Ik vind het wel heel verdacht dat er 4 tonen te horen zijn in het flimpje van Sander en Karel (hint avrobode) terwijl Sander de naam Dick Jol uitspreekt...hoe langer ik erover nadenk, zou dick weleens een goede mol kunnen zijn, omdat in alle molafleveringen eerder de wat oudere kandidaten snel afvielen.

oh ja en wie was er op de radio: Roderick
verder heeft Dick ook nog een bed gemold  :P

die tonen waar jij het over hebt, dat zijn vogels ... en weetje, vogels fluiten wel eens, zo nu en dan. natuurlijk is het heeeeeeel verdacht dat er een thaise vogel door het gesprek heen fluit, juist als sander de naam "dick jol "uitspreekt.
verder, we zijn 1 aflevering op weg, dick kan alsnog snel afvallen.
ik ben het ook niet met je eens, kijk maar eens naar alle andere seizoenen van widm
er zijn wel degelijk veel ouderen die het lang vol houden, en ook al was dat niet zo, dan zegt dat toch nog niets ?!
dennis for mole !

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2007, 15:29:11 »
Dick is de mol. Waarom kreeg hij als enige een afwijkend (rood ipv groen) gekleurd molboekje??? Wel een hele duidelijke hint die heel subtiel in beeld gebracht werd. Die hint/link onderaan blz 1 hier over "we are the moles" is ook wel heel sterk. Het is Dick!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2007, 15:35:00 »
is dat een hint ? was er vorig jaar niet een 1 persoon die een ander kleur molboekje had ? dat was idd een hint, maar niet naar diegene die het afwijkende molboekje kreeg.
als het toch allemaal zo simpel was ....
dennis for mole !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2007, 18:21:41 »
Nee denk dat de boekjes ook geen hint zijn. Karel weet toch ook niet wie de mol is? Of hij moet speciaal opdracht hebben gekregen van de regie het rode boekje speciaal aan iemand te geven.
Daarnaast: er was ook een blauw boekje als ik het goed zag.  ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2007, 19:15:50 »
die tonen waar jij het over hebt, dat zijn vogels ... en weetje, vogels fluiten wel eens, zo nu en dan. natuurlijk is het heeeeeeel verdacht dat er een thaise vogel door het gesprek heen fluit, juist als sander de naam "dick jol "uitspreekt.
verder, we zijn 1 aflevering op weg, dick kan alsnog snel afvallen.
ik ben het ook niet met je eens, kijk maar eens naar alle andere seizoenen van widm
er zijn wel degelijk veel ouderen die het lang vol houden, en ook al was dat niet zo, dan zegt dat toch nog niets ?!

rustig maar, nee het zegt niets maar het zou een redenatie van de redactie geweest kunnen zijn. En verder ik vind die tonen niet op vogelgeluiden lijken. Ik hoor gewoon vier losse tonen, net na het noemen van z'n naam. Ik hoop ook niet dat het dick is trouwens, hij lijkt me geen goede saboteur, en dat zijn de leukste mollen. Mijn avatar staat op dick, omdat het plaatje van Menno het niet doet.

Offline JBG

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2007, 21:25:51 »
nog even nagekeken, maar dick heeft het inderdaad over de vrije trap en niet over de penalty dus klopt de meting van dick wel wat betreft hij zegt, of het inderdaad zo is weten we natuurlijk pas aan het einde of als dick uitvalt  >:D

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2007, 21:51:45 »
Tsja, ikzelf heb niet het gevoel dat Dick de mol is. Het zegt natuurlijk niet zoveel maar tijdens de executie had hij een spiegelende zonnebril op. Je kon zijn ogen niet zien. Op die manier zag je wel opluchting dat hij door was maar waarom heeft iemand zo'n bril op daar, verder volgens mij niemand. Ik heb toen zelf ingevuld dat hij niet wil dat mensen zijn emotie/spanning zien en als je niet zo boelkloedig bent dat je dat wil verbergen, ben je mijn inziens ook geen goede mol... Die moet kunnen bluffen en acteren en dat gevoel heb ik niet gelijk bij Dick...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2007, 21:57:56 »
Maar het zou wel tof zijn als blijkt dat Dick de mol is. Dan heeft hij alle acteurs/actrices e.d. allemaal voor de gek gehouden, als engige zonder die ervaring. ::tandpastasmiley::

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2007, 22:03:03 »
Haha, dat zeker ja. Bovendien zou ik hem best wel een leuke mol vinden dan!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2007, 22:10:35 »
Haha, dat zeker ja. Bovendien zou ik hem best wel een leuke mol vinden dan!

 ::joehoe:: Michmol! Zie nou maar :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2007, 22:23:07 »
::joehoe:: Michmol! Zie nou maar :P

Ik hoor mijn naam! Waar gaat het over?
Woosie down?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2007, 22:57:40 »
Ik hoor mijn naam! Waar gaat het over?

dat Dick leuk is ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2007, 11:32:19 »
Na aflevering 1 een korte opsomming van mols en onmolse acties:
MOLS:
- Moppert dat de vrouwen veel minder inleveren dan de mannen. Wil hij proberen de mannen wat terug te laten nemen?
- Krijgt een rood molboekje.
- Dick komt op 215 meter ( zegt eerst dat er 9.5 m in 10 stappen van hem gaan maar later is dit ineens 9), is het eens met Menno’s Japanse meters, en stuurt de groep richting 210 ( foute antwoord, even later staat hij – tegen zijn zin – als achterblijver bij het Mol bord… mol plannetje dat de mist in ging ??)

ONMOLS:
Niet gezien.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2007, 12:31:39 »
dit topic kan wel gesloten worden hoor, want Menno is de mol:D

(denk ik  :-\\ )