Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 161766 keer)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 16:17:56 »
Deborah ;)
.. en de Vlaamse mollen Hugo en Marc ;)
Thank U

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2007, 16:21:27 »
Ja, die Eva is erg verdacht. Bij het verzamelen van spullen die ze niet mee hoeven, zegt ze dat ze haar zonnebrand niet kan missen omdat ze zo snel verbrandt. Kan waar zijn, kan ook een mollenactie zijn.

Ze verbrandt echt snel, dat zag je op een gegeven moment; had ze rode bovenarmen. En zo'n flesje zonnebrand weegt echt niet zwaar mee in het totaal. Dan vond ik Renate bij de bagageopdracht verdachter...
Woosie down?

Offline Torsten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is Torsten?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2007, 16:51:01 »
Wat is het weer moeilijk! ::vergroot::

Ik heb de uitzending via uitzendingmist.nl nu een paar keer gezien en Eva zou het best kunnen zijn, denk ik. Het valt me op dat ze op sommige momenten heel goed meedoet, maar juist als het er op aankomt, dan houdt ze zich gedeist.
- Echt een mollenstreek vond ik de verwarring bij de benzine/diesel motor. Sander zei het heel duidelijk en zij zaaide onnodig verwarring. Gelukkig gingen ze uiteindelijk toch de kant op die Sander had gezegd.
- Ze schijnt Alex het beste te kennen van iedereen. Dat had zeer goed van pas kunnen komen bij de vraag van Karel over Siam / Thailand. Maar toen was ze niet overtuigend, waardoor Menno even later afviel. Hoe meer er afvallen, des te minder geld in de pot.
- En dan Alex die aan het eind iedereen beduvelt. Eva dacht dat hij de waarheid zou spreken. Ze was erg terughoudend, voor iemand die Alex goed kent. Toen achteraf bleek dat de groep duizenden euro's misliep waren er veel boos op Alex, maar aan haar was niets te merken.

Overigens ... heb ik in al die jaren slechts 1 keer goed gehad. Dat was Milouska, vorige keer. Dat geeft de burger moed! (Al zat ik verder steeds fout (zelfs als deelnemer in de online versie).

Groet,

Torsten
2007 is goed begonnen!

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2007, 17:13:41 »
Eva is voor mij afgevallen als mol vanwege haar "sudokutalent" en volgens mij was zij ook degene die als eerste het bericht op de radio hoorde en de groep riep. Dit laatste is alleen op basis van haar stem, iemand anders die hierop gelet heeft?

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2007, 17:19:52 »
Eva is voor mij afgevallen als mol vanwege haar "sudokutalent" en volgens mij was zij ook degene die als eerste het bericht op de radio hoorde en de groep riep. Dit laatste is alleen op basis van haar stem, iemand anders die hierop gelet heeft?

Misschien wist zij als enige dat die radio daar zou staan, en als iedereen daar maar gewoon voorbijliep, kwamen ze nooit ergens uit, dus moest ze wel even net doen of ze verrast was dat ze een Nederlandse stem ofzo hoorde door die radio :)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2007, 17:21:33 »
Eva is voor mij afgevallen als mol vanwege haar "sudokutalent" en volgens mij was zij ook degene die als eerste het bericht op de radio hoorde en de groep riep. Dit laatste is alleen op basis van haar stem, iemand anders die hierop gelet heeft?
Het is voor haar, als mol, zaak om in het begin van de opdracht niet te lopen mollen, misschien hier en daar verwarring zaaien, en pas toe te slaan als het uitkomt bij de vrijstelling van Alex ::vergroot::
Thank U

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2007, 17:22:51 »
Los van het filmpje in haar huis is ze niet verdacht bezig. Het feit dat ze Alex kent, zou ik niet eens melden als mol. Ze doet goed mee met de opdrachten en heeft niet echt iets gesabboteerd.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2007, 17:27:35 »
Het is voor haar, als mol, zaak om in het begin van de opdracht niet te lopen mollen, misschien hier en daar verwarring zaaien, en pas toe te slaan als het uitkomt bij de vrijstelling van Alex ::vergroot::
Nou, als je kan mollen daar simpelweg te zeggen dat je geen Sudoku kent, dan ben je als stom als je dan toch het spel goed uitlegt en het en passant ook nog even helemaal goed oplost.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2007, 19:00:33 »
zullen we niet gaan speculeren ? wie zegt dat het daar om hoogtevrees gaat ? wie weet is ze wel doodziek, heeft ze dr teennagel gebroken of mist ze dr pappie en mammie .
het kan van alles zijn en het heeft niet veel zin om het daar nu al over te hebbenn. we zien het vanzelf


nou nou nou nou zeg. Pardon! Wilde alleen maar aangeven dat me iets was opgevallen. Snap ook heus wel dat het iets anders te betekenen kan hebben, maar als je de instelling hebt "we zien het vanzelf wel" hoef je natuurlijk ook niet hier te gaan lopen helpen zoeken naar de mol. Gewoon lekker afwachten wat erop tv komt. Je ziet het dan immers vanzelf wel  ::vergroot::

Goed, verder weer ff on-topic. Hoewel ik Eva dus wel een beetje verdacht vind, zie ik met de muzikale hint totaal nog geen link met haar. Jammer maar ze staat nog steeds hoog in mijn mol verdachten.  8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2007, 23:01:55 »
Nog korte aanvulling wat me net opviel bij het terugkijken op de site.

Volgende week (zie eind aflevering) zie je Eva huilen op het hoogste hotel van Thailand. (weet ik omdat mijn nichtje daar is geweest en gister bij ons zat te kijken). Dat zou eventueel door (zogenaamde) hoogetvrees kunnen komen?
Echter, in haar introfilmpje zie je haar op een soort open helikopter zitten met een brede smile terwijl mij dat dan weer enger lijk!

 ::oink:: beetje apart is het wel
Ze huilt wel, maar dat ziet er niet echt uit als huilen van angst of verdriet. Zie bijlage.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2007, 23:03:56 »
Tsja, misschien is ze net een beetje opgefleurt?
Maar goed, nogmaals. Het viel me alleen maar op. Misschien iets om op te letten volgende week (ieder geval voor mezelf dan  ::hypocriet::).
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2007, 11:34:04 »
Na aflevering 1 een korte opsomming molse en onmolse acties:
MOLS:
-Bij Eva's omschrijf jezel filmpje komen er verschillende Mol series voorbij (Vlaams accent, en Nico die in Schotland compleet uit de maat voor de doedelzakspelers uit marcheert.)
- Sluit zich heel snel bij Renate aan als die Sander's Diesel - Rechts, Benzine - Links omdraait.
- Wil 1 x op de bel slaan ( geen geld in de pot)    

ONMOLS:
- Sudoku opdracht, ze had heel makkelijk de groep het uit kunnen laten zoeken in plaats van het zo snel , en goed, op te lossen.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2007, 11:51:37 »
Na aflevering 1 een korte opsomming molse en onmolse acties:
MOLS:
-Bij Eva's omschrijf jezel filmpje komen er verschillende Mol series voorbij (Vlaams accent, en Nico die in Schotland compleet uit de maat voor de doedelzakspelers uit marcheert.)
- Sluit zich heel snel bij Renate aan als die Sander's Diesel - Rechts, Benzine - Links omdraait.
- Wil 1 x op de bel slaan ( geen geld in de pot)    

ONMOLS:
- Sudoku opdracht, ze had heel makkelijk de groep het uit kunnen laten zoeken in plaats van het zo snel , en goed, op te lossen.

Als ik het goed heb gezien is zelfs Eva degene die als eerste rechts-links omdraait van Sander. Dus nog verdachter!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2007, 11:57:39 »
Volgens mij zei Renate het als eerste... ( conclusie : beide verdacht)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2007, 12:02:25 »
Volgens mij zei Renate het als eerste... ( conclusie : beide verdacht)

Ja ze zijn beide wel verdacht hier.
Maar kijk maar eens goed na. Eva is de eerste. Sander vraagt ook nog expliciet of zij hem wil helpen onthouden.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2007, 13:21:20 »
ONMOLS:
- Sudoku opdracht, ze had heel makkelijk de groep het uit kunnen laten zoeken in plaats van het zo snel , en goed, op te lossen.
- Zegt meteen dat Alex niet weet dat Thailand Siam heette en houdt dit ook vol.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2007, 16:50:51 »
Eva is denk ik niet de mol, al heeft ze daar wel de slimheid voor

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 6-01-2007, 17:32:40 »
Wauw, als je dat filmpje van Eva op wieisdemol.nl nakijkt, is 't bijna té duidelijk.
Je ziet allemaal mollen uit vorige series in actie, en dan nog Belgisch ook.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2007, 17:52:52 »
Wauw, als je dat filmpje van Eva op wieisdemol.nl nakijkt, is 't bijna té duidelijk.
Je ziet allemaal mollen uit vorige series in actie, en dan nog Belgisch ook.

Zag ik ook niet Nico aan het werk, of leek dat maar zo?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2007, 18:50:47 »
Zag ik ook niet Nico aan het werk, of leek dat maar zo?

Je zag of hoorde álle Nederlandse mollen en één vlaamse.
Woosie down?