Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 103659 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 13-01-2007, 12:33:42 »
Peggy was leuk! ::love::

Nadja vind ik nogal vaag, maar niet heel irritant ofzo

Nadja is idd erg vaag, maar That's part of the game :D

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 13-01-2007, 15:29:33 »
Nadja was in the control room wel erg tijdvertragend en onduidelijk bezig. Ligt er mijns inziens wel heeeeeel erg dik bovenop. Ik hou het op een aktie tot stemmentrekkerij, omde andere om de tuin te leiden zeg maar, zodat ze zelf meer kans heeft om door te gaan.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 13-01-2007, 22:56:33 »
Ik vind Nadja ook wel leuk. Komt ook omdat ik haar wel een goede actrice vindt en één of andere filmavond over Fedja van Huet waar ik een keer geweest ben, met een vraaggesprek achteraf en daar was zij ook, samen met nog wat andere acteurs en actrices en toen liepen ze ook zo vaag te doen en expres onwijs domme vragen te stellen enzo  ::rofl:: Was wel grappig.

Maar ik denk niet dat zij de Mol is. Ze is veel te opzichtig 'Kijk mij eens de mol zijn' aan het doen. 't Zal tactiek zijn denk ik.  ::)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 14-01-2007, 00:10:43 »
Ik hoop dat Nadja er de volgende ronde uit gaat of anders leuker wordt.
In ieder geval hoop ik dat ze niet de mol is, want dan zou dit zo'n ontzettende gare tactiek zijn.
Een soort slechte kopie van Molouska. Nope, ben geen fan.
Laten we jabberen.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 14-01-2007, 10:08:35 »
Na de letteropdracht, toen er aan Nadja gevraagd werd of ze de boel expres had lopen verzieken (scene op bed in de hotelkamer)gedraagt ze zich als een klein kind dat betrapt is met zijn handje in de koektrommel: ze ontkent het, maar iedereen heeft het gezien. Het ontkennen doet ze heel kinderlijk, een beetje draaien en lachen. Voor mij viel ze toen af...
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 14-01-2007, 11:44:51 »
Na de letteropdracht, toen er aan Nadja gevraagd werd of ze de boel expres had lopen verzieken (scene op bed in de hotelkamer)gedraagt ze zich als een klein kind dat betrapt is met zijn handje in de koektrommel: ze ontkent het, maar iedereen heeft het gezien. Het ontkennen doet ze heel kinderlijk, een beetje draaien en lachen. Voor mij viel ze toen af...
Ja dat was zo duidelijk, Nadja faked gewoon de boel bij elkaar.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Pexxel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2007, 13:06:49 »
Ik was er na de eerste aflevering zo van overtuigd dat Nadja de mol was. Maar nu... Ze loopt de boel wel heel overduidelijk te saboteren. Lijkt mij geen goed (of in elk geval geen leuk) mollengedrag. Maar ja, dan moet ik weer een nieuwe mol zoeken, hihi. Ik hou het nog maar even bij Nadja, maar kijk ook alvast even goed naar de andere kandidaten want ik ben niet meer zo overtuigd als na de eerste aflevering.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2007, 21:36:49 »
Maar een mol die heel overdreven gaat mollen en dat op geen enkele manier probeert te verbergen wordt natuurlijk nooit verdacht als mol. En dan is die persoon eigenlijk best wel weer goed als mol  ???  ::)
Niet dat ik Nadja verdenk op dit moment hoor. Vooralsnog lijkt ze mij een kandi die de verdenking op zich probeert te krijgen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 17-01-2007, 18:26:08 »
Nog even over het wel of niet mol zijn wat betreft Nadja.
George zorgde voor good will bij medekandidaten die vervolgens bij veel molacties zeiden als excuus: "Maar zo is George!"
Milouska nam een rol aan die averechts aan haar eigen karakter ligt. Heeft wel wat weg van George, maar George nam niet een andere rol aan en Milouska wel.

Wat nu als Nadja de mol is? Wat nu als zij openlijk mollenstreken uithaalt? Wat nu als veel kandidaten haar daardoor gaan zien als "hulpmol" want... de echte mol zou wel enorm stom zijn om zo openlijk te gaan mollen. Maar misschien zit het hem daar wel in. Misschien is het juist voordelig voor jou als mol om openlijk mollenstreken uit te halen. Kleine kans dat je medekandidaten jouw mollenstreken als echte aannemen. Eerder van "die wil graag de mol zijn" maar ondertussen is diegene wel de mol.

Is toch een hele slimme manier om door openlijk te mollen zodoende medekandidaten op de gedachte te brengen? De gedachte van "die wil graag de mol zijn, haalt te openlijk streken uit" Tuurlijk, de kans opdat een medekandidaat je er direct uitpikt en je dus ontrafelt is redelijk groot. Maar tegelijkertijd kan je zelf ervoor zorgen dat medekandidaten jou niet gaan verdenken, hoogstens gaan bestempelen als "nep mol". Mooier kan het toch niet?

Trouwens, ik heb er veel voor over om een nagenoeg gelijk exemplaar van Nadja haar hoed te kunnen krijgen ergens! 8) :D Die hoed staat haar fantastisch!  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 17-01-2007, 18:33:38 »
mooier kan niet ? idioter kan niet ... zo werkt het programma niet , die discussie hebben we trouwens ook al eens gevoerd , toen ging het over marc-marie :)
als dat zo is, zweer ik widm voorgoed af !! wij willen een sneaky mol, zoals het hoort, die niemand door heeft ! ik wil zelf neits liever dan dat ik aan het einde volledig verrast word, en dat blijkt dat ik helemaal fout zat :) dat is toch het mooist ?
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2007, 18:37:16 »
Is ook geen handige tactiek, want tegen het eind blijven er 2 kandi's over met een enorm duidelijke mol. En terwijl de andere 2 de afgelopen tijd af en toe nog wel normaal geld in de pot brengen en die ene openlijke mol niet, nou dan is het niet meer aan te nemen dat het een hulpmol betreft.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2007, 18:42:16 »
Nee, oke. Des te dichter je bij de finale komt, des te sneller ze de gedachte opzij schuiven. Misschien molt ze nu wel openlijk, zodat ze nepmol word benoemt, en gaat ze vanaf morgen over tot de subtiele manier. Wie weet, alles is mogelijk!  ::rofl::

Is ook geen handige tactiek, want tegen het eind blijven er 2 kandi's over met een enorm duidelijke mol. En terwijl de andere 2 de afgelopen tijd af en toe nog wel normaal geld in de pot brengen en die ene openlijke mol niet, nou dan is het niet meer aan te nemen dat het een hulpmol betreft.

Het concept van het programma werkt misschien zo niet, maar het zijn de kandidaten die het spel bepalen :P

En tja, of op het eind erachter komen dat je er volledig naast gezeten hebt of dat je al vrij snel op de mol stuit. Vind dat laatste leuker dan op het eind te zien dat ik het fout heb.  ::zwaai:: Dus ik denk dat het voor de meeste mensen wel opgaat, maar alles is relatief. Wat de een mooi vind, vind de ander niet mooi. ;)

mooier kan niet ? idioter kan niet ... zo werkt het programma niet , die discussie hebben we trouwens ook al eens gevoerd , toen ging het over marc-marie :)
als dat zo is, zweer ik widm voorgoed af !! wij willen een sneaky mol, zoals het hoort, die niemand door heeft ! ik wil zelf neits liever dan dat ik aan het einde volledig verrast word, en dat blijkt dat ik helemaal fout zat :) dat is toch het mooist ?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 18-01-2007, 21:44:40 »
Mens, doe niet zo: ik ben de Mol    >:( Lijkt wel Yvon/Milouska   Ze zouden het toch niet weer gedaan hebben he
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 18-01-2007, 21:45:41 »
Mens, doe niet zo: ik ben de Mol    >:( Lijkt wel Yvon/Milouska   Ze zouden het toch niet weer gedaan hebben he
Inderdaad, laat het please niet waar zijn

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 18-01-2007, 21:49:35 »
Idd.. wat een Deja Vu momenten zeg zucht, wat een afknapper als zij de mol is.

Hmm als ze kandidaat is vind ik haar ook niet leuk trouwens hoor, ook irritant.
Do you want to go to the Seaside?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 18-01-2007, 21:59:50 »
Zij is wel heel nep :-X
Als ze het is, wordt het wel heel makkelijk, dus ik kies haar niet ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 18-01-2007, 22:15:16 »
Jah ze zeggen met die eerste opdracht : Loop niet rechtdoor
Wat doet nadja..
Loopt rechtdoor  :-\\ ::niet-ok::

maar opeens toen paul begon over der molboekje...
TOen was nadja oppeens HEEL serieus..

Dus ik denk dat ze zichtzelf verdacht wil maken zodat ze tot de finale blijft.....
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 18-01-2007, 22:16:56 »
Zij is wel heel nep :-X
Als ze het is, wordt het wel heel makkelijk, dus ik kies haar niet ;D

Ik hoop 1 ding: dat zij het niet is. Want ligt er echt kilometers dik bovenop! Moet wel beetje subtiel blijven natuurlijk. Volgens mij is het gewoon en tactiek om ver te komen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2007, 22:21:19 »
Renate en Nadja zijn allebei heel duidelijk aan het mollen.

Renate heeft alleen wat meer geld gekost dan Nadja.
C'est le Fruit!

Offline Kikker

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 18-01-2007, 22:31:49 »
Nadja molt overduidelijk. Maar ook overduidelijk voor de andere kandidaten. En ze komt totaal niet dom over. Conclusie: geen mol.