Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161765 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2007, 23:24:31 »
En ze zeiden dat het de Vlaamse Mol was, maar volgens mij was dat Nico in zo'n Schots pak.
Oeps, en ik dacht Hugo te herkennen.
Verder is Eva mijn minst verdachte kandi.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2007, 23:33:28 »
Eva is eigenlijk op dit moment mijn meest verdachte kandi. Door dat filmpje vooral, en doordat ze plots links zei, terwijl Sander het alleen maar over rechts had? Nu is het even Eva, al hoop ik het niet.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2007, 00:01:00 »
Het filmpje van haar huis is wel heel verdacht inderdaad. Zeker nu ik het terug zie op de .nl site. Geen muziek alleen maar echte molgeluiden.  Je ziet precies alleen maar mollen in het beeld, heel bewust geknipt zo. Ook de tekst (wel onder George) de mol komt  in beeld. En die schilpadknuffel wordt wel heel bewust ingezoomd.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 10:25:29 door Lola-aapje »

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2007, 00:03:52 »
Nu is het even Eva, al hoop ik het niet.
dat zou niet zo leuk zyn nee..
naja misschien blykt later nog wel dat ze een leuke kandidate is

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2007, 00:04:14 »
In het filmpje van Eva komen allerlei fragmenten uit verschillende Molseries voorbij. Uit de derde Belgische Mol is een fragment te zien van Marc, de Mol, tijdens een zelfde soort opdracht als opdracht 3 van deze aflevering: een speurtocht waarbij steeds keuzes gemaakt moeten worden en bij een fout antwoord een kandidaat moet achterblijven. Waarom wordt juist dit fragment getoond? Om te suggereren dat er ook nu weer een Belgische Mol actief zal zijn in de speurtocht-opdracht (de Vlaamse Eva)?

edit: bericht aangepast
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 00:15:36 door Heinz »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2007, 00:05:41 »
In haar filmpje met allerlei mol-fragmenten zit ook het fragment uit de Belgische Mol 3 waarin Marc achterblijft bij de wandeling-opdracht, net zo'n opdracht als we nu in aflevering 1 van deze serie zagen. Wat we hiermee kunnen weet ik niet.. misschien is het eerder een hint (als het een hint is) naar Menno omdat hij er voor koos om bij een fout antwoord ergens achter te blijven. (Al werd dit door een ander voorgesteld.)

Het kan niet een hint naar een opdracht zijn die ná de vertoning van dit filmpje plaatsvond, lijkt me...
Woosie down?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2007, 00:16:27 »
Waarom niet?

Omdat het achterblijven van Menno onvoorspelbaar is; voor hetzelfde geld stuitte dat op veel tegenstand en kon hij niet anders dan meegaan. Te risicovol om op voorhand in het filmpje van Eva daar een verwijzing naar te maken. Ik vind het veel verdachter dat er alleen maar Mollen te zien zijn in dat filmpje..
Woosie down?

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2007, 00:17:02 »
Wat mij opvalt aan het filmpje, is dat het beeld duidelijk voor de tv 'zweeft'. Het filmpje met alle mollen is dus niet echt op tv te zien, maar er later voor gemonteerd. (Beetje moeilijk uit te leggen, maar als je goed naar het filmpje kijkt zie je wel wat ik bedoel.)
Het kan dus best zijn dat dit niet de 'officiële' versie van het filmpje is (die de kandi's te zien kregen), maar dat er voor de Molspeurders iets in gemanipuleerd is. Daarom kan er ook best een hint in verborgen zijn...  :o
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 00:39:45 door Iris_77 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2007, 00:18:31 »
Omdat het achterblijven van Menno onvoorspelbaar is; voor hetzelfde geld stuitte dat op veel tegenstand en kon hij niet anders dan meegaan. Te risicovol om op voorhand in het filmpje van Eva daar een verwijzing naar te maken. Ik vind het veel verdachter dat er alleen maar Mollen te zien zijn in dat filmpje..

Je hebt gelijk wat betreft Menno, ik had mijn bericht trouwens ondertussen aangepast.  ;)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2007, 00:19:51 »
Wat mij opvalt aan het filpmje, is dat het beeld duidelijk voor de tv 'zweeft'. Het filmpje met alle mollen is dus niet echt op tv te zien, maar er later voor gemonteerd. (Beetje moeilijk uit te leggen, maar als je goed naar het filmpje kijkt zie je wel wat ik bedoel.)
Het kan dus best zijn dat dit niet de 'officiële' versie van het filmpje is (die de kandi's te zien kregen), maar dat er voor de Molspeurders iets in gemanipuleerd is. Daarom kan er ook best een hint in verborgen zijn...  :o

Volgens mij heeft dat meer te maken met de techniek. Het is lastig om een scherm en een camera op dezelfde frequentie te krijgen. In het journaal zie je bijvoorbeeld computerschermen heel erg flikkeren. Ook zou het niet zo duidelijk te zien/te horen zijn als men het rechtstreeks van de TV hadden opgenomen. Daarom zijn de beelden er op gemonteerd  ::jaja:: (denk ik).
Woosie down?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2007, 13:15:20 »
Eva is eigenlijk op dit moment mijn meest verdachte kandi. Door dat filmpje vooral, en doordat ze plots links zei, terwijl Sander het alleen maar over rechts had? Nu is het even Eva, al hoop ik het niet.

Vooraf zat ik op Paul, puur op intuïtie. Maar deze hints haalde ik eruit!

1) filmpje van Eva bij huisje-boompje-beestje. Op tv zie je Belgische serie WIDM. Lijkt erg makkelijk. Maar was dat bij Yvon ook niet zo? Zij keek als enige WIDM op het eiland met krokodillen.

2) Sander vraagt Eva te helpen onthouden. Hij zegt duidelijk bij diesel rechts. Eva probeert Rentae op een dwaalspoor te zetten door te zeggen: hij zei toch links?

3) Eva is de 1e die gelijk oppert om maar 1x te slaan op de gong en voor het geld te gaan. Maar zij kan natuurlijk makkelijk weten van te voren wat Alex heeft gezegd.

Kortom, Eva is runner-up in mijn Mol-verdachten!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2007, 14:04:52 »
Nog korte aanvulling wat me net opviel bij het terugkijken op de site.

Volgende week (zie eind aflevering) zie je Eva huilen op het hoogste hotel van Thailand. (weet ik omdat mijn nichtje daar is geweest en gister bij ons zat te kijken). Dat zou eventueel door (zogenaamde) hoogetvrees kunnen komen?
Echter, in haar introfilmpje zie je haar op een soort open helikopter zitten met een brede smile terwijl mij dat dan weer enger lijk!

 ::oink:: beetje apart is het wel
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2007, 15:03:44 »
Zouden wij dan echt hier met de vierde Vlaamse mol te maken hebben? ??? Het begint er echt nu al op te lijken. Ik denk na het vlug afvallen als één van de zeven, haar filmpje (zij is dus fan van mollen, niet alleen molfanaat) en haar acties in de derde opdracht (die inderdaad de zelfde was als de opdracht bij welke Marc was opgenomen) ;) van wel.
Zij kent Alex en wist waar die voor zou kiezen en hoe hij de boel om de tuin zou gaan leiden. ::jaja::
Thank U

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2007, 15:23:37 »
Nog korte aanvulling wat me net opviel bij het terugkijken op de site.

Volgende week (zie eind aflevering) zie je Eva huilen op het hoogste hotel van Thailand. (weet ik omdat mijn nichtje daar is geweest en gister bij ons zat te kijken). Dat zou eventueel door (zogenaamde) hoogetvrees kunnen komen?
Echter, in haar introfilmpje zie je haar op een soort open helikopter zitten met een brede smile terwijl mij dat dan weer enger lijk!

 ::oink:: beetje apart is het wel

zullen we niet gaan speculeren ? wie zegt dat het daar om hoogtevrees gaat ? wie weet is ze wel doodziek, heeft ze dr teennagel gebroken of mist ze dr pappie en mammie .
het kan van alles zijn en het heeft niet veel zin om het daar nu al over te hebbenn. we zien het vanzelf
dennis for mole !

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2007, 15:27:09 »
Eva is wel een fanatieke kandidaat, dat zie ik graag. Als ze de mol niet is, doet ze goed haar best om er voor te zorgen dat de mol niet kan saboteren. Zo zegt ze tegen alex, kijk mij eens aan, wanneer er gevraagd wordt of Alex de groep zou belazeren (ze kennen elkaar al langer dan vandaag). Ook in de preview zie je dat ze de telefoon wegkaapt van nadja en meteen aan dick geeft, Zo van....nadja kan geen verbinding krijgen, hup telefoon naar dick kijken of hij wel verbinding kan krijgen

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2007, 15:28:46 »
Ik hoop niet dat Eva de mol is. Ik zie zo weinig van Thailand als ze in beeld is..........

Jongens, zullen we geen flauwe grappen  ::ohno:: maken en gewoon praten over haar molschap in plaats van molligheid? ::jaja::
Woosie down?

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2007, 16:01:50 »
Vooraf zat ik op Paul, puur op intuïtie. Maar deze hints haalde ik eruit!

1) filmpje van Eva bij huisje-boompje-beestje. Op tv zie je Belgische serie WIDM. Lijkt erg makkelijk. Maar was dat bij Yvon ook niet zo? Zij keek als enige WIDM op het eiland met krokodillen.

2) Sander vraagt Eva te helpen onthouden. Hij zegt duidelijk bij diesel rechts. Eva probeert Rentae op een dwaalspoor te zetten door te zeggen: hij zei toch links?

3) Eva is de 1e die gelijk oppert om maar 1x te slaan op de gong en voor het geld te gaan. Maar zij kan natuurlijk makkelijk weten van te voren wat Alex heeft gezegd.

Kortom, Eva is runner-up in mijn Mol-verdachten!

Je hoort idd de vlaamse mol maar als je goed kijkt zie je nico, yvon, milouska, elise en ??? (kan ik ff niet meer opkomen)
Dit zou wel een hele grote hint zijn. Maar vorig jaar had roderick ook een uitspraak over endemol in zijn introfilmpje en hij was de winnaar...

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2007, 16:12:45 »
Ja, die Eva is erg verdacht. Bij het verzamelen van spullen die ze niet mee hoeven, zegt ze dat ze haar zonnebrand niet kan missen omdat ze zo snel verbrandt. Kan waar zijn, kan ook een mollenactie zijn.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2007, 16:14:20 »
Je hoort idd de vlaamse mol maar als je goed kijkt zie je nico, yvon, milouska, elise en ??? (kan ik ff niet meer opkomen)
Dit zou wel een hele grote hint zijn. Maar vorig jaar had roderick ook een uitspraak over endemol in zijn introfilmpje en hij was de winnaar verliezer...

;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2007, 16:15:27 »
Je hoort idd de vlaamse mol maar als je goed kijkt zie je nico, yvon, milouska, elise en ??? (kan ik ff niet meer opkomen)

Deborah ;)