Auteur Topic: Dick is niet de mol!  (gelezen 87481 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 8-02-2007, 23:27:00 »
 ::zwaai:: DAAAAG Meneer Jol  Ik zal hem heel erg missen moest vreselijk om hem lachen en vond dat als hij de mol was wel erg briljant bezig. Ben nu compleet de kluts kwijt..... eerst Alex nu Dick.... is het dan toch Eva????? Maar ja die 5000 eurries is toch wel heel onmollerig. K'weet het ff niet moet lang nadenken nu, wel een week ofzo....  :-\\
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #281 Gepost op: 8-02-2007, 23:28:37 »
De man die in mijn ogen de mol nooit kon zijn is het ook niet.

Ik vind het nog steeds naïef om te denken dat ze een scheidsrechter de mol zouden maken...

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #282 Gepost op: 8-02-2007, 23:29:17 »
Wa.. wa.. WAAAT? Dick eruit?? Ik had hem ook als winnaar, maar hij zat op Renate en zegt ook nog dat hij maar op 1 persoon had gestemd, dus wat klopt er hier niet..?? Het enige mogelijke antwoord is dat de makers van dit programma het hebben laten lijken dat Dick op Renate stemde, maar hij stemde vast eigenlijk op Nadja  ::jaja::
Renate is de Mol!

En ik ga Dick missen, want ik moest altijd zo om hem lachen! Hij was een leuke kandidaat  ::ok::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #283 Gepost op: 9-02-2007, 00:11:58 »
Wa.. wa.. WAAAT? Dick eruit?? Ik had hem ook als winnaar, maar hij zat op Renate en zegt ook nog dat hij maar op 1 persoon had gestemd, dus wat klopt er hier niet..?? Het enige mogelijke antwoord is dat de makers van dit programma het hebben laten lijken dat Dick op Renate stemde, maar hij stemde vast eigenlijk op Nadja  ::jaja::
Renate is de Mol!

En ik ga Dick missen, want ik moest altijd zo om hem lachen! Hij was een leuke kandidaat  ::ok::

Daar ben ik ook van overtuigd! De normale procedure is dat we van een afvaller nooit weten op wie hij gestemd heeft. En al zeker niet als hij/zij voor 100% voor één persoon gaat in de test. Op deze slinkse wijze proberen de programmamakers ons m.i. wijs te maken dat Renate zeker niet de mol is. Anderszijds begrijp ik niet hoe Dick nog van gedacht veranderd is nadat hij Renate te zien kreeg in dat Hotel. Hij moet toch van zichzelf weten of hij al dan niet correct heeft geantwoord op die drie vragen en dat de kandidaat die hij te zien kreeg de mol dan wel een gewone kandidaat is. Veel vragen en niets is zeker. Wat een fantastisch tv-programma is dit toch! ::bravo::

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #284 Gepost op: 9-02-2007, 09:44:54 »
Ik vind het voor het programma jammer dat Jol eruit is. Die gezellige mopperkont irriteerde mij niet.

Ik wil meer kandidaten uit de sport in de volgende WIDM.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #285 Gepost op: 9-02-2007, 11:42:10 »
Dag molletje van me, waarom ging je er nou uit? Nu moet ik op zoek naar een nieuwe mol. Lekker, zo vlak voor het einde. Ben erg bedroefd  :\'(

Maar: we gaan gewoon weer opgewekt door met de mollenjacht   ;)

Dick, ik vond het leuk dat je meedeed. Dat gemopper zal ik nog best missen!  ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #286 Gepost op: 9-02-2007, 11:47:18 »
Jammer dat Dick eruit ligt, echt heel erg jammer...
Heb wel om hem moeten lachen, zo ook gister weer, dat hij in die jungle zowat op zijn bek gaat en zich krampachtig aan die boom probeert vast te klampen...
Triomf!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #287 Gepost op: 9-02-2007, 13:25:14 »
al denk ik wel dat de mol een man is !

Zou het dan echt Paul zijn? Echt knap dan en anders zei Lineker het al: voetbal is een spel met een voetbal waarbij de Duitsers in de laatste minuut winnen.

Wie is de mol is een spel met 10 deelnemers waarbij de mol een vrouw is  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #288 Gepost op: 9-02-2007, 14:28:42 »
Gelukkig Jol is niet de Mol, geen gerijm meer en ik heb me ook afgevraagd hoe mensen hem nu konden verdenken. Ik verdacht hem in aflevering 1 samen met Menno en Eva, maar daarna nooit meer...Hij wilde echt winnen winnen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #289 Gepost op: 9-02-2007, 17:07:33 »
Gelukkig dat hij de Mol niet is, maar ik vind het wel jammer dat hij eruit is. Ik had liever iemand anders eruit gehad.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #290 Gepost op: 9-02-2007, 17:08:56 »
Ik had sowieso niet op Dick als mol gestemd. Maar had hem de winst wel gegund.

jammer
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #291 Gepost op: 9-02-2007, 21:29:41 »
Erg jammer dat ie er uit is, ik vond 'm een enthousiaste kandidaat. Moest even aan 'm wennen in 't begin maar ben 'm vooral bij de veiling gaan waarderen. Erg jammer dus...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #292 Gepost op: 9-02-2007, 23:02:08 »
Dick, aaaaah wat jammer nou :( Ik vond je echt leuk, af en toe zo heerlijk nors en echt een geweldig accent ;D Maar ik heb je nooit verdacht
First you go backwards, but then forwards again

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is niet de mol!
« Reactie #293 Gepost op: 13-02-2007, 19:06:54 »
De normale procedure is dat we van een afvaller nooit weten op wie hij gestemd heeft. En al zeker niet als hij/zij voor 100% voor één persoon gaat in de test. Op deze slinkse wijze proberen de programmamakers ons m.i. wijs te maken dat Renate zeker niet de mol is.

Vorig jaar werd mij anders heel duidelijk dat frederique niet de mol kon zijn... op het moment dat Toine eruit ging en iedere kijker duidelijk wist dat hij vol op frederique zat