Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161782 keer)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 11-01-2007, 23:47:12 »
ik vind dat ene wat hier bovenaan de pagina staat wel goed bedacht
dat ze gewoon de winnares is omdat ze mol ziet -ofzo-

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #121 Gepost op: 12-01-2007, 11:58:22 »
Zoo grappig ik vind dat gespeelde gedreven enthousiasme van Eva zoooo fucking verdacht! Ze doet me in alles aan George denken. Heroisch abseilen want ze heeft allang gehoord dat Alex niet gaat... misschien heeft ze dat zelfs geoed terwijl die andere vijf gingen.

En foutjes maken tijdens het uittentreure uitleggen van de opdracht in de controlroom. Menno zei toch ook dat ze bepaalde dingen niet verteld had. Hoeveel geld en vooral ook, hoe lang ze hadden.

Ik streep d'r nog lang niet af als Mol!
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #122 Gepost op: 12-01-2007, 12:25:15 »
Ze maakt zich heel erg verdacht! Good will kweken met abseilen.

Ze geeft niet alle informatie door aan de telefoon. Ze kan makkelijk langere routes uitstippelen Nadja en Dick snappen het toch niet en de mol bepaald samen met de radactie met wie je in die kamer zit. Deze 2 mensen kan je natuurlijk absoluut niet gebruiken om de weg uit te leggen.

Karel evalueert het zelfs: Bij voorkeur moet de controlroom niet bemant worden door Nadja, Dick en Eva. Eva was ijverig genoeg maar leek gezag te missen. Hoe ijverig je ook bent, dit is onmogelijk te doen in je eentje, dus hoef je ook geen verkeerde dingen t zeggen.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 12:36:27 door Lola-aapje »

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #123 Gepost op: 12-01-2007, 13:54:11 »
ik streep haar ook niet weg maar die zweetvlekken niet normaal

maargoed ze kan net zo goed bang geweest zijn
maar het toch hebben gedaan om niet verdacht over te komen

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #124 Gepost op: 12-01-2007, 17:26:06 »
Ze is met stip gestegen naar een gedeelde eerste plaats.  lekker abseillen terwijl het er toch niet toe doet en zo de held zijn! Lekker chaotische doen in de controlekamer en Nadja de mol laten spelen. In het dagboek van de mol op de .nl site verwijst deze hier ook naar en als laatste de nieuwe muziekhint,ik verdenk haar stevig!
En ik blijf dat mollenfilmpje bij het hbb spel zeer verdacht vinden.
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 17:42:28 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 12-01-2007, 17:39:59 »
Zoals Angela bij Elise zei: 'Een goede mol moet ook een goede kandidaat zijn!' ;). Oftewel, ze mag best eens zweten, net als George, om de verdenkingen niet al te zwaar op haar te laten rusten.
Thank U

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #126 Gepost op: 12-01-2007, 17:53:33 »
ik streep haar ook niet weg maar die zweetvlekken niet normaal

maargoed ze kan net zo goed bang geweest zijn
maar het toch hebben gedaan om niet verdacht over te komen

Dat kan ook water zijn ;)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 12-01-2007, 19:02:46 »
Dat kan ook water zijn ;)

nou ik denk dat het wel zweet was, lekker handig kleurtje t-shirt ook en uh tja het is ook wel zo dat je als je iets steviger bent gebouwd dat je sneller veel zweet. En voordat ik weer van alles over me heen krijg, dat zeg ik met respect.

Verder is ze best verdacht hoor. Eva en Menno, ine mine mutte 

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 12-01-2007, 19:10:56 »
dat is je geraden ook. niet iedereen is gezegend.
ik ga voor menno en ga dr vanuit dat eva echt gewoon goed bezig was !al krijg ik wel een beetje een george gevoel bij haar
dennis for mole !

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 13-01-2007, 12:46:30 »
het is ook wel zo dat je als je iets steviger bent gebouwd dat je sneller veel zweet.

mollig? ;D

dat is je geraden ook. niet iedereen is gezegend.

amen.

lekkere ruige vent van me

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #130 Gepost op: 13-01-2007, 15:32:54 »
Ze komt zo ijverig over joh. Maar ja, was George dat ook niet? Ik heb nog niet echt een goed beeld van haar. In ieder geval een superleuke kandidate! Ik hoop dat ze ver komt  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #131 Gepost op: 13-01-2007, 16:02:59 »
Zoals Angela bij Elise zei: 'Een goede mol moet ook een goede kandidaat zijn!' ;). Oftewel, ze mag best eens zweten, net als George, om de verdenkingen niet al te zwaar op haar te laten rusten.

Ja, volgens mij heeft George daar zelfs vooraf op geoefend, staat me iets van bij....Zeg maar een cursus "Transpireren kun je leren" ofzo  :D

Maar goed, zelf begin ik Eva ook wat meer te verdenken, ze is -zoals al eerder werd vermeld- of een hele gemotiveerde kandidate of de mol...of een combinatie natuurlijk. Ze doet iets TE fanatiek in mijn ogen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2007, 16:32:27 door Poekie »

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 13-01-2007, 16:25:54 »
Ja, volgens mij heeft George daar zelfs vooraf op geoefend, staat me iets van bij....Zeg maar een cursus "Transpiren kun je leren" ofzo  :D

Maar goed, zelf begin ik Eva ook wat meer te verdenken, ze is -zoals al eerder werd vermeld- of een hele gemotiveerde kandidate of de mol...of een combinatie natuurlijk. Ze doet iets TE fanatiek in mijn ogen.

haha ja, en zoals Yvonne gezegd heeft, met een beetje water op je gezicht denken ze bij de Mol al dat je zweet..

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 13-01-2007, 16:49:49 »
Vergeleken met Nadja was Eva zo goed aan de telefoon dat ze meteen kon solliciteren naar de baan Telefoniste...
Maar ondanks al die o zo duidelijke en o zo vaak herhaalde aanwijzingen kwamen de meeste kandidaten in the middle nowhere terecht ... Rara, hoe kan dat?

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #134 Gepost op: 15-01-2007, 01:39:08 »
Ik kom er misschien een beetje laat mee en ik weet eerlijk gezegd niet of het al genoemd is, maar wat mij elke keer door mijn hoofd blijft spoken is dat Eva in de 1e aflevering zegt: Alex is verdwenen met de NOORDERZON...

op een of andere manier blijf ik het koppelen aan het plaatje wat op de homepage van de website stond voordat de serie begon.... nu heb ik niet zoveel verstand van zonnen en de laatste jaren weinig hints op de .nl site gezien, maar misschien is dit nog iemand meer opgevallen

Niets is wat het lijkt!!!!

WorldExpress

  • Gast
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 15-01-2007, 19:34:40 »
Aflevering 1: Karel begint met: Een nieuw jaar, een nieuw spel....
Aflevering 2: Karel begint met: Vorige week draaide alles om de verdwenen Alex...

Aflevering 3: Karel begint met: A?

E V A?

Karel weet dan niet wie de mol is, maar of 'ie zelf z'n teksten schrijft weet ik niet?
Zit hier een hint in?
« Laatst bewerkt op: 15-01-2007, 19:41:41 door _Luc_ »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2007, 19:38:53 »
Karel weet dan niet wie de mol is, maar dat ie zelf zn teksten schrijft lijkt me niet?
Zit hier een hint in?

Dit is er zeker eentje om in de gaten te houden! ::jaja::

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 15-01-2007, 19:50:04 »
Heel scherp gezien. En met 10 afleveringen kun je precies de zin 'Eva is de mol' maken.  ::ok::
(Echt hoor, hoe kom je d'rop.  ::oink::)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2007, 19:53:54 door opaweethetbeter »

WorldExpress

  • Gast
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #138 Gepost op: 15-01-2007, 19:56:33 »
Heel scherp gezien. En met 10 afleveringen kun je precies de zin 'Eva is de mol' maken.  ::ok::
(Echt hoor, hoe kom je d'rop.  ::oink::)
Precies!

(Hoe ik erop kom: In een heel vroeger verleden heb ik ooit een online WIDM georganiseerd. Had ik deze hint in verstopt ;) )
« Laatst bewerkt op: 15-01-2007, 19:59:53 door _Luc_ »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #139 Gepost op: 15-01-2007, 20:03:14 »
Is overigens ook een hint geweest in de 2e Belgische Mol: "De Mol is Hugo en alleen Hugo natuurlijk." 8)

(Dat was dus met het eerste woord steeds ipv de eerste letter.)