Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118312 keer)

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #420 Gepost op: 25-02-2007, 15:58:21 »
opvallende punten richting renate uit de laatste aflevering>>>>

* Renate vertelt dat ze afstotende magneet met inge vormt,
* Renate zit weer erg veel in de biecht
* als eva zegt dat een iemand niet na hoeft te denken over wat te doen met het gewonnen geld word er ingezoomd op een nogal verveelde renate>>>de mol
* ze raad het goede woord en ze weet volgens mij zelf niet hoe ze op dat woord komt of ze wil dat wij verward raken en zorgt dat ze niet meer verdacht is door deze opdracht
* ze mag als eerste in de regiekamer zitten niemand die haar controleert dus wie weet wat ze daadwerkelijk heeft uitgevreten???
* ze heeft steeds op afvallers gestemd eerst sander een x op nadja en ze verdacht dick ook, inge zag ze in de lift maar vreemd genoeg verdenkt ze haar niet, ze zei in deze aflevering, ik wil best met eva op een slaapkamer bovendien vind ik het fijn om eva in de gaten te houden dus ze vertrouwd eva niet!!
* in de regiekamer zegt ze iets opvallends, daar zit je dan in het walhalla van widm en wat doe je dan NIKS IN MIJN GEVAL<<<< haar geval is dat ze de mol is en ze dus geen jokers en aanwijzingen nodig heeft
* dan aan tafel vlak voor de test zegt renate dat ze wil toasten maar ze toast niet op een leuke finale of op hoe het is geweest nee ze zegt heel specifiek: op het kwartet oftewel 4tal<<<<<wist ze al dat ze met z`n vieren doorgingen en er niemand uitging bij de test?
* dan de test karel heeft zijn zin wie wil als eerste de confrontatie aangaan of renate steekt haar hand in de lucht, het is heel duidelijk dat ze heeel erg graag als eerste wil terwijl je normaal gesproken liever het moment van de waarheid uit stelt!<<<< hint hint hint???? bekijk al afleveringen nog eens en zeg dan wat je opvalt? mij viel op dat bij bijna elke opdracht renate als eerste actie onderneemt zowel negatief als positief... mol is 1!!! winaar is 2 en verlieser is 3?!

nou dit vind ik allemaal op zijn minst opvallend voor gewoon maar een kandidaat!


vanaf aflevering 1 zat ik vorig jaar op molouska en dit jaar zit ik vanaf aflevering 1 op renate en je mag het tunnelvisie noemen maar hoe dan ook ze heeft van de regie een bepaalde rol gekregen in widm het kan een afleidingsmanouvre zijn maar opvallend is ze zoiezo!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #421 Gepost op: 25-02-2007, 16:47:01 »
Ik zit de laatste afleveringen steeds meer te twijfelen... Bijvoorbeeld de vorige aflevering, komt ze ineens met de goede zin. Aan de ene kant doe je dat als Mol niet, want er komt 3.000 euro in de pot. Aan de andere kant zie je haar vanuit een afgezonderde positie terugkomen naar de groep met het goede antwoord. En als gewone kandidaat lijkt het me vrij lastig om zomaar zo zeker te zijn van het goede antwoord.


Maarja inmiddels weet ik ook al een jaar dat het Inge is dus twijfel ik helemaal niet.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2008, 20:52:06 door Flugel »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #422 Gepost op: 25-02-2007, 16:57:31 »
Op het eiland was idd tijdslimiet van een uur. De tijd die over was werd vermenigvuldig met het uiteindelijke gevonden geld (minus dat wat de mol heeft gevonden).

Ik heb ook een tijdje op Renate gezeten. Ik denk echter dat ze een betje mols over wil komen af en toe. Zeg maar de mildere versie van Nadja. Toch vlak ik Renate nog niet helemaal uit.
Maar door gebarentaalhint ga ik wel helemaal voor Inge als mol in de komende aflevering.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #423 Gepost op: 26-02-2007, 11:20:04 »
Ja maar het feit dat Renate 'een visioen' kreeg, hoeft nog niet te betekenen dat ze de mol niet meer kan zijn... Alle 4 de kandidaten kunnen de mol nog zijn. Wij krijgen op tv ZO'N klein gedeelte te zien van de serie, dat we achter de tv nauwelijks of niet kunnen bepalen wie de mol is...

Stel nou dat Renate de mol zou zijn, dan heeft ze nu mooi de andere kandidaten te pakken. Niemand verdenkt haar momenteel! Ze wist natuurlijk (als mol dus) vantevoren al de uitkomst van die ladder-opdracht (Geef elkaar de hand), en door dat te zeggen heeft ze een mooie stap gezet om niet-verdacht te worden. Voor ons als kijkers, maar ook voor de kandi's zelf. Iedereen denkt nu: oh, Renate is het niet hoor, want die heeft het goeie antwoord zomaar gezegd.

Maar denk je nou echt dat die laatste euro's nog erg belangrijk zijn voor de mol? Wat de mol nu moet doen (heeft gedaan), volgens mij, is juist goed in het spel meespelen, zodat de andere kandidaten er nog een vette kluif aan hebben om het spel te winnen. Veel mollen in de laatste aflevering heeft volgens mij weinig zin, stel je voor dat het teveel opvalt en vlak voor de finale weet iedereen precies wie de mol is. En ja, dat geld...ach, ik denk niet dat Renate er als mol erg wakker om zal liggen.

Maar ik blijf op Eva ;) :P In de laatste afleveringen switchen...mwha, meestal moet je dat niet doen.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #424 Gepost op: 26-02-2007, 15:58:38 »
Hoe kan je na de gebarentaalhint nog op een andere mol zitten dan Inge???
C'est le Fruit!

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #425 Gepost op: 26-02-2007, 16:46:57 »
Hoe kan je na de gebarentaalhint nog op een andere mol zitten dan Inge???

Omdat ik naar de afleveringen kijk, en niet alleen op internet groepsfoto's zit te bestuderen... Maar ik moet zeggen dat sommige foto's van Inge wel overduidelijk zijn jah...kheb net haar topic ff zitten doorbladeren. Ze staat er soms wel heel raar op met 'r handen. Maar we zullen het donderdag zien! De L is zo'n heftig gebaar, als ze een beetje netjes op de foto staat moet het te zien zijn.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #426 Gepost op: 26-02-2007, 19:48:04 »
Hoe kan je na de gebarentaalhint nog op een andere mol zitten dan Inge???

Inderdaad, ik ben er 100% van overtuigd dat het Inge is. En dat is op zich raar, want ik ben nooit ergens 100% zeker van  ;)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #427 Gepost op: 27-02-2007, 17:11:10 »
Inderdaad, ik ben er 100% van overtuigd dat het Inge is. En dat is op zich raar, want ik ben nooit ergens 100% zeker van  ;)
Same for me. Ben volledig overtuigd door de gebarentaal van Inge. Kan me niet voorstellen dat dit onbewuste gebaren zijn. En ook niet dat het bewuste gebaren zijn die ons op een dwaalspoor moeten brengen. Even dacht ik nog terug aan Milouska. Iedereen had wat afwijkends behalve zij. Maar nee, die gedachte is al snel uit mijn hoofd weggeslopen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #428 Gepost op: 27-02-2007, 20:47:46 »
Hoe kan je na de gebarentaalhint nog op een andere mol zitten dan Inge???
Omdat zoeken nou eenmaal leuker is dan al gevonden hebben.  ::vergroot::  8)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #429 Gepost op: 27-02-2007, 22:21:21 »
Omdat zoeken nou eenmaal leuker is dan al gevonden hebben.   


Je hebt helemaal gelijk ::ok::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #430 Gepost op: 27-02-2007, 22:26:02 »
Omdat zoeken nou eenmaal leuker is dan al gevonden hebben.  ::vergroot::  8)

Zou zo op een T-shirt passen die regel  ::ok::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #431 Gepost op: 27-02-2007, 23:19:11 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #432 Gepost op: 28-02-2007, 08:16:53 »
Citaat
* ze mag als eerste in de regiekamer zitten niemand die haar controleert dus wie weet wat ze daadwerkelijk heeft uitgevreten???

We hebben een Karel die haar controleert en hij mag niet weten wie de Mol is...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #433 Gepost op: 28-02-2007, 12:10:46 »
Hoe kan je na de gebarentaalhint nog op een andere mol zitten dan Inge???
Zelfs zonder die hint zat ik al lang op Inge! ::jaja::

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #434 Gepost op: 28-02-2007, 12:22:22 »
Nu is het hele RENATE topic zeker gesloten :)

Maar toch... stel dat Inge een grapje maakt...

C'est le Fruit!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #435 Gepost op: 28-02-2007, 16:25:18 »
* ze mag als eerste in de regiekamer zitten niemand die haar controleert dus wie weet wat ze daadwerkelijk heeft uitgevreten???

* in de regiekamer zegt ze iets opvallends, daar zit je dan in het walhalla van widm en wat doe je dan NIKS IN MIJN GEVAL<<<< haar geval is dat ze de mol is en ze dus geen jokers en aanwijzingen nodig heeft

Dus? Waarom zou ze dan iets uitvreten in die kamer? Ze heeft er als mol geen baat bij, als kandidaat nog enigszins.
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #436 Gepost op: 28-02-2007, 23:18:28 »
Mij lijkt abseilen van zo'n mega hoog gebouw af eerlijk gezegd enger dan dat diagonaler naar beneden. Maarja dat kan aan mij liggen. Het is wel enigszins verdacht.. Ik ben eigelijk alleen maar van Renate afgegaan door die executies, en dat iedereen die op Renate stemt, eruit gaat. Maar anders was ze nog volop mijn Mol geweest. Ze zullen toch niet zo heel erg die beelden manipuleren dat het lijkt alsof ze op Renate stemmen, maar eigenlijk doen ze het niet? Dick en Nadja hadden het de hele tijd over Renate, dus het lijkt me raar de ze niet op haar gestemd zouden hebben.

Nu ben ik dus maar voor Inge als Mol, hoewel ik daar niet zo van overtuigd ben. Meer omdat ik maar moet switchen omdat het Renate niet kan zijn. Ik wil eigenljk wel dat het Renate is.  ::jaja:: Het zou toch wat zijn als ik het bijna vanaf het begin goed had  ::zwaai::
100% helemaal mee eens!!!!!!
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #437 Gepost op: 28-02-2007, 23:26:24 »
Ja ik ben dat vrijwel met je eens. WIDM moet wel blijven maar ze mogen dan de gehele redactie wel ontslaan en ons aannemen ;).

Fruitje: prima als je slecht onthoudt en de helft verkeerd invult. Maar let wel, de andere 3 a 4 kandidaten hadden een totaal andere mol. Dus die uitgangspositie is helemaal verkeerd. Dus die vullen het uit zichzelf verkeerd in hoewel ze zelf denken een goede test te maken. Het kan dan niet dat zowel Dick als Nadja allebei als laatste in de test eindigen hoewel ze de goede mol hebben herkend. Want 10% of 20% van de vragen goed zou al genoeg zijn (en bij zo'n score zouden ze totale moorons zijn geweest) omdat de rest faliekant verkeerd zit, hooguit per ongeluk of somvragen goed hebben en dan nog mogen ze nog eennalaatste worden in de test.
Was er niet een aantal seizoenen iets dat als het percentage goede antwoorden beneden de vorige keer was dat er 2 uit moesten? Dit percentage zat telkens rond de 40%. Dus ook als je op de verkeerde Mol zit heb je nog aardig wat vragen goed. Bv Man/vrouw, heb je toch 50% kans. En bij de rozenopdracht van vorig jaar de vraag  'was de mol de spin'? en even aangenomen dat dat dus niet Milouska was :P, heb je 90% kans dat je hem goed beantwoord... Tis dus niet zo dat de meeste vragen 10% kans hebben om goed beantwoord te worden.


Wij krijgen op tv ZO'N klein gedeelte te zien van de serie, dat we achter de tv nauwelijks of niet kunnen bepalen wie de mol is...

Ja, als je achter de tv gaat zitten zie je heel weinig... ;)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2007, 23:34:24 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #438 Gepost op: 1-03-2007, 23:09:41 »
Aaaaaaaaaah geen enkel berichtje in dit topic voor Renate?
Vinnik zielig!!
Je hebt t goed gedaan Renate ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #439 Gepost op: 1-03-2007, 23:18:08 »
Ja, we vragen op de mfd wel of ze nog eens zo'n traan wil laten verschijnen :)
The British are not impressed.