Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161800 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 11-01-2007, 04:33:17 »
Eva is de winaar en daarom zag je die tv,zij zit op de mol (kijkt naar de Mol,houdt de mol in de gaten.) en omdat Nico te zien is op de tv is het duidelijk dat de MOl een man is en zelfs dick zou kunnen zijn omdat Nico toch fluiten daar en Dick scheidsrechter is/was . Maar ik ga nog een keer voor Menno,omdat een scheidsrechter ook een spelleider is en Menno is een spelleider bij herexamen.

Mol kijkt naar de Mol,deze keer niet.

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 11-01-2007, 09:21:22 »
Ik weet van geen van mijn vrienden, laat staan mijn collega's, of ze weten dat Thailand vroeger Siam heette. Het gaat me dan ook wat ver conclusies te verbinden aan Eva's antwoord op de vraag of Alex dat weet. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ze daarover terughoudend is, juist omdat ze Alex het best kent en de rest daarom van haar verwacht dat ze het antwoord geeft.

Verder ben ik het met Daedalus eens dat ik gewoon niet geloof dat een mol zo opzichtig, enthousiast en efficiënt een puzzel oplost. Natuurlijk kun je stellen dat ze dat doet om het vertrouwen te winnen, maar dat weerwoord valt altijd te geven.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 11-01-2007, 11:39:40 »
De indruk die ik van Eva heb is net als Sander de Heer. Lekker gedreven mee willen doen, ver komen, maar toch voor de finale eruit gaan. Of Toine, mocht je een recenter voorbeeld willen hebben :P

Ik ben dan ook niet onder de indruk dat Eva de mol is. Ze kan natuurlijk die gedrevenheid spelen om zo een dekmantel te hebben voor het feit dat ze de mol is. Maar ik denk niet dat je als mol daarvoor zal kiezen. De gedreven, gemotiveerde kandidaat uithangen zoals Sander bijvoorbeeld helemaal in zich had.

Bedoel, als je gaat kijken. Was Deborah de gedreven kandidaat? Naar mijn mening was dat toch echt Petra >> winnares. Was Nico de gedreven kandidaat? Ik vond Yvonne, die van de marine, de meest gedreven persoon die er was. George was totaal niet gedreven, maar speelde net als Milouska zijn rol zo perfect uit dat alle kandidaten de verdenking niet op hem liet rusten. Dick, die noem ik wel gedreven uit reeks 3. De Canada reeks staat me weinig meer van bij. Enkel Yvon kan je van alle mollen aanwijzen als "de gedreven kandidaat" spelen. Want zij ging echt om te winnen, om zo het te doen lijken alsof ze ontzettend gedreven was en haast niemand haar verdacht. Milouska was net als George, geen gedreven kandidaat nadoen als mol zijnde.

Dus voor als nog is er maar 1 mol geweest die echt geprobeerd heeft om als gedreven kandidaat, gemotiveerde kandidaat uit de bus te komen bij medekandidaten. En dat is in mijn mening Yvon. Alle andere mollen kozen niet voor die strategie en dus is het voor mij vrij zeker dat Eva niet de mol is.  ::trots::   
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 11-01-2007, 17:21:16 »
Ik verdenk Eva ook niet, omdat ze veel te goed haar best doet maar in de topic over de aflevering van vanavond viel me die hoogtevrees wel op. We weten nog niet waarom ze loopt te janken, maar waarschijnlijk omdat ze niet in zo een abseilpakje wil worden gehezen en hoogtevrees heeft...en toen dacht ik opeens:

Het zal toch niet zo zijn dat ze de mol is en dat ze van iedere mol een streek leent? George speelde als mol ook dat hij hoogtevrees had. Misschien dat ze iedere aflevering iets doet van een eerdere mol (Milouska, Yvon, Elise, George, enz) en dat ze vorige week Milouska was, overactief en betweterig?

De mollen op haar tv in het huisje, boompje, beestje filmpje linkt wel mooi op deze manier.

En daarbij is wel een actrice natuuurlijk (wel een slechte maja, ze is 'actrice'..........hm het zou een theorietje kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 17:23:11 door Lola-aapje »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 11-01-2007, 17:26:54 »
Eva is de winaar en daarom zag je die tv,zij zit op de mol (kijkt naar de Mol,houdt de mol in de gaten.) en omdat Nico te zien is op de tv is het duidelijk dat de MOl een man is en zelfs dick zou kunnen zijn omdat Nico toch fluiten daar en Dick scheidsrechter is/was . .....

Ze weten toch niet van tevoren wie de winnaar wordt.........
Het zou een hint kunnen zijn dat zij de mol is, maar er zijn 2 redenen om aan te nemen dat dat niet zo is:

1. Deze hint is al een keer geweest, toen Yvon Jaspers in het donker een film van WIDM te zien kreeg en alle andere kandidaten een ander soort filmpje. Het zou wel heel doorzichtig zijn om nu dezelfde hint te doen.
2. Er werd in de aflevering al heel veel nadruk op gelegd dat er in de kamer van Eva een filmpje van WIDM te zien was. Een hint zou subtieler zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 11-01-2007, 17:29:23 »
Eva is de winaar en daarom zag je die tv,zij zit op de mol (kijkt naar de Mol,houdt de mol in de gaten.) en omdat Nico te zien is op de tv is het duidelijk dat de MOl een man is en zelfs dick zou kunnen zijn omdat Nico toch fluiten daar en Dick scheidsrechter is/was . Maar ik ga nog een keer voor Menno,omdat een scheidsrechter ook een spelleider is en Menno is een spelleider bij herexamen.

Mol kijkt naar de Mol,deze keer niet.

onzin, je ziet alle mollen langskomen en dus is het merendeel vrouw

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 11-01-2007, 18:19:15 »
Wie was de onrust stoker in het spel dat ze Alex moesten vinden, over ''moeten we nou links of rechts?''.. volgens mij was dat een hele leuke stook-achtie van Eva.
Ik zeg ook maar wat..

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 11-01-2007, 18:55:00 »
Die Mol hint op die tv is op zijn minst verdacht, ik hou der toch maar in de gaten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 11-01-2007, 21:45:23 »
Eva deed het echt super! ::ok::
Echt respect!! ::ok:: ::ok::

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 11-01-2007, 21:50:36 »
absoluut! ::jaja::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 11-01-2007, 21:52:44 »
Denk niet dat ze het is  :)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 11-01-2007, 21:59:01 »
Deze aflevering bevestigd het voor me. Eva is niet de mol, maar een hele leuke kandidate!  ::ok:: ::bravo:: :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 11-01-2007, 22:00:11 »
Deze aflevering bevestigd het voor me. Eva is niet de mol, maar een hele leuke kandidate!  ::ok:: ::bravo:: :)

Inderdaad zo denk ik er ook over! ::jaja:: 8)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 11-01-2007, 22:01:24 »
Ik zou er wel een goede mol vinden. Ik verdenk Renate enorm. Maar ze kan ook heel gesloten zijn.

Eva verdenk ik absoluut niet. Maar die aanwijzing met de mollen op haar televisie is wel een hele duidelijke m.i. Ik ga haar toch stiekem in de gaten houden.

Bovendien zaten Alex en zij in dezelfde klas op de theaterschool, dus die twee kennen elkaar door en door. Heb zelf ook op die school gezeten en vier jaar lang een theateropleiding doen, met een klas waarin gemiddeld zo'n tien mensen zitten, waar je  intensief mee optrekt, leert je die mensen door en door kennen.

Dat kan een voordeel zijn geweest in haar beslissing toch af te dalen in aflevering twee, omdat ze wist dat Alex zeker niet zou gaan. En dat maakt haar heel heroisch.

Maar ach, misschien is dat allemaal wel te ver gezocht. Doe ik altijd :) En daarmee raak ik altijd weer van het padje. Nee. Renate blijft de mol.
C'est le Fruit!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 11-01-2007, 22:03:55 »
Eva is niet de mol, dat weet ik zeker.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 11-01-2007, 22:05:35 »
Eva is niet de mol, dat weet ik zeker.

Hoe weet je dat zeker?
C'est le Fruit!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 11-01-2007, 22:07:57 »
Hoe weet je dat zeker?
The feeling, ze is het gewoon niet.
Ja ik weet het, als ze het wel is ben ik de lul

« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 06:40:33 door Bakkertje, Reden: sub zin beter leesbaar gemaakt »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 11-01-2007, 22:35:19 »
Eva is een stoere meid, echt super dat je het toch deed  ::ok::
Maar ze is inderdaad niet de mol, omdat het wel een echte reactie was dat ze zo blij was toen ze hoorde dat ze door was met de executie, denk ik.
First you go backwards, but then forwards again

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 11-01-2007, 23:18:00 »
Ja, echt respect voor Eva dat ze het toch deed! Maar ik heb inderdaad ook niet meer het gevoel dat ze de Mol is.
Wel vaag aan de telefoon, maar die hele control room was erg vaag. Volgens mij snapten ze er serieus helemaal niets van daar.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2007, 23:26:14 »
Ja, echt respect voor Eva dat ze het toch deed! Maar ik heb inderdaad ook niet meer het gevoel dat ze de Mol is.
Wel vaag aan de telefoon, maar die hele control room was erg vaag. Volgens mij snapten ze er serieus helemaal niets van daar.
Vergeleken met Nadja was Eva zo goed aan de telefoon dat ze meteen kon solliciteren naar de baan Telefoniste...