Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161502 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2007, 21:16:54 »
Je zag of hoorde álle Nederlandse mollen en één vlaamse.
Één vlaamse mol, opvallend...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2007, 22:49:17 »
Maar in het filmpje op de .nl site zie je 2 Vlaamse Mollen: Hugo en Marc. In de uitzending zie je het stukje met Hugo niet.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 7-01-2007, 15:46:04 »
zij is misschien niet de mol, maar ze heeft wel molshopen

voorlopig tip ik haar toch als
lekkere ruige vent van me

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 7-01-2007, 15:51:45 »
Misschien doet Eva mee om veel vlaamse kijkers te trekken, zodat ze daar ook ook weer gaan roepen om een belgische mol.

WorldExpress

  • Gast
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 7-01-2007, 20:16:14 »
Misschien doet Eva mee om veel vlaamse kijkers te trekken, zodat ze daar ook ook weer gaan roepen om een belgische mol.
Laten we hopen dat ze dat doen! :P

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 7-01-2007, 20:24:58 »
Ze heeft ook wel een lekker vlaams accent  :P

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 7-01-2007, 20:26:33 »
Ze heeft ook wel een lekker vlaams accent  :P
Vind je? Valt me helemaal niet op ???
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2007, 20:37:55 »
Nee, totaal niet inderdaad daarom ook  :P, hihi. Het enige vlaamse is misschien dat ze iets te veel bonbons opheeft, ofzo

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 7-01-2007, 20:42:09 »
Misschien doet Eva mee om veel vlaamse kijkers te trekken, zodat ze daar ook ook weer gaan roepen om een belgische mol.

Wie is het molleke?

Een cavia en een mol strijden in 1 aflevering om de titel "Wie is het molleke?"

De cavia verklaart aan het eind van de aflevering dat hij de mol niet is, het Belgische publiek in grote verwarring achterlatend.
lekkere ruige vent van me

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 8-01-2007, 13:44:58 »
Wat mij opvalt aan het filmpje, is dat het beeld duidelijk voor de tv 'zweeft'. Het filmpje met alle mollen is dus niet echt op tv te zien, maar er later voor gemonteerd. (Beetje moeilijk uit te leggen, maar als je goed naar het filmpje kijkt zie je wel wat ik bedoel.)
Het kan dus best zijn dat dit niet de 'officiële' versie van het filmpje is (die de kandi's te zien kregen), maar dat er voor de Molspeurders iets in gemanipuleerd is. Daarom kan er ook best een hint in verborgen zijn...  :o

   ::oink::  ::oink::  Ik zag dat inderdaad toch ook heeeeeel erg duidelijk eng gewoon!  Lijkt me niet dat dat is omdat het niet duidelijk is. Is pure manipulatie en dan ook nog alle vorige mollen in beeld. Ze stijgt bij mij met enorme stip!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

WorldExpress

  • Gast
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 8-01-2007, 14:59:44 »
   ::oink::  ::oink::  Ik zag dat inderdaad toch ook heeeeeel erg duidelijk eng gewoon!  Lijkt me niet dat dat is omdat het niet duidelijk is. Is pure manipulatie en dan ook nog alle vorige mollen in beeld. Ze stijgt bij mij met enorme stip!!!!
:o

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 8-01-2007, 15:28:03 »
Eva lijkt me bijzonder verdacht. Ze zegt inderdaad als eerste Links tegen Sander en laat in het Siam verhaal rustig eerst wat mensen opperen om voor Siam te gaan voor ze zogenaamd tegensputtert. Daarbij lijkt niemand Alex te missen en zegt ze uiteindelijk uit pure ellende zelf maar dat ie er niet bij is. Even een sudokuutje oplossen en daarmee goodwill kweken is onmols mollen he!

Maar wat me vooral opviel was de reactie van de groep en met name Eva NADAT Karel zegt dat ze dankzij inge en Renate geld hebben gewonnen. Iedereen klapt tenminste eventjes vanwege dit feit behalve Eva die een beetje achterover blijft zitten. Daarna zegt Karel dat de Mol wel achterover kan leunen... Aanwijzing jongens?!
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 8-01-2007, 15:42:24 »
Wat mij opvalt aan het filmpje, is dat het beeld duidelijk voor de tv 'zweeft'. Het filmpje met alle mollen is dus niet echt op tv te zien, maar er later voor gemonteerd. (Beetje moeilijk uit te leggen, maar als je goed naar het filmpje kijkt zie je wel wat ik bedoel.)
Het kan dus best zijn dat dit niet de 'officiële' versie van het filmpje is (die de kandi's te zien kregen), maar dat er voor de Molspeurders iets in gemanipuleerd is. Daarom kan er ook best een hint in verborgen zijn...  :o

Ook de kanidaten zagen dit gemanipuleerde beeld, dus niet alleen de molspeurder via www.wieisdemol.nl kan zien. Want je ziet het televisietoestel wat de kanidaten zien, met gemanipuleerde beelden.
It's Student Demonstration Time!!!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 8-01-2007, 16:24:15 »
   ::bravo::  ::ok:: Goede actie van je Luc, zo is het inderdaad goed te zien! Bedankt voor dit frame ben daar zelf niet zo'n held in. Goed van jou Iris dat je dat zag zeg ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 8-01-2007, 20:15:59 »
leuk om te vermelden op een boek van eva staat iets van mol (dat leesboek zie je bij sudoku)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 8-01-2007, 20:23:25 »
ook leuk om te vermelden dat dat al in tig andere topics is gemeld.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 8-01-2007, 20:43:38 »
..en dat niet Eva de eigenares van dat boek is, maar Nadja
Thank U

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 9-01-2007, 00:10:59 »
Over dat zwevende beeld: De kandidaten zagen wel iets van een Belgische Wie is de Mol, want daar had iemand het over, ze hoorde in ieder geval vlaamse stemmen (dat zei Inge)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 9-01-2007, 00:22:23 »
Dat beeld zal er best ingemonteerd zijn op de band die de kandi's ook te zien kregen. Ze zullen vast zonder haar medeweten in huis hebben gefilmd, dan ga je niet op je gemakje even kijken hoe de dvd speler werkt. En misschien was die mol montage nog niet eens af op dat moment.
The British are not impressed.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 9-01-2007, 10:13:29 »
Ik vind het achteraf gezien ook niet megaschokkend. De kandidaten moesten toch raden van wie het filmpje was? Nou door zoiets er overheen te monteren konden de kandidaten op Eva uitkomen, waarvan moest je anders afleiden van wie het filmpje was?

Desondanks wel duidelijk dat het een aflevering van WIDM was. Het had tevens een afl. van de kannibalen kunnen zijn alleen was dat waarschijnlijk TE duidelijk geweest.