Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350641 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #920 Gepost op: 19-03-2007, 17:15:06 »
Het meest stomme is dat de tweede vraag van mij die hij stelde geheel verdraaid werd weergegeven.

En mijn vraag (over het slaan op de gong) stelde hij wel goed, maar hij noemde m'n (nick)naam er niet bij. Flauw zeg. :P ;)

En: Tommie: geweldig! Heel leuk om te zien! Maar als we het zouden kunnen lezen zou het nog leuker zijn. :D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #921 Gepost op: 19-03-2007, 17:17:01 »
Leuk!! Is dat nou Aafke (serie 4) op 1:10?


nee Volgens mij nie
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #922 Gepost op: 19-03-2007, 17:29:20 »
nee Volgens mij nie
ik dacht er gisteren wel gezien te hebben maar hard maken kan ik dat helaas niet
Molloot sinds seizoen 4

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #923 Gepost op: 19-03-2007, 17:29:43 »
De taart was veel te lekker! :P

@Test: Dus misschien komt er nog een Online Veiling? :D ::hyper::

Had je in amersfoort moeten zijn, onze taart was nog lekkerder :P



Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #924 Gepost op: 19-03-2007, 17:41:00 »
Had je in amersfoort moeten zijn, onze taart was nog lekkerder :P

Ik was er ook ;)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #925 Gepost op: 19-03-2007, 17:43:35 »
Had je in amersfoort moeten zijn, onze taart was nog lekkerder :P
*knip*

Mooi hoor :P ::ok::!
The sun came up and reality set in.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #926 Gepost op: 19-03-2007, 17:53:19 »
Ik was er ook ;)
Je was wel minder druk en opvallend dan vorig jaar  :P ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline arieke

  • Forumlid
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #927 Gepost op: 19-03-2007, 17:56:26 »
Ik vond het ook super, vooral de verhalen van Inge over haar molacties en de afterparty met Karel  8) De dag vloog voorbij, was gisteravond wel echt kapot. Sera en ik zaten in de trein steeds te gapen :)
Echt leuk om wat gezichten te zien van de forummers!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #928 Gepost op: 19-03-2007, 17:58:16 »
Je was wel minder druk en opvallend dan vorig jaar  :P ;)

Ik heb dit keer ook meer gepraat met forummers :P

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #929 Gepost op: 19-03-2007, 18:00:08 »
Heb je mijn 3 posts gelezen aan het begin van p45 van dit topic?
Of bedoel je dit niet?

Jaaaaaaaaaaaaaaa... en er zullen wel meer mensen zijn met details in gesprekken die ze hebben gehad met kandidaten...  ::)
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #930 Gepost op: 19-03-2007, 18:33:46 »
Ik ga er m'n nickname niet voor veranderen en het gekke is dat hij het twee jaar geleden in 1 keer wel goed kon uitspreken!!



Oh is het Lodewijk de veertiende :P ik dacht daar ook lodewijk 14 e, terwijl ik op het forum gewoon lodewijk de14e las...
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #931 Gepost op: 19-03-2007, 18:41:18 »
ik vond het waanzinnig, gelukkig was onze act geslaagd ! en volgens karel mogen ik en mn vriendin niet meedoen met widm, want we zijn te ernstig :) maar dat is ook heel goed, want er moeten mensen zijn die ernstig naar et spel lkkjijken :p
anyway
ik heb enorm genoten ! ik vond karel zn afscheidswoorden enorm roerend, manmanman ... twas tof !
fotos volgen
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #932 Gepost op: 19-03-2007, 18:50:35 »
Ik ga zo mijn heeeeeeele verhaal opschrijven en ben de foto`s aan het uploaden, maareh, deze wilde ik jullie niet onthouden :D

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #933 Gepost op: 19-03-2007, 19:08:43 »
*Wacht geduldig af*

Mijn foto's komen nog wel, als m'n moeder ze op de computer heeft gezet..
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline elias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #934 Gepost op: 19-03-2007, 19:13:36 »
Ik blijf mijn foto's bekijken. Vond het echt een geweldige dag. Zag zojuist op Youtube het betoog van Karel weer eens en kreeg er gewoon kippevel van!

Ik ga eens kijken of het me lukt mijn foto's op dit forum te plaatsen  :D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #935 Gepost op: 19-03-2007, 19:49:52 »
whaha ik hoor ineens : de mol is in gesprek met rtl 4
dus ik : what , wat wat waaaaat ?
john de mol natuurlijk :) maar goed, ik hoor de mol ... en al mn zintuigen werken overuren !
dennis for mole !

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #936 Gepost op: 19-03-2007, 20:00:24 »
 ::rofl::

Hoezo, wij zijn verslaafd? :P
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #937 Gepost op: 19-03-2007, 20:01:11 »
En kijk eens hier.........

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #938 Gepost op: 19-03-2007, 20:03:30 »
Die van Renate kan je zo op een Chiang Mai bordje laten drukken, bodejos :P
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #939 Gepost op: 19-03-2007, 20:06:50 »
Ik realiseer me, terwijl ik aan dit stukje begin, dat als ik alles heb opgeschreven het voor dit jaar (of in ieder geval voor deze serie) echt voorbij is. En daarmee ook ons Karel van de Graaf avontuur  :(.
Maar om mijn verslagje niet op zo`n trieste manier te beginnen...

...een regel wit. Mijn molfandag begon toen ik in Nijmegen het station opliep en Vera (Vveerraak) daar trof. Er zou nog een vriendin van mij meekomen, namelijk Arieke, dus wij hebben braaf op haar gewacht...en gewacht...en tot op de laatste seconden nog uit de trein gehangen...en toen gingen de deuren dicht. Even bellen gaf mij de info dat Arieke wel onze trein had aangeraakt en dan wel specifiek een knopje van de deur, maar dat deze niet meer open gingen. Arieke ging dus een half uurtje later komen. Na `t overstappen in Arnhem kwamen we na wat zoeken Sally tegen en later voegden Kabouter en haar man zich nog bij ons. Nee, correctie. Kabouter vond ons, maar had al de hele trein afgestruind en wist niet meer precies waar haar man nou zat en uiteindelijk hebben we in Ede-Wageningen (waar we weer over moesten stappen) nog even flink gestressed of zij haar man op tijd had gevonden om ook daadwerkelijk de trein UIT te stappen en met ons mee te gaan in het kippelijntje. Kwam uiteindelijk helemaal goed  ;).
Uiteindelijk kwamen we aan in Amersfoort en stonden er al wat (mij overigens niet geheel bekende) mensen bij de zonnewijzer en al snel kwamen Lautjuh (en haar wilde boskabouter toch?), nevermind, Daedalus, Dech2410 en Bodejos daarbij om samen met ons half weg te waaien (en ik mijn rokje maar naar beneden houden).
Vervolgens gingen we lopen. En ik mijn rokje weer naar beneden houden. En Daedalus en Dech maar sjouwen met die taarten  ::rofl::. Eenmaal aangekomen bij de Observant moesten we nog even buiten wegwaai...eh, wachten en toen we eenmaal naar binnen mochten kon ik heel stoer zeggen dat ik inschrijfnummer DRIE had. Ja ik vond `t zelf nog `t stoerst  ::hypocriet::. Binnen gekletst en even mijn t-shirt bij YIDM opgehaald, waarvoor dank  ::ok::. Quiz heb ik niet ingevuld dit jaar, ook niet veel tijd voor gehad, want tussen al het geklets moest ik een half verdwaalde Arieke ook nog even binnen gaan loodsen! Dus ik ben de observant uitgerend om haar tegemoet te komen, zie ik daar auto`s rijden en spot o.a. Paul en Inge in die auto`s! Uiteindelijk kwam het met Arieke helemaal goed, want die was uit zichzelf al halverwege gekomen. Binnen gekomen weet ik eigenlijk niet meer wat we zijn gaan doen...Als eerste hebben we Karel gestalkt in ieder geval voor medewerking aan een bepaald blauw iets voor een bepaald iemand (mensen die ons hebben zien lopen ermee, gelieve jullie mond te houden; het is een verrassing die toch al vrij makkelijk te raden is). Wat me even van het hart moet daarover: wat ontzettend leuk dat alle kandidaten, ex-kandidaten en Karel daar zo leuk op reageerden! . Vervolgens zijn we langs Inge gegaan, met het idee om ook haar te vragen betreffende het blauwe ding en met haar op de foto te gaan...maar dat lukte niet helemaal. Overigens niet erg, want Inge was namelijk allerlei leuke inside verhalen aan het vertellen en dat was net zo leuk. Ze vertelde over dat alles zo goed was geregeld met de opdrachten, maar dat die abseil opdracht eigenlijk als eerste had gemoeten. Die dag was er echter jubileum van de koning en er was blijkbaar toch iets misgegaan in de communicatie, want terwijl de cameramensen van tevoren aan het gebouw hingen om alvast wat shots te maken en dergelijke, werd dit aangezien voor terroristische aanslag en stonden er zo`n 150 scherpschutters gericht op de toren...Misschien had ze dit ook tijdens het vragenvuur verteld, maar ik heb de helft daarvan zo`n beetje gemist. Inge vertelde ook nog dat ze wist wie er bij die laatste executie uit zou zijn gegaan, maar wilde dit niet aan ons zeggen. We moesten dit maar even aan Anton gaan vragen. Ahum, dat ben ik dus vergeten  :-[. Nou ja, was erg leuk in elk geval om even met haar te staan kletsen en ze was heeeeeeeel aardig  ::jaja::.
Verder hebben Arieke en ik iedereen gestalkt voor het blauwe ding en zijn dit later gaan combineren met het meteen op de foto gaan met de kandidaat in kwestie.

(meer in mijn volgende post)
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 20:14:31 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."