Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161783 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 9-01-2007, 13:00:35 »
ja, ik vind het ook minder schokkend dan in het begin. Alle mollen komen wel langs, vlaams en nederlands, maar er wordt ook regelmatig gezegd dat Eva alle molafleveringen heeft gezien en actief heeft gevolgd, dat is de reden geweest dat de redactie de mol liet zien op haar TV.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 9-01-2007, 13:09:07 »
..en toch... :)
Ik vond het juist extra verdacht, toen ik het filmpje op wieisdemol.nl had gezien. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 9-01-2007, 13:11:12 door Rocky »
Thank U

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 9-01-2007, 14:11:32 »
Eva is niet de Mol vanwege het meest gedreven om de pot te vullene met Euro's
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 9-01-2007, 14:20:58 »
Waar, wanneer? ???
Bij het vullen van die tas was zij terughoudend, zij had best die reisgids al mee kunnen geven.
Bij de filmpjes was zij één van de zeven die het eerst afvielen, omdat zij 'ook dacht' dat Renate die gehaktballen braadde.
Het gevolg van het goed oplossen van de Sudoku, het snel met zoveel mogelijk deelnemers bereiken van de tempel met Alex, werd teniet gedaan door het één keer (beschaafd  ;)) luiden van de klok, waardoor Alex de vrijstelling kreeg en de pot niet werd bijgevuld.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2007, 14:37:45 door Rocky »
Thank U

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 9-01-2007, 14:26:49 »
Waar, wanneer? ???
Bij het vullen van die tas was zij terughoudend, zij had best die reisgids al mee kunnen geven.
Bij de filmpjes was zij één van de zeven die het eerst afvielen, omdat zij ook dacht dat Renate die gehaktballen braadde.
Het gevolg van het goed oplossen van de Sudoku, het snel met zoveel mogelijk deelnemers bereiken van de tempel met Alex, werd teniet gedaan door het één keer (beschaafd  ;)) luiden van de klok, waardoor Alex de vrijstelling kreeg en de pot niet werd bijgevuld.
Ze had de sudoku correct, geloofde niet dat Alex Siam kende... en was enorm gedreven.
Het éénmaal luiden van de klok was een beslissing van 8 personen, enkel Paul was tegen.
Het is zeker geen (foute) beslissing van Eva.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

WorldExpress

  • Gast
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 9-01-2007, 21:21:36 »
Het éénmaal luiden van de klok was een beslissing van 8 personen, enkel Paul was tegen.
7 personen, waarvan er 1 tegen was  ::hypocriet:: ::trots::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 9-01-2007, 23:01:48 »
Ze had de sudoku correct, geloofde niet dat Alex Siam kende... en was enorm gedreven.
Het éénmaal luiden van de klok was een beslissing van 8 personen, enkel Paul was tegen.
Het is zeker geen (foute) beslissing van Eva.
Daarom kan ik ook niet geloven dat Eva de Mol is

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 9-01-2007, 23:57:17 »
Het lijkt wel of Eva loopt te bellen wanneer ze onderweg naar de tempel zijn?!
Je ziet haar even (alleen) in beeld met iets aan haar oor, net voordat ze bemerken Nadja kwijt te zijn.
Vraag me af of het zo is, en zo ja, waarom dan wel.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2007, 00:06:27 »
Zit iets in haar oog of zo, want als je het fragment gewoon door kijkt zie je dat ze even haar vingers aan elkaar schoonmaakt. Ze heeft zeker niks in haar hand daar en al helemaal geen telefoon.
The British are not impressed.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2007, 11:24:53 »
Waar, wanneer? ???
Bij het vullen van die tas was zij terughoudend, zij had best die reisgids al mee kunnen geven.
Bij de filmpjes was zij één van de zeven die het eerst afvielen, omdat zij 'ook dacht' dat Renate die gehaktballen braadde.
Het gevolg van het goed oplossen van de Sudoku, het snel met zoveel mogelijk deelnemers bereiken van de tempel met Alex, werd teniet gedaan door het één keer (beschaafd  ;)) luiden van de klok, waardoor Alex de vrijstelling kreeg en de pot niet werd bijgevuld.

Ik ben het met je eens hoor Rocky! Ik weet niet of zij de mol is, maar dit maakt haar wel erg verdacht. Die filmpjes, de mollogo's die je bij die filmpjes ziet (was het eerste wat bij me opviel bij het kijken van de uitzending, het zat me echt dwars!), het oplossen van de Sudoku (een mol moet toch IETS goed doen om de verdenking niet tegen zich te krijgen!!) en het 1x bellen. Ze zei met het "Siam" gebeuren wel dat zij Alex het beste kent en wist dat hij Siam niet wist, maar waarom drijft zij dan haar zin niet door!?! Als ik iemand echt heeeeel goed ken, dan zorg ik ervoor dat er naar mij geluisterd word! Nu ging ze wel heel snel mee met de rest van de groep, die Alex nauwelijks tot bijna niet kennen...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 10-01-2007, 11:38:28 »
Ik ben het met je eens hoor Rocky! Ik weet niet of zij de mol is, maar dit maakt haar wel erg verdacht. Die filmpjes, de mollogo's die je bij die filmpjes ziet (was het eerste wat bij me opviel bij het kijken van de uitzending, het zat me echt dwars!), het oplossen van de Sudoku (een mol moet toch IETS goed doen om de verdenking niet tegen zich te krijgen!!) en het 1x bellen. Ze zei met het "Siam" gebeuren wel dat zij Alex het beste kent en wist dat hij Siam niet wist, maar waarom drijft zij dan haar zin niet door!?! Als ik iemand echt heeeeel goed ken, dan zorg ik ervoor dat er naar mij geluisterd word! Nu ging ze wel heel snel mee met de rest van de groep, die Alex nauwelijks tot bijna niet kennen...

Ja, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of Alex het wist of niet. Karel belde Alex op dat moment, en gelijk daarna moesten ze beslissen of Alex wist hoe Thailand vroeger heette of niet, dus de Mol had geen verdere 'inside' informatie hier. Volgens mij kunnen we hier niet echt een mollenactie uithalen.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2007, 11:43:40 »
Ja, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of Alex het wist of niet. Karel belde Alex op dat moment, en gelijk daarna moesten ze beslissen of Alex wist hoe Thailand vroeger heette of niet, dus de Mol had geen verdere 'inside' informatie hier. Volgens mij kunnen we hier niet echt een mollenactie uithalen.

Eva vertelde toch dat zij Alex heel goed kent! En dat zij wist dat hij Siam niet wist! Ze kan niet op dat moment geinformeerd worden wat Alex gezegd had, maar doordat ze Alex kent, had ze wel een vermoeden. En juist daarom vind ik het raar dat zij haar zin niet doordrijft en meegaat met de rest. Nogmaals: als ik iemand heel goed ken, dan zorg ik ervoor dat ze naar me luisteren.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2007, 11:46:27 »
Het zou niet goed/juist/eerlijk zijn als de Mol een kandidaat heel goed kent of juist andersom, dat zou eventueel voor scheve gezichten kunnen zorgen. Ook zou je iemand beter kunnen ontmaskeren o.i.d.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2007, 11:58:38 »
Het is binnen het wereldje van bekende Nederlanders (in het geval van Eva gaat dat misschien niet helemaal op, ze is Vlaamse, toch), onvermijdelijk dat de een elkaar wat beter kent dan de ander. De DJ's zullen elkaar onderling misschien beter kennen, bijvoorbeeld. Hoewel: dat voordeel is weggevallen met de exit van Sander.

En bekende Nederlanders zijn soms net mensen, niets menselijks is hen vreemd, en ze zullen toch voor hun eigen kansen gaan. En dus ook ''voor-wetenschap'' gebruiken. Ik zou het gek vinden als ze het niet zouden doen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2007, 12:09:48 »
Ja, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of Alex het wist of niet. Karel belde Alex op dat moment, en gelijk daarna moesten ze beslissen of Alex wist hoe Thailand vroeger heette of niet, dus de Mol had geen verdere 'inside' informatie hier. Volgens mij kunnen we hier niet echt een mollenactie uithalen.
Jawel, de mol weet namelijk wel dat ze daar naar links moeten. Dus als Karel zegt: "Als Alex zegt: "Geen idee", dan ga je linksaf...", dan wéét de mol dat Alex het niet wist!
The British are not impressed.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 10-01-2007, 12:35:13 »
Het zou niet goed/juist/eerlijk zijn als de Mol een kandidaat heel goed kent of juist andersom, dat zou eventueel voor scheve gezichten kunnen zorgen. Ook zou je iemand beter kunnen ontmaskeren o.i.d.

Yvon kende Marc-Marie ook heel goed en toch deden ze mee met WIDM!

(in het geval van Eva gaat dat misschien niet helemaal op, ze is Vlaamse, toch),

Nou, volgens mij is zij daar alleen maar geboren!

Jawel, de mol weet namelijk wel dat ze daar naar links moeten. Dus als Karel zegt: "Als Alex zegt: "Geen idee", dan ga je linksaf...", dan wéét de mol dat Alex het niet wist!

Daar heb je gelijk in. In dat geval was Eva dus niet aan het mollen. Zoals ik al eerder zei, ik weet niet zeker of zij de mol is (hou mijn opties nog open) maar sommige dingen zijn verdacht.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 10-01-2007, 12:41:55 »
Nou, volgens mij is zij daar alleen maar geboren!
Neen, zij heeft ook meegewerkt aan de Vlaamse film 'Iedereen beroemd'
Thank U

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 10-01-2007, 21:23:13 »
Jawel, de mol weet namelijk wel dat ze daar naar links moeten. Dus als Karel zegt: "Als Alex zegt: "Geen idee", dan ga je linksaf...", dan wéét de mol dat Alex het niet wist!

Ohja, daar heb je natuurlijk gelijk in  ::schaam::
Maar dan was Eva inderdaad juist niet aan het Mollen door te zeggen dat Alex het waarschijnlijk niet wist. Hmm, in het begin verdacht ik haar heel erg, maar door dit en die theorie over die oude Mollenhints die verwijzen naar kandidaten die dus niet de Mol zijn, laat Eva toch wel erg zakken op mijn Mollenlijstje.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Torsten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is Torsten?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 10-01-2007, 21:35:53 »
{...} het oplossen van de Sudoku (een mol moet toch IETS goed doen om de verdenking niet tegen zich te krijgen!!) {...} Ze zei met het "Siam" gebeuren wel dat zij Alex het beste kent en wist dat hij Siam niet wist, maar waarom drijft zij dan haar zin niet door!?! Als ik iemand echt heeeeel goed ken, dan zorg ik ervoor dat er naar mij geluisterd word! Nu ging ze wel heel snel mee met de rest van de groep, die Alex nauwelijks tot bijna niet kennen...

Hier ben ik het helemaal mee eens! Dat is het ook het rare aan haar, de ene keer heel enthousiast (Sudoku) en dan opeens terughoudend (Siam en bellen). Een echte mollenstreek is het verwarring scheppen tussen links en rechts bij de motor.

Ja, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of Alex het wist of niet. Karel belde Alex op dat moment, en gelijk daarna moesten ze beslissen of Alex wist hoe Thailand vroeger heette of niet, dus de Mol had geen verdere 'inside' informatie hier. Volgens mij kunnen we hier niet echt een mollenactie uithalen.

Ik denk dat de Mol alles weet wat er gaat gebeuren, vooraf, wat door de redactie is bedacht. (Weet je nog dat George voorafgaande aan de opnames les kreeg?)
Dus als ze plotseling  8) tegenkomen, dan is dat voor alle deelnemers een verassing, behalve voor de Mol. En ook de vraag die  8) stelt, over Siam, is vantevoren al bekend bij de Mol. Ze kent ook de juiste route, en de mol zal er voor zorgen dat die niet wordt genomen!

Dus, ik hou het voorlopig op Eva, onze BV'er.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2007, 21:41:09 door Torsten »
2007 is goed begonnen!

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 10-01-2007, 21:42:31 »
Dus als ze plotseling  8) tegenkomen, dan is dat voor alle deelnemers een verassing, behalve voor de Mol. En ook de vraag die  8) stelt, over Siam, is vantevoren al bekend bij de Mol.

De vraag is wel bekend bij de Mol, maar het antwoord van Alex (ervanuitgaande dat Alex de Mol niet is ;) ) niet. Dat bedoelde ik eigenlijk :) Maar de Mol weet natuurlijk inderdaad wel welke kant ze op moeten, dus is Eva eigenlijk minder verdacht en Menno des te meer  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."