Auteur Topic: Paul is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 154107 keer)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Paul is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 20-01-2007, 22:59:23 »
Ik ben het wel eens met die beslissing...
Als je het mij vraagt, is rood scherm = niet de mol.

Als ze dat gaan veranderen, dan kunnen we die hele serie nooit meer vertrouwen dus dat doen ze gewoon niet. Paul is niet de Mol wat mij betreft.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #121 Gepost op: 21-01-2007, 12:43:16 »
Inderdaad... er zijn bepaalde basis-spelregels, en een ervan is dat de mol altijd in het spel blijft. En om te denken dat er in de montage daar nog mee gerommeld wordt (iedereen een rood scherm? dan hadden er toch een paar mensen verbaasd gereageerd moeten hebben toen ze achter Paul's plannen kwamen) of een leuke kwinkslag is in het spel (stel je inderdaad voor dat Paul het niet gelukt was... dan was of Karel of de andere kandidaten toch wel een duidelijke hint gegeven dat er gesjoemeld wordt met de spelregels)...

Als je dat denkt, dan wil je te graag dat Paul de mol is.

Ik zie overigens nergens in het filmpje van volgende week Paul terug, echt niet. Bij de sleutelopdracht komen alle kandidaten duidelijk in beeld. Paul niet. Zou het bieden op de sleutel te maken hebben met dat Paul wellicht ergens opgesloten zit? Dat zou een briljant dillema zijn voor de kandidaten... wil je de verrader in het spel houden, en hoeveel geld heb je daar voor over!? Wauw... kan niet wachten tot het donderdag is!

Offline Rienie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 21-01-2007, 14:17:25 »
Naast Inge zie je op een gegeven moment links het felblauwe shirt van paul.

De mol gaat nooit uit het spel..
Is paul uit het spel? Nee
Kan paul dus de mol zijn? Ja

dat rode scherm maakt weinig uit.. hij heeft een opdracht gekregen om in het spel te blijven.. dus hij is nog in het spel.

Misschien niet meer in de groep.. maar wel nog in het spel.

Offline Prutger

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 21-01-2007, 14:21:28 »
Maar dus ook niet meer als keuzemogelijkheid op Wieisdemol.nl, en ook nog eens een roodgekleurd portretje.

Het is mij wel duidelijk hoor, dat hij de mol niet is.

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #124 Gepost op: 21-01-2007, 14:29:15 »
Het is toch raar dat je op de NL site paul niet meer kan kiezen als mol terwijl hij toch de mol is???? Hoe verklaren jullie dat dan?
Voor mij is hij echt NIET meer)de mol.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2007, 14:37:00 »
Het is toch raar dat je op de NL site paul niet meer kan kiezen als mol terwijl hij toch de mol is???? Hoe verklaren jullie dat dan?

Dat lijkt me het werk van een overijverige webmaster eerlijk gezegd. Ik hecht daar meer waarde aan dan het rode scherm dat hij gekregen heeft, omdat ik dit laatste gewoon niet gezien heb (zal wel heel eigenwijs zijn hoor, maar `t is en blijft widm). Hopelijk brengt de komende aflevering wat verheldering...want aan de andere kant, met een test weet hij nu op wie hij niet moet stemmen natuurlijk (mja, dat was met Richard ook en toen waren er minder mensen en toch was het een tweede keer exit). Mocht het aan de overige kandidaten liggen of hij er wel of niet in blijft...sja...

Mgoed, eigenlijk is hij zo goed als afgevallen als mol voor mij...maar voorlopig blijf ik hem toch stiekem als tweede optie noemen, om redenen genoemd door *Wendy*  ::tandpastasmiley::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Prutger

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2007, 14:56:13 »

Dat is dus precies wat ik twee posts eerder zeg  ::zwaai::

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2007, 17:39:07 »
Dat is dus precies wat ik twee posts eerder zeg  ::zwaai::

ja en ik al een paar pagina's eerder. We vallen in herhaling  ::zwaai::

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #128 Gepost op: 21-01-2007, 20:44:34 »
Ik lees verschillende keren dat Paul uit de groep ligt. Kan best zijn maar je kan het ook anders opvatten.
Door zijn actie van het jatten van de boekjes heeft hij zich niet geliefd. Hoewel hij nog wel deel uitmaakt van de groep (zie foto's waarop blauwe shirt van Paul is te zien tussen de kamerschermen) kan de groep hem natuurlijk een beetje links laten liggen.
Hij zit dus fysiek wel in de groep, maar ligt uit de groep obv jatten van de boekjes. Snap je hem nog? De rest mag hem niet meer zo zeg maar.

Daarnaast, er is nooit vermeld dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat hij nooit het spel verlaat. En obv van preview van volgende week zit hij nog in het spel dus...
En ook nog het volgende: waarom zou de redactie nu niet eens de mol een rood schermpie geven? Is weer heel wat anders, zoals er elk seizoen verassende en andere wendingen in het spel zitten.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #129 Gepost op: 21-01-2007, 22:00:54 »
Ik lees verschillende keren dat Paul uit de groep ligt. Kan best zijn maar je kan het ook anders opvatten.
Door zijn actie van het jatten van de boekjes heeft hij zich niet geliefd. Hoewel hij nog wel deel uitmaakt van de groep (zie foto's waarop blauwe shirt van Paul is te zien tussen de kamerschermen) kan de groep hem natuurlijk een beetje links laten liggen.
Hij zit dus fysiek wel in de groep, maar ligt uit de groep obv jatten van de boekjes. Snap je hem nog? De rest mag hem niet meer zo zeg maar.
Dat is ook mijn interpretatie, alleen heb jij het iets beter uitgelegd...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2007, 15:20:23 »
Paul is er niet uit, tenminste als we dit topic: http://forums.avro.nl/widm2007/tm.aspx?m=80946 moeten geloven. En ik geloof het wel.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2007, 15:41:01 »
Gelukkig is dat hier ook al meerdere keren gepost.
The British are not impressed.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2007, 15:50:59 »
Snap je hem nog? De rest mag hem niet meer zo zeg maar.
Ik denk dat dit een beetje overdreven is  ;D Ze zullen hem opzich nog wel mogen denk ik, want iedereen had hetzelfde gedaan  ;) Zou het een beetje kinderachtig vinden als ze het hem de hele tijd blijven verwijten  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2007, 21:08:02 »
Mij lijkt het ook niet zo hoor dat die andere kandidaten daar nou zo moeilijk over blijven doen. Tenzij ze hun molboekjes niet terugkrijgen ;D  Maar desondanks is Paul niet de mol, het is een veel te groot risico om iemand 4 molboekjes te laten stelen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2007, 22:46:36 »
Paul als mol is voor mij nog niet onmogelijk, maar de kans is voor mij wél duidelijk afgenomen.
Laten we jabberen joekelen.

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2007, 15:56:45 »
Toch blijft hij mijn mol...

Offline Vyper

• Forumlid
  • Momfer is de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2007, 21:25:42 »
Moet even iets terugnemen. Volgens mij heeft Yvon in 2006 ook een keer een rood scherm gekregen, bij de allereerste executie (waarbij niemand naar huis hoefde). Later werd dit uitgelegd als "de Mol verlaat nooit het spel".

Natuurlijk weten wij allemaal dat Yvon op het moment van executie nog niet de Mol was, want toen zat Roeland nl. nog in het spel ;D

Mijn stoere bewering dat de Mol nooit een rood scherm krijgt kan ik dus helaas niet meer volhouden.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2007, 21:36:56 »
Mijn stoere bewering dat de Mol nooit een rood scherm krijgt kan ik dus helaas niet meer volhouden.

Dat kan je wel, want je bent in de war: Yvon kreeg geen rood scherm want dan had ze er uit gemoeten. Yvon kreeg als laatste groen: niemand kreeg die executie dus een rood scherm. :)

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #138 Gepost op: 23-01-2007, 21:41:10 »
Dat kan je wel, want je bent in de war: Yvon kreeg geen rood scherm want dan had ze er uit gemoeten. Yvon kreeg als laatste groen: niemand kreeg die executie dus een rood scherm. :)

Ja idd. Ze kregen toen een aanbieding ofzo van Angela voordat Yvon op was zeg maar. Iedereen had al groen gehad en toen ging iedereen er vanuit dat zij rood gekregen zou hebben...zoiets herinner ik me...moet het eigenlijk even nakijken.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #139 Gepost op: 23-01-2007, 21:51:40 »
Ja idd. Ze kregen toen een aanbieding ofzo van Angela voordat Yvon op was zeg maar. Iedereen had al groen gehad en toen ging iedereen er vanuit dat zij rood gekregen zou hebben...zoiets herinner ik me...moet het eigenlijk even nakijken.

Yvon was als laatste over maar kreeg ook groen. :)