Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 112128 keer)

Offline nietechtblond

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 9-02-2007, 15:23:19 »
Helemaal eens met lola-aapje. Als dit een mol is dan is dit mijn laatste aflevering!!!  
Nadja doet absoluut geen moeite om het spel te spelen en dat is toch het eerste. Dat er verschillend gespeeld wordt door de mol is waar, maar er wordt iets gedaan. Hield Milouska zich nog erg van de "domme" ze speelde in ieder geval wel. Laten we echt hopen dat iemand anders de mol is!!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #261 Gepost op: 9-02-2007, 16:06:13 »
laten we daar maar gewoon vanuit gaan inderdaad, want ik schat niet in dat de programmamakers helemaal achterlijk zijn
dennis for mole !

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #262 Gepost op: 9-02-2007, 17:05:57 »
Ik vind haar eigenlijk erg rete-irritant, maar aan de andere kant kan ik er ook weer om lachen. ::rofl::
Bv. bij die foto-opdracht, maar naderhand bleek dat het er allemaal bij hoorde.

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 9-02-2007, 17:13:10 »
Ik zit niet op Nadja...
Maar het kan natuurlijk ook een taktiek zijn om zoveeeeel mogelijk mollenstreken te doen en dat iedereen dat ziet, en dat ze mensen wil laten denken: ''Die doet dat expres, zij is dus egt niet de mol''

Als dat haar taktiek is vind ik haar geen slechte mol... Dus mensen die boos worden als Nadja de mol is: ''Neit Soezen'' ::tandpastasmiley::

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #264 Gepost op: 9-02-2007, 17:47:49 »
pardon ? ik doe wat ik wil, en bovendien, dan is het wel een slechte mol !! alleen al omdat dat heemaal niet het idee is achter widm. dan kan ze beter meteen zeggen : ik ben de mol en zoek het allemaal verder maar uit.
als mol zijnde ga je niet de opdracht frustreren door op een olifant te gaan zitten, of door retelaks te doen als je moet  varen op een vlot.
ik vind dr enorm ongeinteresseerd. ze heeft geld zat, dus laat dr dan lekker op vakantie gaan naar thailand, en een ander, die er wel zin in heeft,  mee doen met widm !
dennis for mole !

Offline nietechtblond

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 9-02-2007, 18:17:57 »
helemaal met nevermind eens......

Offline anneloes 9691

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 9-02-2007, 20:45:58 »
renate kan niet de mol zijn want bij de lift opdracht zag je haar terwijl ze het foute antwoord had gegeven!!! :) :)
ik denk dat inge hem is!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #267 Gepost op: 9-02-2007, 21:04:03 »
gelukkig zitten we ook in het nadja topic :p
dennis for mole !

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #268 Gepost op: 9-02-2007, 21:23:59 »
In de geschiedenis van de mol, krijgt de mol geen aparte opdracht zoals Nadja die had in deze aflevering.
Dat zegt niets, aangezien de kandidaat die de anderen moet fotograferen, gekozen is door de uitslag van de vrijstelling-wenslijstjes. Tja, daar kan heel toevallig de mol als ongunstigste uitkomen en dan gaat de programmaleiding echt niet hun idee veranderen dat de ongunstigste de opdracht moet doen.

Bovendien, of Nadja nou de Mol is of niet, ik denk dat heel veel kandidaten zouden kiezen voor drie jokers boven 5.000 euro. Aangezien iedereen denk ik liever meer kans maakt op weinig geld, dan minder kans op wat meer geld. 't Is maar 5.000 (t.o.v. die 2.000 die ze uit de vorige vijf afleveringen gehaald hebben is dat MEGA veel maar dat terzijde), en het zijn toch mooi drie jokers!
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 9-02-2007, 21:30:49 »
ik zou het super vinden mocht Nadja de mol zijn  >:D

Offline teleromeo

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 10-02-2007, 10:34:08 »
Ik zat net aflevering 2 opnieuw te bekijken en tijdens de test wordt duidelijk dat Nadja niet op zichzelf stemt.
Dit doet haar afvallen als mol.

wie heb ik aan de lijn hallo hallo

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 10-02-2007, 10:38:46 »
Ik zat net aflevering 2 opnieuw te bekijken en tijdens de test wordt duidelijk dat Nadja niet op zichzelf stemt.
Dit doet haar afvallen als mol.

afbeelding

afbeelding

Dat is allemaal gemonteerd. ;)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 10-02-2007, 10:46:03 »
En daarnaast is het toch logisch dat ze je willen doen geloven dat ze op Renate stemt.
Net zo goed als dat Milouska op Frédérique continue stemde en Yvon continue op Lottie.

Dus op basis hiervan kan je echt niet zeggen: ze stemt niet op haarzelf dus ze is de mol niet. Dat is natuurlijk niet waar, want ze monteren maar raak om ons net te laten geloven dat die op die stemt. Ondertussen is het tegenovergestelde waar, waar wij dus niks van af weten omdat we afhankelijk zijn van de aflevering, dus indirect de montage.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline teleromeo

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 10-02-2007, 11:03:49 »
Natuurlijk is dit gemonteerd maar wel duidelijk een hint naar de kijker als je 't mij vraagt, vooral omdat ze ook nog tussen vraag en antwoord een beeld van Renate en Alex gemonteerd hebben.
Het zou me niet verwonderen dat dit een aanwijzing is dat Nadja toen al op de juiste Mol zat.
Als dit zo is dan is Renate de mol, ze is de enige die niet naar beneden ging die nu nog in het spel zit.
wie heb ik aan de lijn hallo hallo

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #274 Gepost op: 10-02-2007, 11:30:06 »
Vlak nadat ze van Karel haar 5 jokers heeft gekregen is heel duidelijk een fluisterstem te horen. Hij zegt iets wat ik niet kan ontcijferen maar het is zo i contrast met de beelden dat het ongetwijfeld een tip is.

Ik heb even teruggelezen maar volgens mij was dit niemand nog opgevallen. Het is misschien wel Thais voor 'mol' of zoiets. Volgens mij een gouden tip hoor! ::zwaai::
De Blondine is de Mol :)

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #275 Gepost op: 10-02-2007, 12:06:18 »
In de geschiedenis van de mol, krijgt de mol geen aparte opdracht zoals Nadja die had in deze aflevering.

Uhmmm... kreeg Yvon in serie vijf, in dezelfde aflevering als Jim ook niet een telefoontje 'van de mol' om in de trein opdracht te mollen? Bovendien werd de opdracht toegewezen aan de kandidaat die het vaakst op de stembiljetten genoemd werd, zoals hierboven al vermeld.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #276 Gepost op: 10-02-2007, 17:57:59 »
ghehe dikke lol, allemaal gemonteerd inderdaad :)
van de rest kan je vast ook wel een test vinden waarin ze niet op zichzelf stemmen, van alle 10. houd dat in dat ze allemaal afvallen als mol ? :D
ghehe
dennis for mole !

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 10-02-2007, 17:59:24 »
ghehe dikke lol, allemaal gemonteerd inderdaad :)
van de rest kan je vast ook wel een test vinden waarin ze niet op zichzelf stemmen, van alle 10. houd dat in dat ze allemaal afvallen als mol ? :D
ghehe

Ja, want Karel is de mol!  ::pinokkio:: ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rormo

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 10-02-2007, 18:40:49 »
En daarnaast is het toch logisch dat ze je willen doen geloven dat ze op Renate stemt.
Net zo goed als dat Milouska op Frédérique continue stemde en Yvon continue op Lottie.

Dus op basis hiervan kan je echt niet zeggen: ze stemt niet op haarzelf dus ze is de mol niet. Dat is natuurlijk niet waar, want ze monteren maar raak om ons net te laten geloven dat die op die stemt. Ondertussen is het tegenovergestelde waar, waar wij dus niks van af weten omdat we afhankelijk zijn van de aflevering, dus indirect de montage.

Volgens mij ontgaat de humor in Nevermind's post je een beetje. Overigens stemde Milouska bijna de hele tijd op Toine en niet op Frederique. Dit veranderde pas toen Toine er uit ging 2 afleveringen voor het einde.

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 11-02-2007, 13:49:58 »
alleen al omdat dat heemaal niet het idee is achter widm.

Niet jou idee... Maar ieder mens kan het spelen met een eigen taktiek, of je die nou blij zint of niet, je zult het maar moeten accepteren...